Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Progresyvus sprendimas, galima tik pasveikinti Kauną panašiai kaip Vilniuje su viaduku virš Narbuto g., galėjo padaryti ir automobiliams, vietiniams sutrumpėtų kelionė į Akropolį, bet tuo pačiu vyktų pastovus tranzitas ir net kamščiai piko metu. Skaičiuoti taip pinigus nesąmonė, nes mažumai moka už kelionę į darbą, o situacija ir taip pagerės atidarius aplinkkelį, tai reiškia ir taip visi bus turtingesni. Lygtais būtų pastatę aštuonių juostų tunelį, tai išvis visi Kaune taptų milijonieriais.

    Comment


      Progresyvus sprendimas apkrauti vairuotojus važiuoti papildomais ratais taip teršiant papildomai orą?

      Koks dar tranzitas atidarius aplinkelį? Koks idiotas tranzitu važiuotų ne greitai per aplinkelį, o lėtai per vietinį kelią? Per vietinį kelią važiuotų TIK vietiniai ir nei vienas tranzitinis.

      Už kelionę į darba moka dauguma. Bet net ne tai esmė, nes kalba apie kainą bendrai ekonomikai. Pastudijuok bent pačius pagrinsu kaip grindžiami infrastruktūros obejktų atsiperkamumai.
      Paskutinis taisė Gator; 2020.07.07, 00:16.

      Comment


        Neabejoju, kad dalis vairuotojų gali pasirinkti kitus maršrutus, ne per Ateities pl. kilpą.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Supratau atsakymus - techninių kliūčių nebuvo, tik nevykęs sprendimas suplakti vietinį ir aplinkelio srautą į vieną, ignoruojant patogumo, sugaišto laiko, švaistomo kuro ir ekologijos faktorių. Laimei gyvenu kitam miesto gale, bet vis tiek stebina atsakingų žmonių loginio mąstymo trūkumas.

          Comment


            Parašė tms Rodyti pranešimą
            Supratau atsakymus - techninių kliūčių nebuvo, tik nevykęs sprendimas suplakti vietinį ir aplinkelio srautą į vieną, ignoruojant patogumo, sugaišto laiko, švaistomo kuro ir ekologijos faktorių. Laimei gyvenu kitam miesto gale, bet vis tiek stebina atsakingų žmonių loginio mąstymo trūkumas.
            Tai juolabiau jums nėra skirtumo, o kylantis ažiotažas iš nevietinių greičiausiai tik patvirtina, jog vietiniams bus tik geriau

            Comment


              Parašė themanual Rodyti pranešimą

              Tai juolabiau jums nėra skirtumo, o kylantis ažiotažas iš nevietinių greičiausiai tik patvirtina, jog vietiniams bus tik geriau
              Reiktų žiūrėti į situaciją kuri bus po aplinkelio statybos pabaigos, o tada kilpų neliks, tiesiog bus išsukimas iš aplinkelio. Skaičiuoti ekonominius atsipirkimus nebaigtam projektui nėra daug prasmės. Aišku, nebent tas laikinumas truks 15 metų...
              As much power as necessary, as much freedom as possible

              Comment


                Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                Reiktų žiūrėti į situaciją kuri bus po aplinkelio statybos pabaigos, o tada kilpų neliks, tiesiog bus išsukimas iš aplinkelio. Skaičiuoti ekonominius atsipirkimus nebaigtam projektui nėra daug prasmės. Aišku, nebent tas laikinumas truks 15 metų...
                Taigi viskas jau aišku kaip bus - vietinis srautas bus priverstas važiuoti ratais bei deginti kurą, deginti laiką, teršti orą.
                Vietoj važiavimo tiesiai.

                Jokiu sveiku protu nepaaiškinamas sprendimas. Suprasčiau nebūtų to vietinio tunelio, dar galėtų sakyti, kad brangu dar vieną tunelį kasti.
                Bet čia bereikėjo tik kiek platesnio tunelio, su 1+1. Net ir 1+0 (kaip yra pvz trap Palemono ir Neveronių vienoje vietoje) būtų pakakę iš bėdos.
                Paskutinis taisė Gator; 2020.07.10, 21:57.

                Comment


                  Parašė themanual Rodyti pranešimą

                  Tai juolabiau jums nėra skirtumo, o kylantis ažiotažas iš nevietinių greičiausiai tik patvirtina, jog vietiniams bus tik geriau
                  Čia pagal kokią logiką šis teiginys teisingas - jei ne vietiniai blogai vertina infrastruktūros projektą, vadinasi vietiniai jį vertins gerai?

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                    Čia pagal kokią logiką šis teiginys teisingas - jei ne vietiniai blogai vertina infrastruktūros projektą, vadinasi vietiniai jį vertins gerai?
                    Na yra ir kitas požiūris - turi 1 Eur, o tortas kainuoja 2. Nusiperki už vieną Eur bandelę, suvalgai ir galvoji - reikėjo vis tik pirkti tortą. Tada visiems aiškini kaip blogai yra bandelė ir kaip gerai būtų buvęs tortas.

                    Comment


                      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                      Na yra ir kitas požiūris - turi 1 Eur, o tortas kainuoja 2. Nusiperki už vieną Eur bandelę, suvalgai ir galvoji - reikėjo vis tik pirkti tortą. Tada visiems aiškini kaip blogai yra bandelė ir kaip gerai būtų buvęs tortas.
                      Visiškai ne taip pritaikyta analogija.
                      Kažkas panašiau į šitą absurdinį nelogiškumą (jei ne vietiniai blogai vertina infrastruktūros projektą, vadinasi vietiniai jį vertins gerai) būtų:
                      Jei tau patinka bandelė, vadinasi kitam patiks tortas. Kai iš tiesų jokio ryšio nėra, nes gali ir abiem bandelė, ir abiem tortas patikti.




                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                        Taigi viskas jau aišku kaip bus - vietinis srautas bus priverstas važiuoti ratais bei deginti kurą, deginti laiką, teršti orą.
                        Vietoj važiavimo tiesiai.
                        Tai aplinkelis turėtų užsukti vos ne į miesto centrą, nes tik tuomet nereiks važinėtis ratais vietiniams? Jei jų tikslas važinėtis tarp Šilo ir Iki parduotuvių, tada taip, bet tokių vietinių manau nėra daug.

                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                        Comment


                          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                          Tai aplinkelis turėtų užsukti vos ne į miesto centrą, nes tik tuomet nereiks važinėtis ratais vietiniams? Jei jų tikslas važinėtis tarp Šilo ir Iki parduotuvių, tada taip, bet tokių vietinių manau nėra daug.
                          Nesuprantu ar tu skaitai kas jau du ar tris kartus parašyta.
                          Aplinkelis turi būti ten kur pastatytas ir tai yra puiku.

                          Kalbame, kad nereikėjo naikinti vietinio pravažiavimo esamoje vietoje (tuo tuneliu, kur dabar padarytas dviračiams galėjo padaryti ir 1+1 gatvelė vetiniam srautui).

                          Ir ten važinėja ne nuo šilo iki iki, o daug platesniu mastu (kad ir nuo Ateities pl. bet kurios vietos iki bet kurios Kalantos g. vietos. Nors realiai ir toliau, kad ir iki Molo ar stoties, ar centro.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą

                            Nesuprantu ar tu skaitai kas jau du ar tris kartus parašyta.
                            Aplinkelis turi būti ten kur pastatytas ir tai yra puiku.

                            Kalbame, kad nereikėjo naikinti vietinio pravažiavimo esamoje vietoje (tuo tuneliu, kur dabar padarytas dviračiams galėjo padaryti ir 1+1 gatvelė vetiniam srautui).

                            Ir ten važinėja ne nuo šilo iki iki, o daug platesniu mastu (kad ir nuo Ateities pl. bet kurios vietos iki bet kurios Kalantos g. vietos. Nors realiai ir toliau, kad ir iki Molo ar stoties, ar centro.
                            Šių teiginių be detalios maršrutų analizės nepatikrinsi, bet atrodo, kad labai plačiai interpretuojamas "vietinis" srautas. Bet kuriuo atveju - kritiškai vertinti srautų iki nebus pastatytas aplinkkelis neišeina.

                            Comment


                              Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                              Šių teiginių be detalios maršrutų analizės nepatikrinsi, bet atrodo, kad labai plačiai interpretuojamas "vietinis" srautas. Bet kuriuo atveju - kritiškai vertinti srautų iki nebus pastatytas aplinkkelis neišeina.
                              Būtent, tas "vietinis" srautas, kuriam reikia tiesiau patekti į Ateities pl. ir kurio interesus dažnai aršiai gina gyvenantys kitame miesto gale, gali būti ir pusė Kauno. Tą ir turėjau omeny sakydamas, jog matyt vietiniams bus tik geriau, nes nauda iš mažesnio tranzito bus ženklesnė už galimybę visur nuvykti tiesia linija.

                              Comment


                                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                Būtent, tas "vietinis" srautas, kuriam reikia tiesiau patekti į Ateities pl. ir kurio interesus dažnai aršiai gina gyvenantys kitame miesto gale, gali būti ir pusė Kauno. Tą ir turėjau omeny sakydamas, jog matyt vietiniams bus tik geriau, nes nauda iš mažesnio tranzito bus ženklesnė už galimybę visur nuvykti tiesia linija.
                                Kaip vienas iš vietinio srauto galiu tik patvirtinti, kad naujas tunelis tik sumažino vietinių keliones per geležinkelio pervažą. Vietiniams gyventojams svarbiausia būtų, kad nebūtų kamščių. Bet ir su nauju tuneliu kamščiai nesumažėjo, gal net padidėjo. Kol nebus tikrojo aplinkelio (ne tik naujojo tunelio) arba kol nerekonstruos Šilo žiedo su visa periferija, tol proveržio kamščių mažinimo linkme nematyti. Šilo žiedo didžiausia bėda yra nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos iš visų žiedo įvažiavimo/išvažiavimo pusių. Žinau, kad savivaldybė daro srauto matavimus šitam žiede ir bandys kažkaip jį pertvarkyti, tai ateityje, tikiuosi netolimoje, laukiame pokyčių.
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Kadangi paskutiniu metu labai daug laiko praleidžiu Kaune, tai turiu keletą klausimų specifiškai dėl gatvių.

                                  1. Ar gali kas paaiškinti, kodėl ne per seniausiai rekonstruotame Ateities plente rekonstrukcijos metu neįrengti jokie šaligatviai, nekalbant apie dviračių takus? Čia juk kaip ir vienas svarbesnių gatvių tvarkymo projektų Kaune per paskutinius kelis metus. Kaip taip galima? Ar forumo Kauniečiams tai atrodo normalu ir viskas ok?

                                  2. Ar yra kokia specifinė priežastis, dėl kurios labai daugelyje Kauno gatvių, įskaitant pagrindines, nusitrynęs horizontalus ženklinimas ir neaišku, kaip reikia važiuoti? Tai irgi skaitosi norma Kaune ar čia tiesiog šiais metais kažkas pastrigo? Ar yra planų visa tai sutvarkyti visame mieste?

                                  3. Kodėl Kaune tiek daug nereguliuojamų perėjų per ištisas 4 juostas be greičio kalnelių? Žiauriai pavojingi sprendimai, kas turbūt paaiškina ir kas kelias savaites Kaune perėjose žūstančius žmones. Ar yra planų tokias perėjas naikinti ar kažkaip tvarkyti?

                                  4. Ar yra planų daryti kažkokį visuotinį ar šiaip didesnio masto gatvių tvarkymą, nes dabar nepažįstant kiekvienos konkrečios gatvės galima mašinos pakabą sukalti labai greitai dėl pusmetrį į asfaltą susmegusių šulinių dangčių ir šiaip duobių.

                                  P.S. labai atsirašau, jeigu šitie klausimai ką nors įžeidė arba jeigu kam pasirodė, kad tyčiuojuosi ir niekinu Kauną. Klausiu visiškai rimtai ir atsakymų norėčiau rimtų.
                                  Ateities plentas yra visiškas nesusipratimas.

                                  Neįrengti nei šaligatviai, nei dviračių takai. Jų lengvai ir neįrengsi, nes vietos ant viaduko per geležinkelio pervažos tam nepalikta, deja.

                                  Autobusų stotelės įrengtos laukuose, prie kurių nei prieisi nei išeisi, ypač žiemą.

                                  Click image for larger version

Name:	20200716_160821.jpg
Views:	924
Size:	153,2 kB
ID:	1815646

                                  Pėsčiųjų perėjos veda iš niekur į niekur, o iš pakelių darbininkai neišsivežė statybinio šlamšto.

                                  Click image for larger version

Name:	20200716_160721.jpg
Views:	903
Size:	96,9 kB
ID:	1815647

                                  Šiuo keliu matijošius kartais važiuoja į savo Vičiūnus ir mato projektuotojų broką ir pakelėse stovinčius surūdijusius stendus, bet panašu, kad jam atroje kadencijoje jau giliai dzin ir administracija tai jaučia. Dar labiau gaila, kad opozicija Kaune nusilpusi, susikompromitavusi, priėjimo prie miesto spaudos neturi, o ir nesidomi tokiais klausimais jų neviešina ir apie juos nekalba.

                                  Miestiečiams tokie "mažmožiai" dar giliai dzin, dažniausia opinija yra "nauja valdžia jau bent ką nors daro, o ką ir kaip mažai svarbu, nes ankstesnė iš vis nienko nedarė". Taip ir gyvename, o jeigu jau vadini save Viešpačiu, tai turėtum ir pats žinoti.


                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                    Ir ten važinėja ne nuo šilo iki iki, o daug platesniu mastu (kad ir nuo Ateities pl. bet kurios vietos iki bet kurios Kalantos g. vietos. Nors realiai ir toliau, kad ir iki Molo ar stoties, ar centro.
                                    Šyvos kumelės sapnas. Esu kažkada gyvenęs daugiabutyje prie Šilo (įvaža į kiemą jau kylant nuo žiedo į Amalių kalną). Niekada, pabrėžiu niekada, nevažiuodavau link Molo/centro per Amalių pervažą.

                                    Comment


                                      Parašė simsim Rodyti pranešimą

                                      Autobusų stotelės įrengtos laukuose, prie kurių nei prieisi nei išeisi, ypač žiemą.

                                      Click image for larger version

Name:	20200716_160821.jpg
Views:	924
Size:	153,2 kB
ID:	1815646

                                      Beveik visos ateities plento stoteliu islipimo aiksteles yra per trumpos 12 metru autobusams (trecios durys netelpa), o siuo keliu vazineja autobusai su priekabom (18m.), tie visai netelpa.

                                      Comment


                                        Parašė Austras Rodyti pranešimą
                                        Šyvos kumelės sapnas. Esu kažkada gyvenęs daugiabutyje prie Šilo (įvaža į kiemą jau kylant nuo žiedo į Amalių kalną). Niekada, pabrėžiu niekada, nevažiuodavau link Molo/centro per Amalių pervažą.
                                        Atidžiau skaityk:
                                        kad ir nuo Ateities pl. bet kurios vietos iki bet kurios Kalantos g. vietos. Nors realiai ir toliau, kad ir iki Molo ar stoties, ar centro

                                        Anas veikėjas bandė pasakyt, kad kelias (Amalių pervažos vietoje) reikalingas būtų tik nuo Iki iki šilo važinėjantiems, kai iš tiesų juo važiuotų daug platesniu mastu.
                                        Ir dabar tie tūkstančiai mašinų degins pnigus, laiką ir terš atmosferą važinėdami ratais.
                                        Paskutinis taisė Gator; 2020.07.19, 23:50.

                                        Comment


                                          Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                          Šių teiginių be detalios maršrutų analizės nepatikrinsi, bet atrodo, kad labai plačiai interpretuojamas "vietinis" srautas. Bet kuriuo atveju - kritiškai vertinti srautų iki nebus pastatytas aplinkkelis neišeina.
                                          Tai taip ir privalo būti interpretuojamas. Man nelabai suprantama kas čia dar nėra aisškaus kai kuriems. Ta prasme rimtai kaip gali būti neaišku:

                                          Aplinkelis daromas tam, kad mašinos važiuojančios PRO Kauną nevažiuotų per miestą, o pravažiuotų aplinkeliu.

                                          Aplinkelis nedaromas tam, kad uždaryti miesto gyventojams artimesnį pravažiavimą, kad jie važiuotų ratu ir degintų pinigus, laiką bei terštų orą.


                                          Nėra absoliučiai jokio skirtumo ar kaip vietinį srautą imame:
                                          Nuo IKI iki Šilo atvažiuojantį
                                          Nuo IKI imi Molo atvažiuojantį.
                                          Nuo IKI iki Centro atvažiuojantį.

                                          Visais trim atvejais vairuotojams prisideda 1,2 km papildomai, visis trm atvejais vairuotojai papildomai sugaišta laiko, visais trim atvejais miesto oras užteršiamas vienodu papildomu taršalų kiekiu.

                                          Ir visais trim atvejais tokių absurdiškų praradimų nebūtų jei būtų padarytas auto tunelis kur dabar padarytas tik dviračiams ties Amalių pervaža.

                                          Nėra jokio logiško paaiškinimo kodėl tai nebuvo padaryta. Čia kažkas nesusivokęs bandė sakyti, kad palikus ten pravažą važiuotų ja ir tranzitinis transportas. Tai ne, nevažiuotų, nes kam jiems būtų važiuoti lėčiau per šią vietą, o ne greičiau aplinkeliu.
                                          Taip, kad visas srautas idealiai susidėliotų - pro Kauną važiuojantys lėktų aplinkeliu. Vietiniai važiuotų nedegindami papildomai 1,2km kiekviename važiavime į vieną pusę.
                                          Paskutinis taisė Gator; 2020.07.20, 00:02.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X