Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Žemėlapis (OSM pagrindu) su brėžiniais 1 ir 2 atkarpos (atitinkamai Palemono-Chemijos g. ir M. Gimbutienės-T. Masiulio g.). Taip pat tame žemėlapyje yra A1 ir Kėdainių tilto brėžiniai.
    Click image for larger version  Name:	2023-01-08_13-31-08.png Views:	294 Size:	185,3 kB ID:	2021866
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.05.03, 15:46. Priežastis: Nauja nuoroda
    Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
    Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

    Comment


      Kas vyksta Kaune: Dėl tiesiamo Pietrytinio aplinkkelio Petrašiūnuose virsta pušys
      Kauno pietrytinis aplinkkelis jau skinasi kelią pro ilgametes Petrašiūnų pušis. Ties Kauno hidroelektrine atsivėrė properša, kuria ruošiamasi tiesti naują eismo arteriją. Savivaldybės teigimu, medžiai krenta su leidimais, o kirtimai atliekami suplanuotai.
      <...>
      Dėl antros atkarpos tvarkymo 2022-ųjų gruodžio 9 d. Kauno miesto savivaldybės administracija sudarė dar vieną rangos sutartį su UAB „Kauno keliai“ dėl „Ateities plento tęsinio nuo Palemono g. iki T. Masiulio g., Kaune, 2 atkarpos nuo M. Gimbutienės g. statybos darbų“. Šios sutarties vertė – daugiau nei 7,5 mln. eurų.
      Panašu prasidėjo antros atkarpos statybos.

      Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
      Neradau, kad temoje būtų pasidalinta.

      Pietrytinio aplink. 2 atkarpa (Masiulio g. sankirta). (techninis projektas)

      Brėžinys (paspaudus ant nuotraukos galerija su vizualizacijomis):
      Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
      Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

      Comment


        Pagaliau atsirado laiko aplankyti visą rytinio aplinkkelio ruožą ir pasikelti droną (kol netamsu).

        1 atkarpa (Palemono–Kalantos g.) 2023-02-13 (paspaudus ant nuotraukų visa galerija su pilno dydžio nuotraukom)

        Ateities pl.–Biruliškių g.–Palemono g. sankryža. Viadukas jau pilnai stovi, vietomis palietas ir apatinis asfalto sluoksnis.


        Link A1 (Islandijos pl.). Pilnai suformuotas kelio pylimas, vietomis jau yra apatinis asfalto sluoksnis.


        Viadukas per Intako g. Nors gal labiau tunelinis pravažiavimas.


        Link hidroelektrinės (R. Kalantos g., T. Masiulio g.). Jau stovi triukšmo siena.


        Amalių mazgas. Konstruoja arkas būsimiems viadukams, dalinai padaryti kelio pylimai.



        Sankryža su Chemijos g. (toliau Ateities pl.)


        Sankryža su R. Kalantos g.


        1 atkarpos pabaiga, toliau eis 3 atkarpa.


        Vaizdas nuo kalvos, kurią nukas tiesiant 3 atkarpą.
        Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
        Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

        Comment


          Toliau iš eilės žiūrint eina 3 atkarpa. Dar nepaskelbtas pirkimas, nėra viešai įkelto ir techninio projekto. Taigi, nieko įdomaus čia nevyksta, todėl pafotografavau kelis griaunamus statinius.

          3 atkarpa (R. Kalantos–M. Gimbutienės g.) 2023-02-13 (paspaudus ant nuotraukų visa galerija su pilno dydžio nuotraukom)

          Bus griaunamas pėčiųjų tiltas (viadukas?) per geležinkelį, kurio pirminė paskirtis buvo prilaikyti plikus vandentiekio vamdžius, einančius iš Petrašiūnų vandenvietės į miestą. Šis tiltas išgarsėjo po HBO mini-serialo „Černobylis“, žinomas kaip „Mirties tiltas“.




          Ties Buriuotojų ir Meškeriotojų g. Būsimas kelias eis kairėje bėgių pusėje. Tolumoje matosi tas tiltas.


          Bus griaunami keletas gyvenamųjų pastatų. Pagal išpirktas žemes aplinkui ir numatomą trasą, bus griaunami Būriuotojų g. 5 ir 7 namai (abu apleisti) ir Meškeriotojų g. 3(?), 4(?), 6, 7 ir 8 (visuose lyg šiuo metu gyvenama, vienas statomas).

          Būriuotojų g. 5 ir 7


          Meškeriotojų g. kairėje 4 (toliausias), 6 (vidurinis) ir 8 (arčiausias); dešinėje 3 (du pastatai, kitas pasislėpęs už pirmojo (oranžinio), statomas) ir 7 (nesimato).
          Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
          Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

          Comment


            Ir galiausiai 2 atkarpa, apie kurią buvo straipnis dėl kertamų medžių. Taip pat pastebėjau, kad neiškirsti medžiai šalia geležinkelio, gal neblogai atrodytų toks „atitvaras“.

            2 atkarpa (M. Gimbutienės–T. Masiulio g.) 2023-02-13 (paspaudus ant nuotraukų visa galerija su pilno dydžio nuotraukom)

            Apačioje nuotraukos 2 atkarpos pradžia, čia toliau eis 3 atkarpa kuri susijungs su 1-ąja.


            Atkarpos pradžia nuo žemės lygio.


            Link hidroelektrinės.


            Nuo kalvos, kurią dalinai nukas tiesiant 2 atkarpą.


            Link Ateities pl.


            Sankryža su T. Masiulio g. iš viršaus (gal kažkada padarysiu su brėžiniu)
            Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
            Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

            Comment


              Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

              Link hidroelektrinės (R. Kalantos g., T. Masiulio g.). Jau stovi triukšmo siena.
              Triukšmo siena matau kelio dešinėje - ar ne čia kada nors turėtų atsirasti dar dvi to paties kelio juostos??? Jeigu taip - tos sienelės statyba atrodo labai keistai, matyt antros kelio dalies teks laukti dešimtmečiais
              Paskutinis taisė digital; 2023.02.15, 15:51. Priežastis: citavimas

              Comment


                Triukšmo siena matau kelio dešinėje - ar ne čia kada nors turėtų atsirasti dar dvi to paties kelio juostos??? Jeigu taip - tos sienelės statyba atrodo labai keistai, matyt antros kelio dalies teks laukti dešimtmečiais
                Pritariu, pažiūrėjęs visas foto ir net tą Intako požeminę perėją įtariu kad čia ilgam šitas mariampolės pl tesinys..

                Comment


                  Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
                  Triukšmo siena matau kelio dešinėje - ar ne čia kada nors turėtų atsirasti dar dvi to paties kelio juostos??? Jeigu taip - tos sienelės statyba atrodo labai keistai, matyt antros kelio dalies teks laukti dešimtmečiais
                  panašu kad teks laukti dešimtmečius, kaip ir naujo tilto per Nemuną, kol jo nebus, tol neapsimoka ten tiesti kelio 2+2. A triukšmo sienelė statoma kad žmonės galėtų gyventi, kai bus (jei bus) platinama gatvė tada teks griauti ten 1 ar dvi sodybas ir atitraukti sienelę.
                  Paskutinis taisė digital; 2023.02.15, 15:52. Priežastis: citavimas

                  Comment


                    Neatremiama atmazkė - kelias nr. 139 yra krašto kelias, ne magistralinis, todėl 2+2 nereikia.
                    Iš kitos pusės, kol nebus naujo tilto, apeinančio HE kiek žemiau per Nemuną, tol HE tiltas liks 1+1 butelio kakliukas. O tas tiltas jaučiu dar labai negreit bus, tuo labiau kad ir egzistuojantys tiltai sunkiai laikosi.

                    Comment


                      Dėl 2+2 kaip ir aišku - nėr babkių, teks laukti. Bet ta sienelė iš kart turėjo stoti ten, kur ji stovės galutinai... nes dabar vėl ubagiški sprendimai, pastatom tam kad vėliau nugiautume.
                      1+1 jau bus didžiulis žingsnis pirmyn, tikras atokvėpis Petrašiūnams ir visiems bandantiems įveikti šią atkarpą piko metu.
                      Dar žiūriu į tas būsimo požeminio pravažiavimo arkas. Pradžiai kausta įrengė tik po geležinkeliu, dabar tiltai prideda po gabalą iš abiejų esamo tunelio pusių... Atrodo, kad vienas bendras tunelis būtų pigiau įrengti nei dabartiniai trys... ką duos tie tarpai tarp esamo ir būsimų tunelių? Šviesos dieną?

                      Comment


                        Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
                        Dėl 2+2 kaip ir aišku - nėr babkių, teks laukti. Bet ta sienelė iš kart turėjo stoti ten, kur ji stovės galutinai... nes dabar vėl ubagiški sprendimai, pastatom tam kad vėliau nugiautume.
                        1+1 jau bus didžiulis žingsnis pirmyn, tikras atokvėpis Petrašiūnams ir visiems bandantiems įveikti šią atkarpą piko metu.
                        Dar žiūriu į tas būsimo požeminio pravažiavimo arkas. Pradžiai kausta įrengė tik po geležinkeliu, dabar tiltai prideda po gabalą iš abiejų esamo tunelio pusių... Atrodo, kad vienas bendras tunelis būtų pigiau įrengti nei dabartiniai trys... ką duos tie tarpai tarp esamo ir būsimų tunelių? Šviesos dieną?
                        kad įrengti sienelę toliau, reikia nugriauti mažiausiai dvi sodybas...

                        Mano žiniomis pravažiavimai po geležinkeliu buvo finansuojami iš RailBaltikos pinigų, toliau darbai vykdomi iš kitų šaltinių (berods savivaldybė).

                        Comment


                          Nors ir dvi juostos bus, labai gerai. Svarbu, kad gatvė (aplinkkelis) būtų nepertraukiamo eismo - susikirtimai vyktų dviejuose skirtinguose lygiuose. Na, net jei ir bus kur susikirtimai viename lygyje - vien dviejų eismo juostų gatvės nutiesimas bus labai didelis laimėjimas.
                          Ir ačiū už nuotraukas.

                          PS.
                          Labai laukiu momento, kuomet važiuojant iš Vilniaus bus galima iš A1 magistralės greitai ir sklandžiai patekti prie pat buriavimo klubų. Bus liuks.

                          Comment


                            O ar tikrai ten tokie srautai, kad reikia 2+2 kelio? Juk nelikus kelyje Petrašiūnų žiedo, T. Masiulio šviesoforų, pėsčiųjų perėjų, sukinėjimosi ties Amalių pervaža (o anksčiau ir pačios eismą užkimšdavusios pervažos), ten neturėtų likti daug priežasčių eismui stoti. O ir greitis, kaip suprantu, per apgyvendintas teritorijas ir draustinį bet kokiu atveju neplanuojamas didesnis nei 70 km/h.
                            Paskutinis taisė eigh; 2023.02.19, 15:40.

                            Comment


                              Parašė eigh Rodyti pranešimą
                              O ar tikrai ten tokie srautai, kad reikia 2+2 kelio? Juk nelikus kelyje Petrašiūnų žiedo, T. Masiulio šviesoforų, pėsčiųjų perėjų, sukinėjimosi ties Amalių pervaža (o anksčiau ir pačios eismą užkimšdavusios pervažos), ten neturėtų likti daug priežasčių eismui stoti. O ir greitis, kaip suprantu, per apgyvendintas teritorijas ir draustinį bet kokiu atveju neplanuojamas didesnis nei 70 km/h.
                              Tiesos yra, tačiau iki naujosios atkarpos ateities plentas turi 2+2 ir ~70-80 srautinį greitį, labai panašiai kaip tūkstantmečio ar geležinio vilko gatvės vilniuje. po to rikiuojasi į 1+1 ir šiek tiek kamščiuojasi. Kolkas naujasis 1+1 už paskutinio tunelio panašės į ant HES esantį eismą, dar pakenčiamas, nors ganėtinai intensyvus, tačiau nuo ateities plento iki tunelio reikėtų 2+2. Tiesiog automobilių kiekis yra nesuvokiamas, kad ir kaip bandytum teisint šviesoforais ar kt.

