Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Bootsy
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Retorinis klausimas: kodėl dirbantys kelyje turi ryškiaspalvę aprangą? Jeigu dieną taip viskas gerai matosi, juolab žmogus kelyje, tai kam to reikia
    labai geras pastebejimas. be abejo eilini karta labai jau "nepatogus" dviratininkams. is tiesu ziema vasara kelininkai dirba su liemenem ir visu pirma del to, kad zymiai geriau matosi ir atkreipia eismo dalyviu demesi. "argumentai" apie tai, kad tai ju darbine apranga yra absurdiski

    tiesa cia matau toliau retkarciais vystomas dar vienas "argumentas - hitas" neva "zalia liemene" susilieja mieste su spalvom, zalia aplinka ir tampa nematoma cia geras visu pirma zalios liemenes niekur nemaciau pirkti. tik geltonas arba oranzines. visu antra nemaciau gyvenime dar ne vieno medzio ar krumo tokios ryskios zalios spalvos kad permustu liemenes vyrai baikit linksmint

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Va čia tai geras anekdotas. Labiau tiktų sakyti "nėra dviračių tako" ar takų. Ir dar ilgai nebus .
    Nu jo, pagal Google Maps geriau žinot

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Durni jūs gal... Jau kas labiausiai nervina, tai tie "sportininkai". Treniruotėms gatvėse turi būti lydintieji automobiliai. Sugalvojai vienas išvažiuot - yra dviračių takas.
    Va čia tai geras anekdotas. Labiau tiktų sakyti "nėra dviračių tako" ar takų. Ir dar ilgai nebus .

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Treniruociu metu irgi uzdaroj ar apribotoj trasoj taip vaziuojama??? Vaziavau Italijoj, Kroatijoj, Dubajuj ir Prancuzijoj, vadinasi mane visur isdure ir nedave jokiu uzdaru trasu

    Jei rimtai, niekas treniruotems jokiu uzdaru trasu neduoda, nenaudoja ir nesvajoja, nes tokiu nereikejo, nereikia ir nereikes. Priesingai nei galvoji, TT varzybom nevisada ir kelius uztveria, gauni juosta ir varyk. Ir aciu uz rupesti apie sveikata, be salmo nuo 10 metu nevazineju, kristi be jo irgi dar nera teke Bet kai perskaitau tokius, kaip tamstos, pranesimus, tai irgi galvoju, kad turbut perdaug ant kelio laiko kazkas praleidzia Tavo logika ir masinose i gatves galima isleit tik hetchbekus, nes SUV, sportiskos ir visos, kurios neatitinka tamstos miesto masinos isitikinimo - turi vazinet savo atskirais keliais
    Tai niekur net palydos nebuvo?
    O gatvėse, esant įprastoms eismo sąlygoms nekontroliuojamoje aplinkoje, transporto priemonėms, netenkinančioms joms keliamų reikalavimų, dalyvavimas eisme draudžiamas. Atrodo du kart du, bet kažkam visvien atrodo, kad turi būti penki.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2014.07.15, 14:50.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Durni jūs gal... Jau kas labiausiai nervina, tai tie "sportininkai". Treniruotėms gatvėse turi būti lydintieji automobiliai. Sugalvojai vienas išvažiuot - yra dviračių takas. Aplink Panevėžio priemiesčius pilna idealių takų, bet praktiškai visi kaip runkeliai važiuoja plentu ir dar ne tik eilute, bet kolona po kokius 2-3 į plotį. Vietos maža? O gal smegenis nuo greičio išpūtė?

    Va ką norėčiau pirmą kartą gyvenime pagirt - dėl visko besiskundžiančius pensininkus. Didžioji dauguma bent jau su liemenėmis važinėja, o p pastaruoju metu net ir per perėją dviračius persistūminėt pradėjo.

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    Treniruociu metu irgi uzdaroj ar apribotoj trasoj taip vaziuojama??? Vaziavau Italijoj, Kroatijoj, Dubajuj ir Prancuzijoj, vadinasi mane visur isdure ir nedave jokiu uzdaru trasu

    Jei rimtai, niekas treniruotems jokiu uzdaru trasu neduoda, nenaudoja ir nesvajoja, nes tokiu nereikejo, nereikia ir nereikes. Priesingai nei galvoji, TT varzybom nevisada ir kelius uztveria, gauni juosta ir varyk. Ir aciu uz rupesti apie sveikata, be salmo nuo 10 metu nevazineju, kristi be jo irgi dar nera teke Bet kai perskaitau tokius, kaip tamstos, pranesimus, tai irgi galvoju, kad turbut perdaug ant kelio laiko kazkas praleidzia Tavo logika ir masinose i gatves galima isleit tik hetchbekus, nes SUV, sportiskos ir visos, kurios neatitinka tamstos miesto masinos isitikinimo - turi vazinet savo atskirais keliais

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Atsvaitam yra dviratininku aprangos. Kur dar pasaulyj yra tokia salis, kur sportininkam liepiama I stipinus susikist nesukisamus atsvaitus, apsikabint atsvaitais is priekio ir galo, uzsimest lemputes ir dar ant visos aprangos uzsimaukslint bure-liemene? noreciau pamatyt, kaip plentiniu ar triatlono varzybu metu del lemeniu ir atsvaitu kabinesis

    Jau antra savaite vazineju ir treniruojuos, kaip treniravesis, kolkas neuzkliuvau del atsvaitu ir liemenes nebuvimo
    Kai perskaitau tokius argumentus, tai pirma mintis ateina, kad matyt ne kartą jau galvą be šalmo atitrankė kai kurie. Varžybų metu važiuojama kontroliuojamoje aplinkoje. Ne bananų respublikose taip daroma ir treniruočių metu. Kelių eismo taisyklės galioja eismui keliuose, o ne F1, motokroso ar bobslėjaus treniruotėms.

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    Atsvaitam yra dviratininku aprangos. Kur dar pasaulyj yra tokia salis, kur sportininkam liepiama I stipinus susikist nesukisamus atsvaitus, apsikabint atsvaitais is priekio ir galo, uzsimest lemputes ir dar ant visos aprangos uzsimaukslint bure-liemene? noreciau pamatyt, kaip plentiniu ar triatlono varzybu metu del lemeniu ir atsvaitu kabinesis

    Jau antra savaite vazineju ir treniruojuos, kaip treniravesis, kolkas neuzkliuvau del atsvaitu ir liemenes nebuvimo

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Kelių patrulių kuopos vadas Audrius Šeškevičius patvirtino, kad šie dviračių takų žymėjimai nesuteikia jokios pirmenybės. Jie tik įspėja vairuotojus, kad šioje vietoje gatvę gali kirsti dviratininkai.

    Beje, ir šiose vietose dviračius per gatvę jie privalo vestis, o ne važiuoti.
    http://auto.lrytas.lt/technika/ar-vi...m#.U8JHGvmSz4Y

    Kažkokia nesamonė, pažymėtas dviračių takas, kuriuo kelią galima kirsti dviratininkui (įsitikinus, kad neatvažiuoja automobiliai), o pestiesiems kirsti kelią tokioje vietoje draudžiama, juokingiausia kad dviratininkai taip pat gali kirsti tik vesdamiesi dviratį, tai kuo tada skiriasi nuo peščiojo? kažkoks "durdomas"

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Visi viską supranta, Taigi užsidės tai kas priklauso pagal KET ar tai lempą ar tai liemenę, jei kažkam nuo to geriau matysis - puiku, aš po liepos 1 kiek mačiau tų lempų dienos metų, tai 80 proc, reik specialiai žiūrėt ar jos įjungtos dienos metu, ar ne, nors tiesa aš ir be lempų dviratininką dieną matau. O dviratininkai kurie lakstė per perėjas, ar huliganavojo ir toliau taip darys, jų mastymo kažkokie pakeitimai nepakeis. Čia kaip ir vairuotojai girti kurie vairaivo, taip ir vairuoja nors ir teises praranda toliau tą patį daro. Nuo žmogaus priklauso.
    O vairuotojam labiau reiktų žiūrėt kaip patys KET laikosi, nes čia jau vieša paslaptis, kad mieste niekas nevažinėja tiek kiek galima. Visi kaip taisyklė +10 mina. O kiek visokių idiotų kurie laksto betkaip gatvėje kaip trasoje tai išvis suinku suskaičiuoti. Kiekvieną kartą kur nors važiuodamas po vieną du tikrai pamatysi
    Paskutinis taisė k0fis; 2014.07.12, 16:14.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Juokingi yra verkslenimai, nes matai jiems ivede pora papildomu saligu, o toks jausmas kad isvis uzdraude vazinet dviraciais

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    Juokingi man tie "Ponai tobulieji vairuotojai" kurie čia loja ant dviratininkų. Pamato kokį perskrendantį per perėja ir iškarto nekenčia visų kas pedalus mina, vienas persirikiuoja betkaip, ranka neparodęs, reiškia visi taip daro.
    Tegul kažkas kontroliuoja tuos kas KET nesilaiko, aš nieko prieš, ar tai dviratinis, ar žmogus, ar auto vairuotojas.
    Bet jūsų šitie pezenimai, kad visi dviratininkai huliganai ir turi dėvėti šviečiančius skafandrus, nes jų nesimato, lyg iš dangaus nukristų netikėtai, atrodo juokingi.
    Tobulų nėra. Tik vienas dalykas - dviratininkai nesupranta, kad ne jie vairuotoją užmuš nelaimės atveju, bet bus atvirkščiai. Kol taip negalvoja - tegul nors ir į titaninį burbulą lenda.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Juokingi man tie "Ponai tobulieji vairuotojai" kurie čia loja ant dviratininkų. Pamato kokį perskrendantį per perėja ir iškarto nekenčia visų kas pedalus mina, vienas persirikiuoja betkaip, ranka neparodęs, reiškia visi taip daro.
    Tegul kažkas kontroliuoja tuos kas KET nesilaiko, aš nieko prieš, ar tai dviratinis, ar žmogus, ar auto vairuotojas.
    Bet jūsų šitie pezenimai, kad visi dviratininkai huliganai ir turi dėvėti šviečiančius skafandrus, nes jų nesimato, lyg iš dangaus nukristų netikėtai, atrodo juokingi.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Atvirai sakant, nieko vertas, nes Jums nepalankus .
    Tai jo jo, lempinių argumentų visada galima sau prisigalvot, nesvarbu kaip yra išties. Ir išvis, kodėl man nepalankus? Gal irgi pasirodys, kad išvis jie beveik nieko nesukelia? Teisingai reikia pateikt statistiką.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Kiano Rodyti pranešimą
    Olandijoj uždrausta dėvėti ausines dviratininkams..
    Reikia uždrausti audiosistemas automobiliuose - mažina eismo saugumą

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Atvirai sakant - šlamštas, ne statistika. Panašiai galima teigt, kad Ferrari yra saugiausias automobilis, palyginus VW, nes juose miršta mažiausiai. Teisingumo dėlei reikia imt kiek dviratininkų yra 100k gyventojų ir kiek sukėlė įvykių 100k gyventojų. Atitinkamai daryt su pėsčiaisiais ir vairuotojais. Nieko vertas įrodymas.
    Atvirai sakant, nieko vertas, nes Jums nepalankus .

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Šiek tiek statistikos apie "lakūnus": 2013 m. eismo įvykių kaltininkai pagal procentus: vairuotojai 66,6 %, pėstieji 9,7 %, dviratininkai 5,8 %. Toliau: per pirmąjį 2014 metų ketvirtį žuvo: 40 pėsčiųjų ir tik 6 dviratininkai. Tai kodėl nėra nieko daroma, kad būtų sutramdyti tie nesutramdomi pėstieji ? Kažkodėl taisykles griežtinamos tik dviratininkams, kurie, žinoma, yra didžiausi kelių "chuliganai", bet nieko nedaroma, kad būtų sutramdyti pėstieji. Kaip didžiausi kelių ereliai kažkodėl matomi tik dviratininkai.
    Atvirai sakant - šlamštas, ne statistika. Panašiai galima teigt, kad Ferrari yra saugiausias automobilis, palyginus VW, nes juose miršta mažiausiai. Teisingumo dėlei reikia imt kiek dviratininkų yra 100k gyventojų ir kiek sukėlė įvykių 100k gyventojų. Atitinkamai daryt su pėsčiaisiais ir vairuotojais. Nieko vertas įrodymas.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Matosi dviratininku poziuris I savo sauguma.. ai uzsimesiu belekokia lempute kad tik sviestu.. Sakot neefektivu?
    Ne, "lemputės" neefektyvu, nes jų paprasčiausiai nesimato (o jei ir vos matosi, nuo jų dviratininkas saugesnis netampa).

    [QUOTE]Dekites lemenes. Nepatogu? Gali but, bet ko jus norit, kad butu efektivu ir patogu? Ar taip buna? Ka jus siulitume?

    Pritarčiau jų naudojimui tik užmiestyje, kur greitis yra tikrai pakankamai didelis, keliuose yra vingių ir nuokalnių.

    Nekartą teko matyti dviratininką gatvėje su liemene ir, tiesą sakant, negalėčiau pasakyti, kad jis buvo matomas ypatingai geriau, NES jų liemenės buvo žalios ir aplink viskas žalia, jie beveik paskęsta žalumoje. Bet, keli dviratininkai, kurie buvo su ryškiai oranžiniais marškinėliais buvo matomi tikrai nei kiek neprasčiau ir galbūt net geriau nei tie, kurie buvo su liemenėmis . Tiesiog jie labiau išsiskirdavo iš aplinkos. Bent man susidarė toks įspūdis.

    Liemenė su atšvaitais, "kurie iš visų pusių matomi visiems eismo dalyviams" dieną yra bevertė, nes tų atšvaitų dieną tiesiog nesimato. Atspindys nuo automobilio yra gerokai ryškesnis už liemenės atšvaitus.

    Gal padarom taip kad dviratininkams negaliotu jokios taisikles ir jie galetu kaip panoreje lakstyt, tada dviratis taptu populeresnis?
    Kažkoks nusišnekėjimas .

    Kadangi gatvese turim situacija kad nemazai dviratininku laksto bele kaip, jau nekalbam apie pesciuju perejas, bet kas trecias varo ir per raudona. Ir juos sunku sutramdyt. Daroma bent kazkas kad vairuotojai galetu kuo anksciau pastebet toki lakuna ir isvengt nelaimes.
    Laksto belekaip ? Kas trečias varo per raudoną ? Man labai, labai retai tenka matyti dviratininką važiuojantį per raudoną. Šį sezoną teko tai matyti vos kartą (bet labai dažnai važiuoja per perėjas......). Bet užtat kiek pėsčiųjų eina per raudoną.......Apie tai, kad eina per gatves draudžiamose vietose nereikia išviso kalbėti.

    Šiek tiek statistikos apie "lakūnus": 2013 m. eismo įvykių kaltininkai pagal procentus: vairuotojai 66,6 %, pėstieji 9,7 %, dviratininkai 5,8 %. Toliau: per pirmąjį 2014 metų ketvirtį žuvo: 40 pėsčiųjų ir tik 6 dviratininkai. Tai kodėl nėra nieko daroma, kad būtų sutramdyti tie nesutramdomi pėstieji ? Kažkodėl taisykles griežtinamos tik dviratininkams, kurie, žinoma, yra didžiausi kelių "chuliganai", bet nieko nedaroma, kad būtų sutramdyti pėstieji. Kaip didžiausi kelių ereliai kažkodėl matomi tik dviratininkai.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Esmė yra ta, kad naujos taisyklės neskatins dar daugiau žmonių persėsti ant dviračių ir naudotis jais kaip transporto priemone (o ne tik laisvalaikio praleidimui). Jos tik trukdys dviračių populiarinimui.
    Mašinų gatvėse bent jau nesumažės. Taip kad...

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Matosi dviratininku poziuris I savo sauguma.. ai uzsimesiu belekokia lempute kad tik sviestu.. Sakot neefektivu? Dekites lemenes. Nepatogu? Gali but, bet ko jus norit, kad butu efektivu ir patogu? Ar taip buna? Ka jus siulitume? Gal padarom taip kad dviratininkams negaliotu jokios taisikles ir jie galetu kaip panoreje lakstyt, tada dviratis taptu populeresnis?

    Kadangi gatvese turim situacija kad nemazai dviratininku laksto bele kaip, jau nekalbam apie pesciuju perejas, bet kas trecias varo ir per raudona. Ir juos sunku sutramdyt. Daroma bent kazkas kad vairuotojai galetu kuo anksciau pastebet toki lakuna ir isvengt nelaimes.

    Komentuoti:

Working...
X