Siandiena bendravau su vienu policijos sulu. Minejo, kad per pasitarimus patys nesupranta, kaip ta istatyma traktuoti, ar dviratininko apranga turinti sviesa atspindincius elementus yra tolygu liemenei ar ne, taip pat ka daryt su tais dviraciais, kurie gamykliskai neturi reikalaujamu atsvaitu kruvos, bet turi tuv ir kitus ES reikalavimu atitikima patvirtinancius sertifikatus. Tai jei net policija iki galo nesupranta visu gudrybiu, tai kaip gali bausti turi sita nesamone atsaukti ir itraukti pacius dviratininkus I jo kurima
Xedos, matos matos, turiu tokius parsisiuntes, kala, kaip masinos ilgosios, tik uztenka ju max 1val
Pilnai tikiu, kad tokie žibintai egzistuoja, tik teigiu, kad tokių keliuose ar gatvėse matyti neteko, o dižioji dauguma žibintų būna net ir sunkiai įžiūrimi.
Nors ir kurk infrastruktūrą - dviratininkų runkelistinis elitas kaip važinėjo gatvėm, kai palei šoną dviračių takas, taip ir važinės.
Deja, bet tai yra visiška tiesa....Nebūna tokios dienos, kad nematyčiau kokio "veikėjo", kuris tikrai ne su sportiniu dviračiu ir ganėtinai palengva mintų gatve, kai šalia yra dviračių takas. Niekada nesupratau ir turbūt nesuprasių tokių žmonių. Nors niekada nesakyk niekada .
Gal yra kokia tema dviračiams? Ši tema skirta KET, o įėjus jau kurį laiką diskutuojama apie dviračius ir jų infrastruktūrą.
Paskutinieji KET pakeitimai labai stipriai liečia dviratininkus, todėl diskusijos apie jų žibintus ir šviesą atspindinčias liemenes/aprangas manau tikrai nėra visiškai ne į temą. Tuo labiau, kad ir pati policija teigė, kad gatvėse galima minti nebūtinai su liemene, bet ir su kokiu nors kitokiu ryškiu drabužiu, kas atveria kelią tam tikram chaosui, nes įstatyme aiškiai parašyta, kad privalomi arba žibintai arba šviesą atspindinti liemenė. Taip suprask dabar......
Ginthus, o nuo kada druadziami sportiniai dviraciai? Gal dar ir ribojimus ives, kad po miesta tik su hibridiniais ar MTB galima vazinet, o visi road/cyclo cross/time trail yra grieztai draudziami? Tokie dviraciai skirias tik tuom, kad ju greitis mieste yra toks pats, koks masinu srauto.
Lettered, kol nelendi i senamiesti tai tinkamos, svarbu stiklu ir kitokiu siuksliu nuo kelio nepagaut.
Kur aš sakiau, kad draudžiama? Čia tamsta išvartai, kad atseit kodėl man dabar negalima su slidėmis po asfaltą važinėtis, ko čia man aiškina, kad kažkokių atšvaitų slidėms reikia...
Ginthus, o nuo kada druadziami sportiniai dviraciai? Gal dar ir ribojimus ives, kad po miesta tik su hibridiniais ar MTB galima vazinet, o visi road/cyclo cross/time trail yra grieztai draudziami? Tokie dviraciai skirias tik tuom, kad ju greitis mieste yra toks pats, koks masinu srauto.
Lettered, kol nelendi i senamiesti tai tinkamos, svarbu stiklu ir kitokiu siuksliu nuo kelio nepagaut. Viskas butu ok, jei reikalavimai butu platesni, tai yra devete sviesa atspindincius elementus turincia aprgan, privalomai salmus ir tamsiu paros metu - zibintus. Kas del infrastrukturos, tai taip, dingtu visos problemos. Bet sioj vietoj kita problema... Ta infrastruktura vysto dviraciais nevazinejantys zmones, pvz Klaipedoj sumaste dviraciu takus klot plytelem, Kaune tuos takus isasfaltuoja, bet po to uzklijuoja smulkia skaldele, kad supjaustyt padangas ir t.t. Tai net infrastrukturai atsiradus reikia neuzkirst kelio vaziuot normaliais keliais, nes ne visi dviratininkai gali tais "takais" naudotis
O čia jau paties bėdos, jei su sporto įranga susigalvoji dalyvauti motorizuotame eisme. Dar gal kas pareikš pretenzijas, kad su kartingais važinėtis gatvėmis negalima?
Dar pradėkim dviračius su lektuvais ir malūnsparniais lyginti.
Kokioj čia šaly negalima su sportiniais dviračiais važinėti, kad toks pasipiktinimas?
Taip, sveria daug, turiu lengviausia komplekta zibintu nusipirkes naktiniams sportavimams, kurie sveria 149gr (bendras), nakti jie atlieka savo paskirti ir gali but ir ant dviracio ir negaila, kad aerodinamika gadina. Bet dienos metu det tai totalus absurdas, parodyk nors viena ne bananu respublikos lygio sali, kur reikalautu ant time trail dviraciu zibintu ir dar atsvaitu i aero ratus, gerai, kad dar airbagu nereikalauja ar hans sistemu
Pramink dvirati sportui, suprasi ir gramu skirtuma, palyginimas su masinos zibintais nelabai tinkamas sioj vietoj ir tiesiog absurdiskas
Xedos, matos matos, turiu tokius parsisiuntes, kala, kaip masinos ilgosios, tik uztenka ju max 1val
Idomumo delei, parodyk prie ko galeciau tvirtinti galini zibinta ant TT dviracio ir i kurias vietas man sugrezti ratu atsvaitus
O čia jau paties bėdos, jei su sporto įranga susigalvoji dalyvauti motorizuotame eisme. Dar gal kas pareikš pretenzijas, kad su kartingais važinėtis gatvėmis negalima?
Šiandien važiavau į darbą, reikėjo sukt sankryžoje į kairę, bet negalėjau, nes iš priekio važiavo 2 dviratininkai. Sankryžoje prieš mane jie ėmė ir pasuko į kairę. Žmonėms buvo sunku pamojuoti ranka, kad ketina sukti. Kol vieni kitų nepradėsim gerbti, nepadės jokios liemenės.
Taip, sveria daug, turiu lengviausia komplekta zibintu nusipirkes naktiniams sportavimams, kurie sveria 149gr (bendras), nakti jie atlieka savo paskirti ir gali but ir ant dviracio ir negaila, kad aerodinamika gadina. Bet dienos metu det tai totalus absurdas, parodyk nors viena ne bananu respublikos lygio sali, kur reikalautu ant time trail dviraciu zibintu ir dar atsvaitu i aero ratus, gerai, kad dar airbagu nereikalauja ar hans sistemu
Pramink dvirati sportui, suprasi ir gramu skirtuma, palyginimas su masinos zibintais nelabai tinkamas sioj vietoj ir tiesiog absurdiskas
Xedos, matos matos, turiu tokius parsisiuntes, kala, kaip masinos ilgosios, tik uztenka ju max 1val
Idomumo delei, parodyk prie ko galeciau tvirtinti galini zibinta ant TT dviracio ir i kurias vietas man sugrezti ratu atsvaitus
Tokių dviračių mieste nesu matęs, tik sportininkus važiuojančius užmiestyje. Ar Kauno gatvės iš vis tokiems tinkamos?
Eina kalba apie elementarų eilinių dviratininkų saugumą, dauguma geresnių LED žibintų dieną yra puikiai matomi, nepamirškit dar to fakto, kad šviesos mirksi, kas pagerina pastebimumą dviračiui atlekiant iš šono.
Beje, taisyklės galioja tik važiuojant keliu ar gatve kartu su automobiliais. Dviračių takuose, gyvenamosiose zonose, miško takeliuose, parkuose ir pan. nereikia įsijungti. T.y. iš esmės turint normalią infrastruktūrą niekam ir nereiktų važiuoti su žibintais.
Šalmas skirtas jau tik pasekmei sušveltinti, o šviešos tai priežasčiai užkirsti. Kai įvažiuos kokia fūra, nepadės ir šalmas. Juokingi argumentai, kad lempos neva daug sveria, tada iš automobilių reiktų išlupti žibintus, beto dar kuro būtų sutaupyta.
Taip, sveria daug, turiu lengviausia komplekta zibintu nusipirkes naktiniams sportavimams, kurie sveria 149gr (bendras), nakti jie atlieka savo paskirti ir gali but ir ant dviracio ir negaila, kad aerodinamika gadina. Bet dienos metu det tai totalus absurdas, parodyk nors viena ne bananu respublikos lygio sali, kur reikalautu ant time trail dviraciu zibintu ir dar atsvaitu i aero ratus, gerai, kad dar airbagu nereikalauja ar hans sistemu
Pramink dvirati sportui, suprasi ir gramu skirtuma, palyginimas su masinos zibintais nelabai tinkamas sioj vietoj ir tiesiog absurdiskas
Xedos, matos matos, turiu tokius parsisiuntes, kala, kaip masinos ilgosios, tik uztenka ju max 1val
Idomumo delei, parodyk prie ko galeciau tvirtinti galini zibinta ant TT dviracio ir i kurias vietas man sugrezti ratu atsvaitus
Mano žibintai šviečia kur kas stipriau už kai kurių automobilių dienos žibintus, su galiniu žibintu tas pats, praktiškai už visų automobilių matosi ryšiau (jau nekalbant apie mirksėjimą). Saulėtą dieną gal ir nėra reikalo (su automobiliais tas pats), bet kai koks rūkas ar apniukęs oras labai padeda, kai dviratininkas atvažiuoja iš šono jį apskritai sunku pamatyti, o mirsiantys žibintai į šonus iš kart atkreipia dėmesį. Šiaip nemaža dalis mano pažįstamų senai dieną važinėja su įjungtais žibintais, juk saugumas svarbiau nei keli sutaupyti litai baterijoms.
Tuomet sveikinu, Jūs būsite vienas iš tų 0,01 %, kurių žibintai bent matysis . O apie tai, kad dviračių žibintai matosi geriau už automobilių.......tokių matyti kol kas neteko .
Vėlgi, dviračių žibintų ir automobilių žibintų lyginimas yra absurdiškas ir bereikšmis, jų galia visiškai skiriasi. Dviračių žibintai yra gerokai silpnesni ir dar plius nereglamentuoti, gali būti "belekokie". Aš tik remiuosi tuo ką pats esu matęs gatvėje, reikia pasistenkti, kad juos įžiūrėti (ir tikrai ne iš 100 metrų......). Būtent tai, kad jie yra nereglamentuoti ir atveria kelią tam tikrai "anarchijai" dviračių žibintams, todėl absoliuti dauguma jų bus vos įžiūrimi, nes pagal įstatymą užteks tik to, kad jie šviečia, o tai ar jie pagerina matomumą ar ne, jau bus pašalinis klausimas.
Mano žibintai šviečia kur kas stipriau už kai kurių automobilių dienos žibintus, su galiniu žibintu tas pats, praktiškai už visų automobilių matosi ryšiau (jau nekalbant apie mirksėjimą). Saulėtą dieną gal ir nėra reikalo (su automobiliais tas pats), bet kai koks rūkas ar apniukęs oras labai padeda, kai dviratininkas atvažiuoja iš šono jį apskritai sunku pamatyti, o mirsiantys žibintai į šonus iš kart atkreipia dėmesį. Šiaip nemaža dalis mano pažįstamų senai dieną važinėja su įjungtais žibintais, juk saugumas svarbiau nei keli sutaupyti litai baterijoms.
Kaip tai žibintai nepadidina matomumo? Kam tada automobiliai visą dieną važinėja su įjungtais? Mirksintys dviračių žibintai atkreipia vairuotojų dėmesį, kai tas dėmesys yra sutelktas į kitus objektus, juk tai akivaizdu.
Vėlgi, dviračių žibintų ir automobilių žibintų lyginimas yra absurdiškas ir bereikšmis, jų galia visiškai skiriasi. Dviračių žibintai yra gerokai silpnesni ir dar plius nereglamentuoti, gali būti "belekokie". Aš tik remiuosi tuo ką pats esu matęs gatvėje, reikia pasistenkti, kad juos įžiūrėti (ir tikrai ne iš 100 metrų......). Būtent tai, kad jie yra nereglamentuoti ir atveria kelią tam tikrai "anarchijai" dviračių žibintams, todėl absoliuti dauguma jų bus vos įžiūrimi, nes pagal įstatymą užteks tik to, kad jie šviečia, o tai ar jie pagerina matomumą ar ne, jau bus pašalinis klausimas (o atsakymas bus ne ).
Dviračių žibintai padės išvengti "priežasties" ? Nejuokinkite . Su liemene yra šiek tiek kitokia situacija. Bet žibintų prilyginimas liemenei atrodo tiesiog juokingai ir nekitaip, dviratininkai nuo jų nepasidaro nei kiek labiau matomi. Šiandien jau mačiau vieną dviratininką su žibintais vidury dienos. Teko gerokai įsižiūrėti, kad pamatyčiau ar jie išvis veikia, o ką jau kalbėti apie tai, kad dviratininkas žibintų pagalba taps labiau matomas.
Viename straipsnyje buvo labai gerai pastebėta: susidaro toks įspūdis, kad tokie nutarimai buvo padaryti vien tam, kad sukurti įvaizdį, jog kažkas daroma. Ir tie motyvai. kad "mūsų dviračių takų tinklas yra nepakankamai išvystytas" yra apgailėtini. Tuomet reikia daryti išvadą, kad mūsų dviračių takų tinklas yra pats blogiausias visame pasaulyje, nes tokių juokingų reikalavimų niekur nerasime.
Kaip tai žibintai nepadidina matomumo? Kam tada automobiliai visą dieną važinėja su įjungtais? Mirksintys dviračių žibintai atkreipia vairuotojų dėmesį, kai tas dėmesys yra sutelktas į kitus objektus, juk tai akivaizdu. Tam ir automobiliams dabar privaluma įsijungti net dieną, nors teoriškai pats automobilis dieną matomas.
Šalmas skirtas jau tik pasekmei sušveltinti, o šviešos tai priežasčiai užkirsti. Kai įvažiuos kokia fūra, nepadės ir šalmas. Juokingi argumentai, kad lempos neva daug sveria, tada iš automobilių reiktų išlupti žibintus, beto dar kuro būtų sutaupyta.
Dviračių žibintai padės išvengti "priežasties" ? Nejuokinkite . Su liemene yra šiek tiek kitokia situacija. Bet žibintų prilyginimas liemenei atrodo tiesiog juokingai ir nekitaip, dviratininkai nuo jų nepasidaro nei kiek labiau matomi. Šiandien jau mačiau vieną dviratininką su žibintais vidury dienos. Teko gerokai įsižiūrėti, kad pamatyčiau ar jie išvis veikia, o ką jau kalbėti apie tai, kad dviratininkas žibintų pagalba taps labiau matomas.
Viename straipsnyje buvo labai gerai pastebėta: susidaro toks įspūdis, kad tokie nutarimai buvo padaryti vien tam, kad sukurti įvaizdį, jog kažkas daroma. Ir tie motyvai. kad "mūsų dviračių takų tinklas yra nepakankamai išvystytas" yra apgailėtini. Tuomet reikia daryti išvadą, kad mūsų dviračių takų tinklas yra pats blogiausias visame pasaulyje, nes tokių juokingų reikalavimų niekur nerasime.
Reikalauti liemeniu yra nesamone, jei kalbama apie sauguma. TURETU buti reikalaujama salmu, o ne liemeniu
Ir apskritai, skirtingus dviratininkus siekiama suplakti i viena kruva, pvz kur logika aprengti Time Trail ar klasikiniu road vairuotojus liemenem? Arba ju dviracius apzarstyt atsvaitais... Ar kasnors mate TT/Road dviracio ratus su atsvaitais? Tokie dviraciai skaiciuoja gramus, o ant aero stipinu nera jokiu galimybiu uzmaut atsvaitus
Esu TT/Road entuziastas, abu mano dviraciai neturi jokio atsvaito, abu sveria po +-7kg. Taciau padangos turi sviesa atspindincius uzrasus o ant storu ratlankiu (anglies aero) uzklijuoti sviesa atspindintys gamintojo balti logotipai. Pagal pasikeitusias taisykles - nespesiu moket baudu, nors: ant batu yra sviesa atspindincios siules, ant sortu yra sviesa atspindincios sonines juostos ir gale dekoras, ant aprangos yra sviesa atspindinciu elementu, ant galo salmo yra sviesa atspindincios juosteles. Esu matomas ir pasviesus ryskiau i mane - tampu kaledine eglute, nes tokos visos dviratininku aprangos + noriu kad matytu mano dviracio kontura, todel blizga padangos/ratlankiai. Siandiena teko pralenkt keleta ekipazu, net sankryzoj stovejau salia vieno = jokiu pastabu.
