Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xedos
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Mažiau dviračių - daugiau automobilių. Daugiau automobilių - daugiau sudeginta kuro. Daugiau sudeginto kuro - daugiau įplaukų į biudžetą.
    Nemanau, kad teiginys "mažiau dviračių - daugiau automobilių" yra tinkamas kai kalbama apie naujai priimtas taisykles. Tie, kurie ir anksčiau į darbą (ar kur nors kitur) važiuodavo su dviračiu, o ne su automobiliu ar VT, manau ir toliau rinksis dviratį, o ne kitas transporto rūšis. Žibintai ar liemenė tikrai nėra didelė kliūtis .

    Esmė yra ta, kad naujos taisyklės neskatins dar daugiau žmonių persėsti ant dviračių ir naudotis jais kaip transporto priemone (o ne tik laisvalaikio praleidimui). Jos tik trukdys dviračių populiarinimui. Žinoma, yra ir infrastruktūros problema, bet tema ne apie tai.

    Grįžtant į temą: policininkai prie Šiaulių tikrino dviratininkų žinias apie naująsias taisykles (ir dar juos vaišino , gal taip bando pelnyti palankumą ). Trumpas reziumė: dviratininkams naujos taisyklės neaiškios, supranta jas tik abstrakčiai. Galbūt dėl to ir atsirado tiek dviratininkų, kurie dviračių takais važiuoja su įjungtis žibintais ar liemenėmis.

    Nauji reikalavimai dviratininkams: pareigūnai tikrino vaišindami ledais

    Dviratininkų, kurie karštą ketvirtadienio popietę susiruošė pakeliauti dviratininkų taku, vedančiu nuo Šiaulių link Bubių, laukė susitikimas su policininkais. Ties Šiaulių miesto riba juos pasitiko Šiaulių miesto policijos Pietinės nuovados pareigūnai ir domėjosi, ar jie žino apie nuo liepos 1-osios įsigaliojusius Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pakeitimus.

    Pareigūnai susidarė nuomonę, kad apie įstatymo pakeitimus dviračiams eismo dalyviai žino labai abstrakčiai, todėl policijos pareigūnai kiekvienam kalbintam dviratininkui įteikė skrajutes su naujais reikalavimais dviratininkams. Ekspromtu buvo surengta mini viktorina, kurios metu pareigūnai dviratininkams sudarė galimybę pasitikrinti, kaip jie žino kelių eismo taisykles.

    Teisingiausiai atsakiusiesiems buvo dovanotos liemenės su šviesą atspindinčiais elementais. Priverstinės pertraukėlės metu jaunuosius dviratininkus pareigūnai pavaišino ledais, o jų tėveliai galėjo atsigaivinti mineraliniu vandeniu.

    Taigi, tie, kurie nepabūgo dviračių take dirbusių pareigūnų, maloniai su jais pabendravo ir gavo dovanų. Tačiau nemažai buvo ir tokių, kurie, pastebėję pareigūnus, apsigręžė važiuoti atgal, ypač tie, kurie važiavo iš miesto link Bubių. Kadangi daug dviračių eismo dalyvių apie jiems keliamus naujus reikalavimus nežino, pareigūnai tokias neįkyrias eismo taisyklių pamokėlės rengs ir toliau.
    http://etaplius.lt/nauji-reikalavima...sindami-ledais
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.11, 22:22.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Naujieji reikalavimai tikrai nepadės populiarinti dviračių transporto.
    Mažiau dviračių - daugiau automobilių. Daugiau automobilių - daugiau sudeginta kuro. Daugiau sudeginto kuro - daugiau įplaukų į biudžetą.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Gaila, bet taip jau yra:

    Vi­zi­jo­je at­krei­pia­mas dė­me­sys į tai, kad Lie­tu­va stip­riai at­si­lie­ka nuo ki­tų dvi­ra­čių kul­tū­rą plė­to­jan­čių Eu­ro­pos vals­ty­bių. Pa­brė­žia­ma, kad daž­nai at­nau­ji­nant mies­tus, re­kons­truo­jant gat­ves, jos ne­pri­tai­ko­mos dvi­ra­ti­nin­kams ar­ba įren­gia­ma ne­ko­ky­biš­ka dvi­ra­čių inf­ras­truk­tū­ra.
    http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/arch...viraciu/183513

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Įmanomas variantas Lietuvoje, kai automobilizmui vis dedama ir dedama papildoma našta.
    Neįmanomas variantas, kai dviračiams vis dedami ir dedami papildomi ir absurdiški reikalavimai . O kalbant rimtai, tai įmanoma tik jei į dviračių transportą bus pradedama žiūrėti rimtai ir dviračiai bus pradėti laikyti visaverte transporto priemone, ko dabar nėra. Naujieji reikalavimai tikrai nepadės populiarinti dviračių transporto.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied


    Įmanomas variantas Lietuvoje, kai automobilizmui vis dedama ir dedama papildoma našta.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Architektų ir dviračių entuziastų siekis – trečdalis lietuvių ant dviračių

    Lietuvos architektai ir dviračių entuziastai paskelbė „Manifes­tą dviračiui“ – ambicingą vizi­ją, kuria kviečia siekti, kad 2030 m. 30 proc. lietuvių kas­dien naudotųsi dviračiais. Ma­nifesto autoriai pabrėžia, kad miestų eismas turi būti planuo­jamas atsižvelgiant į dviratinin­kų interesus, o patys architek­tai kurdami biurus ir daugiabu­čius turėtų planuoti ir patogias dviračių laikymo vietas.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Kiano Rodyti pranešimą
    Man asmeniškai Olandijoj yra viska priimtina, ir naujos taisykles man netrukdo gyventi.
    Tuomet mano išsakyta mintis asmeniškai Jums netaikoma, tačiau šiame forume yra manančių ir kitaip nei Jūs (Olandijos atžvilgiu) . O man taip pat netrukdo, tikrai nesunku užsidėti 3 LED žibintą, kurio turbūt niekas nematys .

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Bet kokiu atveju tai geriau nei nieko. Apskritai dauguma miestų pagrindinių gatvių turi dideles erdves iki namų tiek dviračių takams, tiek pėsčiųjų, tiek A juostoms ir dar tarp jų liktų vietos žaliai zonai. Dviračių takai apskritai nereikalauja didelių investicijų, nereikia taip giliai stiprinti grunto, perkelinėti komunikacijų kaip gatves tiesiant, apskritai užtenka pačios lengviausios ir paprasčiausios kelių statybos technikos. Čia labiau apsileidimas, kad nesurandama pinigų. Kelių kilometrų aplinkkelio atkarpoms visada atsiranda šimtai milijonų, o kelių milijonų dviračių takams kaip nėra, taip nėra.
    Kokia nauda iš tų erdvių jei jos visiškai neišnaudojamos ? Vos sukrapštoma pingų patiems pagrindiniams infrastruktūros projektams, jei kas nors lieka dviračių takams, tai galima vadinti stebuklu.

    Ir čia neapsileidimas. Čia yra požiūrio ir mentaliteto problema. Lietuvoje dviratis yra laikomas tik laisvalaiko praleidimo priemone ar tiesiog pramoga, o ne visaverte transporto priemone, todėl didžioji dalis pinigų ir yra skiriama gerinti automobilių transporto infrastruktūrai. Juk neskirsi milijonus litų tam kas yra laikoma pramoga .

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Būtent, apie dviratininkų keliamą pavojų pėstiesiems valdžia tikrai žino, bet, užuot ėmusis priemonių, kaip juos išgyvendinti iš šaligatvių (o čia reikia ne draudimų, reikia alternatyvų!!!), viską daro atvirkščiai.

    Patikėkit manim, krūva naujų beprasmiškų reikalavimų dviratininkams tik dar labiau paskatins juos važinėti šaligatviais.
    Pėstieji, šiuo atžvilgiu, tikrai nėra šventieji. Kai jie po taką "plaukioja" tarsi nieko aplink nebūtų, jie kelia pavojų ne tik sau, bet ir dviratininkams. Bet vėlgi, iš dalies tai yra išdava to, kad dviratininkai ir pėstieji yra priversti judėti tais pačiais takais.

    Ir reikia ne alternatyvų, reikia normalių dviračių takų tinklo. Apie kokias dar alternatyvas galima kalbėti, kai, pvz. Šiauliuose, kai kur išvis nėra absoliučiai jokių takų. Bet kaip visada, viskas atsiremia į ribotas finansines gailmybes .

    P.S. Mes jau pradedame nukrypti nuo temos......
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.11, 15:01.

    Komentuoti:


  • Kiano
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Na va, puikus pavyzdys, kad tie, kurie yra naujųjų taisyklių šalininkai taiko dvigubus standartus: ten kur Jiems tai nepalanku, Olandija pristatoma kaip kraštutinis ar mūsų krašte nepritaikomas pavyzdys, bet tas, kuris parankus, tinka kuo puokiausiai, net jei jis iš Olandijos .



    Tai, kad pinigų tiems takams nėra . Aišku, žymiai lengviau apkrauti dviratininkus nepamatuotais reikalavimais nei nutiesti daugiau dviračių takų.
    Man asmeniškai Olandijoj yra viska priimtina, ir naujos taisykles man netrukdo gyventi.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Mintis, kad dviratininkus paleist pesciuju takais yra blogai, idinga ir kiekvienais metais vis vienas kitas rimtesnis incidentas ivyksta... Tokia praktika reiketu isgyvendint
    Būtent, apie dviratininkų keliamą pavojų pėstiesiems valdžia tikrai žino, bet, užuot ėmusis priemonių, kaip juos išgyvendinti iš šaligatvių (o čia reikia ne draudimų, reikia alternatyvų!!!), viską daro atvirkščiai.

    Patikėkit manim, krūva naujų beprasmiškų reikalavimų dviratininkams tik dar labiau paskatins juos važinėti šaligatviais.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Bėda ta, kad nėra kur tų dviratininkų "išgyvendinti", nes jei ir sugebama nutiesti taką, dažniausiai jis būna ir pėstiesiems ir dviratininkams, paprasčiausiai neužtenka lėšų nutiesti atskirus takus ir pėstiesiems ir dviratininkams.
    Bet kokiu atveju tai geriau nei nieko. Apskritai dauguma miestų pagrindinių gatvių turi dideles erdves iki namų tiek dviračių takams, tiek pėsčiųjų, tiek A juostoms ir dar tarp jų liktų vietos žaliai zonai. Dviračių takai apskritai nereikalauja didelių investicijų, nereikia taip giliai stiprinti grunto, perkelinėti komunikacijų kaip gatves tiesiant, apskritai užtenka pačios lengviausios ir paprasčiausios kelių statybos technikos. Čia labiau apsileidimas, kad nesurandama pinigų. Kelių kilometrų aplinkkelio atkarpoms visada atsiranda šimtai milijonų, o kelių milijonų dviračių takams kaip nėra, taip nėra.
    Paskutinis taisė Lettered; 2014.07.11, 13:53.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Mintis, kad dviratininkus paleist pesciuju takais yra blogai, idinga ir kiekvienais metais vis vienas kitas rimtesnis incidentas ivyksta... Tokia praktika reiketu isgyvendint
    Bėda ta, kad nėra kur tų dviratininkų "išgyvendinti", nes jei ir sugebama nutiesti taką, dažniausiai jis būna ir pėstiesiems ir dviratininkams, paprasčiausiai neužtenka lėšų nutiesti atskirus takus ir pėstiesiems ir dviratininkams.

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    Dviraciai turi "terksle", tai gali nemint vaziuodamas pro minia ir visi girdes... Bet taip, kada nera atskiriami srautai, tai yra uzprogramuota nelaime. Teko karta i ganetinai stambia moteriske reztis, kuri neapsidairius viduryj dvieju juostu kelio sumaste gatve pereit (ne per pereja), o as vaziavau toj vietoj apie 55-60km/h Anglies remas luzo i 4 dalis, pats visas kruvinas, salmas turbut nuo mirties isgelbejo, o moteriskei praktiskai nieko ir dar bande mane apkaltint, kol policija neatvaziavo

    Lettered mintis apie atskira juosta gatvej, tai butu idealus sprendimas ir reikalaujantis maziausiai lesu is savivaldybes puses, tik nezinau ar yra ministerijoj bent siek tiek entuziastingu dviratininku, kurie yra lankesi Vokietijoj ar vakaru europoje ir atkreipe demesi i dviraciu infrastruktura.

    Mintis, kad dviratininkus paleist pesciuju takais yra blogai, idinga ir kiekvienais metais vis vienas kitas rimtesnis incidentas ivyksta... Tokia praktika reiketu isgyvendint

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Aišku nukentės. Ypač kai be signalo pareina dviratis pro žmonių tarpą ant kokių 20km/h, tai galima ir pačiam po juo palįst.
    Tik jau nereikia. Labiausiai ko nekenčiu važiuodamas dviračiu taku (greičiau jau dviračių/pėsčiųjų taku, nes tik dviračiams skirti takai yra retenybė), tai kai juo eina du žmonės ir dar taip, kad užema visą tako plotį. Jiems visiškai nusispjaut kas už jų darosi. O kai paskambini su skambučiu dar kartais ir nužiūri tokiu žvilgsniu, atrodo, kad aš būčiau koks nors chuliganas.......

    Tas pats galioja ir dviratininkams, kurie nežiūri kas darosi už jų, važiuoja vienas šalia kito ir vos velkasi užėmė visą taką.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Ir neverksim. O važinėsim šaligatviais Manau, naujos taisyklės šaligatviais važinėjančių dviratininkų skaičių dar labiau padidins. Bet ar nenukentės nuo to pėsčiųjų saugumas?

