Pasiūlymai statyti naują tiltą Kaune – per brangūs, bus skelbiamas naujas konkursas
Plačiau: https://sa.lt/pasiulymai-statyti-nau...jas-konkursas/
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Jungtis per Nemuną Kėdainių gatvės tąsoje
Collapse
X
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Jonavos gatvės tunelio reikia.
Dar prie Smetonos planuotas objektas.
http://tarpukaris.autc.lt/lt/paieska...-tunelis-kaune
Tunelis tam nebūtinai kliudytų, tik bijau, kad gana nerealistiškas projektas. Jau geriau po KTU miesteliu padarytų tunelį, o Studentų g. labiau pritaikytų tranzitui (mini-Vilniaus Šiaurinė gatvė), kad suformuotų Rytinį Centro aplinkkelį (arčiau trukdo Ąžuolynas, o Vytauto pr. nėra aplinkkelis). Vis tik Varnių g.-Kėdainių g. jungtis irgi praverstų. Ateityje Marvelės-Europos pr. jungtis. Kaune naujų gatvių statyba reikalinga, siekiant suformuoti racionalesnį gatvių tinklą, tam, kad pavyktų sklandžiau vystyti vidinių superblokų idėją su labiau humanizuota aplinka.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
ne planas, bet pasityčiojimas, kaip tai jau kartą atsitiko su Kauko gatve, kur žlugo milijonai litų, o naudos jokios.
Šiaip tai ten toks įspūdis iki šiol, kad pradėta, bet nebaigta.
Komentuoti:
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Jonavos gatvės tunelio reikia.
Dar prie Smetonos planuotas objektas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Galima pateisinti, nors norėtųsi atstovų komentaro, nes Centras rimtai dūsta nuo tranzito. Manau vertėtų suformuoti padorų Centro aplinkkelį kiek leidžia sąlygos.
Dar prie Smetonos planuotas objektas.
Vienas įdomiausių tarpukario laikotarpio Kauno miesto infrastruktūros tobulinimo planų – tunelis tarp tuomečio Seimo (dab. Gimnazijos) ir Jonavos gatvių, siekiant pagerinti susisiekimą tarp miesto centrinės dalies ir Vilijampolės. Tunelio idėja susiformavo apie 1930-tuosius metus: „jau statant Petro Vileišio tiltą per Nerį Susisiekimo Ministerijoje buvo keliamas klausimas apie labai nepatogų pravažiavimą tarp šio tilto ir miesto centro kaip dėl krypties ir siaurumo gatvių, kuriomis tenka važiuoti, taip ir dėl žemos jų lygmės Nerio atžvilgiu, dėl ko pavasarį jas užlieja ir susisiekimas su Petro Vileišio tiltu laike potvynių visai nutraukiamas. Jau tuomet Susisiekimo Ministerijoje įsivyravo nuomonė, kad vienintelė racionali išeitis – pastatyti tunelį tiesiog šio tilto kryptimi ir su išėjimu į Lukšio gatvę Seimo gatvės link“[1].
Neužilgo nuo sumanymo buvo griebtasi ir konkrečių darbų – buvo atlikti grunto tyrimo darbai, po kurių prieita išvados, kad gruntas tokiam projektui yra tinkamas, ir, kad „tunelio skliautai bus smėlio, o apatinė dalis molio“[2]. Tyrinėjimo darbams buvo numatytos penkios gręžimo stotys. Išgręžus tris bandomuosius gręžinius, darbus atlikęs „meisteris Karolis Norvaiša“[3] reziumavo, kad „pasirodė visur vienodas gruntas ir užeita daug akmenų“[4]. Kaip byloja išlikę dokumentai, giliausias buvo antrasis, 1931 m. kovo 4 – balandžio 7 d. atliktas gręžinys, kuris siekė 31 metrą. Atlikus darbus buvo nustatyta, kad sluoksniai išsidėstę taip: geltonas smėlis su moliu (2,5 metro), baltas smėlis (1 metras), smėlis su rusvu moliu (3,5 metro), pilkasis molis-šlynas (7 metrai), baltas smėlis (3,8 metro), raudonas riebus molis (3,2 metro), pilkasis molis su žvyru (3 metrai), pilkasis molis-šlynas (2,9 metro), šviesiai pilkas molis su smėliu (4, 1 metro)“[5].
Visgi, nepaisant to, kad buvo ištirtas gruntas, paruoštas inžinieriaus M. Vilkelio projektas bei numatyta detali tunelio statybos sąmata (1002600 lt[6]) – įspūdingų užmojų projektas nebuvo įgyvendintas. Nors, galbūt, ir emocionaliai, tačiau gana taikliai situaciją apibūdino tūlas Kauno miesto pilietis A. Poška-Vytis, kuris laiške Kauno m. burmistrui rašė: „negalima sakyti, kad toks planas būtų blogas, bet paprastas Kauno pilietis, kuriam prisieina keliolika kartų žygiuoti iš Slabados į Kauną ir atgal sako, kad tai ne planas, bet pasityčiojimas, kaip tai jau kartą atsitiko su Kauko gatve, kur žlugo milijonai litų, o naudos jokios. Judėjimas į Slabadą augą ne dienomis, bet valandomis ir dabartinis susisiekimas reikalauja ne planų, bet skubių žygių. Šiais krizės laikais apie tunelį negali būti ir kalbos“[7]. Įdomu, kad kiek pakoreguotu, atviro tunelio pavidalu, mintis atgimė ir vėlyvuoju sovietmečiu[8].
Vaidas Petrulis
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Luckeris Rodyti pranešimąTai turbūt iš dalies paaiškina kodėl praktiškai jokių kitų rimtesnių projektų ar gatvių rekonstrukcijų nevykdo. Dar berods praeitų metų pabaigoje ar šių pradžioje kalbėjo, kad tiltas bus prioritetas.Paskutinis taisė Gator; 2022.06.15, 00:46. Priežastis: padalintas pranesimas i 2 dalis, dali nukopijavus i tinkama tema
Komentuoti:
-
Tai turbūt iš dalies paaiškina kodėl praktiškai jokių kitų rimtesnių projektų ar gatvių rekonstrukcijų nevykdo. Dar berods praeitų metų pabaigoje ar šių pradžioje kalbėjo, kad tiltas bus prioritetas.
Komentuoti:
-
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Pritariu, pamenu konkurse buvo tiltas su lynais, tai daug graziau atrodytu negu pasirinktas gelzbetoninis tiltas. Bet manau, kad dabar Kaune ilgai nesulauksim dideliu projektu del smarkiai isaugusiu kainu…
Komentuoti:
-
Ir gerai, kad stabdo, tokioje vietoje reikia statyti landmarkini tilta, kuris butu Kauno simbolis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kėdainių tilto per Nemuną statybos lieka įklimpusios: savivaldybė laukia daugiau pinigų
„Mes turime statybos leidimą, galėtume pradėti ir statybas, ir konkursą, bet nežinome, už kiek mes jį pastatysime, o antras dalykas, nėra jokių garantijų, kad tai Kelių direkcija ar Vyriausybė skirtų lėšų. Miestui turbūt tas objektas yra šiek tiek per didelė našta“, – BNS sakė Kauno savivaldybės Statybos valdymo skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius.
Pasak jo, projektas šiuo metu pristabdytas, kol savivaldybė sulauks papildomo finansavimo.
https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/06/...H8hYu-Xv4wleRU
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKažin kas nors patį straipsnį skaitė?
Čia apie galbūt pagerins tilto vaizdą norėjai pasakyt?
Tai tie pakeitimai minimaliai juk gal pagerins, jokios esmės kalbant apie atvirutinį tiktă, kaip pvz pateiktas aukščiau foto pvz.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
toks labiau tiktu vietoje Aleksoto, o ten labai jau uzstotu Santakos saulelydziu horizonta imho
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTik gaila, kad tilto estetika nelabai. Nes gražus tiltas tą peizažą kelis kartus pagražintų ir taptų miesto atvirute.
Gaila šis punktas nebuvo aktualus, nes geriau jau pridėt 10-20proc dizainui ir turėt atvirutę 100+ metų, o ne tik į kainą žiūrėti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kažin kas nors patį straipsnį skaitė?
„Tiltas sutrumpėjo, sumažintas eismo juostų plotis, perdarytos atramos“, – vardijo architektas. Pasak architekto V.Biekšos, išoriškai didelių pokyčių nematyti, jų galima įžvelgti tik tyrinėjant centrinę atramą, kuri atlieka tiek praktinę, tiek estetinę funkciją. Pagal atnaujintą projektą atrama bus mažesnė, tačiau ši naujovė galbūt net pagerins bendrą tilto vaizdą.
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/bustas/archite...astis-21011936
Komentuoti:
-
Tik gaila, kad tilto estetika nelabai. Nes gražus tiltas tą peizažą kelis kartus pagražintų ir taptų miesto atvirute.
Gaila šis punktas nebuvo aktualus, nes geriau jau pridėt 10-20proc dizainui ir turėt atvirutę 100+ metų, o ne tik į kainą žiūrėti.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Manau vistik praktiškumas turi būti stipresnis argumentas, negu grožis. Šiuo metu senamiestis dūsta nuo automobilių srauto, susidaro kamščiai. Tai sukuria tris dideles problemas: triukšmą, saugumo stygių ir didelį išmetamų CO2 dujų kiekį. Pastačius šį tiltą, manyčiau bus nukrautas didelis srautas automobilių nuo senamiečio ir vis trys, aukščiau išvardintos problemos, nebebus tokios opios šioje teritorijoje. O tiems, kas burba dėl sugadinto kraštovaizdžio ar sunkiau matomo saulėlydžio, pabandykit patyrinėt Lietuvą ir atrasti kitų gražių vietų jam stebėti, na jei tingit ieškot, tada užlipkit į Aleksoto kalno apžvalgos aikštelę, vaizdas kur kas gražesnis
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė evil Rodyti pranešimągaila, kad greit neturesim tilto nuo kurio būtų galima grožėtis santakos ir senamiesčio peizažu...
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: