Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Jungtis per Nemuną Kėdainių gatvės tąsoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liutass
    replied

    Paaiškėjo, kodėl Kėdainių tiltas Kaune atrodys kitaip, negu planuota: tai lėmė svarbi priežastis

    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/bustas/archite...astis-21011936

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Ar turite daugiau kažkokių žinių apie Kėdainių tilto "piginimą" ir kas tiksliau vyksta? Ar yra kokia nors oficiali informacija ar žinote iš kitų šaltinių?
    Paulius Keras sneka apie tai pries tai pasidalindame linke (https://www.youtube.com/watch?v=ThAG8khkzOI)

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Kaip ir matome nuotraukoje, KM neieina i ziedu sistema. Sistemai pradejus pilnai funkcionuoti argumentas, jog KM 'tipine tranzitinio eismo arterija mieste' taps nevalidziu.

    Vidiniam ziedui pabaigti is esmes truksta Kedainiu tilto finansavimo uztikrinimo (su jo statybom tikiu prasides ir Vilijampoles tilto transporto mazgo irengimas, Minkovskiu gatves tvarkymas speciau prasides anksciau). Dabar piginamas projektas ir bus ieskoma pinigu (koronos milijardas?). Neabejoju, kad KM siaurinimas taipogi yra ir valdininku galvose, tik tam reikia sulaukti tinkamu prielaidu. Todel viskas turetu uzsisukti kazkur ties Rail Balticos atsiradimu 2025-2026.
    Ar turite daugiau kažkokių žinių apie Kėdainių tilto "piginimą" ir kas tiksliau vyksta? Ar yra kokia nors oficiali informacija ar žinote iš kitų šaltinių?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    ...dar labai norėtųsi pėsčiųjų/dviračių tilto per Nerį šalia Vilijampolės tilto irgi šalia santakos.

    Tai jei šitas stringa, tai anas tiltas irgi iš paskos.

    Per pandemiją tuo Vilijampolės tiltu dar baisiau važiuoti, nes vos ne kūnais reikia liestis, kad prasilenkt ...arba prasilenkt taip, kad vairai vienas nuo kito liktų tik per kokį centimetrą

    Dar pats Vilijampolės tiltas labai prastai surekonstruotas, norėtųsi, kad būtų 2+2 juostos, o ne kažkoks mixas tarp 1+1 ir 2+2 (plačios 1+1 juostos, kuriame eismas vyksta lyg 2+2).

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kad nešerti clickbait antraščių:

    Kalba apie Kėdainių tiltą.
    Jokių kaltų nenurodo.
    Rašo, kad nori sumažinti sąmata, tad paprašė architektų racionalesnių sprendimų.
    Taip pat nori susisiekimo ministerijos pagalbos, nes miestas vienas nepajėgs.

    Visas straipsnis.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Lrytas.lt 2020.10.07
    Svarbaus Kauno tilto statyba smarkiai nutolo – paaiškėjo, kas dėl to kaltas
    Vadinamojo Kėdainių tilto statyba – vienas tų projektų, kurio statyba nepaliaujamai tolsta. Kauno valdžia tikino sumanymo neatsisakiusi, tačiau neslėpė spustelėjusi stabdžius ir sieksianti Susisiekimo ministerijos paramos. Vilijampolės ir Marvelės krantus sujungsiančio tilto projektas parengtas prieš trejus metus, o jo statybą planuota pradėti 2021-ųjų pavasarį – dvejais metais vėliau, negu norėta iš pradžių. Dabar jau aišku, kad numatytu laiku darbai tikrai neprasidės, mat Kauno valdžia norėtų sumažinti projekto sąmatą. Šiuo metu tilto projekto konkursą laimėję architektai koreguoja techninį projektą. Kauno savivaldybės administracijos vadovai taip pat pripažino, kad šio tilto statyba gali būti nepakeliama našta miesto biudžetui, todėl ieškoma papildomų finansavimo šaltinių.

    https://www.lrytas.lt/bustas/archite...ltas-16552807/
    Paskutinis taisė Romas; 2020.10.28, 19:51. Priežastis: Iš pavadinimo nieko neaišku. Pridėta citata.

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Beje, tas tiltas planuojamas vis dar, nes kažkaip tylu po to konkurso? Gal jau į stalčių nugulė, kur jam beje būtų tinkamiausia vieta?
    Man atrodo paskutinės naujienos spaudoj buvo lapkritį:

    https://www.lrytas.lt/bustas/nekilno...anti-12381471/

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Beje, tas tiltas planuojamas vis dar, nes kažkaip tylu po to konkurso? Gal jau į stalčių nugulė, kur jam beje būtų tinkamiausia vieta?

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Čia vis dar (iki 2023) galiojantis Kauno BP.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą
    Radau senus planus: http://old.kaunoplanas.lt/download.p...8yNV8wMDAuanBn

    Ištrauka:
    Click image for larger version

Name:	kedainiu2.PNG
Views:	1078
Size:	232,8 kB
ID:	1759940

    Nepanašu, kad būtų realiai įgyvendinama.
    Šitam geram planui dar trūksta magistralinės gatvės pratęsimo nuo Prūsų-Baltų žiedo iki Vakarinio aplinkelio su įvažiavimais į jį, o jei visai nesismulkinant - iki pat Užliedžių pro Vijūkus, kaip pagrindinio kelio į Romainius.

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    Tai visgi antra kadencija eina, bet nei vienas projektas taip grandioziškai reklamuotas, nejuda. Stadionas ir tas pasirodo stovi vietoje

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą
    Radau senus planus: http://old.kaunoplanas.lt/download.p...8yNV8wMDAuanBn

    Ištrauka:
    Click image for larger version

Name:	kedainiu2.PNG
Views:	1078
Size:	232,8 kB
ID:	1759940

    Nepanašu, kad būtų realiai įgyvendinama.
    Čia iš vis kažkoks fantastikos perlas. Vien pastatyti Kėdainių tiltą nepakanka, viena, kelias, kuris remiasi į kairį Nemuno krantą tuneliu lipa aukštyn link I-mojo forto, liejasi į kažkokias nereikšmingas gatveles ir...
    O Šilainius ar Varnių gatvę vėlgi pasiekiama tik tuneliais. Utopija, kaip ir tiltas.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Radau senus planus: http://old.kaunoplanas.lt/download.p...8yNV8wMDAuanBn

    Ištrauka:
    Click image for larger version

Name:	kedainiu2.PNG
Views:	1078
Size:	232,8 kB
ID:	1759940

    Nepanašu, kad būtų realiai įgyvendinama.

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Įtariu, kad originalus planas buvo ištiesinti Kėdainių g. ir sujungti ją su Brastos dar prieš kertant Raudondvario pl. Plane matosi, kad ten kur galėtų eiti menamoji gatvė nėra suformuota sklypų.

    Click image for larger version

Name:	image_92993.png
Views:	196
Size:	244,7 kB
ID:	1759884
    Na ten vanduo buvo isvis.. paziurek senesnius zemelapius..

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Gera idėja, manau, kad kai tik Kauno biudžetas pasieks trilijoną EUR per metus kaip tik tokį tunelį ir padarys.
    Neįvertinant infliacijos Nebent technologijos labai atpigs.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Taip, bet nuo Kėdainių g. nėra tiesioginės jungties link kranto. Arba ten reikia griauti pramoninį kvartalą. Tai ir lieka neaišku, kas ten sumanyta. Projektinių pasiūlymų irgi nerandu.
    Įtariu, kad originalus planas buvo ištiesinti Kėdainių g. ir sujungti ją su Brastos dar prieš kertant Raudondvario pl. Plane matosi, kad ten kur galėtų eiti menamoji gatvė nėra suformuota sklypų.

    Click image for larger version

Name:	image_92993.png
Views:	196
Size:	244,7 kB
ID:	1759884

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    kiek aš žinau pastačius šį tiltą būtų modernizuota ir Kėdainių gatvė, kad didžioji dalis Šilainių eismo būtų nukreipta per Kėdainių gatvę, taip pat pagerintas susisiekimas su Varnių g.
    O ateitį tiltas turėtų būti pervadintas Santakos tiltu.
    Taip, bet nuo Kėdainių g. nėra tiesioginės jungties link kranto. Arba ten reikia griauti pramoninį kvartalą. Tai ir lieka neaišku, kas ten sumanyta. Projektinių pasiūlymų irgi nerandu.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kaip nekaunietis nesuprantu, kodėl tiltas vadinamas Kėdainių, jei Kėdainių gatvė gana tolokai nuo pakrantės?
    kiek aš žinau pastačius šį tiltą būtų modernizuota ir Kėdainių gatvė, kad didžioji dalis Šilainių eismo būtų nukreipta per Kėdainių gatvę, taip pat pagerintas susisiekimas su Varnių g.
    O ateitį tiltas turėtų būti pervadintas Santakos tiltu.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    O tranzitinį tunelį galėtų padaryti pakišant po dabartinę gatve. Apačioje eitų tranzitas, o viršuje vietinis eismas su daug siauresnėmis gatvėmis automobiliams.
    Gera idėja, manau, kad kai tik Kauno biudžetas pasieks trilijoną EUR per metus kaip tik tokį tunelį ir padarys.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Buvau tam Kauno judumo plano pristatyme, tai nesugebėjau prie tų mikrofonų prieit ir pasakyti savo minties, nes dar ir minčių nebuvau aiškiai susidėliojęs, kad "CO2 zonai pritariu, tik reikia numatyti apylankas ir siaurint Centro tranzitines gatves", nes jau buvo piktinimasi, kad CO2 zoną įves, o apylankų nenumatys. Tai gavos, kad daug kas jautė nepritarimą CO2 zonai, turbūt nujausdami, kad taip absurdiškai apsunkins judėjimą tarp skirtingų miesto dalių. Kitas iš vis siūlė nestatyt Kėdainių tilto, kad čia iš vis nesąmonės ir gryna politika, o geriau statyt per Nerį ir kaip suprantu palikt Birštono g. tą patį tranzitą, tik dar tunelį pridėt. Kur turėtų eiti tiltas per Nerį nekonkretizavo, bet turbūt turėjo omeny Islandijos pl. apylankos tiltą, o Birštono g. tranzitas eitų, nes atsirastų tunelis po Benediktinių gatve.
    Tiltas per Nerį yra numatytas sujungiant Baltų prospektą su Žeimenos gatve, dar viena alternatyva yra Kuršių gatvę sujungiant su Šiaurės prospektu.
    O tranzitinį tunelį galėtų padaryti pakišant po dabartinę gatve. Apačioje eitų tranzitas, o viršuje vietinis eismas su daug siauresnėmis gatvėmis automobiliams.

    Komentuoti:

Working...
X