Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė fredis Rodyti pranešimą
    Aš USA girdėdavau net reklamą, kurioje būdavo nurodomas "Exit" išvažiavimo numeris, kad kuo greičiau ir patogiau žmogus rastų reklamuojamą objektą. Taip, kad jų numeracija tikrai palengvina važiavimą.

    Tik dar man įdomu kažin koks % žmonių nesinaudoja navigacija, kai vykstą į svetimą šalį?
    Daug kas nesinaudoja. Kai vyksti tiesiog pailsėti, navigacija nereikalinga.

    Comment


      #22
      Parašė oranger Rodyti pranešimą
      Tai kad tokių vaizdelių labai daug.
      Labiausiai man patinka rodyklė prie įvažiavimo į Via Baltica iš Raudondvario plento Kaune.
      Ten kažkoks dailinykas pradėjo rašyti MARIJAM..., bet fontas buvo aiškiai per didelis pasirinktas.
      Tai galutiniame variante atrodo taip:

      MARIJAMPOLĖ

      Ta prasme, kad vienas žodis skirtingo pločio raidėmis parašytas ? Tai čia akivaizdus gamybininkų brokas, tik keista, kad praėjo tokia "maklė".

      Comment


        #23
        Matyt, tas ženklas nuo sovietmečio pabaigos laikų kabo. Dabar tokios nesąmonės nebedaromos. Kalbėjau su uošviu (jis kelininkas), tai sakė, kad darė kartą už Europos pinigus atkarpos Vilnius - Kaunas rekonstrukciją ir šlaite jų įmonė perkėlė kuoliukus su atšvaitais kokius penkis cm arčiau kelio, taip sutaupydami keliasdešimt cm kuolelio ilgio. ir ką galvojat - gavo iškast kuoliukus ir susmaigstyt naujais tiksliai toje, vietoje, kur reikia. Žodžiu - jei yra pinigų plius reikalavimai griežti, yra ir kokybė.
        P.S. Reikės kitą kartą pažiūrėti į MARIJAMPOLĘ
        Birth, school, METALLICA, death

        Comment


          #24
          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Ta prasme, kad vienas žodis skirtingo pločio raidėmis parašytas ? Tai čia akivaizdus gamybininkų brokas, tik keista, kad praėjo tokia "maklė".
          Taip, "maklė" konkreti
          Kitą kartą važiuosiu pro šalį, nufotografuosiu. O gal kas iš kauniečių nulėktų?

          Comment


            #25
            Parašė oranger Rodyti pranešimą
            Atvaizdas


            Blogai čia.
            Arba reikia mažinti šriftą, arba didinti tokių rodyklių plotą.
            Galbūt nereikėtų rašyti vien didžiosiomis raidėmis? Užtektų pirmos didžiosios.

            Comment


              #26

              Tai beje pagerintų ir skaitomumą.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                #27
                Žiūrint kaip gražiau atrodytų...
                Čekiškas variantas:

                Lenkiškas:

                Sutinku, lietuviški užrašai tvarkos pojūčio tikrai neteikia...

                Comment


                  #28
                  Lenkų kažkaip tvarkingiau...

                  Comment


                    #29
                    Sutinku. Bet tik svaičiojame apie niekus - nemanau, jog kas nors pakeis šriftą.

                    Comment


                      #30
                      tikriausiai kartosiuosi, bet s t a n d a r t a s tikrai padėtų ir nekiltų jokių klausimų
                      pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                      Comment


                        #31
                        Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                        tikriausiai kartosiuosi, bet s t a n d a r t a s tikrai padėtų ir nekiltų jokių klausimų
                        Šiuo metu kelio ženklų įrengimą reglamentuoja Lietuvos standartas LST 1405:1995 "Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimas". Jis parengtas vadovaujantis rusišku GOST. Tačiau šis standartas turi nustoti galioti. Šiuo metu laukiama įsigaliojant naujų šviesoforų ir ženklinimo dokumentų. Šviesoforų normatyvai rengti remiantis vakarų patirtimi, tad šviesoforų įrengimas ženkliai skirsis nuo seno rusiško standarto. Horizontalus ženklinimas irgi bus labiau vakarietiškas ir bus naujovių. Bet va vertikaliųjų ženklų, kiek žinau, niekas iš esmės nejudino, tad apie pakeistą dizainą tik galim pasvajoti. Rengiant kelio ženklų taisykles ne dizainas buvo esmė.
                        Paskutinis taisė dsanto; 2011.04.30, 10:25.

                        Comment


                          #32
                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Šiuo metu kelio ženklų įrengimą reglamentuoja Lietuvos standartas LST 1405:1995 "Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimas". Jis parengtas vadovaujantis rusišku GOST.
                          Štai pagaliau ir atsakymas į visus klausimus

                          Rengiant KVŽT 10 ne dizainas buvo esmė
                          O kame buvo esmė? Stulpo storume?

                          Comment


                            #33
                            Parašė oranger Rodyti pranešimą
                            Štai pagaliau ir atsakymas į visus klausimus



                            O kame buvo esmė? Stulpo storume?

                            Kiek supratau, statymo atstumai ir vietos palikti tie patys kaip ir LST 1405:1995. Lyg tai daugiausiai dėmesio skyrė ženklų matmenims. Dar pasitikslinsiu.

                            Comment


                              #34
                              Parašė oranger Rodyti pranešimą
                              O kame buvo esmė? Stulpo storume?
                              Kelio ženklų atramų (stulpų) storumui yra kitas dokumentas "Kelio ženklų atramų parinkimo, projektavimo ir įrengimo taisyklės PĮT KŽĄ 08"

                              Comment


                                #35
                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Kelio ženklų atramų (stulpų) storumui yra kitas dokumentas "Kelio ženklų atramų parinkimo, projektavimo ir įrengimo taisyklės PĮT KŽĄ 08"
                                Kiek dar taisykliu reik perskaityt, kad irengti viena kelio zenkla? Toks vaizdas, kad pastaruoju metu nebeturi kaip pateisinti valdininku armijos islaikymo, tai ir leidzia leidinukus viena po kito - darba imituoja

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                  Kiek dar taisykliu reik perskaityt, kad irengti viena kelio zenkla? Toks vaizdas, kad pastaruoju metu nebeturi kaip pateisinti valdininku armijos islaikymo, tai ir leidzia leidinukus viena po kito - darba imituoja
                                  Na nebūkim paranojikai kaip Janutienė - nereikia visur matyti tik sąmokslo teorijas ir pinigus plaunančius valdininkus. Kiekviena valstybė turi savo norminius dokumentus. O kalbant apie KŠĮT 10, KVŽT 10 ir KŽT 10, tai juos reikėjo atnaujinti, nes senieji standartai buvo tikrai sovietinio lygio. Tačiau ir nauji dokumentai deja yra leidinukai, o ne leidiniai pagal apimtį. Paėmus Vokietijos atitinkamas taisykles, jos užima kelis kartus daugiau vietos ir griežčiau reglamentuoja daugelį dalykų, kurie pas mus nepaminėti. Taip ir atsiranda netvarka keliuose, kai projektuotojai daro, ką nori.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Simex Rodyti pranešimą
                                    John - man informacijos lietuviški kelio ženklai pateikia tikrai pakankamai, o išvažiavimų numeruoti mano asmenine nuomone nereikia, nes jų tiesiog nėra tiek daug. Lietuviškas ženklas - yra atstumas iki išvažiavimo į kitą kelią, miestas, link kurio veda kelias ir kelio numeris. Informacijos tikrai pakanka.
                                    Ne informacijos kiekis yra problema. Na išvažiavimai iš greitkelių pas mus nenumeruojami, bet bendrai informacijos pakanka. Problema yra sistemos nebuvimas - ta informacija yra pateikiama skirtingais būdais, skirtingose vietose, nenuosekliai ir išdraikytai. Pavyzdžiai:

                                    1) nusukimo ženklas [Kaunas 6 ---> ] paprastai statomas prieš posūkį, bet dažnai būna ir už posūkio. Taigi matydamas ženklą negali žinoti - ar posūkis prieš ženklą ar už jo. Ypač smagu naktį ir sudėtingesnėse sankryžose, kur atsišakojimų daugiau nei 1.

                                    2) krypties ženklai virš greitkelio - paprastai jie rodo tik bendrą informaciją (Vilnius tiesiai, Kaunas į dešinę), bet kartais (naujai įrengti ženklai) jie rodo ir eismo juostą, kuria reikia važiuoti (dešinė juosta į Kauną, kairė juosta į Vilnių)

                                    3) krypties ženklai dažniausiai rodo galutinį kelio tašką, bet dažnai nurodoma artimiausia gyvenvietė ant to kelio, arba tarpinis taškas, arba keletas objektų. Pvz kelias A16: juo važiuojadamas, negali žinoti, kokios rodyklės tikėtis - Trakai, Aukštadvaris, Prienai, Birštonas ar Marijampolė. Pristatyta visokių.

                                    4) kryptys nurodomos ženklu, kur paprastai būna nurodyta gyvenvietė (kartais su kelio numeriu, o kartais ir ne) - bet yra ir tokių, kur nurodomas tik kelio numeris.

                                    5) miesto dalys praktiškai nežymimos. Beveik visiškai nežymimos ant kelių - pvz važiuojant keliu A13 nuo Palangos į Klaipėdą, didžioji dalis posūkių į dešinę įvardinti "Klaipėda" be jokio patikslinimo (kryptis tiesiai irgi įvardinta "Klaipėda" - komiškas vaizdelis). Būtų naudinga įvardyti tiksliau - Klaipėda - Šiaurė, Klaipėda - centras, Klaipėda - pietūs ir taip toliau. Kartais žymimos, bet dažniausiai nežymimos miestų dalys ir įvažiavus į miestą. Ženklų į "centrą" pasitaiko gan nemažai, o kitas miesto dalis beveik nėra - jeigu ir yra, tai pavieniai ženklai. Skirtinguose miestuose žymėjimo būdas (ir jo buvimas apskritai) skiriasim, pvz. Kaune kelias į oro uostą nužymėtas idealiai, jis pažymėtas kaip kryptis ant kelio A1. Vilniaus oro uostas kaip kryptis nepažymėtas niekur (įvažiuojant į Vilnių), jau miesto vidury yra į jį baltų ženklų kaip į miesto dalį.

                                    6) krypties ženklai daugeliu atvejų tiesiog nurodo faktą, kad tas kelias eina į Kauną, bet jie nėra (nors turėtų būti) rekomendacija, kaip reikėtų (patariama) važiuoti į Kauną.

                                    7) rudi "lankytinų vietų" ženklai - jų smarkiai padaugėjo (puiku), bet jie statomi nenuosekliai, t.y. jais negalima pasitikėti. Kai kuriuose rajonuose rudų ženklų labai mažai, kai kur jie pastatyti prie kiekvieno objekto. Objektų vertė labai skirtinga - kai kurie visiškai neįdomūs, bet iš ženklo dažnai neįmanoma suprasti, ką pamatysi (pvz "Kardinolo Vincento Sladkevičiaus tėviškė" - tai gali būti bet kas, senas namas, muziejus, griuvėsiai ar tiesiog šiaip kaimas). Tokiais ženklais pradėti žymėti ir prekybcentriai (Akropolis, Mega)! Labai retai rudi ženklai statomi ant pagrindinių kelių, kad atkreiptų dėmesį į objektus, kurie pasiekiami išvažiavus šiame išsukime (nors jie būtų ir toliau nuo to kelio).

                                    8) jau kažkas minėjo - rodyklės ir užrašai išdėstyti taip, kad neaišku, ar į Rygą tiesiai, ar sukti.

                                    9) šviesoforai - vienur pėstiesiems nėra šviesoforo, kitur yra su nupieštais žmogeliukais, kitur be žmogeliukų bet mažesnis šviesoforas, dar kitas bilekoks. Posūkiai rodomi papildomomis šviesoforo rodyklėmis - jeigu santryža T formos (tiesiai gatvės nėra), prasideda makalynė. Daug kur pagrindiniam (didžiausiam) srautui yra tik žalia rodyklė, o mažam srautui pilnas šviesoforas. Juokingiausia tai Vilniuje Justiniškių ir Laisvės sankryžoje - pilnas šviesoforas reguliuoja kryptį, kuria judėjimas išvis neįmanomas (sankryža T formos, į priekį gatvės nėra), o visam judėjimui yra dvi žalios rodyklės (į kairę ir į dešinę). Beje, pastaruoju metu atsirado sankryžų, kur kiekvienai eismo juostai skirtas atskiras šviesoforas.
                                    Paskutinis taisė c2h5oh; 2010.11.17, 09:33.

                                    Comment


                                      #38


                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        Šviesoforai - vienur pėstiesiems nėra šviesoforo, kitur yra su nupieštais žmogeliukais, kitur be žmogeliukų bet mažesnis šviesoforas, dar kitas bilekoks. Posūkiai rodomi papildomomis šviesoforo rodyklėmis - jeigu santryža T formos (tiesiai gatvės nėra), prasideda makalynė. Daug kur pagrindiniam (didžiausiam) srautui yra tik žalia rodyklė, o mažam srautui pilnas šviesoforas. Juokingiausia tai Vilniuje Justiniškių ir Laisvės sankryžoje - pilnas šviesoforas reguliuoja kryptį, kuria judėjimas išvis neįmanomas (sankryža T formos, į priekį gatvės nėra), o visam judėjimui yra dvi žalios rodyklės (į kairę ir į dešinę). Beje, pastaruoju metu atsirado sankryžų, kur kiekvienai eismo juostai skirtas atskiras šviesoforas.
                                        Pėsčiųjų šviesoforai be simbolių - LST 1405:1995 brokas. Posūkiams skirtos papildomos sekcijos - LST 1405:1995 brokas. Dabar bus pėsčiųjų šviesoforai su simboliais, posūkiams reguliuoti atskiri šviesoforai su rodyklėmis. Bet reikia sulaukti vakarietiškųjų KŠĮT 10 įsigaliojimo. Kaip ir KŽT 10 bei KVŽT 10.
                                        Paskutinis taisė dsanto; 2010.11.17, 14:59.

                                        Comment


                                          #40
                                          pagal diskusijos eigą matau, kad susisiekimo ministerija turi imtis didelio bet valstybei naudingo darbo:
                                          jungtinio kelių standarto kūrimo.
                                          nežinau ar ministras skaito ką mes čia rašome, todėl pabandykim kiekvienas savo galimybių ribose jam šią žinią perduoti
                                          pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X