Parašė index
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Tvarkau miestą. Parkavimas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau problema ne etatų skaičius, o politika. Parkavimo problemos prie naujų ir senų daugiabučių iš esmės skiriasi, pirmu atveju netvarkingi parkuotojai tą daro piktybiškai, nes nenusiperka parkavimo vietos, kurių yra. Antru atveju, net norint tvarkingai parkuotis, nėra ką pirkti ar net statyti automobilį kažkur toliau nuo namų, nes visur aplink problema ta pati dėl nesamų parkavimo vietų. Tai VMS šiuo atveju nenori ir taip nepatrauklių sovietinių daugiabučių, kur gyvena dažniausiai dar ir mažiau pasiturintys žmonės, dar labiau tokiais padaryti, jei nebeliktų tų nelegalių parkingų. Aišku, variantas yra tą žemę perduoti patiems gyventojams/bendrijoms, kad įsirengtų normalų parkingą už savo lėšas, bet bijau, kad dažnu atveju nieko neįsirengtų, o tik legalizuotų tuos mėšlynus.Parašė index Rodyti pranešimą
 Tai taip, kol kas "nera kur parkoci" automobilistų dar pakankamai daug, kad jų savivaldybė per griežtai nebaudžia dėl politikos. O ir išteklių viešosios tvarkos skyrius, kiek žinau, nelabai turi.
 
 Bet tai nereiškia, kad nėra prasmės raportuoti. Bent savo gyvenimo aplinką galima gana efektyviai apsitvarkyti tiesiog kiekvieną kartą pamačius statant draudžiamoje vietoje raportuojant.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Po vieną etatą kiekvienam rajonui tai gal ir suspėtų kaip nors. Nors abejoju. Va šeštadienį apėjau gal kokį pekntadalį ar mažiau pašilaičių - su nuotraukų įkėlimu bendroje sumoje ~3 valandos. Čia dar neskaitant kiek laiko sugaiš VMS darbuotojai/policija išrašant baudą.Parašė Zygis Rodyti pranešimąTuolabiau, kad uztektu tik noro ir kokio vieno papildomo etato, kuris vazinetu po tokius taskus kasdien - susitvarkytu situacija greitai. Bet aisku - gi po to buduliai nebalsuos.
 
 Baudos eina į valstybės biudžetą, o ne savivaldybės.Parašė Zygis Rodyti pranešimąTuolabiau, kad etatai patys save atpirktu su kaupu.
 
 
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Panašu tieisog į elementarų neveiklumą ir problemos ignoravimą.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąŠiap, jei net Ukrainoj sugebama padaryti savarankiškus patentininkus-nutempinėtojus su traliukais, tai kodėl Lietuvoje to negali būti? Teisinės problemos?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai viena karta padare trumpa PR del nutempinejimo prie Ozo. Pakviete BBC, Fox News, Al Jazeera, LRT, Delfi-nus ir Leonardo DiCaprio kad nusifilmuotu kaip viena automobili nutempe kuris per arti perejos buvo pastatytas. Pagalvojo kad gal su tokia sudmalyste pagasdins kiaulides liaudi ismokti parkuotis normaliai bet taip ir sustojo tas nutempinejimas.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąŠiap, jei net Ukrainoj sugebama padaryti savarankiškus patentininkus-nutempinėtojus su traliukais, tai kodėl Lietuvoje to negali būti? Teisinės problemos?
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai geras įrankis žmonėms padaryti tvarką savo aplinkoje. Tik aišku tenka dirbti, o ne galvoti, kad moku mokesčius tai tegul viską padaro kas nors kitas.Parašė Zygis Rodyti pranešimąSiuo atveju tas tvarkau miesta man primena ruberoido apkalima ant tu mediniu Snipiskiu lusnu - ale kazka darai, bet vistiek baisu ir problema lieka. Post in English - fight censorship! Post in English - fight censorship!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kiek esu susidūręs (o esu raportavęs ir šalia gyvenančio meistriuko/perekūpo automobilius, kuriuos nutempė) tai turi būti be registracijos. O be techninės apžiūros draudimo registracija automatiškai naikinama.Parašė John Rodyti pranešimąGal kas gali patvirtinti, kaip tiksliai yra su neeksploatuojamų mašinų laikymu viešose gatvėse? Ko užtenka, kad būtų skirta bauda ir/arba mašina nutempiama? Civilinės atsakomybės draudimo? Techninės apžiūros? Post in English - fight censorship! Post in English - fight censorship!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš būtent dėl panašios situacijos ir domiuosi. Jeigu paraportuosiu mašiną, kuri neturi jokio draudimo, per Tvarkaumiesta, ar už tai automatiškai skirs ANK baudą ir lieps nutempti? Ar ne taip lengvai viskas vyksta?Parašė index Rodyti pranešimą
 Kiek esu susidūręs (o esu raportavęs ir šalia gyvenančio meistriuko/perekūpo automobilius, kuriuos nutempė) tai turi būti be registracijos. O be techninės apžiūros draudimo registracija automatiškai naikinama. 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau, kad taip. Nesu tikras dėl baudos, bet į savivaldybės saugojimo aikštelę ištempia.Parašė John Rodyti pranešimą
 Aš būtent dėl panašios situacijos ir domiuosi. Jeigu paraportuosiu mašiną, kuri neturi jokio draudimo, per Tvarkaumiesta, ar už tai automatiškai skirs ANK baudą ir lieps nutempti? Ar ne taip lengvai viskas vyksta?Post in English - fight censorship!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Reportavau ilgai nejudinamą vieną mašiną ir gavau tokį atsakymą:Parašė John Rodyti pranešimą
 Aš būtent dėl panašios situacijos ir domiuosi. Jeigu paraportuosiu mašiną, kuri neturi jokio draudimo, per Tvarkaumiesta, ar už tai automatiškai skirs ANK baudą ir lieps nutempti? Ar ne taip lengvai viskas vyksta?
 
 Darau išvadą, jog pakanka, kad būtų be techninės apžiūros.Gerb. pranešėjau,
 dėkodami Jums už iniciatyvą sprendžiant Vilniaus miesto savivaldybės problemas, informuojame, kad Viešosios tvarkos skyriaus darbuotojai, atlikę patikrinimą pagal pateiktą pranešimą dėl galimai neeksploatuojamo automobilio laikymo bendrojo naudojimo vietoje, nustatė, jog automobilio privalomoji techninė apžiūra yra atlikta ir galioja, todėl pradėti administracinio nusižengimo teiseną pagal LR ANK 414 str. (Neeksploatuojamų transporto priemonių laikymas bendrojo naudojimo vietose) nėra teisinio pagrindo. Kilus neaiškumų ar klausimų, prašome kreiptis į Viešosios tvarkos skyrių tel. (8 5) 219 7948.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai niekas taip staigiai netempia manau. Iš pradžių skiria baudą, po to jeigu po pakartotinių baudų ir laiškų pats savininkas nereaguoja, gali nutempti. Aš įsivaizduočiau, kad absoliučia duaguma atvejų tokias mašinas pašalina patys savininkai.Parašė index Rodyti pranešimą
 Manau, kad taip. Nesu tikras dėl baudos, bet į savivaldybės saugojimo aikštelę ištempia.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai ne vienas, o du ar trys etatai. Miesto biudzetui tai absoliuciai mizeris. O net ir vieno etato uztektu - jei zinotum, kad vidutiniskai kas kokias 2 savaites gausi bauda, pradetum galvot, kad gal kazkur kitur imanoma parkuot.Parašė digital Rodyti pranešimąPranešinėti bet kokiu atveju reikia, visų Vilniaus kiemų vienas savivaldybės etatas tikrai per dieną neapeitų, kaip čia kažkas svaigsta. Bus daugiau baudų - atsiras ir paskata patiems gyventojams tvarkytis, organizuotis korius ir pan.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Los Andžele po valandos gali neberasti mašinos palikęs kur negalima, nes privatininkai nutempia. Ten net yra gatvių, kur mašiną palikus toje pačioje parkavimo vietoje keletą dienų nejudinant irgi nutempia. Pas mus galėtų bent pradėti link to judėti probleminėse vietose.Parašė John Rodyti pranešimą
 Tai niekas taip staigiai netempia manau. Iš pradžių skiria baudą, po to jeigu po pakartotinių baudų ir laiškų pats savininkas nereaguoja, gali nutempti. Aš įsivaizduočiau, kad absoliučia duaguma atvejų tokias mašinas pašalina patys savininkai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 20-30 turbūt turėjote omeny.Parašė Zygis Rodyti pranešimąTai ne vienas, o du ar trys etatai. Miesto biudzetui tai absoliuciai mizeris. O net ir vieno etato uztektu - jei zinotum, kad vidutiniskai kas kokias 2 savaites gausi bauda, pradetum galvot, kad gal kazkur kitur imanoma parkuot.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai spėju, kad pirma palieka įspėjamąjį lapelį, jei įmanoma išsiaiškinti savininką - jį gal ir telefonu įspėja. O tada priklauso kur yra savininkas ir kiek jam rūpi.Parašė John Rodyti pranešimą
 Tai niekas taip staigiai netempia manau. Iš pradžių skiria baudą, po to jeigu po pakartotinių baudų ir laiškų pats savininkas nereaguoja, gali nutempti. Aš įsivaizduočiau, kad absoliučia duaguma atvejų tokias mašinas pašalina patys savininkai.
 
 Kitas dalykas su automobiliais, kurių savininkų identifikuoti neįmanoma, nes net numerių nėra (kaip tik nesenai pranešiau apie neoficialią apardytų automobilių aikštelę pievoje šalia Ozo parko).Post in English - fight censorship!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pats nedalyvavau bet pasakojo kaimynas, kad savivaldybė "įpareigojo" savininką pašalinti. Tas pažada pašalinti, bet to nepadaro. Ir taip pirmyn atgal 3 mėnesius ko mašina buvo patraukta.Parašė John Rodyti pranešimą
 Aš būtent dėl panašios situacijos ir domiuosi. Jeigu paraportuosiu mašiną, kuri neturi jokio draudimo, per Tvarkaumiesta, ar už tai automatiškai skirs ANK baudą ir lieps nutempti? Ar ne taip lengvai viskas vyksta?
 
 Dabar apie vieną stovintį nuo gruodžio ir gavusį bent 4 baudas už nelegalų stovėjimą pranešiau kaip apleistą, žiūrėsim ką atsakys.
 
 Kas dvi savaites bauda kainuotų mažiau nei parkingo nuoma daugumoje rajonų. Aš stengiuosi kai kurias vietas bent kas dvi dienas praeiti. Nors dauguma patraukia ir po pirmos baudos tai ir vienas praėjimas veiktų pradžiai.Parašė Zygis Rodyti pranešimą
 Tai ne vienas, o du ar trys etatai. Miesto biudzetui tai absoliuciai mizeris. O net ir vieno etato uztektu - jei zinotum, kad vidutiniskai kas kokias 2 savaites gausi bauda, pradetum galvot, kad gal kazkur kitur imanoma parkuot.
 
 Taip bet tai yra labai prasta sistema kurios nekenčia visi, tiek vairuotojai, tiek gyventojai tiek valdžia. Prasta ji todėl, kad tokios nutempimo teisės yra išnaudojamos, dažai nutempiamos nieko nepažeidžiančios mašinos bet bylinėtis yra brangiau nei susimokėti už nutempimą ir tempėjai ant to lošia.Parašė DeividasM Rodyti pranešimą
 Los Andžele po valandos gali neberasti mašinos palikęs kur negalima, nes privatininkai nutempia. Ten net yra gatvių, kur mašiną palikus toje pačioje parkavimo vietoje keletą dienų nejudinant irgi nutempia. Pas mus galėtų bent pradėti link to judėti probleminėse vietose.
 
 Beje ten yra legalu tempti pakėlus du ratus - t.y. po nutempimo dar geras remontas nusimato.
 
 
 
 
 
 
 Comment









Comment