Parašė Egiuxz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams
Collapse
X
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąa) su liemene geriau matosi;
b) nematau jokio apribojimo, nes būtų absurdas, jeigu atsisakytum važiuot motociklu vien dėl to, kad aprangos reikia. Motociklininkai to kažkodėl į galvą neima;
c) ne visų pastabumas vienodas. Jeigu vieni pastebės iš 100 metrų su liemene ir 20 metrų be, o kitas vienodai aklas, tai gal tamsta ir nesupranta kame čia padidinimas.
b) Motociklininko apranga yra skirta fiziškai apsaugoti patį motociklininką nuo galimų sužalojimų. Čia reikėtu lyginti su dviratininko šalmu, bet tikrai ne su liemene ar juo labiau nepakankamai ryškiai šviečiančiu led.
c) kaip jau minėta punkte a, pastebėjimą lemia objektyvios sąlygos, kurias gali sukurti nebūtinai liemenė (taikoma apibrėžimui pagal ket). Jeigu dėl liemenės pastebimumo dar galima diskutuoti, bet beveik neįžiūrimai šviečiantis žibintas (kuris pakeičia liemenės naudojimą) tikrai nepridės jokio pastebimumo dienos metu.
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąMotociklų žibintai labai gerai matomi, o dideliu greičiu atskrendančio nepastebėsi panašiai kaip ir bet ko kito.
Dviratininkas lėtas ir jį bet kaip atrodantį pastebėti yra žymiai paprasčiau.Paskutinis taisė sleader; 2014.07.01, 20:03.
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąKuo aš nusižengsiu prieš įstatymą jei važiuosiu be liemenės, bet su žibintais ?
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąPrie ko čia leidėjai? Yra įstatymas - laikaisi. Kas neaišku?
Motociklų žibintai labai gerai matomi, o dideliu greičiu atskrendančio nepastebėsi panašiai kaip ir bet ko kito.Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.01, 20:02.
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąEi, ei, ar jau pamiršote, kad mūsų įstatymų leidėjai žibintus prilygino liemenėms ir leido pasirinkti iš šių dviejų variantų ?
Kažin, o kodėl neprivertus ir motociklininkų važiuoti su liemenėmis? Kartais juos taip pat sunku pamatyti
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąJeigu nesilaiko reikalavimų patys, kokio velnio tada reikalaut iš motoristų tolerancijos?
Per A kategorijos egzaminus reikalinga tikrai. Tačiau net potencialūs donorai supranta, kad speciali apranga juos bent šiek tiek apsaugos.? Kartais juos taip pat sunku pamatyti.
Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.01, 19:56.
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąSu liemene važiuos vienetai, jei išvis važiuos. Ir beje, ar neišmanau šios srities, bet ar motociklininkų aprangą reglamentuoja KET ?
Per A kategorijos egzaminus reikalinga tikrai. Tačiau net potencialūs donorai supranta, kad speciali apranga juos bent šiek tiek apsaugos.
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąa) su liemene geriau matosi;
b) nematau jokio apribojimo, nes būtų absurdas, jeigu atsisakytum važiuot motociklu vien dėl to, kad aprangos reikia. Motociklininkai to kažkodėl į galvą neima;
c) ne visų pastabumas vienodas. Jeigu vieni pastebės iš 100 metrų su liemene ir 20 metrų be, o kitas vienodai aklas, tai gal tamsta ir nesupranta kame čia padidinimas.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNuo ko geriau?
a) atšvaitų ir šviečiančio led saulėta dieną;
b) apsunkinamos laisvės naudotis ekologišku transportu;
c) iliuzijos, kad tai padidins saugumą.
b) nematau jokio apribojimo, nes būtų absurdas, jeigu atsisakytum važiuot motociklu vien dėl to, kad aprangos reikia. Motociklininkai to kažkodėl į galvą neima;
c) ne visų pastabumas vienodas. Jeigu vieni pastebės iš 100 metrų su liemene ir 20 metrų be, o kitas vienodai aklas, tai gal tamsta ir nesupranta kame čia padidinimas.
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąJūs kaip norit, bet man nuo to tik geriau.
a) atšvaitų ir šviečiančio led saulėta dieną;
b) apsunkinamos laisvės naudotis ekologišku transportu;
c) iliuzijos, kad tai padidins saugumą.
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąUžtenka pasižiūrėti avarijų suvestines pagal metus, jeigu kažkam daromos priemonės neveiksmingos, tvarkos net per metus padaugėjo. Taip pat, griežtėjant baudoms, mažai kas benorės ir prieš kelias dienas gėręs sėst prie vairo. Atitinkamai reikia ir su dviratininkais, pėsčiaisiais užsiimt.
O chronių ir idiotų buvo ir bus. Avarijas sukeliai ir padorūs žmonės, kuriuos įvairios priemonės drausmina. Jeigu jos drausmina, vadinasi, reikia judėt jau esama kryptimi.
Nauji reikalavimai duos efektą tik pakankamai trumpai, kol visi pajaus jog niekam nerūpi ar juos vykdai, ar nevykdai. Tačiau nusivylimas ne iki galo apgalvotomis prievolėmis liks ilgam.
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąVairuotojams drausmint taip pat sukurtos atitinkamos priemonės, bet verkia tik gaideliai ir chroniukai runkeliai. O dviratininkams įvedė keletą reikalavimų - pasaulio pabaiga, niteisibe, sąmokslas.
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąUžtenka pasižiūrėti avarijų suvestines pagal metus, jeigu kažkam daromos priemonės neveiksmingos, tvarkos net per metus padaugėjo. Taip pat, griežtėjant baudoms, mažai kas benorės ir prieš kelias dienas gėręs sėst prie vairo. Atitinkamai reikia ir su dviratininkais, pėsčiaisiais užsiimt.
Su šia eismo dalyvių grupe reikia kažką daryti, įvesti dideles baudas ir bandyti perlaužti žmonių mąstysena ir mentalitetą, nes jie jaučiasi visiškai nebaudžiami ir visada teisūs. Ir negana to dar kelia pavojų savo pačių gyvybei.
Bet visigi buvo įvesti tik nepagrįsti reikalavimai dviratininkams, kurie neduos jokio efekto.
Kažin ką jie naujo dar sugalvos.
Komentuoti:
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąTai taip, normalus žmogus pamąsto, ar verta sėsti butelį alaus išgėrus ar ne, o nenormalus nemasto, jiem tas pats kokia ta bauda, kiek jis tas teises praras, nes baudos gali nemokėti, o atsedėti parų, o be teisių vel taip pat puikiai gaidžiauti. Tai gal į elektros kėdę ar pakarti? Tada dar labiau pamastys.
Reikia ugdyti žmones.
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąUžtenka pasižiūrėti avarijų suvestines pagal metus, jeigu kažkam daromos priemonės neveiksmingos, tvarkos net per metus padaugėjo. Taip pat, griežtėjant baudoms, mažai kas benorės ir prieš kelias dienas gėręs sėst prie vairo. Atitinkamai reikia ir su dviratininkais, pėsčiaisiais užsiimt.
Reikia ugdyti žmones. Turim pasiekti tą, kad žmogus ir be visų šitų nesveikų baudų suprastų, kad taip daryti negalima, o ne vien dėl to, kad bauda baisu gauti.
Komentuoti:
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąTai vat būtent, kad priimta bet kiek jos veikia? Kaip lakstė idiotai visokie, kaip traiškė, kaip vairavo pragėrę teistes, taip ir vairuoja. Iš to ir matom, kad tie draudimai mum nieko padoraus neduoda, padugnių visada bus.
Užsidės tie dviratininkai tą kelių ledų lemputę, jei tik to reikia kad kurmiai praregėtų.
O chronių ir idiotų buvo ir bus. Avarijas sukeliai ir padorūs žmonės, kuriuos įvairios priemonės drausmina. Jeigu jos drausmina, vadinasi, reikia judėt jau esama kryptimi.
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąSupratau, direktoriau, stengsiuos. Sukimas be privalomo ranka rodomo posūkio - avarinės situacijos sukėlimas. Signalą leidžiama naudoti norint išvengt avarinės situacijos, tamsta direktoriau.
Visi be išimties turi laikytis KET, o tu už vairo matau tikras direktorius visų mokytojas.
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąVairuotojams drausmint taip pat sukurtos atitinkamos priemonės, bet verkia tik gaideliai ir chroniukai runkeliai. O dviratininkams įvedė keletą reikalavimų - pasaulio pabaiga, niteisibe, sąmokslas.
Užsidės tie dviratininkai tą kelių ledų lemputę, jei tik to reikia kad kurmiai praregėtų.Paskutinis taisė k0fis; 2014.07.01, 17:22.
Komentuoti:
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąŽiūrėk neprisimokyk mokytojau. Ir atsargiai su signalu, nes gyvenvietiese negalima jo naudoti. Ir taip, tu teisus, visi vairuotojai tobuli, nesu matęs, kad nors vienas skristų kaip nesveikas mieste, traiškytų žmones ir šiaip gaidžiautų.
Vairuotojams drausmint taip pat sukurtos atitinkamos priemonės, bet verkia tik gaideliai ir chroniukai runkeliai. O dviratininkams įvedė keletą reikalavimų - pasaulio pabaiga, niteisibe, sąmokslas
Parašė k0fis Rodyti pranešimąTai tu sakai kad naudosi singalą jei bus be liemenės, prie ko čia dabar tas rankos signalas?
Visi be išimties turi laikytis KET, o tu už vairo matau tikras direktorius visų mokytojas.Paskutinis taisė Egiuxz; 2014.07.01, 17:19.
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąPožiūriai keičiasi keičiantis vienam iš veiksnių, šiuo atveju - dviratininkams. Asmeniškai niekada nepraleidžiu per perėją, jeigu prie jos laukia apsižergęs dviratį "dievas", bet visada praleidžiu persivedantį. Niekada nelenkiu apysiauriame kelyje dviratininko su liememe, jei iš priekio kas nors atvažiuoja; be liemenės - savaip pagąsdinu. Dabar visus, nedėvinčius liemenių, dar ir apsignalizuosiu, kad surūdijęs signalas atsigautųIr jooo, čia vairuotojai kalti, kad dviratininkai per perėjas kaip kamikadzės skraido, važiuoja vidury kelio ar aplamai nesugeba savo saugumu pasirūpint.
Paskutinis taisė k0fis; 2014.07.01, 17:15.
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąJau buvo išsakyti argumentai, kodėl reikalauti liemenių dienos metu yra nelogiška ir kad tai nėra "puikus pavyzdys".
Jūs liemenes pateikiate kaip kažkokią panacėją, bet žiūrite tik į vieną pusę ir užmirštate, kad reikėtų keisti ir vairuotojų požiūrį į dviratininkus. O begalvių dviratininkų ne apsaugos nei liemenės nei žibintai.Ir jooo, čia vairuotojai kalti, kad dviratininkai per perėjas kaip kamikadzės skraido, važiuoja vidury kelio ar aplamai nesugeba savo saugumu pasirūpint.
Komentuoti:
Komentuoti: