Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
Kauno pietrytinio aplinkkelio statybos įgauna pagreitį
https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/07/...auna-pagreiti/
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKauno pietrytinio aplinkkelio statybos įgauna pagreitį
https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/07/...auna-pagreiti/Išvystant 2+2 profilį pietrytiniame aplinkkelyje, kuris jungtų Vilnius-Kaunas su Kaunas-Varšuva, tai pradžioje vis tik sakyčiau, apsimokėtų platinti Marijampolės pl., o po to rekonstruoti Ateities pl. link autostrados, kur jau yra šioks toks 2+2, tik skiriamos juostos nėra. Ten dar reikia permąstyti ar reikalinga dobilo sankryža. Šiuo metu įgyvendinamas Taikos pr. 122 projektas, atsižvelgiant į būsimą Taikos pr. dobilą.Iš viso Pietrytinio aplinkkelio statybų projekte – 4 etapai. Antrajame laukia Ateities plento rekonstrukcija nuo A1 automagistralės iki Palemono gatvės, įrengiant 2,6 km ilgio kelią.
Trečiame etape – 5,1 km ilgio Marijampolės plento atkarpos rekonstrukcija, o paskutinis, ketvirtasis – pats ambicingiausias – naujo tilto ir jo prieigų bei jungčių statyba žemiau hidroelektrinės.
Tiltas per Nemuną, aišku, paskutinis projektas, vis tik pradžioj tegul sutvarko visą Islandijos pl. A1. Ne tik tiltus per Nerį, bet ir ruožą iki dabartinės autostrados pradžios ties A6 sankryža, ten sudėtingesnė eismo saugumo situacija.Paskutinis taisė PoDV; 2022.07.31, 01:28.
- 1 patinka
Comment
-
Sakykite, prašau, (nesu susipažinęs) kokia situacija šioje atkarpoje.
Jei atkarpa nerekonstruota - ar numatoma kažką daryti, ar bus visa atkarpa nepertraukiamo eismo (sankryžos dviejų lygių?), ar ji bus 2 ar 4 juostų? Gal dar kokie pasikeitimai nusimato? Matau straipsnyje minima 5,1 km ilgio Marijampolės plento rekonstrukcija - ar atlikus šiuos darbus bus visa mano pažymėta atkarpa nepertraukiamo eismo ar kažkaip kitaip? Labai norisi matyti nepertraukiamo eismo gatvę nuo Garliavos pietuose esančios dviejų lygių sankryžos iki A1. Iš anskto dėkoju.
Paskutinis taisė spekas; 2022.07.31, 12:07.
- 1 patinka
Comment
-
Gatvė planuojama kaip A kategorijos, t.y. miesto greitkelis arba oficialiai greito eismo gatvė. Kauno pietrytinis aplinkkelis turėtų būti vienintelė miestui priklausanti greito eismo gatvė. Visos A1 ir A5 atkarpos priklauso LAKD.Parašė spekas Rodyti pranešimąSakykite, prašau, (nesu susipažinęs) kokia situacija šioje atkarpoje.
Jei atkarpa nerekonstruota - ar numatoma kažką daryti, ar bus visa atkarpa nepertraukiamo eismo (sankryžos dviejų lygių?), ar ji bus 2 ar 4 juostų? Gal dar kokie pasikeitimai nusimato? Matau straipsnyje minima 5,1 km ilgio Marijampolės plento rekonstrukcija - ar atlikus šiuos darbus bus visa mano pažymėta atkarpa nepertraukiamo eismo ar kažkaip kitaip? Labai norisi matyti nepertraukiamo eismo gatvę nuo Garliavos pietuose esančios dviejų lygių sankryžos iki A1. Iš anskto dėkoju.
Sankryžos turėtų būti skirtingų lygių kaip ir priklauso pagal STR. Turiu išsisaugojęs 2012-2022 m. bendrojo plano susisiekimo infr. sprendinių brėžinį, tai skirtingų lygių sankryžos planuojamos ties Raudono Kryžiaus g. ir Rokelių g., rekonstruojama esama sankryža ties Rokais. Kitur viadukai ir jungiamieji keliai. Beje pietinė dalis ties Garliava iki Kauno m. ribos priklauso LAKD, ten apie jokius platinimo planus negirdėti, gal ten tvarkys tolimesnėj ateityje kartu su Kauno HE tiltu. Šiuo metu neatrodo kad ten reiktų skirti prioritetą, kai yra kiti ruožai (kad ir 130 link Prienų), kur reikia investuoti, o laikai dabar nestabilūs...
- 2 patinka
Comment
-
Ką tik pravažiavau KK139.
Iš abiejų Amalių "tunelio" po geležinkeliu pusių sumontuotos pralaidos. Atrodo, ten bus dviejų lygių mazgas.
Virš Palemono gatvės pastatytas viaduko ruošinys. Vyksta jungties nuo Ateities pl. iki Palemono gatvės statybos.
Puiku, kad darbai Kauno aplinkkelyje juda į priekį.
Gal kas nors gali pakartoti Amalių mazgo brėžinius ar atsiųsti nuorodą.
- 4 patinka
Comment
-
Mhm, aš irgi pro traukinio lango pastebėjau, kad guli tunelio vamzdžiai, lyg lygiagrečiai geležinkeliui nori kitą pylimą su tuneliu padaryt.Parašė Romas Rodyti pranešimąKą tik pravažiavau KK139.
Iš abiejų Amalių "tunelio" po geležinkeliu pusių sumontuotos pralaidos. Atrodo, ten bus dviejų lygių mazgas.
Comment
-
Susiradau Amalių mazgo brėžinius


https://citify.eu/lt/kauno-pietrytin...elis-1-etapas/
.
Gerai, kad darbai juda į priekį
Comment
-
Pagal projektą ne, turbūt paskaičiavo, kad bus neintensyvus srautas (nors jungties su HE dar greit nebus).Parašė booraz Rodyti pranešimąNegi čia nebus žiedukų?
Amalių mazgas iš projekto su kelio ženklinimu:
- 1 patinka
Comment
-
kairėje pusėje turėtų būti intensyvesnis eismas nei dešinėje net ir padarius jungtį su HES, nes per ten vyks eismas nuo Kalantos žiedo, nuo VI forto, o dešinėje labiau tik vietinis srautas.Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Comment
-
"Kam daryt dabar, kai gali ateityje perdaryt"Parašė Effka Rodyti pranešimąDidelis minusas užsakovams, kad pagailėjo finansavimo dviems žiedams. Didesnis ar mažesnis eimas, bet juk eismo saugumą padidintų...Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2022.10.20, 09:38.
- 1 patinka
Comment
-
Gėdingas transporto mazgas. Pradedant jau esamų gatvių lygiagrečių geležinkeliui išilginiu pjūviu, kažkokių "alpine" nuolydžių ir dabar būsimų dviejų lygių sankryžų, kurių pradžioje kertasi transporto srautai... ne su galva projektuota, tikrai ne su galva... O užsakovui - viskas OK. Arba viskas px...Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąPagal projektą ne, turbūt paskaičiavo, kad bus neintensyvus srautas (nors jungties su HE dar greit nebus).
]
- 2 patinka
Comment
-
https://viacon.lt/Parašė spekas Rodyti pranešimąGal žinote kur kreiptis dėl tokios skliautą formuojančios konstrukcijos įrengimo, kas ją gali įrengti? Būčiau dėkingas.
Įrengti gali bet kuris kelių ar tiltų statybos rangovas
- 2 patinka
Comment


Comment