Aš vis tiek nesuprantu, kaip šitas tiltas nepritraukia iš visuomenės aršių jo statybai kritikų? Mano nuomone, jo vieta yra tiesiog pasirinkta imbiciliškai, neatsižvelgiant į kokią tai jautri ir svarbi vietą Lietuvos ir pačio Kauno etniniai sąvasčiai. Būkime biedni, bet, tiesybės vardan, imant Lietuviškus didmiesčius, tai jie visi negali pasigirti gamtos įspūdingumu (pavadinkime tą reiškinį) GRANDEUR, išskyrus Klaipėdą. Nei Vilnius, nei Kaunas nėra lygiavertis Rio de Janeiro, New York ar ten koks Poole UK. Taip, turime tas dvi upes, kurios susilieja būtent šitoje vietoje ir to nepakeisti. Per gamtos prizmę, not much of a grandeur, bet tai yra big deal Lietuvoje. Ir visi šio tilto statybos apologetai, man kyla klausimų, ar jiems iš viso atsiranda noras/įgeidis, kada ten nueiti rekreacijos tikslais? Galiu jus užtikrinti, kad ten žmonių trūkumo, kaip po reiškinio – nėra. Žmonės ten traukia tuntais, aišku, lietuviško population density standartais. Pastačius tą nelemtą tiltą, ši vieta praras savo patrauklumą ir aurą. Vasarą kaip tik ten vakarų pusėje žmonės palydi saulę, įsivaizduokite šį reiškinį, kai bus pastatytas tiltas. Šitoje diskusijoje nuskambėjo raktinis žodis "funkcionalumas", "praktiškumas". Aš galiu iš savo patirties rasti analogą. Ilgą laiką teko gyventi UK Bournemouth mieste ir ten tokie pat praktiški žmonės buvo pastatę kino teatrų kompleksų pastatą IMAX, tiesiai priešais istorinį seafront ir B‘th pier. Tam kontekste jis atrodė išskirtinis Frankensteinas, sterilus ir nykus. B‘th council vykdė sociologines apklausas ir eilę metų minėtas pastatas pirmavo kaip nemėgstamiausias miestiečių pastatas (analogas Kaunietiškam stiklainiui). To pasekoje savivaldybės klerkai nup**o nx visa nelemtą pastatą, neatsižvelgiant nei į jo statymo, nei griovimo sąnaudas. Tai yra pamokanti, demokratiško ir rafinuoto požiūrio/mentalo istorija, kaip neverta šikti dėl jo didenybės "praktiškumo" ir niokoti istorinio miesto veido/ekosistemos/konteksto or whatever.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Jungtis per Nemuną Kėdainių gatvės tąsoje
Collapse
X
-
Parašė m1ndas Rodyti pranešimąNeviskas kas tau patinka nėra demagogija ir neviskas kas nepatinka - yra.
Mano postas buvo demagogija atsakant į kitą demagoginį postą.
Komentuoti:
-
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimąvienaip ar kitaip, vistiek demagoginį šūdą parašei.
demagogija buvo tavo tie pezalai apie skubančius pas šėimas automobilistus. Priminė socrializmo paveikslą su kampuotaveidžiu darbo žmogum automobilistu raudonam santakos saulelydžio fone, su baranka rankoje, skubančiu į geresnį rytojų.
Nežinau kodėl tau tie butai pagal paskyrimą vaidenasi, gal esi turėjęs traumų kažkokių brežnevo laikais
Neviskas kas tau patinka nėra demagogija ir neviskas kas nepatinka - yra.
Mano postas buvo demagogija atsakant į kitą demagoginį postą.
Tai, kad vienoj vietoj užniūchinai demagogiją, kitoj ne - diagnozė.
Apie tilto naudą nedemagogiškai jau rašiau anksčiau, dabar tenorėjau pasityčioti iš neprotingų žmonių.
Komentuoti:
-
Aš manau, kad čia vistiek ne galutinis variantas, nemanau, kad dvirtakis gali būti be kažkokių atitvarų nuo laiptų. Tad ir kraštinį bortą gali padaryti stiklinį ar ne vientisą o su tarpeliais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Niekas ir nenorės sėdėti automobilių vėjo gūsių sukeltusuose sukūriuose, čioperių garso apsuptyje ir jaučiant stipresnes ar silpnesnes tilto vibracijas. Duodu ranką nukirsti, kad sėdinčių daug nebus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
Parašė - parašei. Iliterate.
Tavo draugelis, kuriam atsakymą surezgiau, rašė demagoginį brudą - sofizmą - kad išloš tik vairuotojai, kuriuos pavadino automobilistais.
Bet to demagogija nepavadinsi, nes tam pritari - teisingai?
Irgi gavęs butą pagal paskyrimą?
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Niekas ir nenorės sėdėti automobilių vėjo gūsių sukeltusuose sukūriuose, čioperių garso apsuptyje ir jaučiant stipresnes ar silpnesnes tilto vibracijas. Duodu ranką nukirsti, kad sėdinčių daug nebus.
Komentuoti:
-
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
Demagoginį šūdą parašiai.
Tavo draugelis, kuriam atsakymą surezgiau, rašė demagoginį brudą - sofizmą - kad išloš tik vairuotojai, kuriuos pavadino automobilistais. Be to dar iškėlę estetinius poreikius aukščiau pragmatinių - tarsi tai būtų savaime suprantama.
Bet to demagogija nepavadinsi, nes tam pritari - teisingai?
Irgi gavęs butą pagal paskyrimą?Paskutinis taisė m1ndas; 2023.08.02, 20:07.
Komentuoti:
-
Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
Automobilistus? Jūs spėju iš tų kur butą gavo už dyką pagal paskyrimą prie ruso? Neteisingai?
Automobilistus? Turite omnyje dirbančius žmones skubančius pas šeimas?
O dviratininkai per tiltą negalės važiuoti? O pėstieji eiti? O žmonės senamiestyje geriau jaustis dėl sumažėjusio srauto? O sumulkių krovinių vežėjai? O šeimos su vaikais? O dirbantys žmonės?
Blet, blet ir dar 3 laikai postui.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tai kitais žodžiais tariant, automobilistus reikia kelti virš miesto vaizdo?
Automobilistus? Turite omnyje dirbančius žmones skubančius pas šeimas?
O dviratininkai per tiltą negalės važiuoti? O pėstieji eiti? O žmonės senamiestyje geriau jaustis dėl sumažėjusio srauto? O sumulkių krovinių vežėjai? O šeimos su vaikais? O dirbantys žmonės?
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
vianas vyrams, o kitas moterims ir gėjams
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Niekas ir nenorės sėdėti automobilių vėjo gūsių sukeltusuose sukūriuose, čioperių garso apsuptyje ir jaučiant stipresnes ar silpnesnes tilto vibracijas. Duodu ranką nukirsti, kad sėdinčių daug nebus.
Tai tik pasitikslinimui kairę ar dešinę ranką duotum?
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimądu peščiųjų tiltai Kaune į salą, iš to pačio taško, vienas tragedija (tik pėstiesiems), kitas estetika ir funkcionalumas (gali naudotis pėstieji, neįgalūs, dviračiai, paspirtukai, riedučiai, tarnybos). Einant pro jį/ant jo/ po juo nori nenori akys krypsta apžiūrėti iš visų pusių, o galėjo pataupyti ir trigubai pigiau pastayti, tai yra metalinį vamzdį numesti ir betoninių plokščių ant viršaus prikrauti...
https://www.google.lt/maps/@54.89475...8192?entry=ttu
https://www.google.lt/maps/@54.89475...8192?entry=ttu
Komentuoti:
-
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimąšiaip panašu, kad sėdint ant tų laiptų nelabai ką ir tematysi
- 6 patinka
Komentuoti:
-
du peščiųjų tiltai Kaune į salą, iš to pačio taško, vienas tragedija (tik pėstiesiems), kitas estetika ir funkcionalumas (gali naudotis pėstieji, neįgalūs, dviračiai, paspirtukai, riedučiai, tarnybos). Einant pro jį/ant jo/ po juo nori nenori akys krypsta apžiūrėti iš visų pusių, o galėjo pataupyti ir trigubai pigiau pastayti, tai yra metalinį vamzdį numesti ir betoninių plokščių ant viršaus prikrauti...
https://www.google.lt/maps/@54.89475...8192?entry=ttu
https://www.google.lt/maps/@54.89475...8192?entry=ttu
- 2 patinka
Komentuoti:
-
mano asmenine nuomone ne kas... labai i bloga pakeis santakos urbanizma. nebent kazkaip labai idomiai apsviestu, augalu kazkokiu pasodintu ant tilto... dabar TOTALI nykuma,
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
Nežinau kam čia buvo adresuotas komentras, bet noriu pasakyti, kad mums tokio - funkciško ir tvarkingo ir reikia. Kelkime žmonių gyvenimo kokybę, spręskime kamščius tai ir galėsime gamtoje pabūti. Estetika yra būtina, bet ne sąskaita laiko praleidžiamo kamščiuose.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTik neperdėk dėl šito tilto grožio. Konkursą skelbiant buvo kalbėta kad rinks atvirutinį tiltą (tokių buvo tarp kinkursantų), o šitas gal tik simboliškai gražesnis už senesnius ir tikrai ne atvirutinis, tiesiog eilinis tiltas.
Nežinau kam čia buvo adresuotas komentras, bet noriu pasakyti, kad mums tokio - funkciško ir tvarkingo ir reikia. Kelkime žmonių gyvenimo kokybę, spręskime kamščius tai ir galėsime gamtoje pabūti. Estetika yra būtina, bet ne sąskaita laiko praleidžiamo kamščiuose.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
būtų užtekę tai vištai kuri iškėlė regyklos idėją kaip tilto esmę, pažadėti patatyti taburetę kad apsiramintų.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: