Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tvarkau miestą. Parkavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Automobilis yra antra pagal brangumą prekė žmogaus gyvenime(po NT), t.y. prabangos prekė. Gyvenant mieste tai turi būti ypatingai didelės prabangos prekė.

    Todėl VMS reikia problemas pradėti spręsti, ne stulpeliais, o apmokestinant parkavimą visose kiemuose ir gatvėse(pasakykit bent vieną priežastį, kodėl parkavimas turėtų būti nemokamas).

    Apskritai turi būti sukurtos aplinkybės, kad žmogus negalvotų apie automobilio pirkimą: uždraustas įvažiavimas į senamiestį, apmokestintas įvažiavimas į miestus ar miestų centrines dalis, visuotinis privalomas ir metinis automobilių mokestis.

    Nes dabar, kai mašiną gali nusipirkti už 400 €, metus teršti aplinką, o kai ji suges - tiesiog palikti kieme be jokios atsakomybės... Toli nenukeliausime.
    Kitaip sakant reikia važiuoti į Japoniją stažuotėn. Pas juos viskas taip ir padaryta. Visos parkavimo vietos mieste suskaičiuotos. Parkuojama kartais net 3 aukštais po žeme sulendančiuose keltuvuose.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Kitaip sakant reikia važiuoti į Japoniją stažuotėn. Pas juos viskas taip ir padaryta. Visos parkavimo vietos mieste suskaičiuotos. Parkuojama kartais net 3 aukštais po žeme sulendančiuose keltuvuose.
      Gal tegu pirma vietiniai policininkai su Šimašiaus komanda bent į Rusiją nuvažiuoja ir pasimoko, kaip vyksta neteisėtai priparkuotų automobilių nutempimas. Arčiau nei Japonija, kai kur net vizų nebereik. Galima bus pasiūlyti Vilniaus m. sav. administracijai, nes nors progresyvūs, bet atsilieka šioje srityje nuo Rusijos.

      Rusijoje, kur Putinas, nedemokratiškas režimas, sugebama nutempti automobilį. Gali paskambinti Policijai, atsiunčia atitinkamą transportą ir pažeidėjo automobilis nutempiamas. Kaip pas mus reaguotų jei paskambintum 112 arba Šimašiaus Savivaldybei ir pasakytum, kad trukdo eismui ir kitiems eismo dalyviams KET pažeidėjo automobilis? Turbūt patartų registruoti meilės laišką per epolicija.lt.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Kitaip sakant reikia važiuoti į Japoniją stažuotėn. Pas juos viskas taip ir padaryta. Visos parkavimo vietos mieste suskaičiuotos. Parkuojama kartais net 3 aukštais po žeme sulendančiuose keltuvuose.
        Keltuvų jie jau atsisako (dažnai genda, brangu išlaikyti) bet nereikia ir Japonijos, galima į kokią Vokietiją nuvažiuoti. Viršuje pėsčiųjų aikštė, po žeme 3 aukštai parkingo.

        Tuo tarpu pas mus išasfaltuoja žolyną automobiliams o viskas kitkas yra "perbrangu".

        Parašė Maduk Rodyti pranešimą
        Kaip pas mus reaguotų jei paskambintum 112 arba Šimašiaus Savivaldybei ir pasakytum, kad trukdo eismui ir kitiems eismo dalyviams KET pažeidėjo automobilis? Turbūt patartų registruoti meilės laišką per epolicija.lt.
        Jeigu trugdo pėstiesiems taip panašiai. Bet kai buvo išvažiavimą aikštelės užstatęs vienas tia mačiau kaip nutempė. Bet ten jau buvo nachališkai tiesiog įvažiavimo viduryje.

        Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2019.12.02, 09:18. Priežastis: Pridėta citata

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Tai kodėl niekas nestato?
          Gal todėl, kad dabar be problemų gali statyti ant šaligatvio arba vejos?
          If a lion could speak, we could not understand him.

          Comment


            Gyventojų skaudulys – neeksploatuojami automobiliai kiemuose: kaip su jais pasielgti?

            Kalbėdamas konkrečiai apie neeksploatuojamų automobilių problemą sostinėje, savivaldybės atstovas sako, kad Vilniuje, kaip bebūtų gaila, išliko sovietinis palikimas – siauri daugiabučių rajonų kiemai, kurie yra tiesiog per maži sutalpinti visus gyventojų automobilius, o ką jau kalbėti apie neeksploatuojamas transporto priemones. „Pagal tuometinį planą, tokie kiemai turėjo talpinti keletą, o ne keliasdešimt automobilių. Tačiau šiandien pragyvenimo lygis auga ir dabar viena šeima, gyvenanti daugiabutyje, gali sau leisti turėti bent jau vieną automobilį, dažnu atveju net keletą. Todėl natūraliai atsiranda problema – trūksta parkavimo vietų, o negana to, šią problemą dar labiau padidina kiemuose palikti ir nenaudojami automobiliai.


            Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/partnerio-turin....d?id=83135439


            Vilniaus savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus vadovas Andžej Dinikis nustatė, kad blogo parkavimo priežastys - blogi sovietiniai mikrorajonai su mažai vietų automobiliams ir per geras gyvenimas, kai visi perka po kelis automobilius.

            Apie savo Skyriaus darbo efektyvumą, apie vyraujantį nebaudžiamumą, spjovimą į KET nieko nekalba. Juk smagiau apkaltinti kažką kitą - sovietus, pačius gyventojus per gerai gyvenančius, perkančius masiškai prabangius automobilius po 1000 EUR kiekvienam šeimos nariui.

            Comment


              Na dėl įperkamumo tai jis teisus. Pas mus automobiliai neturi jokių mokesčių, kuras ir draudimas pigesnis nei vakarų europoje o technikinė apžiūrą praeina su 30 eurų kišenėje. Jeigu būtų normalūs automobilių mokesčiai ir TA tikrinimai tai tuomet daug mažiau kas įpirktų automobilį (ypač tie kurie turi kelis) ir tai tikrai paliestu neeksplotuojamus automobilius.

              Comment


                Parkavimas, chuliganiškas vairavimas, greičio viršijimas, važiavimas A juostom ir t..t. visų šių problemų šaltinis yra nebaudžiamumas.
                Aš pats Kaunietis ir matau kokia problema (šiuo atveju su parkavimu) yra Eiguliuose, Kalniečiuose, Šilainiuose.

                Sustojimas ir stovėjimas vietose, kuriose pagal Kelių eismo taisykles draudžiama sustoti ir stovėti, sustojimas ir stovėjimas nesilaikant kelio ženklų ir ženklinimo reikalavimų, važiavimo tvarkos gyvenamosiose zonose ir kiemuose pažeidimas.

                30–90€
                Kiekvieną naktį praeitu per tuos visus kiemus, gatves ir t.t. ir supaišytu visiems baudas, vidutiniškai tarkime po 50€, vidutiniškai 22d. per mėnesį tai čia gaunasi +/- 1000€/mėn. per auto. Natūraliai papilnėtų policijos sąskaita, gyventojai patys pradėtų galvoti kur padėti tuos automobilius.

                Tas pats su greičio viršijimu.. vieninteliai kurie daugiau mažiau laikosi KET yra mokomukai, visi kiti >99.5% važiuoja viršydami leistina greitį, rikiuodamiesi ten kur nori, ne ten kur galima ir t.t .... ir visa to priežastis nebaudžiamumas.

                Comment


                  Mažas pastebėjimas. Policija baudų "į savo sąskaitą" negauna.

                  Comment


                    Vakar ir šiandien Fabijoniškėse į parduotuvę ėjau vienu keliu, o grįžau - kitu keliu. Pakeliui viską fotografavau. Atsižvelgiant į tai, kad fotografavau viduryje darbo dienos šventinio laikotarpio metu - kai kiemai buvo beveik tušti - ir vis tiek gavosi virš 100 pažeidėjų. Čia tiesiog šiaip, pakeliui į parduotuvę.

                    Nebaudžiamumas gyvenamuosiuose rajonuose klesti.

                    Pastebėjau vieną nustebinusį reiškinį. Prieš 5 metus po mano langais ant pievos būdavo priparkuoti kokie 7-8 automobiliai kiekvieną naktį. Kokį kartą į mėnesį aš juos nufotografuodavau ir pranešdavau policijai. Pernai savivaldybė panaikino dalį žalios vejos ir vietoje jos įrengė akmenukų korius maždaug 15-ai automobilių. Rezultatas buvo netikėtas: ant žalios vejos dabar parkuojasi apie 20 automobilių, nes koriai nuolatos užimti. Mane nustebinusi išvada: kuo daugiau atutomobilių parkavimo vietų įrengiama, tuo daugiau jų parkuojama ant šalia esančios žalios vejos.

                    Comment


                      O kaip su parkavimu ant vejos privačioje teritorijoje? Galima ar ne? O jei daugiabutis išsipirkęs/išsinuomavęs teritoriją aplink ir bendrasavininkiai sutaria, kad "taupom pinigus, neįrenginėjam korių, parkuojam ant pievos". Visvien galima bausti?

                      Comment


                        Mane sklypu formavimas tokiu atveju ir gasdina truputeli. Jeigu daugiabuciu kiemu sklypai bus suformuoti, savivaldybe negales nieko daryti su belekaip priparkuotais automobiliais toje teritorijoje. (Edit: klaidinga info) Dabar aisku VMS gali imtis veiksmu ir bausti parkavimo pazeidejus, bet nenori pakelti pirstu.

                        Blemba kaip nervuoja tokius dalykus matyti. Tallinne, Varsuvoje, parkavimo problemos senu seniausia issprestos. Gryzau is Tallinno pries pora dienu, tai palyginus daugiabuciu kiemai Lietuvoje atrodo kaip kokioje Afrikoje zmones gyventu. Nesuprantu kaip zmonem negeda tokioje aplinkoje gyventi...

                        VMS gali pateikti gyventojams ultimatum kad paskatintu imtis veiksmu. Pvz - "daugiabuciu gyventojai turi 6 / 12 menesiu susiformuoti sklypus, ir pateikti "Kaimyniju" programos prasymus arba negailestingai pradesime bausti nelegaliai parkuotus automobilius."

                        Gal ledai po to pajudetu.
                        Paskutinis taisė MindesAcc; 2019.12.30, 15:31.

                        Comment


                          Parašė evil Rodyti pranešimą
                          O kaip su parkavimu ant vejos privačioje teritorijoje? Galima ar ne? O jei daugiabutis išsipirkęs/išsinuomavęs teritoriją aplink ir bendrasavininkiai sutaria, kad "taupom pinigus, neįrenginėjam korių, parkuojam ant pievos". Visvien galima bausti?
                          KET ribotai galioja ir privačioje teritorijoje, bet yra visokių niuansų. Pvz. jeigu privačioje teritorijoje įrengsite nelegalius ženklus "stovėti draudžiama", tai jie teisiškai negalios, bet jei pats savo teritorijoje įsirengsite šaligatvį ir sugalvosite ant jo parkuoti automobilį, tuomet vis tiek galite būti nubaustas (yra internete nuosprendžių, kurie netenkina skundų ir tolimesnių apeliacijų, galit pasieškoti). Su žole iš esmės būtų tas pats, jeigu kažkam užklius ir teismas pripažins, jog tai netinkama parkavimui vieta, tuomet teks susimokėti baudą.
                          Aišku, jeigu tai individualaus namo kiemes per kurį neina servitutiniai keliai ir joje nevykdoma jokia veikla (neatvažiuoja klientai ir pan.), tai tikėtina, jog teismas tenkintų skundą dėl baudos, bet jeigu tai teritorija šalia daugiabučio, kurios savinininkai/nuomininikai yra ne vienas asmuo, tai mažai šansų, kad panaikintų baudą

                          Comment


                            Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                            Mane sklypu formavimas tokiu atveju ir gasdina truputeli. Jeigu daugiabuciu kiemu sklypai bus suformuoti, savivaldybe negales nieko daryti su belekaip priparkuotais automobiliais toje teritorijoje. Dabar aisku VMS gali imtis veiksmu ir bausti parkavimo pazeidejus, bet nenori pakelti pirstu.
                            Ir dabar gali bausti, jeigu pažeidžiamas KET / legaliai pastatyti ženklai. Kiek žinau Perkūnkiemy yra problema keliose gatvėse, kur ženklai nelegalūs ir nesigauna įteisinti jų, nes žemė priklauso daug privačių asmenų, o surinkti 100% savininkų sutikimą yra praktiškai neįmanoma.

                            Comment


                              Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                              Mane sklypu formavimas tokiu atveju ir gasdina truputeli. Jeigu daugiabuciu kiemu sklypai bus suformuoti, savivaldybe negales nieko daryti su belekaip priparkuotais automobiliais toje teritorijoje. Dabar aisku VMS gali imtis veiksmu ir bausti parkavimo pazeidejus, bet nenori pakelti pirstu.
                              Gali, ant žolės, šaligatvių negalima parkuotis nepaisant to, ar žemė privati, ar valdiška. KET kaip ir nėra išskirta, kad jos galioja tik valdiškoje infrastruktūroje. Galų gale dėl bet kaip priparkuotų automobilių galima bausti kaip už neprižiūrimus ir apleistus kiemus, kada baudą tektų sumokėti visiems butams, tada bendrijos savo skypus greitai sutvarkytų. Dabar kaip tik, kol bus kolhozas, tol niekam nerūpės bet kur numesti automobiliai.
                              Paskutinis taisė Lettered; 2019.12.30, 15:12.
                              Flickr

                              Comment


                                Man labai įdomu, ar bus kažkaip fundamentaliai sprendžiama parkavimo problema atnaujinamame „Žirmūnų trikampyje“. Toks kvartalinis atnaujinimas būtų puiki proga savivadybei pademonstruoti pavyzdinę parkavimo tvarką miesto gyvenamuosiuose rajonuose. Sužymėti parkavimo vietas, imti mėnesinį parkavimo mokestį. Vienas automobilis bute parkuoja už nebrangiai, antras automobilis - už brangiai, visi likę - už dar brangiau. Ir, svarbiausia, po kvartalą nuolatos zuja eismo kontrolės mopedas, fiksuoja pažeidėjus be galimybės išlikti nebaudžiamiems.

                                Comment


                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                  KET ribotai galioja ir privačioje teritorijoje, bet yra visokių niuansų. Pvz. jeigu privačioje teritorijoje įrengsite nelegalius ženklus "stovėti draudžiama", tai jie teisiškai negalios, bet jei pats savo teritorijoje įsirengsite šaligatvį ir sugalvosite ant jo parkuoti automobilį, tuomet vis tiek galite būti nubaustas (yra internete nuosprendžių, kurie netenkina skundų ir tolimesnių apeliacijų, galit pasieškoti). Su žole iš esmės būtų tas pats, jeigu kažkam užklius ir teismas pripažins, jog tai netinkama parkavimui vieta, tuomet teks susimokėti baudą.
                                  Aišku, jeigu tai individualaus namo kiemes per kurį neina servitutiniai keliai ir joje nevykdoma jokia veikla (neatvažiuoja klientai ir pan.), tai tikėtina, jog teismas tenkintų skundą dėl baudos, bet jeigu tai teritorija šalia daugiabučio, kurios savinininkai/nuomininikai yra ne vienas asmuo, tai mažai šansų, kad panaikintų baudą
                                  Tai teisiškai nuosavam kieme būtinai turiu įrengti kietos dangos parkavimo vietą ir taip pat galiu užsiundyti priežiūros institucijas ant kaimyno kuris pas save parkuoja kieme ant žolės? Skamba visiškai kvailai.
                                  Šiaip tai klausimas rimtas ir realiai yra problema, kad kaimynai sutaria dėl aptverto/išnuomuoto daugiabučio kiemo įrengimo, tačiau statybos leidimo gauti neįmanoma, nes per kiemą eina daugybė komunikacijos tinklų ir yra visokių apsaugos zonų dėl oro linijų ir pan. todėl gyventojai priversti parkuoti ten pat kur ir pastaruosius 50m - ant pievos (realiai žvyro). Susitvarkysi kiemą - gausi baudą už nelegalias statybas, parkuosiesi ant vejos - bauda už parkavimo pažeidimus.

                                  Comment


                                    Parašė evil Rodyti pranešimą

                                    Tai teisiškai nuosavam kieme būtinai turiu įrengti kietos dangos parkavimo vietą ir taip pat galiu užsiundyti priežiūros institucijas ant kaimyno kuris pas save parkuoja kieme ant žolės? Skamba visiškai kvailai.
                                    Šiaip tai klausimas rimtas ir realiai yra problema, kad kaimynai sutaria dėl aptverto/išnuomuoto daugiabučio kiemo įrengimo, tačiau statybos leidimo gauti neįmanoma, nes per kiemą eina daugybė komunikacijos tinklų ir yra visokių apsaugos zonų dėl oro linijų ir pan. todėl gyventojai priversti parkuoti ten pat kur ir pastaruosius 50m - ant pievos (realiai žvyro). Susitvarkysi kiemą - gausi baudą už nelegalias statybas, parkuosiesi ant vejos - bauda už parkavimo pažeidimus.
                                    Tokie įstatymai. Nėra, kad privati žemė ir darau ką noriu. Juk yra žemės paskirtis ir kokia veikla galima užsiimti, ką galima statyti, valstybė bet kada gali padaryti žvyro karjerą, įpareigoti susitvarkyti aplinką ir t.t.
                                    Yra aišku ir protingumo principai, taip pat teismai kurie sprendžia ginčytinas situacijas.
                                    Pasikartosiu, jeigu kaimynas turi tvorą ir vartais apsitvėręs individualų kiemą, tai bus labai sudėtinga pareguliuoti, ką jis savo kieme gali veikti, jeigu neįsirengs kokio savartyno.

                                    Bet jeigu šalia daugiabučio pradėsit parkuoti ant žolės ir kažkas paskųs, tai argumentas, jog privati žemė teisme nesuveiks. Čia bus tipinė situacija, kur į tolimesnius argumentus teisėjas net nesigilins, nes yra n bylų su precedentais ir niekas naujo nekurs.

                                    Tuo tarpu jeigu su daugiabučio kaimynais sugebėsit teisėtai apsitverti privačią teritoriją su nepraeinama tvora (iš esmės paversit kiemą nevieša vieta, aišku neturi būti pažeistas viešas interesas - nepraeinami servitutiniai keliai/ takai) ir užpilsit žolę žvyru, tuomet tikėtina, jog teismui bus sunku įžvelgti parkavimo pažeidimą
                                    Paskutinis taisė themanual; 2019.12.30, 16:04.

                                    Comment


                                      Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
                                      Man labai įdomu, ar bus kažkaip fundamentaliai sprendžiama parkavimo problema atnaujinamame „Žirmūnų trikampyje“. Toks kvartalinis atnaujinimas būtų puiki proga savivadybei pademonstruoti pavyzdinę parkavimo tvarką miesto gyvenamuosiuose rajonuose. Sužymėti parkavimo vietas, imti mėnesinį parkavimo mokestį. Vienas automobilis bute parkuoja už nebrangiai, antras automobilis - už brangiai, visi likę - už dar brangiau. Ir, svarbiausia, po kvartalą nuolatos zuja eismo kontrolės mopedas, fiksuoja pažeidėjus be galimybės išlikti nebaudžiamiems.
                                      Jeigu nebuvo progos susipazinti su nauju Zirmunu kvartalo atnaujinimo projektu, tai turiu tau blogu naujienu. Dabar neturiu konkretaus linko pasiulyti tau, bet pries mazdaug 5 metus buvo kalbeta kad i teritorijos atnaujima bus investuota mazdaug 15mil Eur - o i dabartini "atnaujinta" projekta planuoja investuoti tik 5mil Eur. Tuo paciu buvo proga irengti apie 1k papildomu parkavimo vietu visoje teritorijoje, dabar kalba kad bus tik 20-30 nauju parkavimo vietu. Tai naujienos tikrai nedziugina - bus toks pat bardakas.

                                      Comment


                                        Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                                        Jeigu nebuvo progos susipazinti su nauju Zirmunu kvartalo atnaujinimo projektu, tai turiu tau blogu naujienu. Dabar neturiu konkretaus linko pasiulyti tau, bet pries mazdaug 5 metus buvo kalbeta kad i teritorijos atnaujima bus investuota mazdaug 15mil Eur - o i dabartini "atnaujinta" projekta planuoja investuoti tik 5mil Eur. Tuo paciu buvo proga irengti apie 1k papildomu parkavimo vietu visoje teritorijoje, dabar kalba kad bus tik 20-30 nauju parkavimo vietu. Tai naujienos tikrai nedziugina - bus toks pat bardakas.
                                        tas 1k buvo labai optimistinis variantas, kuris net nesvarstytas turbūt, tik parengtas užsakytoje galimybių studijoje. Jį įgyvendinus būtų buvę labai sunku išlaikyti numatyto pločio šaligatvius ir dviračių takus, taip pat būtų tekę kirsti itin daug brandžių medžių palei gatves. Čia ne tik savivaldybė nedrįstų įgyvendinti, bet ir patys gyventojai pasipriešintų. Nepamirškit, kad šiuo metu ten vis dar tebegyvena nemažai vyresnio amžiaus žmonių, kuriems parkavimo vietos vienodai rodo.

                                        Galbūt su laiku situacija keisis, kai juos visus pakeis jaunos šeimossu automobiliais, bet Vilniaus reljefe šis trikampis itin geroje pozicijoje - įrengus dviračių saugyklas kiemuose, būtų pats geriausias rajonas nuo kurio pradėti gyventojus skatinti naudotis dviračiais.

                                        Comment


                                          ^^ As visiskai sutinku, ir as pas asmeniskai pries automobiliu vietu didinima mieste, bet tikrai turejo buti kazkos kompromisas tarp nauju automobiliu vietu ir kitu infrastrukturos sprendimu. Dabar tas projektas gaunasi kaip paprastas saligatviu remontas ir apsvietimo atnaujinimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X