                              Comment


                                Parašė miraged Rodyti pranešimą

                                Tiesos yra, tačiau iki naujosios atkarpos ateities plentas turi 2+2 ir ~70-80 srautinį greitį, labai panašiai kaip tūkstantmečio ar geležinio vilko gatvės vilniuje. po to rikiuojasi į 1+1 ir šiek tiek kamščiuojasi. Kolkas naujasis 1+1 už paskutinio tunelio panašės į ant HES esantį eismą, dar pakenčiamas, nors ganėtinai intensyvus, tačiau nuo ateities plento iki tunelio reikėtų 2+2. Tiesiog automobilių kiekis yra nesuvokiamas, kad ir kaip bandytum teisint šviesoforais ar kt.
                                Na taip, logiška. Kita vertus, ties aplinkkelio pradžia srautas pasiskirstys, nes dalis automobilių nusuks į Biruliškių g., kiti - į Palemono g., o keliaujantiesiems į Chemijos g. labiau apsimokės toliau važiuoti Ateities pl. - bus mažesnis lankas. Tad aplinkkeliu iki tunelio važiuos tie vairuotojai, kurie vėliau norės nusukti į Kalantos g., o tokių neturėtų būti kritinė masė.
                                Paskutinis taisė eigh; 2023.02.19, 23:40.

                                Comment


                                  Po to, kai pabaigs pradetus etapus kamstis atsiras virs HES, vaziuojant link Roku. Priezastis - sukantys i/is Viciunu, eismo tvarka toje sankryzoje nebus pakeista

                                  Comment


                                    Parašė flexterful Rodyti pranešimą
                                    Po to, kai pabaigs pradetus etapus kamstis atsiras virs HES, vaziuojant link Roku. Priezastis - sukantys i/is Viciunu, eismo tvarka toje sankryzoje nebus pakeista
                                    Tai Rokelių sankryža nė kiek ne geriau, kol neįrengs dviejų lygių sankryžos ten bus amžina bėda. Susisiekimo ministerija giriasi numetus 5M pietrytiniam apvažiavimui ir Vandžiogalos gatvės remontui, tikisi, kad po 4 etapų pabaigimo pietrytinis nukraus apvažiavimą pro Megą... taip ir matau kaip nukraus prie šių dviejų sankryžų

                                    Comment


                                      Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą

                                      Tai Rokelių sankryža nė kiek ne geriau, kol neįrengs dviejų lygių sankryžos ten bus amžina bėda. Susisiekimo ministerija giriasi numetus 5M pietrytiniam apvažiavimui ir Vandžiogalos gatvės remontui, tikisi, kad po 4 etapų pabaigimo pietrytinis nukraus apvažiavimą pro Megą... taip ir matau kaip nukraus prie šių dviejų sankryžų
                                      Rokelių sankryža yra kaip anekdotas. Jos pralaidumas rytais būtų kokie 2x, jei nors kam nors daeitų atvažiuojantiems nuo pervažos ir sukantiems į dešinę link HES padaryti papildomą juostą. Tragedija ten, kelkraštis jau primena apkasus.

                                      Comment


                                        Pritariu, ta juosta iki lukoil išplatėjimo labai pagelbėtų, kaip ir kitoje Mariampolės pl pusėjė - vietoj kito apkasais virtusio kelkraščio. Bet tikėkimės kada nors antro pagal dydį miesto apvažiavimo vertos dviejų lygių sankryžos...

                                        Comment


                                          Kas vyksta Kaune: Vienas didžiausių Kauno susisiekimo projektų „išlindo“ iš po žemės

                                          Pernai pavasarį pradėtas tiesti Pietrytinis aplinkkelis ima panėšėti į transporto arteriją – intensyviausi darbai dabar vyksta tarp Amalių pervažos ir Palemono gatvės.

                                          Kauno miesto savivaldybės Statybos valdymo skyriaus vedėjas <...> informavo, kad baigti įrengti pagrindinės gatvės trasos pagrindai, pastatyta akustinė sienelė, paklota dalis asfalto ten, kur tai buvo galima padaryti.

                                          „Kad nereikėtų visiškai uždaryti eismo, iki birželio 1 d. įrengsime vieną pusę žiedo, tuomet naująja dalimi paleidę eismą, įrenginėsime kitą žiedo pusę.

                                          <...> Taip pat darbai pradėti atkarpoje nuo Kauno hidroelektrinės iki M. Gimbutienės gatvės.

                                          Kaip vasarį rašė „Kas vyksta Kaune“, čia iškirsta dalis pušyno, nukasami šlaitai, vykdomi žemės darbai. Prie T. Masiulio gatvės statybos tik prasideda.



                                          Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.03.23, 08:02. Priežastis: Klaida
                                          Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                                          Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X