Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[196, 197] Žemaičių plentas. Kaunas-Raseiniai-Kryžkalnis-Rietavas-Gargždai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Galėtų pareklamuoti šį kelią kaip yra "66" kelias ir daug kitų istorinių kelių. Pradžioje užtektų bent rudais ženklais pažymėti "Žemaičių plentas". Tai padėtų pritraukti automobilių turistus, baikerius. Vietiniams miesteliams irgi išeitų į naudą. Plentas yra labai konkretus objektas su išlaikyta savo trasa, pastatytas per sąlyginai trumpą laiką naudojant "arklių tempiamus vežimus".

    Aišku, kam reikia greitai, juo nesinaudos - yra A1.

    Comment


      #42
      Šalia žemaičių plento Nemakščių miestelyje yra įsikūręs privatus muziejus www.astuonratis.lt/astuonratis . Jame yra ekspozicija skirta plento tiesimui. Verta aplankyti, įdomus muziejus.

      Comment


        #43
        Na trūksta elementarių dalykų - pirmiausia vieno pavadinimo anglų kalba. Kas ilgaainiui taptų prekės ženklu. Lietuvių kalba - viskas aišku "Žemaičių plentas". Ir radus kokį "Žemaitijos kelias" greičiausiai asociacijų jau nebūtų. Angliškų vertimų gali būti visokių "Samogitia road", "Žemaičių way" ir pan. Reikia vieno. Tai svarbu ir reklamavimui, ir suvenyrų gamybai.

        Tuomet angliško wiki straipsnio, nes juos google nemokamai meta paieškų viršuje (nebent yra labai stiprus prekės ženklas, kas aišku daug kainuoja).

        Kelių administracija iš savo pusės turėtų suteikti vieną numerį vietoje dviejų. Kelias nutiestas ir savo reikšmę, kaip respublikinis, įgijo vienu metu. Koks tas numeris? Galbūt netgi eitų kažką iš istorinių atrinkti. Gal kas gali pavardyti kokius numerius jis turėjo? Numeris pagerintų atpažinimą užsienio kalbomis.

        Po to jau sektų schemų, lankytinų objektų sudarymas esamų pagrindu. Čia galėtų regioniniai parkai, muziejai prisidėti.

        Tuomet - kempingų ir(ar) motelių įkūrimo skatinimas (kas važiuoja A1, jie nereikalingi, nes tai 2 val. kelias Klp-Kns). Nes trasa per miestukus, per lankytinus objektus ir laikas dega kitaip.

        Comment


          #44
          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          /\ Ačiū už nuotrauką.
          Kur vyko oficialus Žemaičių plento atidarymas?

          Izidoriaus Girčio nuotraukos su tomis mašinomis yra Br.Kviklio "Mūsų Lietuvoje" Ariogalos straipsnyje. Ariogala 1939 m. yra ir šioje temoje: http://www.miestai.net/forumas/showp...2&postcount=15
          Kol kas neaišku kurioje vietoje ši nuotrauka padaryta. Keli to meto laikraščių straipsniai apie plento atidarymą.
          Laikraštis "Ūkininko patarėjas" 1939 m. liepos 13 d.





          Laikraštis "Apžvalga" 1939 m. liepos 16 d.



          http://www.epaveldas.lt
          Paskutinis taisė AutoLiet; 2015.10.03, 07:16.

          Comment


            #45
            Kryžkalnis - Kaltinėnai
            Foto 2018.03


            Kaltinėnų panorama










            Posūkis į Kaltinėnų miestelį

            Comment


              #46
              Kryžkalnis - Laukuva
              Foto 2017.03








              Bilionių piliakalnis




              Laukuvos sankryža


              Posūkis į KK160 link Telšių

              Comment


                #47
                Ariogalos albume yra daug nuotraukų iš Žemaičių plento tiesimo ir tiltų per Dubysą statybos.

                Tilto per Dubysą statyba 1932 m.

                Projektuotojai ir darbų vykdytojai ant ipusėto statyti tilto


                Tilto arkos gaminimas

                Iš J. ir V. Giedraičių archyvo

                Senojo tilto per Dubysą projektuotojai ir darbų vykdytojai tilto statyboje




                Tilto statytojai





                Iš J. ir V. Giedraičių archyvo
                Ariogalos albumas. Tiltai per Dubysą


                Comment


                  #48
                  Lietuvas aidas 1936.02.27
                  Žemaičių plento statyba

                  http://tarpukaris.autc.lt/lt/paieska...plento-statyba

                  Ariogalos tiltas nuo dešiniojo kranto pusės ir žemės darbai privažiavime prie tilto iš Raseinių pusės. Apie 1936 m.

                  Nuotrauka iš knygos „Žemaičių plentas“ (1940 metai) Iš H.Kebeikio kolekcijos.
                  Ariogalos albumas

                  Žemaičių plento tiesimo darbai ties Ariogala.
                  Kažkuriuose socializmo laikų dokumentuose buvo skelbiama, kad tai plento darbininkų streikas prie Ariogalos. Man asmeniškai nelabai panašu, kad jie streikuotų. Greičiau pietauja žmonės. O jei rimtai, pas juos įvykis. Juos fotografuoja! Jiems įvykis.

                  Ariogalos albumas

                  Lietuvos aidas 1937.11.11 Straispsnis apie Žemaičių ir Aukštaičių plentus
                  Kaip eina Žemaičių plento statyba

                  http://tarpukaris.autc.lt/lt/paieska...plento-statyba

                  Comment


                    #49
                    Kelionė iš Raseinių į Kauną. Žemaičių plento įkalnėje netoli Ariogalos kapinių.
                    Apie 1935 m.

                    Nuotrauką atsiuntė D.Žvirblis. Nuotraukos autorius nežinomas
                    Ariogalos albumas

                    Comment


                      #50
                      Tiltas per Dubysą ties Ariogala prieš II pasaulinį karą turėjo tris tarpatramius po 25,0m ilgio. Važiuojamosios dalies plotis 5,2 m. Angos perdangą sudaro dvi gelžbetoninės arkos su stygomis. Projekto autorius – inžinierius P.Markūnas.

                      Ariogalos tiltas nuo Gedimino stulpų dešiniajame krante 1938

                      Vytauto Augustino nuotr. iš Henriko Kebeikio kolekcijos

                      Tilto per Dubysą vaizdas nuo kairiojo kranto pusės 1938 m.

                      Iš Henriko Kebeikio kolekcijos

                      Ariogalos tiltas nuo dešiniojo kranto žemupio pusės.

                      Iš knygos Žemaičių plentas 1939.

                      Nuotraukų šaltinias: Ariogalos albumas. Tiltai per Dubysą

                      Comment


                        #51
                        Šių dienų atradimas Mažvydo bibliotekoje. Nuostabiai išleista knygelė "Žemaičių plentas" (1940)

                        Click image for larger version

Name:	20200702_170159.jpg
Views:	1898
Size:	239,8 kB
ID:	1813151
                        Click image for larger version

Name:	20200702_170212.jpg
Views:	1862
Size:	225,3 kB
ID:	1813152
                        Click image for larger version

Name:	20200702_170702.jpg
Views:	1838
Size:	160,7 kB
ID:	1813153
                        Click image for larger version

Name:	20200702_170230.jpg
Views:	1888
Size:	222,1 kB
ID:	1813154
                        Click image for larger version

Name:	20200702_170418.jpg
Views:	1873
Size:	232,3 kB
ID:	1813155
                        Click image for larger version

Name:	20200702_170535.jpg
Views:	1874
Size:	224,3 kB
ID:	1813156
                        Click image for larger version

Name:	20200702_170605.jpg
Views:	1892
Size:	239,4 kB
ID:	1813157

                        Comment


                          #52
                          Būtų smagu surasti daugiau tarpukarinių lietuviškų kelio ženkų.

                          Comment


                            #53
                            Straipsnis apie Senąjį Žemaičių plentą su šiek tiek neįprastomis idėjomis.
                            Maloniai nustebino, kad pateikta tiesioginė nuoroda į forumo temą

                            15min.lt 2021.05.07
                            Žemaičių plentas: kaip įgyvendintas vienas įspūdingiausių tarpukario Lietuvos infrastruktūros projektų
                            Tekstas pirmąkart publikuotas „Facebook“ puslapyje „Sumauta pavara“.

                            Žemaičių plentas prarado galimybę tapti lietuviškuoju „Route 66“. Tačiau ne viskas prarasta. Juk pats kelias egzistuoja iki šiol. Bet norint jį išpopuliarinti pirmiausia trūksta vieningo plento pavadinimo, kuris pats taptų prekės ženklu.
                            Ir jis būtinas angliškas, o ne koks kitas. Pvz, „Samogitia road“, „Žemaičių way“, „Route Žemaitija“ ar kaip nors panašiai. Be to, nebus nei reklamos, nei suvenyrų, susijusių su keliu, gamybos. Kas dar? Angliškas „Wikipedia“ straipsnis, nušviečiantis plentą yra būtinas, kadangi tai yra pirmas dalykas, kurį „Google“ meta susijusiose paieškose.
                            Galiausiai keliui reikėtų vieno numerio, be bala žino kelių dabar esančių, leidžiančio identifikuoti jį taip pat lengvai, kaip ir vienas pavadinimas. Taip po truputį pradėtų gimti kelio legenda. Jis galėtų tapti alternatyva norintiems pasiekti pajūrį ramiai, atostogų ritmu, o ne lenktyniaujant, kieno ceškė autostradoj važiuoja greičiau.
                            (...)

                            Dar daugiau Žemaičių plento nuotraukų galite rasti miestai.net forume.

                            https://www.15min.lt/ar-zinai/naujie...1494838

                            Comment


                              #54
                              1968 m., senajam keliui pradėjus neatlaikyti augančių srautų (kad ir kaip juokingai tai skamba mūsų dienomis), pradėta statyti magistralė Kaunas–Klaipėda. Šis ruožas buvo baigtas 1987 m. Taip Žemaičių plentas prarado galimybę tapti lietuviškuoju „Route 66“.

                              Tai, kad ir Route 66 toks pats likimas, jis labiau turistinis kelias, o ne tas, kuriuo važiuoja.

                              Kitas pavyzdys buvo su Anglijos M1 keliu. O kas ten tokio? Aš maniau jis kaip mūsų autostrada, o ne kažkoks senas romantiškas kelias.

                              Comment


                                #55
                                Lrytas.lt 2021.07.12
                                Ariogalos tiltas kelia pavojų žmonių saugumui
                                Raseinių rajono savivaldybei nerimaujant dėl Ariogalos tilto per Dubysą būklės, Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) teigia informavusi „Kelių priežiūrą“, kad nuo tilto būtų pašalintos šalitilčių kabančios konstrukcijos, kurios ir esančios nesaugios.

                                Pats tiltas yra saugus ir tinkamas eksploatuoti. Tačiau, siekiant apsaugoti eismo dalyvius bus sudėti informaciniai ženklai, taip pat informuojami eismo dalyviai ir netoliese esantys subjektai teikiantys baidarių nuomos paslaugas“, – BNS komentavo Kelių direkcija.

                                http://www.lrytas.lt/gamta/zeme/2021...umui-20069563/
                                Pats tiltas yra saugus, tik nukritę į upę turėklai yra galbūt nesaugūs.
                                Gerai, kad tuo metu niekas neplaukė baidarėmis ar neatsirėmė į turėklus.

                                Comment


                                  #56
                                  Video apie Ariogalos tiltą

                                  LRT Panorama 2021.07.12
                                  Savaitgalį į Dubysą prie Ariogalos nukrito dalis tilto



                                  https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...-galima-laukti

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Straipsnis apie Senąjį Žemaičių plentą su šiek tiek neįprastomis idėjomis.
                                    Maloniai nustebino, kad pateikta tiesioginė nuoroda į forumo temą

                                    15min.lt 2021.05.07
                                    Žemaičių plentas: kaip įgyvendintas vienas įspūdingiausių tarpukario Lietuvos infrastruktūros projektų
                                    Kliedesiai. Ir ypač apgailėtina dėl angliško pavadinimo...
                                    Paskutinis taisė Al1; 2021.07.13, 09:04.

                                    Comment


                                      #58
                                      Tilto remontelis per Dubysą, LNK žinios 2021 07 13 d. Jeigu taip, tada geriau nieko nedaryti... Click image for larger version

Name:	IMG_20210713_223312.jpg
Views:	2752
Size:	3,24 MB
ID:	1898861
                                      Attached Files

                                      Comment


                                        #59
                                        Kodėl sako, kad plentas nuo Kauno prasidea ir tuo pačiu, kad kelias susidaro iš 196 ir 197? 196 prasideda nuo Ariogalos tik.

                                        Comment


                                          #60
                                          tiesiog kai tiesė autostradą, tai atkarpa Kaunas-Ariogala sutapo su senuoju Žemaičių plentu. O nuo Ariogalos autostrados ir Žemaičių plento trasos išsiskiria.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X