    Nors kažkaip nujaučiu, kad liemenių dėvėjimą policija kontroliuos taip pat, kaip dabar kontroliuoja ir esamų reikalavimų dviračiams vykdymą - ar yra visi atšvaitai, garso signalas, ar stabdžiai tvarkingi.
    Aišku nukentės. Ypač kai be signalo pareina dviratis pro žmonių tarpą ant kokių 20km/h, tai galima ir pačiam po juo palįst.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Liemenės naktį yra tikrai reikalingos, nes tuomet vairuotojas mato ne vien tik mažą lemputę, bet dar ir didelį žalią "blyną".
    Būtent, niekas nesiginčyja, kad naktį tiek liemenės, tiek žibintai. Dar sutikčiau dėl užmiesčio kelių, nes ten ir greičiai didesni, ir šiaip paprastai užmiestyje vairuotojai labiau atsipalaidavę nei mieste - juk eismas tolygesnis, kliūčių kur kas mažiau. Na, o mieste daugelyje gatvių leistinas greitis 50 km/h- sunku patikėti, kad įmanoma saulėtą vasaros dieną nepastebėti dviratininko važiuojant tokiu greičiu. Nebent dviratininkas netikėtai iššoka iš už kampo, bet tokiu atveju nepadės jau niekas. Dėl dviratininkų-erelių tvarkingai važinėjantys tikrai neturi kentėti. Gal priversim dar pėsčiuosius liemenes dėvėti, nes "užsidegus žaliai šviesai, prieš pajudėdamas iš vietos, vairuotojas gali nepastebėti, kad kažkoks pėsčiasis nespėjo pereiti gatvės"?
    Absurdas. Aš geriau jau važiuosiu šaligatviu - juk dabar tai oficialiai leidžiama.

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Nebeverkit dėl tų liemenių ir žinintų, po galais.
    Ir neverksim. O važinėsim šaligatviais Manau, naujos taisyklės šaligatviais važinėjančių dviratininkų skaičių dar labiau padidins. Bet ar nenukentės nuo to pėsčiųjų saugumas?

    Nors kažkaip nujaučiu, kad liemenių dėvėjimą policija kontroliuos taip pat, kaip dabar kontroliuoja ir esamų reikalavimų dviračiams vykdymą - ar yra visi atšvaitai, garso signalas, ar stabdžiai tvarkingi.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2014.07.11, 13:22.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Nebeverkit dėl tų liemenių ir žinintų, po galais.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Kiano Rodyti pranešimą
    Olandijoj uždrausta dėvėti ausines dviratininkams..
    Na va, puikus pavyzdys, kad tie, kurie yra naujųjų taisyklių šalininkai taiko dvigubus standartus: ten kur Jiems tai nepalanku, Olandija pristatoma kaip kraštutinis ar mūsų krašte nepritaikomas pavyzdys, bet tas, kuris parankus, tinka kuo puokiausiai, net jei jis iš Olandijos .

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Gal geriau takus šalia gatvės tiesti, kad nereiktų kartu su automobiliais ir fūromis maltis? Ir saugiau būtų, ir švariau. Vietos irgi beveik visur pakankamai yra.
    Tai, kad pinigų tiems takams nėra . Aišku, žymiai lengviau apkrauti dviratininkus nepamatuotais reikalavimais nei nutiesti daugiau dviračių takų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    maziau dusti, gali greiciau mint, maziau pavargsti ir neskauda plauciu = esi samoningesnis priimti greiciau sprendimus pastaraisiais metais ypac paplito dyzeliniai lauzai, tai uz tokio sankryzoj sustot be kaukes nera smagu (ypac jei nerukantis). Bet cia OT jau Kaip sakiau, mano norai nereiskia, kad taip turi buti
    Gal geriau takus šalia gatvės tiesti, kad nereiktų kartu su automobiliais ir fūromis maltis? Ir saugiau būtų, ir švariau. Vietos irgi beveik visur pakankamai yra.

    Komentuoti:


  • Kiano
    replied
    Olandijoj uždrausta dėvėti ausines dviratininkams..

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    maziau dusti, gali greiciau mint, maziau pavargsti ir neskauda plauciu = esi samoningesnis priimti greiciau sprendimus pastaraisiais metais ypac paplito dyzeliniai lauzai, tai uz tokio sankryzoj sustot be kaukes nera smagu (ypac jei nerukantis). Bet cia OT jau Kaip sakiau, mano norai nereiskia, kad taip turi buti

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Nera tos ausines taip blogai. As pvz salmus ir net kaukes vairuojant mieste padaryciau privalomas, bet ir vel yra vieno zmogaus norai ir poto yra logika
    O kaip kaukė gerina eismo saugą?

    Komentuoti:

Working...
X