Parašė ViR2
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams
Collapse
X
-
O čia jau paties bėdos, jei su sporto įranga susigalvoji dalyvauti motorizuotame eisme. Dar gal kas pareikš pretenzijas, kad su kartingais važinėtis gatvėmis negalima?
-
Šiandien važiavau į darbą, reikėjo sukt sankryžoje į kairę, bet negalėjau, nes iš priekio važiavo 2 dviratininkai. Sankryžoje prieš mane jie ėmė ir pasuko į kairę. Žmonėms buvo sunku pamojuoti ranka, kad ketina sukti. Kol vieni kitų nepradėsim gerbti, nepadės jokios liemenės.
Komentuoti:
-
Tokių dviračių mieste nesu matęs, tik sportininkus važiuojančius užmiestyje. Ar Kauno gatvės iš vis tokiems tinkamos?Parašė ViR2 Rodyti pranešimąTaip, sveria daug, turiu lengviausia komplekta zibintu nusipirkes naktiniams sportavimams, kurie sveria 149gr (bendras), nakti jie atlieka savo paskirti ir gali but ir ant dviracio ir negaila, kad aerodinamika gadina. Bet dienos metu det tai totalus absurdas, parodyk nors viena ne bananu respublikos lygio sali, kur reikalautu ant time trail dviraciu zibintu ir dar atsvaitu i aero ratus, gerai, kad dar airbagu nereikalauja ar hans sistemu
Pramink dvirati sportui, suprasi ir gramu skirtuma, palyginimas su masinos zibintais nelabai tinkamas sioj vietoj ir tiesiog absurdiskas
Xedos, matos matos, turiu tokius parsisiuntes, kala, kaip masinos ilgosios, tik uztenka ju max 1val
Atvaizdas
Idomumo delei, parodyk prie ko galeciau tvirtinti galini zibinta ant TT dviracio ir i kurias vietas man sugrezti ratu atsvaitus

Eina kalba apie elementarų eilinių dviratininkų saugumą, dauguma geresnių LED žibintų dieną yra puikiai matomi, nepamirškit dar to fakto, kad šviesos mirksi, kas pagerina pastebimumą dviračiui atlekiant iš šono.
Beje, taisyklės galioja tik važiuojant keliu ar gatve kartu su automobiliais. Dviračių takuose, gyvenamosiose zonose, miško takeliuose, parkuose ir pan. nereikia įsijungti. T.y. iš esmės turint normalią infrastruktūrą niekam ir nereiktų važiuoti su žibintais.Paskutinis taisė Lettered; 2014.07.04, 07:56.
Komentuoti:
-
Taip, sveria daug, turiu lengviausia komplekta zibintu nusipirkes naktiniams sportavimams, kurie sveria 149gr (bendras), nakti jie atlieka savo paskirti ir gali but ir ant dviracio ir negaila, kad aerodinamika gadina. Bet dienos metu det tai totalus absurdas, parodyk nors viena ne bananu respublikos lygio sali, kur reikalautu ant time trail dviraciu zibintu ir dar atsvaitu i aero ratus, gerai, kad dar airbagu nereikalauja ar hans sistemuParašė Lettered Rodyti pranešimąŠalmas skirtas jau tik pasekmei sušveltinti, o šviešos tai priežasčiai užkirsti. Kai įvažiuos kokia fūra, nepadės ir šalmas. Juokingi argumentai, kad lempos neva daug sveria, tada iš automobilių reiktų išlupti žibintus, beto dar kuro būtų sutaupyta.
Pramink dvirati sportui, suprasi ir gramu skirtuma, palyginimas su masinos zibintais nelabai tinkamas sioj vietoj ir tiesiog absurdiskas
Xedos, matos matos, turiu tokius parsisiuntes, kala, kaip masinos ilgosios, tik uztenka ju max 1val

Idomumo delei, parodyk prie ko galeciau tvirtinti galini zibinta ant TT dviracio ir i kurias vietas man sugrezti ratu atsvaitus
Paskutinis taisė ViR2; 2014.07.04, 00:47.
Komentuoti:
-
Tuomet sveikinu, Jūs būsite vienas iš tų 0,01 %, kurių žibintai bent matysisParašė Lettered Rodyti pranešimąMano žibintai šviečia kur kas stipriau už kai kurių automobilių dienos žibintus, su galiniu žibintu tas pats, praktiškai už visų automobilių matosi ryšiau (jau nekalbant apie mirksėjimą). Saulėtą dieną gal ir nėra reikalo (su automobiliais tas pats), bet kai koks rūkas ar apniukęs oras labai padeda, kai dviratininkas atvažiuoja iš šono jį apskritai sunku pamatyti, o mirsiantys žibintai į šonus iš kart atkreipia dėmesį. Šiaip nemaža dalis mano pažįstamų senai dieną važinėja su įjungtais žibintais, juk saugumas svarbiau nei keli sutaupyti litai baterijoms.
. O apie tai, kad dviračių žibintai matosi geriau už automobilių.......tokių matyti kol kas neteko
.
Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.04, 00:20.
Komentuoti:
-
Mano žibintai šviečia kur kas stipriau už kai kurių automobilių dienos žibintus, su galiniu žibintu tas pats, praktiškai už visų automobilių matosi ryšiau (jau nekalbant apie mirksėjimą). Saulėtą dieną gal ir nėra reikalo (su automobiliais tas pats), bet kai koks rūkas ar apniukęs oras labai padeda, kai dviratininkas atvažiuoja iš šono jį apskritai sunku pamatyti, o mirsiantys žibintai į šonus iš kart atkreipia dėmesį. Šiaip nemaža dalis mano pažįstamų senai dieną važinėja su įjungtais žibintais, juk saugumas svarbiau nei keli sutaupyti litai baterijoms.Parašė Xedos Rodyti pranešimąVėlgi, dviračių žibintų ir automobilių žibintų lyginimas yra absurdiškas ir bereikšmis, jų galia visiškai skiriasi. Dviračių žibintai yra gerokai silpnesni ir dar plius nereglamentuoti, gali būti "belekokie". Aš tik remiuosi tuo ką pats esu matęs gatvėje, reikia pasistenkti, kad juos įžiūrėti (ir tikrai ne iš 100 metrų......). Būtent tai, kad jie yra nereglamentuoti ir atveria kelią tam tikrai "anarchijai" dviračių žibintams, todėl absoliuti dauguma jų bus vos įžiūrimi, nes pagal įstatymą užteks tik to, kad jie šviečia, o tai ar jie pagerina matomumą ar ne, jau bus pašalinis klausimas.
Komentuoti:
-
Vėlgi, dviračių žibintų ir automobilių žibintų lyginimas yra absurdiškas ir bereikšmis, jų galia visiškai skiriasi. Dviračių žibintai yra gerokai silpnesni ir dar plius nereglamentuoti, gali būti "belekokie". Aš tik remiuosi tuo ką pats esu matęs gatvėje, reikia pasistenkti, kad juos įžiūrėti (ir tikrai ne iš 100 metrų......). Būtent tai, kad jie yra nereglamentuoti ir atveria kelią tam tikrai "anarchijai" dviračių žibintams, todėl absoliuti dauguma jų bus vos įžiūrimi, nes pagal įstatymą užteks tik to, kad jie šviečia, o tai ar jie pagerina matomumą ar ne, jau bus pašalinis klausimas (o atsakymas bus neParašė Lettered Rodyti pranešimąKaip tai žibintai nepadidina matomumo? Kam tada automobiliai visą dieną važinėja su įjungtais? Mirksintys dviračių žibintai atkreipia vairuotojų dėmesį, kai tas dėmesys yra sutelktas į kitus objektus, juk tai akivaizdu.
).
Komentuoti:
-
Kaip tai žibintai nepadidina matomumo? Kam tada automobiliai visą dieną važinėja su įjungtais? Mirksintys dviračių žibintai atkreipia vairuotojų dėmesį, kai tas dėmesys yra sutelktas į kitus objektus, juk tai akivaizdu. Tam ir automobiliams dabar privaluma įsijungti net dieną, nors teoriškai pats automobilis dieną matomas.Parašė Xedos Rodyti pranešimąDviračių žibintai padės išvengti "priežasties" ? Nejuokinkite
. Su liemene yra šiek tiek kitokia situacija. Bet žibintų prilyginimas liemenei atrodo tiesiog juokingai ir nekitaip, dviratininkai nuo jų nepasidaro nei kiek labiau matomi. Šiandien jau mačiau vieną dviratininką su žibintais vidury dienos. Teko gerokai įsižiūrėti, kad pamatyčiau ar jie išvis veikia, o ką jau kalbėti apie tai, kad dviratininkas žibintų pagalba taps labiau matomas.
Viename straipsnyje buvo labai gerai pastebėta: susidaro toks įspūdis, kad tokie nutarimai buvo padaryti vien tam, kad sukurti įvaizdį, jog kažkas daroma. Ir tie motyvai. kad "mūsų dviračių takų tinklas yra nepakankamai išvystytas" yra apgailėtini. Tuomet reikia daryti išvadą, kad mūsų dviračių takų tinklas yra pats blogiausias visame pasaulyje, nes tokių juokingų reikalavimų niekur nerasime.Paskutinis taisė Lettered; 2014.07.03, 23:58.
Komentuoti:
-
Dviračių žibintai padės išvengti "priežasties" ? NejuokinkiteParašė Lettered Rodyti pranešimąŠalmas skirtas jau tik pasekmei sušveltinti, o šviešos tai priežasčiai užkirsti. Kai įvažiuos kokia fūra, nepadės ir šalmas. Juokingi argumentai, kad lempos neva daug sveria, tada iš automobilių reiktų išlupti žibintus, beto dar kuro būtų sutaupyta.
. Su liemene yra šiek tiek kitokia situacija. Bet žibintų prilyginimas liemenei atrodo tiesiog juokingai ir nekitaip, dviratininkai nuo jų nepasidaro nei kiek labiau matomi. Šiandien jau mačiau vieną dviratininką su žibintais vidury dienos. Teko gerokai įsižiūrėti, kad pamatyčiau ar jie išvis veikia, o ką jau kalbėti apie tai, kad dviratininkas žibintų pagalba taps labiau matomas.
Viename straipsnyje buvo labai gerai pastebėta: susidaro toks įspūdis, kad tokie nutarimai buvo padaryti vien tam, kad sukurti įvaizdį, jog kažkas daroma. Ir tie motyvai. kad "mūsų dviračių takų tinklas yra nepakankamai išvystytas" yra apgailėtini. Tuomet reikia daryti išvadą, kad mūsų dviračių takų tinklas yra pats blogiausias visame pasaulyje, nes tokių juokingų reikalavimų niekur nerasime.
Komentuoti:
-
Šalmas skirtas jau tik pasekmei sušveltinti, o šviešos tai priežasčiai užkirsti. Kai įvažiuos kokia fūra, nepadės ir šalmas. Juokingi argumentai, kad lempos neva daug sveria, tada iš automobilių reiktų išlupti žibintus, beto dar kuro būtų sutaupyta.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąReikalauti liemeniu yra nesamone, jei kalbama apie sauguma. TURETU buti reikalaujama salmu, o ne liemeniu
Ir apskritai, skirtingus dviratininkus siekiama suplakti i viena kruva, pvz kur logika aprengti Time Trail ar klasikiniu road vairuotojus liemenem? Arba ju dviracius apzarstyt atsvaitais... Ar kasnors mate TT/Road dviracio ratus su atsvaitais? Tokie dviraciai skaiciuoja gramus, o ant aero stipinu nera jokiu galimybiu uzmaut atsvaitus
Esu TT/Road entuziastas, abu mano dviraciai neturi jokio atsvaito, abu sveria po +-7kg. Taciau padangos turi sviesa atspindincius uzrasus o ant storu ratlankiu (anglies aero) uzklijuoti sviesa atspindintys gamintojo balti logotipai. Pagal pasikeitusias taisykles - nespesiu moket baudu, nors: ant batu yra sviesa atspindincios siules, ant sortu yra sviesa atspindincios sonines juostos ir gale dekoras, ant aprangos yra sviesa atspindinciu elementu, ant galo salmo yra sviesa atspindincios juosteles. Esu matomas ir pasviesus ryskiau i mane - tampu kaledine eglute, nes tokos visos dviratininku aprangos + noriu kad matytu mano dviracio kontura, todel blizga padangos/ratlankiai. Siandiena teko pralenkt keleta ekipazu, net sankryzoj stovejau salia vieno = jokiu pastabu.
Reikia salmus padaryt privalomus, dviraciu takus vystyt normalius, o ne isafaltuot ir po to ant ju skaldele uzklijuot (suprask, kad nevaziuotu jokie pizonai su road, cyclocross ir time trail dviraciais), gatvese mobiliu radaru statyt daugiau ir panasiai. Bet daryt is dviratininko klouna ir ji "baust" uz tai, kad jis dvirati vairuoja = totali nesamone
Komentuoti:
-
Reikalauti liemeniu yra nesamone, jei kalbama apie sauguma. TURETU buti reikalaujama salmu, o ne liemeniuParašė Egiuxz Rodyti pranešimąPožiūriai keičiasi keičiantis vienam iš veiksnių, šiuo atveju - dviratininkams. Asmeniškai niekada nepraleidžiu per perėją, jeigu prie jos laukia apsižergęs dviratį "dievas", bet visada praleidžiu persivedantį. Niekada nelenkiu apysiauriame kelyje dviratininko su liememe, jei iš priekio kas nors atvažiuoja; be liemenės - savaip pagąsdinu. Dabar visus, nedėvinčius liemenių, dar ir apsignalizuosiu, kad surūdijęs signalas atsigautų
Ir jooo, čia vairuotojai kalti, kad dviratininkai per perėjas kaip kamikadzės skraido, važiuoja vidury kelio ar aplamai nesugeba savo saugumu pasirūpint. 

Ir apskritai, skirtingus dviratininkus siekiama suplakti i viena kruva, pvz kur logika aprengti Time Trail ar klasikiniu road vairuotojus liemenem? Arba ju dviracius apzarstyt atsvaitais... Ar kasnors mate TT/Road dviracio ratus su atsvaitais? Tokie dviraciai skaiciuoja gramus, o ant aero stipinu nera jokiu galimybiu uzmaut atsvaitus
Esu TT/Road entuziastas, abu mano dviraciai neturi jokio atsvaito, abu sveria po +-7kg. Taciau padangos turi sviesa atspindincius uzrasus o ant storu ratlankiu (anglies aero) uzklijuoti sviesa atspindintys gamintojo balti logotipai. Pagal pasikeitusias taisykles - nespesiu moket baudu, nors: ant batu yra sviesa atspindincios siules, ant sortu yra sviesa atspindincios sonines juostos ir gale dekoras, ant aprangos yra sviesa atspindinciu elementu, ant galo salmo yra sviesa atspindincios juosteles. Esu matomas ir pasviesus ryskiau i mane - tampu kaledine eglute, nes tokos visos dviratininku aprangos + noriu kad matytu mano dviracio kontura, todel blizga padangos/ratlankiai. Siandiena teko pralenkt keleta ekipazu, net sankryzoj stovejau salia vieno = jokiu pastabu.
Reikia salmus padaryt privalomus, dviraciu takus vystyt normalius, o ne isafaltuot ir po to ant ju skaldele uzklijuot (suprask, kad nevaziuotu jokie pizonai su road, cyclocross ir time trail dviraciais), gatvese mobiliu radaru statyt daugiau ir panasiai. Bet daryt is dviratininko klouna ir ji "baust" uz tai, kad jis dvirati vairuoja = totali nesamone
Komentuoti:
-
Savisauga matuojama paklusnumu nepamatuotiems reikalavimams ? Nemanau.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąNiekuo. Bet jeigu savisaugos nėr, tai ir nepridėsi.
Komentuoti:
-
a) Nesutikčiau. Matosi ne todėl, kad tai liemenė ir ne todėl, kad ji turi šviesa atspindinčius elementus. Matosi nes tai yra ryškiaspalvis rūbas. Ryškias spalvas turi ne tik liemenės.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąa) su liemene geriau matosi;
b) nematau jokio apribojimo, nes būtų absurdas, jeigu atsisakytum važiuot motociklu vien dėl to, kad aprangos reikia. Motociklininkai to kažkodėl į galvą neima;
c) ne visų pastabumas vienodas. Jeigu vieni pastebės iš 100 metrų su liemene ir 20 metrų be, o kitas vienodai aklas, tai gal tamsta ir nesupranta kame čia padidinimas.
b) Motociklininko apranga yra skirta fiziškai apsaugoti patį motociklininką nuo galimų sužalojimų. Čia reikėtu lyginti su dviratininko šalmu, bet tikrai ne su liemene ar juo labiau nepakankamai ryškiai šviečiančiu led.
c) kaip jau minėta punkte a, pastebėjimą lemia objektyvios sąlygos, kurias gali sukurti nebūtinai liemenė (taikoma apibrėžimui pagal ket). Jeigu dėl liemenės pastebimumo dar galima diskutuoti, bet beveik neįžiūrimai šviečiantis žibintas (kuris pakeičia liemenės naudojimą) tikrai nepridės jokio pastebimumo dienos metu.
Kažkaip atvirkščiai viską taikote. Motociklininkams liemenės būtų n kartų efektyvesnės, nes būtent dėl jų greičio juos pavyktų pastebėti greičiau, nei su kitokia madinga apranga, kuri kartais užsimaskuoja tarp spalvinių aplinkos elementų.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąMotociklų žibintai labai gerai matomi, o dideliu greičiu atskrendančio nepastebėsi panašiai kaip ir bet ko kito.
Dviratininkas lėtas ir jį bet kaip atrodantį pastebėti yra žymiai paprasčiau.Paskutinis taisė sleader; 2014.07.01, 21:03.
Komentuoti:
-
Niekuo. Bet jeigu savisaugos nėr, tai ir nepridėsi.Parašė Xedos Rodyti pranešimąKuo aš nusižengsiu prieš įstatymą jei važiuosiu be liemenės, bet su žibintais ?
Komentuoti:
-
Kuo aš nusižengsiu prieš įstatymą jei važiuosiu be liemenės, bet su žibintais ?Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąPrie ko čia leidėjai? Yra įstatymas - laikaisi. Kas neaišku?
Toli gražu nevisi važiuoja su žibintais.Motociklų žibintai labai gerai matomi, o dideliu greičiu atskrendančio nepastebėsi panašiai kaip ir bet ko kito.Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.01, 21:02.
Komentuoti:
-
Prie ko čia leidėjai? Yra įstatymas - laikaisi. Kas neaišku?Parašė Xedos Rodyti pranešimąEi, ei, ar jau pamiršote, kad mūsų įstatymų leidėjai žibintus prilygino liemenėms ir leido pasirinkti iš šių dviejų variantų ?
Motociklų žibintai labai gerai matomi, o dideliu greičiu atskrendančio nepastebėsi panašiai kaip ir bet ko kito.Kažin, o kodėl neprivertus ir motociklininkų važiuoti su liemenėmis
? Kartais juos taip pat sunku pamatyti
Komentuoti:
-
Ei, ei, ar jau pamiršote, kad mūsų įstatymų leidėjai žibintus prilygino liemenėms ir leido pasirinkti iš šių dviejų variantų ?Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąJeigu nesilaiko reikalavimų patys, kokio velnio tada reikalaut iš motoristų tolerancijos?
Kažin, o kodėl neprivertus ir motociklininkų važiuoti su liemenėmisPer A kategorijos egzaminus reikalinga tikrai. Tačiau net potencialūs donorai supranta, kad speciali apranga juos bent šiek tiek apsaugos.
? Kartais juos taip pat sunku pamatyti.
Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.01, 20:56.
Komentuoti:
-
Jeigu nesilaiko reikalavimų patys, kokio velnio tada reikalaut iš motoristų tolerancijos?Parašė Xedos Rodyti pranešimąSu liemene važiuos vienetai, jei išvis važiuos. Ir beje, ar neišmanau šios srities, bet ar motociklininkų aprangą reglamentuoja KET ?
Per A kategorijos egzaminus reikalinga tikrai. Tačiau net potencialūs donorai supranta, kad speciali apranga juos bent šiek tiek apsaugos.
Komentuoti:
-
Su liemene važiuos vienetai, jei išvis važiuos. Ir beje, ar neišmanau šios srities, bet ar motociklininkų aprangą reglamentuoja KET ?Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąa) su liemene geriau matosi;
b) nematau jokio apribojimo, nes būtų absurdas, jeigu atsisakytum važiuot motociklu vien dėl to, kad aprangos reikia. Motociklininkai to kažkodėl į galvą neima;
c) ne visų pastabumas vienodas. Jeigu vieni pastebės iš 100 metrų su liemene ir 20 metrų be, o kitas vienodai aklas, tai gal tamsta ir nesupranta kame čia padidinimas.
Komentuoti:
-
a) su liemene geriau matosi;Parašė sleader Rodyti pranešimąNuo ko geriau?
a) atšvaitų ir šviečiančio led saulėta dieną;
b) apsunkinamos laisvės naudotis ekologišku transportu;
c) iliuzijos, kad tai padidins saugumą.

b) nematau jokio apribojimo, nes būtų absurdas, jeigu atsisakytum važiuot motociklu vien dėl to, kad aprangos reikia. Motociklininkai to kažkodėl į galvą neima;
c) ne visų pastabumas vienodas. Jeigu vieni pastebės iš 100 metrų su liemene ir 20 metrų be, o kitas vienodai aklas, tai gal tamsta ir nesupranta kame čia padidinimas.
Komentuoti:
Komentuoti: