Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tvarkau miestą. Parkavimas
Collapse
X
-
Aš ir nesakiau, kad įmanoma vienareikšmiškai nuspręsti, ar įstatymas teisingas, ar ne. Tai labai sudėtinga filosofinė problema ir tiek. Tiesiog laisvoje visuomenėje, kurioje vyksta gerovės kūrimas, o ne gaujos, užgrobusios valdžią, pasipelnymas, žmonės labiau yra linkę įstatymus laikyti teisingais ir gali sukandę dantis lengviau pakęsti kokį vieną kitą įstatymą, kuris jiems atrodo neteisingas. Taip yra todėl, kad jie supranta, jog įstatymų nesilaikymas veda į chaosą.Lietuva visiems.
- 2 patinka
-
Pranešėjas save laiko pilietišku, o kita pusė pranešėją laiko skundiku,Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu įstatymas teisingas - pranešimas, jeigu neteisingas - skundimas? O kas nusprendžia, ar įstatymas teisingas? Daromas referendumas?
- 1 patinka
Comment
-
Sudėtinga filosofija. Problema kad mes labai žiūrime per trumpalaikę savo patirties prizmę. Prieš kokius 200 metų mūsų dabartinė "liberali demokratija" ir atrodytų kaip visiškas chaosas. Gal po 200 metų pažiūros vėl bus kardinaliai kitokios. Ypač kai populiacija augoa sparčiausia tose šalyse kurios tikrai nepasižimi mūsų filosofoniais aspektais.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Aš ir nesakiau, kad įmanoma vienareikšmiškai nuspręsti, ar įstatymas teisingas, ar ne. Tai labai sudėtinga filosofinė problema ir tiek. Tiesiog laisvoje visuomenėje, kurioje vyksta gerovės kūrimas, o ne gaujos, užgrobusios valdžią, pasipelnymas, žmonės labiau yra linkę įstatymus laikyti teisingais ir gali sukandę dantis lengviau pakęsti kokį vieną kitą įstatymą, kuris jiems atrodo neteisingas. Taip yra todėl, kad jie supranta, jog įstatymų nesilaikymas veda į chaosą.
Comment
-
Nukopijuoti keli pranešimai iš temos apie situaciją kaimyninėje šalyje, kai skundikai ir skundimo objektai tampa vieni kitiems žinomi.
"Piletiškų pranešėjų" apie parkavimo Šnipiškės pažeidimus ir "stukalinimo" Minsko dėl bute pakabintos BČB vėlaivos situacija nėra tapati.
Tačiau kai kurios ten išsakytos mintys aktualios ir šioje temoje.
Problema ta, Šnipiškėse fotografuojant parkavimo pažeidėjus yra kovojama su pasekmėmis, o ne priežastimis. O tos priežastys ar pagal teisingą įstymą, dar galima pafdiskutuoti.Parašė abruo Rodyti pranešimąPriklauso, ar pažeidimas yra pagal teisingą, ar neteisingą įstatymą.
Šimašiaus ir savivaldybės nesenia sugalvoti normatyvai. kad viena parkavimo vieta tenka 2 butams (senamiestyje - 1 net 4 butams). Statybų leidimai dalinami į kairę ar į dešinę, Galima surasti senus planus, kur anais laikais esant kelis kartus mažesniam automobilizacijos lygiui Šnipiškėse prie Žalgirio gatvės, buvo numatyti daugiaaukščiai garažai.
Šiuo metu automobilių yra kelis kartus daugiau, Vystytojai žeriasi viršpelnius štampudami 30 m² "dviejų kambarių" ir 40 m² "trijų kambarių" butus be parkingų.Tuo tarpu parkavimo problemas sukūrusi savivaldybė sukiša galvas į smėlį ir pažką peza apie "darnų nejudumą". Automobilai nuo absurdiško parkavimo normatyvo įvedimo niekur nedingo.

https://www.delfi.lt/bustas/naujakur....d?id=87718915
Dar vienas niuansas. Yra skirtumas tarp pranešimo apie realisu pažeidimo, kai išties trukdoma eismu ar pėstiesiems ir tiesiog sportinio "stukalinimo", dėl pačio skundimo proceso, kai kas nors pristato absurdiškų ženklų ir verčia žmones formaliai nusižengti absurdiškoms taisyklėms. Yra keli aktyvistai, kaip tas pėsčiomis vaikštantis pilietis pagarsęjęs skundimais Antakalnyje, kai pats skundimas tampa savitikslis.
A, dar prisminiau, kad dar kažko bendro turi Šnipiškės ir Minskas.
Per paskutinius pasivaikščiojimus padaugėjo visokių parkavimo pažeidėjų baltarusiškais numeriais, ypač su "7" - iš Minsko miesto.
Gal čia koks svečias pas uošvę (tokie paprastai turi Gardino srities numerius su "4"), gal koks "aitišnikas", o gal ir visas "kiberpartizanas", išsinuomavęs butą kokiame G56, D23 ar K17
- 3 patinka
Comment
-
Būtų smagu, jei kas fotkintų pavežėjus su Priusais be artimųjų (ar dienos) šviesų eisme arba nuo tiltų statybinius savivarčius be krovinių kėbulo uždangalų. Pirmieji grasina pėstiesiems ir dviračiams tuo, kad mašina be šviesų suvokiama kaip stovinti, antrieji - teršia miestą dulkėmis (moksliškai - kietosiomis dalelėmis), kas ypač nuodija dviratininkus. Deja, kiberpartizanų branda yra žema.Parašė Romas Rodyti pranešimą
Dar vienas niuansas. Yra skirtumas tarp pranešimo apie realisu pažeidimo, kai išties trukdoma eismu ar pėstiesiems ir tiesiog sportinio "stukalinimo", dėl pačio skundimo proceso, kai kas nors pristato absurdiškų ženklų ir verčia žmones formaliai nusižengti absurdiškoms taisyklėms. Yra keli aktyvistai, kaip tas pėsčiomis vaikštantis pilietis pagarsęjęs skundimais Antakalnyje, kai pats skundimas tampa savitikslis.
- 2 patinka
Comment
-
Na tai organizuokitės su Romu ir fotkinkit Priusus. Aš su savo gauja negaliu visko sufotkinti ir su raportuoti, tai tenka apsiriboti parkuotojų priežiūra Šnipiškėse.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Būtų smagu, jei kas fotkintų pavežėjus su Priusais be artimųjų (ar dienos) šviesų eisme arba nuo tiltų statybinius savivarčius be krovinių kėbulo uždangalų. Pirmieji grasina pėstiesiems ir dviračiams tuo, kad mašina be šviesų suvokiama kaip stovinti, antrieji - teršia miestą dulkėmis (moksliškai - kietosiomis dalelėmis), kas ypač nuodija dviratininkus. Deja, kiberpartizanų branda yra žema.
- 2 patinka
Comment
-
Bet jei persimestum gaudyti tuos kuriuos įvardino Fulgur - darytum prasmingą ir gerą darbą visuomenei. Dabar - tiesiog tenkini savo potraukį kažkam kenkti, fotografuodamas pažeidėjus kurie niekam netrukdo. Sakyčiau Romas labai gerai apibūdino pranešėjų tipus ir jų motyvus.Parašė John Rodyti pranešimą
Na tai organizuokitės su Romu ir fotkinkit Priusus. Aš su savo gauja negaliu visko sufotkinti ir su raportuoti, tai tenka apsiriboti parkuotojų priežiūra Šnipiškėse.
- 2 patinka
Comment
-
Ar vėl pradėsime diskusiją apie parkavimo ant žolės privalumus?Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Bet jei persimestum gaudyti tuos kuriuos įvardino Fulgur - darytum prasmingą ir gerą darbą visuomenei. Dabar - tiesiog tenkini savo potraukį kažkam kenkti, fotografuodamas pažeidėjus kurie niekam netrukdo. Sakyčiau Romas labai gerai apibūdino pranešėjų tipus ir jų motyvus.
- 5 patinka
Comment
-
Man rodos žmonės dalydami tokius patarimus labiau rūpinasi, jog netyčia jų nepaskųstum nes tikėtina patys parkuoja kur papuola. O važinėjantys be šviesų ar visokie savivarčiai be uždangalų yra pavojingi ir automobiliams tai čia dar gali būti tiesiog savanaudiškas patarimas, nes žinai, ne visi drąsūs gyvenime patys įskųstiParašė John Rodyti pranešimą
Na tai organizuokitės su Romu ir fotkinkit Priusus. Aš su savo gauja negaliu visko sufotkinti ir su raportuoti, tai tenka apsiriboti parkuotojų priežiūra Šnipiškėse.
O šiaip tai galvoju jog bent jau centrą su Šnipiškėmis būtų galima atiduoti laisvai rinkai prižiūrėti. Anksčiau dar tikėjau jog savivaldybė galėtų pati susitvarkyti (ir netgi uždirbti), jeigu norėtų, bet turbūt viskas būtų daug paprasčiau atiduodant priežiūrą tiems kam netrūktų motyvacijos
- 4 patinka
Comment
-
Ne, čia buvo apie raportavima vardan raportavimo, t.y. diskusijos apie teisingus/neteisingus įstatymus tęsinys. John nekartą yra dėjęs nuotraukas iš gatvelių kur kaip supratau į valandą pravažiuoja kelios mašinos, bet štai yra ženklas kad sustoti draudžiama - tai reikia šventai laikytisParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Ar vėl pradėsime diskusiją apie parkavimo ant žolės privalumus?
- 2 patinka
Comment
-
Tai yra tiek pat kenkimas, kiek ir, pavyzdžiui, vandalų raportavimas policijai. Atvirkščiai, tai yra pagalba neatsakingiems vairuotojams tapti labiau atsakingiems. Bei pagalba visiems kitiems gyventi civilizuotoje ir neapdergtoje aplinkoje. Jeigu yra kategorija žmonių, kuriems patinka gyventi betvarkėje ir purve ir bandymus tai keisti jie vadina "kenkimu", tai problemos reiktų ieškoti jų galvose ir galimai prastame auklėjime.Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Bet jei persimestum gaudyti tuos kuriuos įvardino Fulgur - darytum prasmingą ir gerą darbą visuomenei. Dabar - tiesiog tenkini savo potraukį kažkam kenkti, fotografuodamas pažeidėjus kurie niekam netrukdo. Sakyčiau Romas labai gerai apibūdino pranešėjų tipus ir jų motyvus.
- 8 patinka
Comment
-
Šiaip jau esu ne kartą raportavręs ir tokius ženklus ir apie tai čia ne kartą rašęs. Na bet negi čia pastebėsi tokius dalykusParašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Ne, čia buvo apie raportavima vardan raportavimo, t.y. diskusijos apie teisingus/neteisingus įstatymus tęsinys. John nekartą yra dėjęs nuotraukas iš gatvelių kur kaip supratau į valandą pravažiuoja kelios mašinos, bet štai yra ženklas kad sustoti draudžiama - tai reikia šventai laikytis
- 2 patinka
Comment
-
Šitas punktas įvestas tam, kad nebūtų asfalto laukų aplink namus ir žmonės turėtų bent kažkokią žalią aplinką, vaikų žaidimo aikšteles ir pan., t.y. kad vystytojai savo pelno sąskaita neįrenginėtų antžeminių parkavimo vietų vietoje požeminių, kurių kaip matom šnipiškėse net nėra ribojama, gali nors ir po 3 vietas kiekvienam butui įrengti ir statyti nors ir trim aukštais po žeme. O jeigu vystytojai įrengia tik minimaliai parkavimo vietų, t.y. tik po tas 0,5 butui ir žmonės perka butus be parkavimo vietų iš tokio vystytojo, tai jau jų pačių problema, o ne Šimašiaus. Jeigu žmogus nenori turėti savo parkavimo vietos (pvz. net neturi automobilio), tai kame čia problema?Parašė Romas Rodyti pranešimąProblema ta, Šnipiškėse fotografuojant parkavimo pažeidėjus yra kovojama su pasekmėmis, o ne priežastimis. O tos priežastys ar pagal teisingą įstymą, dar galima pafdiskutuoti.
Šimašiaus ir savivaldybės nesenia sugalvoti normatyvai. kad viena parkavimo vieta tenka 2 butams (senamiestyje - 1 net 4 butams). Statybų leidimai dalinami į kairę ar į dešinę, Galima surasti senus planus, kur anais laikais esant kelis kartus mažesniam automobilizacijos lygiui Šnipiškėse prie Žalgirio gatvės, buvo numatyti daugiaaukščiai garažai.
Paskutinis taisė Lettered; 2021.10.06, 12:01.
- 14 patinka
Comment
-
Priežastys visų pirma yra mentaliteto. Jeigu esi įpratęs parkuoti 5 metrus nuo laiptinės, ant šaligatvio "po langu" ir jei nėra galimybės geriau maudysies purvyne, klimpsi kiekvieiną pirmadienį žiemos metu bet jokiu būdu nesusimokėsi 30 eurų už parkingo vietą, tai tada ir nebus privačių aikštelių nes joms nėra paklausos. Kažkaip kai pradedi bausti pažeidėjus žiūrėk ir aikštelės atsiranda ir jos klientų turi.Parašė Romas Rodyti pranešimąProblema ta, Šnipiškėse fotografuojant parkavimo pažeidėjus yra kovojama su pasekmėmis, o ne priežastimis. O tos priežastys ar pagal teisingą įstymą, dar galima pafdiskutuoti.<...>
Dar vienas niuansas. Yra skirtumas tarp pranešimo apie realisu pažeidimo, kai išties trukdoma eismu ar pėstiesiems ir tiesiog sportinio "stukalinimo", dėl pačio skundimo proceso, kai kas nors pristato absurdiškų ženklų ir verčia žmones formaliai nusižengti absurdiškoms taisyklėms. Yra keli aktyvistai, kaip tas pėsčiomis vaikštantis pilietis pagarsęjęs skundimais Antakalnyje, kai pats skundimas tampa savitikslis.
"A tau trukdo" yra labai prastas pasiteisinimas. Visada sakau - taip, trukdo. Man trukdo, kai yra sukeliamas pavojus pėstiesiems dėl užstatyto matomumo. Man trukdo kai yra išvažinėjama žalioji veja ir turim purvyna, o sausomis dienomis dulkių sukurius kurie neleidžia langų atsidaryti. Man trukdo kai yra išlaužomi šaligatviai nes "man tik daigtus atsivežti". Taip kad "stukalinsiu" tokius pažeidėjus kad ir kaip mane pavadintumėt.
O absurdiški yra ne ženklai, o įsivaizdavimas kad galima statyti visur kur tik sugebi įvažiuoti. Civilizuotose šalyse kaip Danija yra ištisi rajonai kur rajono viduje išvis stovėti negalima, tik sustoti išlaipinti/įlaipinti žmones.
O tam žmogui antakalnyje noriu paspausti ranką, daugiau tokių reikia.
Tai fotkink, visos galimybės sudarytos.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Būtų smagu, jei kas fotkintų pavežėjus su Priusais be artimųjų (ar dienos) šviesų eisme arba nuo tiltų statybinius savivarčius be krovinių kėbulo uždangalų. Pirmieji grasina pėstiesiems ir dviračiams tuo, kad mašina be šviesų suvokiama kaip stovinti, antrieji - teršia miestą dulkėmis (moksliškai - kietosiomis dalelėmis), kas ypač nuodija dviratininkus. Deja, kiberpartizanų branda yra žema.
Dulkėmis daugiausia teršia tie kurie statosi visokiose purvyno aikštelėse ir poto ratais neša tą purvą į kelią kur jis išdžiuvęs yra nešiojamas vėjo.
Yra tokia gatvelė kur jūsų manymu turbūt irgi kelios mašinos per valandą pravažiuos (nors iš tikro daugiau). Raportuoju be gailėsčio. Gruodžio mėnesį ten degė butas, priešgaisrinė pagalba negalėjo pravažiuoti, gaisrininkai bėgo pėsčiomis. Taip kad taip - ženklo reikia laikytis, ir jis ten yra tikrai ne be priežasties.Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Ne, čia buvo apie raportavima vardan raportavimo, t.y. diskusijos apie teisingus/neteisingus įstatymus tęsinys. John nekartą yra dėjęs nuotraukas iš gatvelių kur kaip supratau į valandą pravažiuoja kelios mašinos, bet štai yra ženklas kad sustoti draudžiama - tai reikia šventai laikytis
P.S. yra tokių gatvelių, kur vienoje pusėje yra sustoti druadžiama ženklas - kitoje nėra. Stovi visi būtent ten kur sustoti draudžiama. Nesugeba pasistatyti 10 metrų į šoną. Labai linksma būna kai viešoji tvarka užsuka ir pamato ~40 pažeidėju iš eilės.
- 13 patinka
Comment
-
Iš patirties: nuo 2 savaičių iki kol kažkas padega. Nors mano atvejais stovėjo pažeisdami KET. Čia jeigu pranešus apie neeksplotuojamą automobilį per TvarkauMiestą.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKlausimas patyrusiems - per kiek laiko išveža po reprtinimo kledarą (nuleistas ratas, nejudinamas kelis mėnesius) ir ką reikia padaryti?
Iš kiemo, kur stovėjimas be apribojimų (laike ir pan.).
Comment
-
Reik nepamiršt kad jei galioja TA ir draudimas ir stovi nepažeidžiant KET tai ji gali stovėt ir nuleistu ratu, ir apdulkėjus etc. Nežinau ar gali stovėti sudegusi jeigu galioja technikinė ir draudimas. Jeigu gali - tai bent aš po tokio išpuolio specialiai neišvežinėčiau iki paskutinės dienos.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Iš patirties: nuo 2 savaičių iki kol kažkas padega. Nors mano atvejais stovėjo pažeisdami KET. Čia jeigu pranešus apie neeksplotuojamą automobilį per TvarkauMiestą.
P.s. ne - man nepatinka kledarai kiemuose ir aš tokių nelaikau. Bet jei taisyklės leidžia, tai bent jau MedinisStrazdas tikrai neturėtų piktintis tokiais automobiliais.
- 1 patinka
Comment
-
Na, nevisai gali. Automobilis turi būti techniškai tvarkingas, nebent stovi privačioje vietoje/garaže. Jeigu stovi gatvėje nepažeidiant KET bet nuelsitais ratais ar lašančiu tepalu tai teoriškai TA jam už tai yra atimama ir tada jis jau skaitosi nutemptinas. Praktiškai pabandykit pranešti apie lašančius telapus. Institucijos pasiuntinės jus ratu ir nieko nevyks.Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Reik nepamiršt kad jei galioja TA ir draudimas ir stovi nepažeidžiant KET tai ji gali stovėt ir nuleistu ratu, ir apdulkėjus etc. Nežinau ar gali stovėti sudegusi jeigu galioja technikinė ir draudimas. Jeigu gali - tai bent aš po tokio išpuolio specialiai neišvežinėčiau iki paskutinės dienos.
P.s. ne - man nepatinka kledarai kiemuose ir aš tokių nelaikau. Bet jei taisyklės leidžia, tai bent jau MedinisStrazdas tikrai neturėtų piktintis tokiais automobiliais.
Kaio minėjau mano atveju visi pranešti buvo apie stovinčius kur taisyklės neleidžia. Tvarkingai stovinčių neapžiūrinėju ir TA netikrinu.
Comment
-
Kaip gali už nuleistą ratą atimti TA? Nors kartą slėgį kam nors tikrino TA atlikimo metu? Tarkim galėtų, tai policija gali lengvai patikrinti slėgį su matuokliu (turbūt tokio nesivežioja, tai niekada netikrintų), bet kaip patikrinti ar tie švieži tepalai laša iš po mašinos? Gal piktas kaimynas papylė? Aplinkosaugos pareigūnai ar policija tikrai nelįs po mašina tikrinti.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
Comment
Comment