Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Infrastruktūra šalia Akropolio-2 (Geležinio Vilko g.) ir Litexpo

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mindzius-LT
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Todėl reikia dar vieno pėsčiųjų viaduko, bet ne transporto ir dar visai šalia jau esamo Lazdynų.
    Na būtų neblogas variantas pėsčiųjų/dviračių tiltui, kaip kažkas minėjo - senojo siauruko tilto vietoje. Tačiau vėlgi - kyla klausima ar tikrai reikia? Karoliniškių/Lazdynų/ Viršuliškių gyventojai turi panosėje Karoliniškių kraštovaizdžio draustinį.. Tiesa, kiek nelygiavertis palyginimas

    Tuo tarpu visai šalia esamo Lazdynų tilto (kur dabar ir planuojama) įrengus pėsčiųjų ir dviračių tiltą (jokio auto transporto!) bei įrengus automobilių stovėjimo aikštelę, būtų galimybė patogiai patekti į Vingio parką, jau iš trečios pusės. Papildoma aikštelė tikrai nepamaišytų

    Bet kuriuo atveju būtina apriboti auto patekimą ir prie pačios estrados..

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Gyvenu Žvėryne prie pat pesčiųjų tilto, tai gerom dienom patikėkit mašina lengviau prisiparkuot kur nors senamiestyje
    Todėl reikia dar vieno pėsčiųjų viaduko, bet ne transporto ir dar visai šalia jau esamo Lazdynų.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Prieš tiltą Vilniaus Vingio parke kovojama peticija – NE viešajam transportui
    Galima peticijos organizatorius suprasti - leidus važinėti tik viešajam transportui, vistiek bus gudručių, kurie "nematė" atitinkamų ženklų, "labai skubėjo" ir pan.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Atvažiuoji iki Čiurliono g., palieki mašiną ir eini pasivaikščiot po parką. Ir nereikia jokių mašinų parke. Apskritai, privažiavimą prie estrados nuo Geležinio vilko g. reikia užblokuoti. Pora šimtų metrų paeiti pušynu dar niekam nepakenkė.
    Užblokuoti nereikia. Galima tiesiog šlagbaumą įrengt, kuris leistu tik aptarnaujantį transportą ir spec. tarnybas. Ir tik jau nereikia visokių heiterių lia lia kad bus per toli eit iš Čiurlionio gatvės ar nuo Žvėryno. Kai aš mažas buvau tai tėvai visada parkuodavosi Čurlionio g. Ir ką? Ir nieko - nenumiriau dar

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Gyvenu Žvėryne prie pat pesčiųjų tilto, tai gerom dienom patikėkit mašina lengviau prisiparkuot kur nors senamiestyje

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    O ar ten galima važiuoti? Bent jau anksčiau buvo ženklas. O ir šiaip sąžinė neleidžia
    Kurioje vietoje? Iki Čiurlionio viaduko privažiuoti tikrai galima, dar ir už jo gal keliasdešimt metrų gatvės yra automobiliui pastatyti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Atvažiuoji iki Čiurliono g., palieki mašiną ir eini pasivaikščiot po parką. Ir nereikia jokių mašinų parke. Apskritai, privažiavimą prie estrados nuo Geležinio vilko g. reikia užblokuoti. Pora šimtų metrų paeiti pušynu dar niekam nepakenkė.
    O ar ten galima važiuoti? Bent jau anksčiau buvo ženklas. O ir šiaip sąžinė neleidžia

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Iš kitos pusės - kaip atvykti iki Vingio p. jei gyveni Žirmūnuose? Tik mašina, iki pat estrados Tai dar klausimas kas blogiau - ar VT, ar mašinos Vingio P. širdį.

    Manau čia aplinkinių gyventojų interesas, kurie ateina pėščiomis, ir linkę galvoti, kad parkas "tik jų, o ne visų miestiečių".
    Atvažiuoji iki Čiurliono g., palieki mašiną ir eini pasivaikščiot po parką. Ir nereikia jokių mašinų parke. Apskritai, privažiavimą prie estrados nuo Geležinio vilko g. reikia užblokuoti. Pora šimtų metrų paeiti pušynu dar niekam nepakenkė.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Iš kitos pusės - kaip atvykti iki Vingio p. jei gyveni Žirmūnuose? Tik mašina, iki pat estrados Tai dar klausimas kas blogiau - ar VT, ar mašinos Vingio P. širdį.

    Manau čia aplinkinių gyventojų interesas, kurie ateina pėščiomis, ir linkę galvoti, kad parkas "tik jų, o ne visų miestiečių".
    Bent jau aš kaip vietinis už tiltą. Dar ir kitas pėsčiųjų nepamaišytų senojo siauroko tilto vietoje, būtų simboliška.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Prieš tiltą Vilniaus Vingio parke kovojama peticija – NE viešajam transportui

    Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...rtui-56-647915
    Iš kitos pusės - kaip atvykti iki Vingio p. jei gyveni Žirmūnuose? Tik mašina, iki pat estrados Tai dar klausimas kas blogiau - ar VT, ar mašinos Vingio P. širdį.

    Manau čia aplinkinių gyventojų interesas, kurie ateina pėščiomis, ir linkę galvoti, kad parkas "tik jų, o ne visų miestiečių".

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Prieš tiltą Vilniaus Vingio parke kovojama peticija – NE viešajam transportui

    Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...rtui-56-647915

    Komentuoti:


  • miniMauglis
    replied
    Savivaldybėje pateiktame Vingio parko atnuajinimo plane ties 3 etapu nuo 2018m yra įtrauktas pėsčiūjų viadukas ties Litexpo ir vandenviete.

    http://www.vilnius.lt/index.php?1221899945

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    2002m. balandžio 26d. buvo atidarytas "Akropolis" Šeškinėje. Tuo metu apie antrąjį tikrai niekas nekalbėjo. Kiek atsimenu tada dar ir "Velga" kažkiek veikė ir variklius berods vyniojo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
    Jau pats straipsnis prasideda melu:
    Akropolis ten buvo numatytas ne 2008 m., o 2002 m., nes pats puikiai prisimenu, kai dar mokiausi mokykloje, buvo Lryte straipsnis apie antrą akropolį, gyvenamųjų namų kvartalą (16-aukščių) ir tiltą, ir tai buvo 2002 m. birželio pradžioje
    Straipsnyje greičiausiai minima planuoto pastatymo data. 2002 metais ką tu skaitei greičiausiai buvo paviešinti planai, idėjos ir koncepcijos.

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Antrojo „Akropolio“ statybos: planas pasikeitė


    Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/nekilnoj....d?id=70898918
    Jau pats straipsnis prasideda melu:
    Akropolis ten buvo numatytas ne 2008 m., o 2002 m., nes pats puikiai prisimenu, kai dar mokiausi mokykloje, buvo Lryte straipsnis apie antrą akropolį, gyvenamųjų namų kvartalą (16-aukščių) ir tiltą, ir tai buvo 2002 m. birželio pradžioje

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Na ir gerai, nes transporto kolapsas dėl eilinio PC ten nereikalingas. Ir taip problemiška vieta. Be to užstatytojams geresnis biznis: butai kainuoja brangiau nei eilinė konservų dėžė - PC.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Naujas Vilniaus tiltas per Nerį – tiesus kelias visiems į Vingio parką

    Naujasis gyvenamųjų ir komercinių patalpų kvartalas turėtų išdygti buvusios gamyklos „Velga“ teritorijoje. Anksčiau planuota, kad šioje vietoje bus pastatytas antrasis Vilniaus „Akropolis“, tačiau pagal naujausią informaciją planai kiek pasikeitė.

    http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...arka-56-634917

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Taip ir nesupratau, bus ar ne naujasis "Akropolis". Įtariu, kad nelabai dėl VP vidaus rietenų.
    Kažkas tikrai bus, kitaip jiems nėra tikslo valyti tą teoritoriją, nes sprendžiant iš to, kiek ten technikos ir žmonių dirba, viskas kainuoja tikrai nemažai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Antrojo „Akropolio“ statybos: planas pasikeitė

    Šiuo metu vyksta užstatymo koncepcijos peržiūrėjimo etapas.

    Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/nekilnoj....d?id=70898918
    Taip ir nesupratau, bus ar ne naujasis "Akropolis". Įtariu, kad nelabai dėl VP vidaus rietenų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Antrojo „Akropolio“ statybos: planas pasikeitė

    Šiuo metu vyksta užstatymo koncepcijos peržiūrėjimo etapas.

    Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/nekilnoj....d?id=70898918

    Komentuoti:

Working...
X