Reikia salmus padaryt privalomus, dviraciu takus vystyt normalius, o ne isafaltuot ir po to ant ju skaldele uzklijuot (suprask, kad nevaziuotu jokie pizonai su road, cyclocross ir time trail dviraciais), gatvese mobiliu radaru statyt daugiau ir panasiai. Bet daryt is dviratininko klouna ir ji "baust" uz tai, kad jis dvirati vairuoja = totali nesamone
Šalmas skirtas jau tik pasekmei sušveltinti, o šviešos tai priežasčiai užkirsti. Kai įvažiuos kokia fūra, nepadės ir šalmas. Juokingi argumentai, kad lempos neva daug sveria, tada iš automobilių reiktų išlupti žibintus, beto dar kuro būtų sutaupyta.
Požiūriai keičiasi keičiantis vienam iš veiksnių, šiuo atveju - dviratininkams. Asmeniškai niekada nepraleidžiu per perėją, jeigu prie jos laukia apsižergęs dviratį "dievas", bet visada praleidžiu persivedantį. Niekada nelenkiu apysiauriame kelyje dviratininko su liememe, jei iš priekio kas nors atvažiuoja; be liemenės - savaip pagąsdinu. Dabar visus, nedėvinčius liemenių, dar ir apsignalizuosiu, kad surūdijęs signalas atsigautų Ir jooo, čia vairuotojai kalti, kad dviratininkai per perėjas kaip kamikadzės skraido, važiuoja vidury kelio ar aplamai nesugeba savo saugumu pasirūpint.
Reikalauti liemeniu yra nesamone, jei kalbama apie sauguma. TURETU buti reikalaujama salmu, o ne liemeniu
Ir apskritai, skirtingus dviratininkus siekiama suplakti i viena kruva, pvz kur logika aprengti Time Trail ar klasikiniu road vairuotojus liemenem? Arba ju dviracius apzarstyt atsvaitais... Ar kasnors mate TT/Road dviracio ratus su atsvaitais? Tokie dviraciai skaiciuoja gramus, o ant aero stipinu nera jokiu galimybiu uzmaut atsvaitus
Esu TT/Road entuziastas, abu mano dviraciai neturi jokio atsvaito, abu sveria po +-7kg. Taciau padangos turi sviesa atspindincius uzrasus o ant storu ratlankiu (anglies aero) uzklijuoti sviesa atspindintys gamintojo balti logotipai. Pagal pasikeitusias taisykles - nespesiu moket baudu, nors: ant batu yra sviesa atspindincios siules, ant sortu yra sviesa atspindincios sonines juostos ir gale dekoras, ant aprangos yra sviesa atspindinciu elementu, ant galo salmo yra sviesa atspindincios juosteles. Esu matomas ir pasviesus ryskiau i mane - tampu kaledine eglute, nes tokos visos dviratininku aprangos + noriu kad matytu mano dviracio kontura, todel blizga padangos/ratlankiai. Siandiena teko pralenkt keleta ekipazu, net sankryzoj stovejau salia vieno = jokiu pastabu.
Reikia salmus padaryt privalomus, dviraciu takus vystyt normalius, o ne isafaltuot ir po to ant ju skaldele uzklijuot (suprask, kad nevaziuotu jokie pizonai su road, cyclocross ir time trail dviraciais), gatvese mobiliu radaru statyt daugiau ir panasiai. Bet daryt is dviratininko klouna ir ji "baust" uz tai, kad jis dvirati vairuoja = totali nesamone
Komentuoti: