Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Krypties nuroda į Varšuvą čia kabo nuo neatmenamų laikų ir iš visų matomų nuotraukoje atsirado pirmoji. Tais laikais dar pas mus nenaudojo rodyklių vaizduojančių išvažiavimą iš žiedo. Nors iš tiesų nelabai aišku kodėl ji tokia yra. Tolimesnėse sankryžose Varšuvos kryptimi irgi yra likusios kelios tokios nuorodos, bet taip pavyks nuvažiuoti geriausiu atveju iki Vilniaus ribos, o po to jau nebebus aišku kuria kryptimi važiuoti link Varšuvos, nes artimiausia nuoroda bus tik ties Kaunu (už Megos).
    Kadangi kelio numeracija nenurodyta, man esminis ir didžiausią absurdą keliantis klausimas šitoj vietoj. Čia atstumas per kur važiuojant? Kažkaip nuojauta sako, kad atstumas tikrai ne per Kauną nurodytas, todėl nuoroda ne ten turėtų kabėti. Juolab, kadangi ženklas senas tai turbūt labiausiai atitinka tų laikų tendencijas iš Vilniaus į Lenkiją vykti būtent tik per Lazdijus.

    Beje berašydamas patikrinau atstumus tai 452 km. būtent labiausiai (+-) ir atitinka atstumą vykstant per Lazdijus.

    Man šita lentelė šių laikų kontekste visada atrodė absurdas, dabar dar labiau - magistralinių kelių jungiančių miestus ir nurodančių aiškų ir naudojamą maršrutą nėra, neaišku koks atstumas pasirinktas skaičiuoti ir t.t Žymiai daugiau logikos matyčiau žymint Rygą. O šiaip dar jei reiktų sugalvot atitikmenį šitam nelogiškam atvejui sakyčiau jei Kaune būtų ženklas Šiauliai tik su kilometrų skaičiumi.

    Click image for larger version

Name:	Vlinius-Varsuva.PNG
Views:	114
Size:	418,4 kB
ID:	1688385

    Comment


      Reikia atnaujinti nuorodas, nuimti ir pamiršti tas Varšuvas, Rygas, kurių užmiesčio keliuose nenurodoma. Jos nei šių dienų standarto neatitinka, nei yra logiškos.

      Kaune situacija dar prastesnė. Nuorodos, atrodo, uždėtos iš vis šiaip sau. Geriausia jas nuimt, nes vis tiek nieko nenurodo. Pakabint tik kelių magistralinių gatvių sankryžose, su kelio numeriais.

      Geriausia situacija Klaipėdoje

      Comment


        Apsisukimas šalia šilainių turgaus atidarytas, tačiau srautas toliau sėkmingai lenda senuoju apsisukimu. Kad ir vakar - rytinio piko metu net dvi viena paskui kitą mašinos tiesiog įsigrūdo nuo Klaipėdos pusės, taip stabdydamos via baltika srautą. Ten kaip minimum reikia tų oranžinių kuoliukų atskyrimui, nes net ir padarius kad ir dvigubą ištisinę, atsiras erelių, kurie rikiuosis

        Comment


        • Romas
          Romas commented
          Editing a comment
          Parašė daktaras Rodyti pranešimą
          Apsisukimas šalia šilainių turgaus atidarytas, tačiau srautas toliau sėkmingai lenda senuoju apsisukimu. Kad ir vakar - rytinio piko metu net dvi viena paskui kitą mašinos tiesiog įsigrūdo nuo Klaipėdos pusės, taip stabdydamos via baltika srautą. Ten kaip minimum reikia tų oranžinių kuoliukų atskyrimui, nes net ir padarius kad ir dvigubą ištisinę, atsiras erelių, kurie rikiuosis
          Gerai būtų įdėti schemą, kurioje vietoje vyksta veiksmas

        • PoDV
          PoDV commented
          Editing a comment
          Mano kažkur šioje temoje palikta grubaus dizaino schema

        Reikia aiškių išankstinių kelio ženklų, kad vairuotojai aiškiai žinotų, kad reikia išsukti anksčiau iš kelio, kad pavažiavę į priekį galėtų apsisukti. Nereikės nei kamerų.

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Reikia aiškių išankstinių kelio ženklų, kad vairuotojai aiškiai žinotų, kad reikia išsukti anksčiau iš kelio, kad pavažiavę į priekį galėtų apsisukti. Nereikės nei kamerų.
          LAKD naudojasi tuo, kad nuo Klaipėdos pusės Vandžiogalos krypties niekada ir nebuvo ir pats turi žinoti kaip važiuoti kaip commuter'is Bet sutinku, kad šalia "KAUNAS" ženklo baltame fone galėtų atsirasti " |222| VANDŽIOGALA" nuo Klaipėdos pusės. Nors gal geriau tegul būna populiaresnė kryptis Domeikava, nes Vandžiogalą gal ne visi žino Aš žinau Vandžiogalą, nes mėgstu į žemėlapius spoksoti

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

            LAKD naudojasi tuo, kad nuo Klaipėdos pusės Vandžiogalos krypties niekada ir nebuvo ir pats turi žinoti kaip važiuoti kaip commuter'is Bet sutinku, kad šalia "KAUNAS" ženklo baltame fone galėtų atsirasti " |222| VANDŽIOGALA" nuo Klaipėdos pusės. Nors gal geriau tegul būna populiaresnė kryptis Domeikava, nes Vandžiogalą gal ne visi žino Aš žinau Vandžiogalą, nes mėgstu į žemėlapius spoksoti
            O tai gal tiesiog tegu uždeda nuorodą į Klaipėdą ir tada bus aišku.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

              O tai gal tiesiog tegu uždeda nuorodą į Klaipėdą ir tada bus aišku.
              Beje žiūriu sankryžos vaizdą iš palydovo, tai apsisukimas iš dalies suformavo iš sankryžos žiedinę sankryžą Nes gali važiuoti netaisyklingu apskritimu, naudodamas naudodamas apsisukimu, in infinte loop Kaip suprantu, nebegalima išsukti nuo Klaipėdos krypties į trečią išvažiavimą IX forto sankryžos. Kaip suprantu, taisykles turėtų pažeidinėti tie, kurie važiuoja nuo Klaipėdos link Sargėnų/Vandžiogalos. Reikėtų juos informuoti, kad išvažiavimas yra ne trečias, o antras. Iš pradžių reikia važiuoti link Šilainių, apsisukti ir tik po to į 222 kelią. Tada taip, nuorodų būtinai reikia, bet svarbiausia, kad būtų kryptis į Vandžiogalą, o jei dar būtų Sargėnai baltame fone, tai iš vis būtų puiku

              Bet aišku, LAKD, sakytų, jei matai nuorodą, tai nereiškia, kad turi sukti. Jei nėra kitokio informavimo, tai reiškia, kad nėra. Kaip pvz. nėra Palangos krypties Vilniuje Jei matai Vandžiogalos kryptį ir pagal KET negali ten sukti, reiškia ta nuoroda tau nieko neturėtų reikšti.

              Įtariu, panašiai veikia ženklai "Apylanka". Šiais ženklais nesiekiama pagerinti kelio informatyvumo. Siekiama, kad tais ženklais naudotųsi tik tie, kam reikia apvažiuoti remontą ir tik dubliuojantiems ženklais reikia papildomai patikslinti. Pvz. Ateities pl. viaduko remontas. Remonto pradžioje yra ženklas Apylanka su akligatviu, o paskui darai posūkį ir apvažiuoji remontą, vadovaudamasis ženklais "Apylanka". Pvz. jei atsirastų ženklai "Petrašiūnai" ar "Palemonas", pagerėtų informatyvumas, bet po to informatyvumą tektų pabloginti, nes baigtųsi remontas. Nenorima apsikrauti informacija

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                LAKD naudojasi tuo, kad nuo Klaipėdos pusės Vandžiogalos krypties niekada ir nebuvo ir pats turi žinoti kaip važiuoti kaip commuter'is Bet sutinku, kad šalia "KAUNAS" ženklo baltame fone galėtų atsirasti " |222| VANDŽIOGALA" nuo Klaipėdos pusės. Nors gal geriau tegul būna populiaresnė kryptis Domeikava, nes Vandžiogalą gal ne visi žino Aš žinau Vandžiogalą, nes mėgstu į žemėlapius spoksoti
                Yra aiškus ženklas, netgi du jei neklystu, ties balta nuoroda į Kauna važiuojant nuo Klaipėdos tik pravažiavus 9 forto stotelę, kad Vandžiogala pasieksi pasukęs į Kauną. Čia ženklai tikrai aiškūs manau ir yra nuo pirmos dienos atidarius apsisukimą. Tačiau viskas palikta su sena kryptim Klaipėda-Vandžiogala kaip buvo ir ten taip pat aukštai dar kabo, kad iš a1 kertant Via Baltica srautą pasuksi į 222. Dauguma krypties Klaipėda-Vandžiogala vairuotojų vaziuoja automatu nes ten srautas pagrinde vietinis, plius palindus po viaduku nereikia niekur persirikiuoti, kai važiuojant nauju apsisukimu reikia praleisti srautą Kaunas - KLaipėda.

                Comment


                  Parašė vaidast Rodyti pranešimą

                  Yra aiškus ženklas, netgi du jei neklystu, ties balta nuoroda į Kauna važiuojant nuo Klaipėdos tik pravažiavus 9 forto stotelę, kad Vandžiogala pasieksi pasukęs į Kauną. Čia ženklai tikrai aiškūs manau ir yra nuo pirmos dienos atidarius apsisukimą. Tačiau viskas palikta su sena kryptim Klaipėda-Vandžiogala kaip buvo ir ten taip pat aukštai dar kabo, kad iš a1 kertant Via Baltica srautą pasuksi į 222. Dauguma krypties Klaipėda-Vandžiogala vairuotojų vaziuoja automatu nes ten srautas pagrinde vietinis, plius palindus po viaduku nereikia niekur persirikiuoti, kai važiuojant nauju apsisukimu reikia praleisti srautą Kaunas - KLaipėda.
                  Suprantu taip, kad Vandžiogalos kryptis tebekabo, nes A5 srautas, įvažiuojantis į A1, sužino, kad vėl pasukus dešinėn, galima važiuoti į Vandžiogalą. A1 nuo Klaipėdos važiuojantys turi paisyti KET ir į Vandžiogalos kryptį nekreipti dėmesio, juolab, kad kaip jūs minėjot, ji nurodyta iš anksto dar prieš pačią sankryžą ir yra nurodyta kaip sukti.

                  Taip išeina, kad ne su nuorodomis problema, o su pačiu KET laikymųsi. Nevažiavau dar pro ten, tai čia tik mano prielaida

                  Comment


                    Pirmą kartą apvažiavus visą kvartalą nepavyko surasti įvažiavimo į tą mega super duper Santariškių parkingą.
                    Bandymai iš antro surasti daugiaaukštį parkingą P9 ir išmokti būti drausmingu parkuotoju.

                    Navigacijos į parkingą ypatumai

                    Molėtų plentas.
                    Čia tas orientavimosi šedevras, kurių pilna prie kiekvienos sankryžos
                    Negi jie negali parašyti nuorodų normaliu šriftu "Parkingas P9- 500 metrų", "Parkingas P9- 200 metrų ->" ir pan.


                    Buvo pabandyta ištyrinėti erdvę tarp Nestės degalinės ir plovyklos.
                    Ten jokio parkingo pamatyti nepavyko


                    Tolumoje matosi mažytė nuoroda, nukreipianti į didelį parkingą
                    Kur kas labiau pastebima didelė mažojo IKI'uko reklama, kur aiškiai nurodyta, kur ir kiek važiuoti


                    Nuostabus tos improvizuotos nuorodos, pastatytos kažkur toli nuo kelio, matomumas


                    Dar viena didelio parkingo mikroskopinė nuoroda
                    Atkreipkime dėmesį, kad išsukant iš parkingo ir norint važiuoti miesto link Santaros g. apsisukimo reikės kirsti kelias juostas, tame tarpe su ištisinėmis tarpinėmis skiriamosiosmis linijomis


                    Laisvų vietų 1173
                    Dar įdėta ir schemutė, kurią išiminėdami posūkį visi suspės ištudijuoti

                    Comment


                      Romas, manau problema kyla tiems, kurie geriau nepažįsta Vilniaus ir iš žemėlapio, kurį nufotografavai, jiems sunku suvokti erdvinę poziciją. Vienintelis dalykas, kurį pagalvojau važiuodamas pro tą žemėlapį, kad bus tokių, kurie pravažiuos šitą vietą ir nuvažiuos į naująją Santaros g.

                      Comment


                        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                        Manau problema kyla tiems, kurie geriau nepažįsta Vilniaus ir iš žemėlapio, kurį nufotografavai,
                        Nėra įmanoma važiuojant perskaityti tų smulkių abrakadabrų.
                        Vietiniam gyventojui su didesniais už vidutinius orientavimosi pagal žemėlapį įgūdžiais pavyko rasti parkingą tik iš antro karto ir tik išnaršius visą teritoriją.

                        Atlikus vietovės tyrimą (rekognostiruotę) patikimai nustatyta, kad įvažiavimas įparkingą P9 yra tarp TEVA ir Valentis (buv. Ilsantos) gamyklų.
                        Kažkokia ženklinimo parodija yra važiuojant nuo miesto
                        Tuo tarpu važiuojant nuo Molėtų pirmąsias "orientacines" abrakadabras žmonės pamatys tik Santariškių gatvėje.

                        Juk paprasčiau buvo galima iš karto pastatyti normalaus šrifto krypčių nuorodas.

                        Comment


                          2018 metais išasfaltuotas kelias P-75 Nereta- Lietuvos siena (Suvainiškis)


                          Foto 2019.06
                          Neretoje prie kiekvienos sankryžos užrašai "Lietuvas robeža" (Lietuvos siena)




                          Šis 4 km ruožas iki sienos anksčiau buvo žvyrkeklis

                          (...)

                          Suvainiškis




                          Pagal tą pačią "Interreg" programą ir Lietuvoje išasfaltuota paskutinė kelio RK 3647 Pandėlys-Panemunis-Suvainiškis žvyrkelio atkarpa, buvusi tarp Taručių ir Vilkolių. Iš Rokiškio ir kitų Šiaurės Lietuvos rajonų atsiranda alternatyvūs maršrutai į Rygą ir kitus Latvijos miestus.
                          Paskutinis taisė Romas; 2019.06.30, 19:02. Priežastis: Kopiaj iš temos "Latvijos keliai"

                          Comment


                            Suvainiškis (LT) arba Pandėlys (LT) būtų informatyviau.

                            Juodupėje yra Aknystė (tik reiktų dar LV ženklo ir galbūt latviško pavadnimo) ir atrodo šiek tiek labiau integruotai tarp sienų.

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                              Suvainiškis (LT) arba Pandėlys (LT) būtų informatyviau.
                              Juodupėje yra Aknystė (tik reiktų dar LV ženklo ir galbūt latviško pavadnimo) ir atrodo šiek tiek labiau integruotai tarp sienų.
                              Ačiū, kad ženklai nukreipia Lietuvos link.
                              Panašių ženklų į Latviją nenurodant gyvenvietės buvo (gal ir yra) ir Lietuvoje, pvz. prie Laižuvos ar prie Tilžės

                              Latvijoje krypčių nuorodos turi savo specifiką.
                              Anksčiau krypčių nuorodose vietoje A-1 Tallina A-2 Pleskava ar A-13 Utena buvo rašomi tik pasienio gyvenviečių pavadinimai: A-1 Ainaži, A-2 Veclaicene ar A-13 Medumi. Dabar jie pasitaisė ir užrašo panašiai kaip lietuviai, pvz., A-7 Kauņa (ne tik Bauska).

                              Comment


                                Parašė Romas

                                Latvijoje kelio nuorodos turi savo specifiką.
                                Anksčiau buvo rašoma vietoje A-1 Tallina A-2 Pleskava ar A-13 Utena tik pasienio gyvenviečių pavadinimai: A-1 Ainaži, A-2 Veclaicene ar A-13 Medumi.

                                Ačiū, kad ženklai nukreipia Lietuvos link.
                                Lenkai nebuvo patenkinti su savo Budzisko ar Ogrodniki ar Kolbaskowo. Po truputį pradeda žymėt Kaunas ir Vilnius, tik būtina pridėt prefiksą LT. Lietuvos ar kitos šalies link nukreipia prefiksas LT, PL, EST, D ir t.t. Tiesa, ne visos ES šalys sutarusios taip žymėt kitų šalių miestų pavadinimus. Vidurio Europa, Austrija, Vokietija žymi, bet Skandinavijos šalys, Prancūzija nežymi. Iš vis vienas iš Europos trūkumų yra nuorodų žymėjimų standartų skirtumas, varijuojantis nuo Lietuvoje paplitusio baltarusiško (vadinkim) standarto iki įvairiausių Vakarų Europos standartų.
                                Kartais tuo prefiksu žymi ne tik miestą kitoje šalyje, bet tiesiog kitą šalį. Pvz. Austrijoje ant greitkelių yra (ar bent jau buvo) žymimos visos Balkanų šalys, su kuriomis Austrija nesiriboja, bet nenurodomi miestai.
                                Esu matęs Slovakijoje ženklą, kuriame Košicė buvo su prefilsu H (Vengrija). Pagalvojau, kad tai atrodo tiesiog klaidingai. Paskui supratau, kad taip tiesiog norėjo pažymėti kelią vedantį link Vengrijos pro Košicę. Norėjo ir Lietuvoje implementuoti Lazdijai (PL) ženklai, bet tai iš karto buvo pastebėta ir PL ženklai buvo užtušuoti.

                                Comment


                                  Lietuvoje krypčių ženklinimas turi kelias problemas:

                                  1) Apylankose nėra rašoma, į kur apylanka.
                                  - Paskutinis pavyzdys A14 tiesimas. Aplinkkelis eina 172 ir 108 keliais per Pikeliškes. Tačiau nėra nuorodų "Utena" ar važiuojant priešinga kryptimi - "Vilnius"

                                  2) Vengiama rašyti mesto rajonus. Pavyzdžiai:
                                  - Absurdiškos nuorodos Klaipėdos aplinkkelyje A13, kur ir tiesiai link Jaklų žiedo ir į Liepų gatvę rašoma "Klaipėda 3 km"
                                  - Kelyje A4/ A16 link Vilniaus prie A19 Pietinio aplinkkelio nėra nuodorų į Lazdynus, tačiau yra nuoroda į Kauną. Įdomu, kas važiuoja iš Trakų į Kauną per Vilnių

                                  3) Krypčių nuorodose įsikandama kelio numerio galutinio taško ar maršrutinių schemų ir vietoj normalios visiems reikalingos krypties rašoma taip, kaip anskčiau latviai rašydavo visokias niekam nežinomas veslaicenes. Užsiciklinta, kad vienoje rodyklėje negali būti daugiau 2-3 nuorodų. Keli pavyzdžiai:
                                  - Paprastas pavyzdys - iš Vilniaus nėra nuorodų į Alytų ar Varšuvą
                                  - Važiuojant per Gariūnus prie posūkio į A1 Kauną tiesiai nurodoma kryptis į A3 /A15 Minską / Lydą. Nuo Gariūnų link Gudijos tiesiau važiuoti priešinga kryptimi. Tačiau nėra jokių krypčių nuorodų į A4/A16 link Trakų / Gardino.
                                  - Anksčiau KK 143 iš Jonavos vedė į Elektrėnus (gerai, kad ne į Kloninius Mijaugonis), o dabar jau yra nuorodos ir į Vilnių
                                  - Gerai, kad kelyje KK 129 nuo Alytaus nuorodos yra į Kauną ir Kaišiadoris, bet ne į Antakalnį. Tačiau nėra nuorodos į Vilnių.

                                  Vakar teko važiuoti iš Alytaus link Vilniaus per naują Nemuno tiltą.
                                  Visur rašoma PIVAŠIŪNAI. Jau įsukus į KK 220 link KK 129 buvo tokios nurodos su atstumais: KK 129 Kaunas ir KK 220 PIVAŠIŪNAI bei RŪDIŠKĖS

                                  Kodėl nėra Vilniaus?
                                  Juk iš Alytaus šiaurinio pramoninio rajono per naująjį tiltą ne vietiniai dažniausiai važinėja į Vilnių, o ne į Rūdiškes ir Pivašiūnus.

                                  "T" formos sankryža 1,1 km


                                  Kelias nuo naujojo tilto žiedinė sankryža su KK 220 (0,0 km)

                                  Planai - iš viešojo pirkimo dokumentų: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...5680&LID=49541

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Lietuvoje krypčių ženklinimas turi kelias problemas:

                                    1) Apylankose nėra rašoma, į kur apylanka.
                                    - Paskutinis pavyzdys A14 tiesimas. Aplinkkelis eina 172 ir 108 keliais per Pikeliškes. Tačiau nėra nuorodų "Utena" ar važiuojant priešinga kryptimi - "Vilnius"
                                    Iš vienos pusės "Apylanka" turi savitų privalumų. Neapkraunama informacija, kurios po remontų ir taip neliks.
                                    Trūkumai. Mažiau aiškumo. Būčiau už tai, kad būtų atsisakoma "Apylankos" ženklų, o geltoname fone būtų tik galutinio taško informacija. Vietoj "Apylanka" ir būtų "Utena", "Vilnius" ir "Petrašiūnai" arba netgi gatvė pvz. "Pramonės pr." Tai yra, visų tipų individualiai projektuojama informacija, kuri gali praversti.

                                    2) Vengiama rašyti mesto rajonus. Pavyzdžiai:
                                    - Absurdiškos nuorodos Klaipėdos aplinkkelyje A13, kur ir tiesiai link Jaklų žiedo ir į Liepų gatvę rašoma "Klaipėda 3 km"
                                    - Kelyje A4/ A16 link Vilniaus prie A19 Pietinio aplinkkelio nėra nuodorų į Lazdynus, tačiau yra nuoroda į Kauną. Įdomu, kas važiuoja iš Trakų į Kauną per Vilnių
                                    Klaipėdos aplinkkelyje reiktų perženklinimo. Jakų žiedo kryptis Klaipėda P arba Klaipėda PR, kartu su Kaunas ir Vilnius. Vietoj Klaipėda kas du kilometrus galima būtų papildomai pridėti Klaipėda Š, Klaipėda ŠR ir po apačia baltame fone mikrorajonas Tauralaukis, Centras arba jeigu netikslinga, tada joks ir nežymimas

                                    3) Krypčių nuorodose įsikandama kelio numerio galutinio taško ar maršrutinių schemų ir vietoj normalios visiems reikalingos krypties rašoma taip, kaip anskčiau latviai rašydavo visokias niekam nežinomas veslaicenes. Užsiciklinta, kad vienoje rodyklėje negali būti daugiau 2-3 nuorodų. Keli pavyzdžiai:
                                    - Paprastas pavyzdys - iš Vilniaus nėra nuorodų į Alytų ar Varšuvą
                                    - Važiuojant per Gariūnus prie posūkio į A1 Kauną tiesiai nurodoma kryptis į A3 /A15 Minską / Lydą. Nuo Gariūnų link Gudijos tiesiau važiuoti priešinga kryptimi. Tačiau nėra jokių krypčių nuorodų į A4/A16 link Trakų / Gardino.
                                    - Anksčiau KK 143 iš Jonavos vedė į Elektrėnus (gerai, kad ne į Kloninius Mijaugonis), o dabar jau yra nuorodos ir į Vilnių
                                    - Gerai, kad kelyje KK 129 nuo Alytaus nuorodos yra į Kauną ir Kaišiadoris, bet ne į Antakalnį. Tačiau nėra nuorodos į Vilnių.
                                    Čia reikalingos diskusijos su specialistais ir interesantais. Gal dar yra vilties, kad kažkada atnaujins esamas KMOT 07.

                                    Comment


                                      Iš tautinio krypčių žymėjimo ypatybių. Važiuojant A6 nuo Utenos link Zarasų pirma reikšminga vietovė verta nuorodos su atstumu - 250 gyventojų turintis kaimas Staškūniškis, kurio nuo kelio net nesimato. 118 kely važiuojant nuo Kupiškio link Utenos vėlgi yra nuoroda į kažkokį kaimą už Svėdasų, tuo tarpu tegu ir nusmurgęs, bet iš toli šviečiantis, 3 ar 4 kartus už Staškūniškį didesnis miestelis Svėdasai nuorodos nenusipelno, nors ten dar ir sankryža su 120 keliu, kur gali sukt link Anykščių - Ukmergės, ar Rokiškio.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Lietuvoje krypčių ženklinimas turi kelias problemas:

                                        1) Apylankose nėra rašoma, į kur apylanka.
                                        - Paskutinis pavyzdys A14 tiesimas. Aplinkkelis eina 172 ir 108 keliais per Pikeliškes. Tačiau nėra nuorodų "Utena" ar važiuojant priešinga kryptimi - "Vilnius"
                                        Tai nebūtų problema, jeigu visas nuorodas vedančias per uždarytą kelią uždengtų ne juodais maišais, plėvelėmis ar uždažant, o darytų kaip civilizuotose šalyse - užbrauktu raudonu kryžiumi. Kai matai užbrauktą nuorodą, tuomet žinai, kad kelias link šios krypties uždarytas ir atsirandanti apylanka veda būtent ten. Tuomet standartizuotų apylankos ženklų naudojimas yra visiškai pakankamas. Dabar kai pas mus užklijuoja visokiom plėvelėm ar šiukšlių maišais, tai mintinai nežinodamas nematai kokia kryptis yra po tuo uždangalu, todėl ir atsiranda poreikis žymėti į kur veda apylanka.
                                        Užtektų pakeisti įpročius ir standartus, griežtai nurodant tik užbraukti nurodas (kad būtų įmanoma įskaityti kas užbraukta) vedančias per uždarytą kelią.

                                        - Važiuojant per Gariūnus prie posūkio į A1 Kauną tiesiai nurodoma kryptis į A3 /A15 Minską / Lydą. Nuo Gariūnų link Gudijos tiesiau važiuoti priešinga kryptimi. Tačiau nėra jokių krypčių nuorodų į A4/A16 link Trakų / Gardino.
                                        Tiesiau tai tiesiau, bet tiesiau per miestą, o A19 yra būtent Vilniaus apvažiavimas skirtas apvažiuoti miestą važiuojant Minsko ir Lydos kryptimis. Būtų keista, jeigu nuorodos nukreiptų ne per tam skirtą apvažiavimą, o per ten, kur nenorima jog važiuotų ta kryptimi.
                                        Kitų krypčių iš tiesų trūksta. Gal Gardino ir nereikia, tačiau Trakai, Alytus ir Druskininkai nepakenktų.

                                        Nors šiaip apie kažkokią krypčių ženklinimo unifikaciją ar logiką Vilniaus mieste kalbėti net nevertą. Pvz. vakariniame aplinkkelyje ant santvarų prieš sankryžas sukabintos krūvos padrikų krypčių nuorodų, vietoje to, kad pakabinti sugrupuotas ir kartu net nurodančias iš kurių eismo juostų, kur galima važiuoti. Kaip pavyzdžiui tokias.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X