Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Jungtis per Nemuną Kėdainių gatvės tąsoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sklansky
    replied
    Pasiūlymai statyti naują tiltą Kaune – per brangūs, bus skelbiamas naujas konkursas

    ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/pasiulymai-statyti-nau...jas-konkursas/

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

    Jonavos gatvės tunelio reikia.

    Dar prie Smetonos planuotas objektas.


    ​​​​​​http://tarpukaris.autc.lt/lt/paieska...-tunelis-kaune
    Birštono g. vis tiek reikės humanizuoti, norint pritraukti daugiau verslų į Senamiestį (o tas grynas Vilijampolės-Aleksoto tranzitas per Centrą panašu verslą labiau užmuša nei gaivina).

    Tunelis tam nebūtinai kliudytų, tik bijau, kad gana nerealistiškas projektas. Jau geriau po KTU miesteliu padarytų tunelį, o Studentų g. labiau pritaikytų tranzitui (mini-Vilniaus Šiaurinė gatvė), kad suformuotų Rytinį Centro aplinkkelį (arčiau trukdo Ąžuolynas, o Vytauto pr. nėra aplinkkelis). Vis tik Varnių g.-Kėdainių g. jungtis irgi praverstų. Ateityje Marvelės-Europos pr. jungtis. Kaune naujų gatvių statyba reikalinga, siekiant suformuoti racionalesnį gatvių tinklą, tam, kad pavyktų sklandžiau vystyti vidinių superblokų idėją su labiau humanizuota aplinka.
    Click image for larger version

Name:	centro_aplinkkelis.jpg
Views:	2096
Size:	119,3 kB
ID:	1974550

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

    ne planas, bet pasityčiojimas, kaip tai jau kartą atsitiko su Kauko gatve, kur žlugo milijonai litų, o naudos jokios.
    Įdomu pasidarė, koks tai Kauko g. planas Kaune buvo?
    Šiaip tai ten toks įspūdis iki šiol, kad pradėta, bet nebaigta.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

    Jonavos gatvės tunelio reikia.

    Dar prie Smetonos planuotas objektas.
    Nereikia, nes realiai jis problemos nespręstu. Reikia uždrausti tranzitinį eismą tų kurie važiuoja iš Šančių ar Aleksoto į Vilijampolę ar Šilainius per Birštono g. Bet tam reikia Kėdainių tilto.

    Komentuoti:


  • dangoraižistas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Galima pateisinti, nors norėtųsi atstovų komentaro, nes Centras rimtai dūsta nuo tranzito. Manau vertėtų suformuoti padorų Centro aplinkkelį kiek leidžia sąlygos.
    Jonavos gatvės tunelio reikia.

    Dar prie Smetonos planuotas objektas.


    Click image for larger version

Name:	Gallery?id=1529&filename=59ab63a8-baaf-4266-b3e1-d89e4604aee8&modified=11%2F03%2F2013%2013%3A21%3A59.jpg
Views:	2171
Size:	63,3 kB
ID:	1974448

    Vienas įdomiausių tarpukario laikotarpio Kauno miesto infrastruktūros tobulinimo planų – tunelis tarp tuomečio Seimo (dab. Gimnazijos) ir Jonavos gatvių, siekiant pagerinti susisiekimą tarp miesto centrinės dalies ir Vilijampolės. Tunelio idėja susiformavo apie 1930-tuosius metus: „jau statant Petro Vileišio tiltą per Nerį Susisiekimo Ministerijoje buvo keliamas klausimas apie labai nepatogų pravažiavimą tarp šio tilto ir miesto centro kaip dėl krypties ir siaurumo gatvių, kuriomis tenka važiuoti, taip ir dėl žemos jų lygmės Nerio atžvilgiu, dėl ko pavasarį jas užlieja ir susisiekimas su Petro Vileišio tiltu laike potvynių visai nutraukiamas. Jau tuomet Susisiekimo Ministerijoje įsivyravo nuomonė, kad vienintelė racionali išeitis – pastatyti tunelį tiesiog šio tilto kryptimi ir su išėjimu į Lukšio gatvę Seimo gatvės link“[1].

    Neužilgo nuo sumanymo buvo griebtasi ir konkrečių darbų – buvo atlikti grunto tyrimo darbai, po kurių prieita išvados, kad gruntas tokiam projektui yra tinkamas, ir, kad „tunelio skliautai bus smėlio, o apatinė dalis molio“[2]. Tyrinėjimo darbams buvo numatytos penkios gręžimo stotys. Išgręžus tris bandomuosius gręžinius, darbus atlikęs „meisteris Karolis Norvaiša“[3] reziumavo, kad „pasirodė visur vienodas gruntas ir užeita daug akmenų“[4]. Kaip byloja išlikę dokumentai, giliausias buvo antrasis, 1931 m. kovo 4 – balandžio 7 d. atliktas gręžinys, kuris siekė 31 metrą. Atlikus darbus buvo nustatyta, kad sluoksniai išsidėstę taip: geltonas smėlis su moliu (2,5 metro), baltas smėlis (1 metras), smėlis su rusvu moliu (3,5 metro), pilkasis molis-šlynas (7 metrai), baltas smėlis (3,8 metro), raudonas riebus molis (3,2 metro), pilkasis molis su žvyru (3 metrai), pilkasis molis-šlynas (2,9 metro), šviesiai pilkas molis su smėliu (4, 1 metro)“[5].

    Visgi, nepaisant to, kad buvo ištirtas gruntas, paruoštas inžinieriaus M. Vilkelio projektas bei numatyta detali tunelio statybos sąmata (1002600 lt[6]) – įspūdingų užmojų projektas nebuvo įgyvendintas. Nors, galbūt, ir emocionaliai, tačiau gana taikliai situaciją apibūdino tūlas Kauno miesto pilietis A. Poška-Vytis, kuris laiške Kauno m. burmistrui rašė: „negalima sakyti, kad toks planas būtų blogas, bet paprastas Kauno pilietis, kuriam prisieina keliolika kartų žygiuoti iš Slabados į Kauną ir atgal sako, kad tai ne planas, bet pasityčiojimas, kaip tai jau kartą atsitiko su Kauko gatve, kur žlugo milijonai litų, o naudos jokios. Judėjimas į Slabadą augą ne dienomis, bet valandomis ir dabartinis susisiekimas reikalauja ne planų, bet skubių žygių. Šiais krizės laikais apie tunelį negali būti ir kalbos“[7]. Įdomu, kad kiek pakoreguotu, atviro tunelio pavidalu, mintis atgimė ir vėlyvuoju sovietmečiu[8].

    Vaidas Petrulis
    ​​​​​​http://tarpukaris.autc.lt/lt/paieska...-tunelis-kaune
    Attached Files

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
    Tai turbūt iš dalies paaiškina kodėl praktiškai jokių kitų rimtesnių projektų ar gatvių rekonstrukcijų nevykdo. Dar berods praeitų metų pabaigoje ar šių pradžioje kalbėjo, kad tiltas bus prioritetas.
    Galima pateisinti, nors norėtųsi atstovų komentaro, nes Centras rimtai dūsta nuo tranzito. Manau vertėtų suformuoti padorų Centro aplinkkelį kiek leidžia sąlygos.
    Paskutinis taisė Gator; 2022.06.15, 00:46. Priežastis: padalintas pranesimas i 2 dalis, dali nukopijavus i tinkama tema

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Tai turbūt iš dalies paaiškina kodėl praktiškai jokių kitų rimtesnių projektų ar gatvių rekonstrukcijų nevykdo. Dar berods praeitų metų pabaigoje ar šių pradžioje kalbėjo, kad tiltas bus prioritetas.

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Vis dėl to statys Kėdainių g. tiltą.

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...siemet-1082728

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Pritariu, pamenu konkurse buvo tiltas su lynais, tai daug graziau atrodytu negu pasirinktas gelzbetoninis tiltas. Bet manau, kad dabar Kaune ilgai nesulauksim dideliu projektu del smarkiai isaugusiu kainu…

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Ir gerai, kad stabdo, tokioje vietoje reikia statyti landmarkini tilta, kuris butu Kauno simbolis.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Kėdainių tilto per Nemuną statybos lieka įklimpusios: savivaldybė laukia daugiau pinigų

    „Mes turime statybos leidimą, galėtume pradėti ir statybas, ir konkursą, bet nežinome, už kiek mes jį pastatysime, o antras dalykas, nėra jokių garantijų, kad tai Kelių direkcija ar Vyriausybė skirtų lėšų. Miestui turbūt tas objektas yra šiek tiek per didelė našta“, – BNS sakė Kauno savivaldybės Statybos valdymo skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius.

    Pasak jo, projektas šiuo metu pristabdytas, kol savivaldybė sulauks papildomo finansavimo.

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/06/...H8hYu-Xv4wleRU

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Kažin kas nors patį straipsnį skaitė?
    Aš.
    Čia apie galbūt pagerins tilto vaizdą norėjai pasakyt?
    Tai tie pakeitimai minimaliai juk gal pagerins, jokios esmės kalbant apie atvirutinį tiktă, kaip pvz pateiktas aukščiau foto pvz.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    toks labiau tiktu vietoje Aleksoto, o ten labai jau uzstotu Santakos saulelydziu horizonta imho

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Tik gaila, kad tilto estetika nelabai. Nes gražus tiltas tą peizažą kelis kartus pagražintų ir taptų miesto atvirute.
    Gaila šis punktas nebuvo aktualus, nes geriau jau pridėt 10-20proc dizainui ir turėt atvirutę 100+ metų, o ne tik į kainą žiūrėti.
    Pritariu, šioje vietoje ypač tiktų tokio tipo kabantis tiltas:
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Kažin kas nors patį straipsnį skaitė?
    Tiltas sutrumpėjo, sumažintas eismo juostų plotis, perdarytos atramos“, – vardijo architektas. Pasak architekto V.Biekšos, išoriškai didelių pokyčių nematyti, jų galima įžvelgti tik tyrinėjant centrinę atramą, kuri atlieka tiek praktinę, tiek estetinę funkciją. Pagal atnaujintą projektą atrama bus mažesnė, tačiau ši naujovė galbūt net pagerins bendrą tilto vaizdą.

    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/bustas/archite...astis-21011936

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    nes su sita vyriausybe graziu tiltu nepastatysi

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Tik gaila, kad tilto estetika nelabai. Nes gražus tiltas tą peizažą kelis kartus pagražintų ir taptų miesto atvirute.
    Gaila šis punktas nebuvo aktualus, nes geriau jau pridėt 10-20proc dizainui ir turėt atvirutę 100+ metų, o ne tik į kainą žiūrėti.

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Manau vistik praktiškumas turi būti stipresnis argumentas, negu grožis. Šiuo metu senamiestis dūsta nuo automobilių srauto, susidaro kamščiai. Tai sukuria tris dideles problemas: triukšmą, saugumo stygių ir didelį išmetamų CO2 dujų kiekį. Pastačius šį tiltą, manyčiau bus nukrautas didelis srautas automobilių nuo senamiečio ir vis trys, aukščiau išvardintos problemos, nebebus tokios opios šioje teritorijoje. O tiems, kas burba dėl sugadinto kraštovaizdžio ar sunkiau matomo saulėlydžio, pabandykit patyrinėt Lietuvą ir atrasti kitų gražių vietų jam stebėti, na jei tingit ieškot, tada užlipkit į Aleksoto kalno apžvalgos aikštelę, vaizdas kur kas gražesnis

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą
    gaila, kad greit neturesim tilto nuo kurio būtų galima grožėtis santakos ir senamiesčio peizažu...
    Grožėtis galima nuo Piliamiesčio krantinės.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kiekvienas kiekvieno miesto tiltas kažkokį peizažą užstoja. Kvaili pasisskymai.
    Paskutinis taisė Gator; 2021.10.13, 00:13.

    Komentuoti:

Working...
X