Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas
Collapse
X
-
Per du darbus ariantis neišsimiegantis kelių vaikų tėvas dar ne tokių dalykų gali nepastebėti. Tai nėra įspėjimų?Parašė spirit Rodyti pranešimąKaip žinia yra pristatyta ženklų, draudžiančių sukt, bet mūsų "aklieji" vairuotojai jų nemato.
Comment
-
Bet čia gatvė jau tokia plati, kad ne kiekvienas puls žiūrėti, kas dešinėje pusėje parašyta. Iškalbingesnis ženklas prie kraštinės kairiosios juotos, kad važiuoti galima tik tiesiai. Pripažįstu, vieną kartą, iškart po pakeitimų, pasukau į kairę, kaip pratęs, ir tik tada supratau, kokį ženklą mačiau akies krašteliu...Parašė SPX Rodyti pranešimą
Šiaip reikia pastebėti, kad pertvarkyta sankryža tiesiog stebuklingai nuėmė Ukmergės gatvės kamščius. Gana nedidelį atstumą įveikiu maždaug dukart greičiau, nei anksčiau. Aišku, ir važiuoju gana vėlai, apie 9, kai sankryža efektyviau paskirsto sumažėjusį srautą.
Comment
-
Aš galiu patvirtinti akivaizdų pasikeitimą, apie 7.00 pravažiuoju šią vietą, tai anksčiau strigdavau prie šeškinės arba prie Ozo viaduku, o dabar arba pravažiuoju kiaurai su žaliu šviesoforu arba sustoju prie šviesoforo.Parašė Kecal Rodyti pranešimąBet čia gatvė jau tokia plati, kad ne kiekvienas puls žiūrėti, kas dešinėje pusėje parašyta. Iškalbingesnis ženklas prie kraštinės kairiosios juotos, kad važiuoti galima tik tiesiai. Pripažįstu, vieną kartą, iškart po pakeitimų, pasukau į kairę, kaip pratęs, ir tik tada supratau, kokį ženklą mačiau akies krašteliu...
Šiaip reikia pastebėti, kad pertvarkyta sankryža tiesiog stebuklingai nuėmė Ukmergės gatvės kamščius. Gana nedidelį atstumą įveikiu maždaug dukart greičiau, nei anksčiau. Aišku, ir važiuoju gana vėlai, apie 9, kai sankryža efektyviau paskirsto sumažėjusį srautą.
Man šis pakeitimas labai patinka ir labai veiksmingas.Atėjo, pamatė, pastatė...
Comment
-
Bet juk rytais ir anksčiau nebuvo galima sukti? Tai kas realiai pasikeitė? Pailgėjo tik kairė kraštinė juosta? Tik to ir reikėjo? Man tai mistiškas atrodo pagerėjimasParašė AngeLT Rodyti pranešimąAš galiu patvirtinti akivaizdų pasikeitimą, apie 7.00 pravažiuoju šią vietą, tai anksčiau strigdavau prie šeškinės arba prie Ozo viaduku, o dabar arba pravažiuoju kiaurai su žaliu šviesoforu arba sustoju prie šviesoforo.
Man šis pakeitimas labai patinka ir labai veiksmingas.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Kraštinė juosta buvo labai trumpa, vos keli automobiliai tilpdavo, dabar galima sakyti eismas realiai vyksta 5 juostomis per visą ciklą. Reiktų atitinkamai ir iš GV pusės padaryti 5 ilgas juostas.Parašė geriantis Rodyti pranešimąBet juk rytais ir anksčiau nebuvo galima sukti? Tai kas realiai pasikeitė? Pailgėjo tik kairė kraštinė juosta? Tik to ir reikėjo? Man tai mistiškas atrodo pagerėjimas
Beje, vakar vakare pro ten pravažiavau, tai iš tos juostos vis dar suka į kairę visi, kam reikia.
Comment
-
Sakykit gerbiamieji, kodėl negalima sukti į kaitę kai pasibaigia rytinis pikas? Kam nuo to blogai? Va leidimas važiuoti tiesiai per šviesoforą, o ne per viaduką, panaikinus kairį posūkį į Paribio gatvę, man kelia irgi klausimų.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKraštinė juosta buvo labai trumpa, vos keli automobiliai tilpdavo, dabar galima sakyti eismas realiai vyksta 5 juostomis per visą ciklą. Reiktų atitinkamai ir iš GV pusės padaryti 5 ilgas juostas.
Beje, vakar vakare pro ten pravažiavau, tai iš tos juostos vis dar suka į kairę visi, kam reikia.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Čia dėl autobuso stotelės. Ant viaduko jos nėra kaip "pakabinti".Parašė geriantis Rodyti pranešimąSakykit gerbiamieji, kodėl negalima sukti į kaitę kai pasibaigia rytinis pikas? Kam nuo to blogai? Va leidimas važiuoti tiesiai per šviesoforą, o ne per viaduką, panaikinus kairį posūkį į Paribio gatvę, man kelia irgi klausimų.
Comment
-
Tokiu atveju jis gali nepastebėti ir įspėjimų.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąPer du darbus ariantis neišsimiegantis kelių vaikų tėvas dar ne tokių dalykų gali nepastebėti. Tai nėra įspėjimų?
Comment
-
Atobusas gali važiuoti, nėra reikalo visus automobilius ten leisti.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąČia dėl autobuso stotelės. Ant viaduko jos nėra kaip "pakabinti".
Comment
-
Išvada: posūkis uždraustas todėl, kad kertantys iš Saltoniškių g. kirto per smarkiai ir per daug juostųParašė Creatium Rodyti pranešimą
Pasekmės: dabar kertančius iš Saltoniškių g. pakeitė šiaip smagiai kertantys į kairę
Comment
-
na palyginus kamscius su pernai metais - tai same shit, visada ten budavo daug transporto. zinau, kad siek tiek srauto vaziuoja per Siesiku gatve (nors ten zenklai stovi draudziantys eisma) arba per GV zieda.Parašė Neriukelis Rodyti pranešimąKiek matau, padidėjo eismas Šeimyniškių gatve link Žirmūnų žiedo kai uždraudė kairį posūkį nuo Ukmergės kalno nusileidus link Žalgirio g. Dabar Žalgirio g. kryptimi link Tuskulėnų apytuštė, nes dauguma renkasi (alternatyvų kaip ir nelabai yra) Konstitucijos - Šeimyniškių gatves.
Comment
-
http://www.vilnius.lt/index.php?2714147078
Pastačius prekybos centrą Rimi, atsirado trečia eismo juosta Geležinio Vilko g. už sankryžos su Žalgirio g. važiuojant link Baltupių. Šia juosta automobiliai iš Žalgirio g. įsibėgėja ir įsilieja į Geležinio Vilko g. Netoli sankryžos yra pasukimas į prekybos centrą. Važiuojantys Geležinio Vilko g. link Baltupių ir norintys pasukti į prekybos centrą turi praleisti iš Žalgirio g. į Geležinio Vilko g. įsiliejančius automobilius (kliūtis iš dešinės). Gaunasi konfliktinė situacija: sukantys į prekybos centrą turi mažinti greitį ir praleisti įsiliejančius iš Žalgirio g. Galbūt būtų galima horizontaliu kelio ženklinimu, panaudojant trikampėlius, važiuojamoje dalyje aiškiai atskirti pagrindinį ir šalutinį kelią, kaip buvo padaryta prie Spaudos rūmų, kur dabar tikrai aišku, kur Laisvės pr., o kur T. Narbuto g., ir kas kam turi duoti kelią.
Dėkojame už Jūsų informaciją ir pastebėjimus.
Informuojame, kad Geležinio Vilko g. išpaltinimas ir išvažiavimas iš Žalgirio gatvės yra greitėjimo juosta, o ne vienos eismo juostos įvažiavimas į kitą eismo juostą be juostų susiliejimo. Dėl šios priežasties važiuojamosios dalies ženklinimas KET 1.12 artimiausiu metu nebus atliekamas. Visi eismo dalyviai turi vadovautis Kelių eismo taisyklėmis.
Comment
-
Dabar taip ir yra. Gerai, kad ir pati įsiliejimo juosta padaryta ilga, galbūt netgi reiktų pratęsti iki Ozo g. mazgo visas 3 juostas.Parašė Creatium Rodyti pranešimąKaip ir sakiau anksčiau kažkada. Įsukantys iš Žalgirio g. turi praleisti važiuojančius GV.
Comment
-
Taip. Čia tiesiog buvo diskusija prieš kurį laiką ir ginčai kaip ten taisyklingai reikia važiuoti.Parašė Lettered Rodyti pranešimąDabar taip ir yra. Gerai, kad ir pati įsiliejimo juosta padaryta ilga, galbūt netgi reiktų pratęsti iki Ozo g. mazgo visas 3 juostas.
Comment
-
Gal aš kažko nesuprantu, bet važiuojantis GV toje vietoje yra 2 juostoje, o iš Žalgirio esi pirmoje. Tai kodėl važiuojantis iš Žalgirio turi praleisti tą iš GV, jei jis nori patekti į RIMI? Juk GV nori persirikiuoti į tą "greitėjimo" juostą ir manyčiau turi praleisti joje jau esantį.Parašė Creatium Rodyti pranešimąKaip ir sakiau anksčiau kažkada. Įsukantys iš Žalgirio g. turi praleisti važiuojančius GV.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment