Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
beje ir gatvių pavadinimai pvz. nemenčinėje parašyti raudonai ant balto fono, skirtingai negu kituose miestuose
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąYra tokių šalių, kur tai labai puikiai sutvarkyta (pvz., Vokietija). Belieka tik pasimokyti iš tokių ir perimti jų patirtį. Mes savo dviračio tobulo neišrasime, nes per daug kūrėjų jau išvažiavo iš LT...
o viskas vienoje knygoje tikrai būtų patogu ir kelininkams ir savivaldybių klerkams.
be to nepaliktų vietos saviveiklai (pvz.kiekviename rajone skirtingi "gulintys policininkai")
Komentuoti:
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąMes savo dviračio tobulo neišrasime, nes per daug kūrėjų jau išvažiavo iš LT...
Komentuoti:
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąYra tokių šalių, kur tai labai puikiai sutvarkyta (pvz., Vokietija). Belieka tik pasimokyti iš tokių ir perimti jų patirtį. Mes savo dviračio tobulo neišrasime, nes per daug kūrėjų jau išvažiavo iš LT...Paskutinis taisė dsanto; 2011.04.30, 09:30.
Komentuoti:
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąpagal diskusijos eigą matau, kad susisiekimo ministerija turi imtis didelio bet valstybei naudingo darbo:
jungtinio kelių standarto kūrimo.
nežinau ar ministras skaito ką mes čia rašome, todėl pabandykim kiekvienas savo galimybių ribose jam šią žinią perduoti
Komentuoti:
-
Diskusija apie kelių ženklinimą iškelta iš temos [A1] Greitkelis Vilnius - Kaunas.
Reikalui esant bus papildyta ir iš kitų temų
Komentuoti:
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąpagal diskusijos eigą matau, kad susisiekimo ministerija turi imtis didelio bet valstybei naudingo darbo:
jungtinio kelių standarto kūrimo.
nežinau ar ministras skaito ką mes čia rašome, todėl pabandykim kiekvienas savo galimybių ribose jam šią žinią perduotiJei visus kelių dokumentus sudėtume, tai kas besugebėtų susigaudyti kelių tūkstančių puslapių knygoje?
Parašė digital Rodyti pranešimąGalbūt nereikėtų rašyti vien didžiosiomis raidėmis? Užtektų pirmos didžiosios.
pavadinimai turi būti rašomi didžiosiomis raidėmis, o kiti žodžiai (gatvė, aikštė, rezervatas, muziejus ir t. t.) – mažosiomis."
Parašė oranger Rodyti pranešimąAtvaizdas
Blogai čia.
Arba reikia mažinti šriftą, arba didinti tokių rodyklių plotą.
Labai jau prigrūsta pavadinimų. Na, Šiauliai aišku tiesiai, o Riga kur? Tada jau reikia rašyti Ryga / Riga ir palikti laisvą eilutė tarp šio užrašo ir Kauno.Paskutinis taisė dsanto; 2010.11.18, 22:09.
Komentuoti:
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNe informacijos kiekis yra problema. Na išvažiavimai iš greitkelių pas mus nenumeruojami, bet bendrai informacijos pakanka. Problema yra sistemos nebuvimas - ta informacija yra pateikiama skirtingais būdais, skirtingose vietose, nenuosekliai ir išdraikytai. Pavyzdžiai:
(..)
10) paprastai kryptys įvardinamos vardininko linksniu - bet ne visada (pvz. Vilniuje Ukmergės ir Geležinio Vilko sankryžoje yra ženklų, kuriuose parašyta "Į Rygą", "Į Šeškinę" ir pan.)
Komentuoti:
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąpagal diskusijos eigą matau, kad susisiekimo ministerija turi imtis didelio bet valstybei naudingo darbo:
jungtinio kelių standarto kūrimo.
nežinau ar ministras skaito ką mes čia rašome, todėl pabandykim kiekvienas savo galimybių ribose jam šią žinią perduoti
Komentuoti:
-
pagal diskusijos eigą matau, kad susisiekimo ministerija turi imtis didelio bet valstybei naudingo darbo:
jungtinio kelių standarto kūrimo.
nežinau ar ministras skaito ką mes čia rašome, todėl pabandykim kiekvienas savo galimybių ribose jam šią žinią perduoti
Komentuoti:
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąŠviesoforai - vienur pėstiesiems nėra šviesoforo, kitur yra su nupieštais žmogeliukais, kitur be žmogeliukų bet mažesnis šviesoforas, dar kitas bilekoks. Posūkiai rodomi papildomomis šviesoforo rodyklėmis - jeigu santryža T formos (tiesiai gatvės nėra), prasideda makalynė. Daug kur pagrindiniam (didžiausiam) srautui yra tik žalia rodyklė, o mažam srautui pilnas šviesoforas. Juokingiausia tai Vilniuje Justiniškių ir Laisvės sankryžoje - pilnas šviesoforas reguliuoja kryptį, kuria judėjimas išvis neįmanomas (sankryža T formos, į priekį gatvės nėra), o visam judėjimui yra dvi žalios rodyklės (į kairę ir į dešinę). Beje, pastaruoju metu atsirado sankryžų, kur kiekvienai eismo juostai skirtas atskiras šviesoforas.Paskutinis taisė dsanto; 2010.11.17, 13:59.
Komentuoti:
-
Parašė Simex Rodyti pranešimąJohn - man informacijos lietuviški kelio ženklai pateikia tikrai pakankamai, o išvažiavimų numeruoti mano asmenine nuomone nereikia, nes jų tiesiog nėra tiek daug. Lietuviškas ženklas - yra atstumas iki išvažiavimo į kitą kelią, miestas, link kurio veda kelias ir kelio numeris. Informacijos tikrai pakanka.
1) nusukimo ženklas [Kaunas 6 ---> ] paprastai statomas prieš posūkį, bet dažnai būna ir už posūkio. Taigi matydamas ženklą negali žinoti - ar posūkis prieš ženklą ar už jo. Ypač smagu naktį ir sudėtingesnėse sankryžose, kur atsišakojimų daugiau nei 1.
2) krypties ženklai virš greitkelio - paprastai jie rodo tik bendrą informaciją (Vilnius tiesiai, Kaunas į dešinę), bet kartais (naujai įrengti ženklai) jie rodo ir eismo juostą, kuria reikia važiuoti (dešinė juosta į Kauną, kairė juosta į Vilnių)
3) krypties ženklai dažniausiai rodo galutinį kelio tašką, bet dažnai nurodoma artimiausia gyvenvietė ant to kelio, arba tarpinis taškas, arba keletas objektų. Pvz kelias A16: juo važiuojadamas, negali žinoti, kokios rodyklės tikėtis - Trakai, Aukštadvaris, Prienai, Birštonas ar Marijampolė. Pristatyta visokių.
4) kryptys nurodomos ženklu, kur paprastai būna nurodyta gyvenvietė (kartais su kelio numeriu, o kartais ir ne) - bet yra ir tokių, kur nurodomas tik kelio numeris.
5) miesto dalys praktiškai nežymimos. Beveik visiškai nežymimos ant kelių - pvz važiuojant keliu A13 nuo Palangos į Klaipėdą, didžioji dalis posūkių į dešinę įvardinti "Klaipėda" be jokio patikslinimo (kryptis tiesiai irgi įvardinta "Klaipėda" - komiškas vaizdelis). Būtų naudinga įvardyti tiksliau - Klaipėda - Šiaurė, Klaipėda - centras, Klaipėda - pietūs ir taip toliau. Kartais žymimos, bet dažniausiai nežymimos miestų dalys ir įvažiavus į miestą. Ženklų į "centrą" pasitaiko gan nemažai, o kitas miesto dalis beveik nėra - jeigu ir yra, tai pavieniai ženklai. Skirtinguose miestuose žymėjimo būdas (ir jo buvimas apskritai) skiriasim, pvz. Kaune kelias į oro uostą nužymėtas idealiai, jis pažymėtas kaip kryptis ant kelio A1. Vilniaus oro uostas kaip kryptis nepažymėtas niekur (įvažiuojant į Vilnių), jau miesto vidury yra į jį baltų ženklų kaip į miesto dalį.
6) krypties ženklai daugeliu atvejų tiesiog nurodo faktą, kad tas kelias eina į Kauną, bet jie nėra (nors turėtų būti) rekomendacija, kaip reikėtų (patariama) važiuoti į Kauną.
7) rudi "lankytinų vietų" ženklai - jų smarkiai padaugėjo (puiku), bet jie statomi nenuosekliai, t.y. jais negalima pasitikėti. Kai kuriuose rajonuose rudų ženklų labai mažai, kai kur jie pastatyti prie kiekvieno objekto. Objektų vertė labai skirtinga - kai kurie visiškai neįdomūs, bet iš ženklo dažnai neįmanoma suprasti, ką pamatysi (pvz "Kardinolo Vincento Sladkevičiaus tėviškė" - tai gali būti bet kas, senas namas, muziejus, griuvėsiai ar tiesiog šiaip kaimas). Tokiais ženklais pradėti žymėti ir prekybcentriai (Akropolis, Mega)! Labai retai rudi ženklai statomi ant pagrindinių kelių, kad atkreiptų dėmesį į objektus, kurie pasiekiami išvažiavus šiame išsukime (nors jie būtų ir toliau nuo to kelio).
8) jau kažkas minėjo - rodyklės ir užrašai išdėstyti taip, kad neaišku, ar į Rygą tiesiai, ar sukti.
9) šviesoforai - vienur pėstiesiems nėra šviesoforo, kitur yra su nupieštais žmogeliukais, kitur be žmogeliukų bet mažesnis šviesoforas, dar kitas bilekoks. Posūkiai rodomi papildomomis šviesoforo rodyklėmis - jeigu santryža T formos (tiesiai gatvės nėra), prasideda makalynė. Daug kur pagrindiniam (didžiausiam) srautui yra tik žalia rodyklė, o mažam srautui pilnas šviesoforas. Juokingiausia tai Vilniuje Justiniškių ir Laisvės sankryžoje - pilnas šviesoforas reguliuoja kryptį, kuria judėjimas išvis neįmanomas (sankryža T formos, į priekį gatvės nėra), o visam judėjimui yra dvi žalios rodyklės (į kairę ir į dešinę). Beje, pastaruoju metu atsirado sankryžų, kur kiekvienai eismo juostai skirtas atskiras šviesoforas.Paskutinis taisė c2h5oh; 2010.11.17, 08:33.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKiek dar taisykliu reik perskaityt, kad irengti viena kelio zenkla? Toks vaizdas, kad pastaruoju metu nebeturi kaip pateisinti valdininku armijos islaikymo, tai ir leidzia leidinukus viena po kito - darba imituoja
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKelio ženklų atramų (stulpų) storumui yra kitas dokumentas "Kelio ženklų atramų parinkimo, projektavimo ir įrengimo taisyklės PĮT KŽĄ 08"
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąO kame buvo esmė? Stulpo storume?
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąŠtai pagaliau ir atsakymas į visus klausimus
O kame buvo esmė? Stulpo storume?
Kiek supratau, statymo atstumai ir vietos palikti tie patys kaip ir LST 1405:1995. Lyg tai daugiausiai dėmesio skyrė ženklų matmenims. Dar pasitikslinsiu.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąŠiuo metu kelio ženklų įrengimą reglamentuoja Lietuvos standartas LST 1405:1995 "Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimas". Jis parengtas vadovaujantis rusišku GOST.
Rengiant KVŽT 10 ne dizainas buvo esmė
Komentuoti:
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimątikriausiai kartosiuosi, bet s t a n d a r t a s tikrai padėtų ir nekiltų jokių klausimųPaskutinis taisė dsanto; 2011.04.30, 09:25.
Komentuoti:
Komentuoti: