Parašė liutass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Pats gyvenau Šilainiuse ir kad ir kur būčiau bedirbęs - šitas tiltas būtų visiškai nenaudingas, nes į Petrašiūnus ar Palemoną ar net Taikos galą važiuočiau (ir važiuodavau) per aplinkelį. Jis realiai pagerintų susisiekimą su klinikom ir Eigulių rajonu, kuris kaip žinia yra miegamasis ir srautų nėra kurie ten važiuotų. Net į Savanorių galą turbūt greičiau gautusi per bet kokį užkimštą aplinkelį (kuris kad ir užkištas visvien judėtų dvigubai greičiau nei Šiaurės pr.). Tai kas planuojama daryti su aplinkeliu yra bent koki dešimt kartų naudingiau nei tas Šiaurės pr. tiltas.Parašė liutass Rodyti pranešimąPuse Silainiu vaziuoja per aplinkeli. O Silainiuose gyvena zmoniu kaip keturiuose Anyksciuoe.
- 4 patinka
Comment
-
Ačiū už pastabumą.Parašė Sula Rodyti pranešimąKas dėl paskutinio paveiksliuko, tai iliustracija su A14 Autostrada Adriatica.
Kažkaip šis projektas prašosi būti pervardintas iš Islandijos į Autostrada Adriatica.
Tikėkimės, Kompetencijų agentūra moka ne tik daryti CopyPaste.
Atsiprašau už nukrypimą nuo temos.
Comment
-
Ir ką tai duotų? Dar labiau užkimštų miesto gatves ir sankryžas? Be to, tai apima tik atkarpą tarp Šilainių ir Eigulių.Parašė liutass Rodyti pranešimą
Del to yra butinas senai numatytas tiltas nuo Silainiu kalno i Siaures pr. Tas is esmes nukrautu aplinkeli.
Comment
-
Apsisukimas šalia šilainių turgaus atidarytas, tačiau srautas toliau sėkmingai lenda senuoju apsisukimu. Kad ir vakar - rytinio piko metu net dvi viena paskui kitą mašinos tiesiog įsigrūdo nuo Klaipėdos pusės, taip stabdydamos via baltika srautą. Ten kaip minimum reikia tų oranžinių kuoliukų atskyrimui, nes net ir padarius kad ir dvigubą ištisinę, atsiras erelių, kurie rikiuosis
Comment
-
Neblogas variantas būtų kokios spec. kameros, kur veikia panašiai kaip greičio radarai. Mato, kad ne taip rikiuojasi - bauda.Parašė daktaras Rodyti pranešimąApsisukimas šalia šilainių turgaus atidarytas, tačiau srautas toliau sėkmingai lenda senuoju apsisukimu. Kad ir vakar - rytinio piko metu net dvi viena paskui kitą mašinos tiesiog įsigrūdo nuo Klaipėdos pusės, taip stabdydamos via baltika srautą. Ten kaip minimum reikia tų oranžinių kuoliukų atskyrimui, nes net ir padarius kad ir dvigubą ištisinę, atsiras erelių, kurie rikiuosis
Comment
-
LAKD naudojasi tuo, kad nuo Klaipėdos pusės Vandžiogalos krypties niekada ir nebuvo ir pats turi žinoti kaip važiuoti kaip commuter'isParašė dsanto Rodyti pranešimąReikia aiškių išankstinių kelio ženklų, kad vairuotojai aiškiai žinotų, kad reikia išsukti anksčiau iš kelio, kad pavažiavę į priekį galėtų apsisukti. Nereikės nei kamerų.
Bet sutinku, kad šalia "KAUNAS" ženklo baltame fone galėtų atsirasti " |222| VANDŽIOGALA" nuo Klaipėdos pusės. Nors gal geriau tegul būna populiaresnė kryptis Domeikava, nes Vandžiogalą gal ne visi žino
Aš žinau Vandžiogalą, nes mėgstu į žemėlapius spoksoti
Comment
-
O tai gal tiesiog tegu uždeda nuorodą į Klaipėdą ir tada bus aišku.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
LAKD naudojasi tuo, kad nuo Klaipėdos pusės Vandžiogalos krypties niekada ir nebuvo ir pats turi žinoti kaip važiuoti kaip commuter'is
Bet sutinku, kad šalia "KAUNAS" ženklo baltame fone galėtų atsirasti " |222| VANDŽIOGALA" nuo Klaipėdos pusės. Nors gal geriau tegul būna populiaresnė kryptis Domeikava, nes Vandžiogalą gal ne visi žino
Aš žinau Vandžiogalą, nes mėgstu į žemėlapius spoksoti 
- 1 patinka
Comment
-
Beje žiūriu sankryžos vaizdą iš palydovo, tai apsisukimas iš dalies suformavo iš sankryžos žiedinę sankryžąParašė dsanto Rodyti pranešimą
O tai gal tiesiog tegu uždeda nuorodą į Klaipėdą ir tada bus aišku.
Nes gali važiuoti netaisyklingu apskritimu, naudodamas naudodamas apsisukimu, in infinte loop
Kaip suprantu, nebegalima išsukti nuo Klaipėdos krypties į trečią išvažiavimą IX forto sankryžos. Kaip suprantu, taisykles turėtų pažeidinėti tie, kurie važiuoja nuo Klaipėdos link Sargėnų/Vandžiogalos. Reikėtų juos informuoti, kad išvažiavimas yra ne trečias, o antras. Iš pradžių reikia važiuoti link Šilainių, apsisukti ir tik po to į 222 kelią. Tada taip, nuorodų būtinai reikia, bet svarbiausia, kad būtų kryptis į Vandžiogalą, o jei dar būtų Sargėnai baltame fone, tai iš vis būtų puiku 
Bet aišku, LAKD, sakytų, jei matai nuorodą, tai nereiškia, kad turi sukti. Jei nėra kitokio informavimo, tai reiškia, kad nėra. Kaip pvz. nėra Palangos krypties Vilniuje
Jei matai Vandžiogalos kryptį ir pagal KET negali ten sukti, reiškia ta nuoroda tau nieko neturėtų reikšti.
Įtariu, panašiai veikia ženklai "Apylanka". Šiais ženklais nesiekiama pagerinti kelio informatyvumo. Siekiama, kad tais ženklais naudotųsi tik tie, kam reikia apvažiuoti remontą ir tik dubliuojantiems ženklais reikia papildomai patikslinti. Pvz. Ateities pl. viaduko remontas. Remonto pradžioje yra ženklas Apylanka su akligatviu, o paskui darai posūkį ir apvažiuoji remontą, vadovaudamasis ženklais "Apylanka". Pvz. jei atsirastų ženklai "Petrašiūnai" ar "Palemonas", pagerėtų informatyvumas, bet po to informatyvumą tektų pabloginti, nes baigtųsi remontas. Nenorima apsikrauti informacija
Paskutinis taisė PoDV; 2019.04.03, 21:26.
Comment
-
Gerai būtų įdėti schemą, kurioje vietoje vyksta veiksmasParašė daktaras Rodyti pranešimąApsisukimas šalia šilainių turgaus atidarytas, tačiau srautas toliau sėkmingai lenda senuoju apsisukimu. Kad ir vakar - rytinio piko metu net dvi viena paskui kitą mašinos tiesiog įsigrūdo nuo Klaipėdos pusės, taip stabdydamos via baltika srautą. Ten kaip minimum reikia tų oranžinių kuoliukų atskyrimui, nes net ir padarius kad ir dvigubą ištisinę, atsiras erelių, kurie rikiuosis
Comment
-
Yra aiškus ženklas, netgi du jei neklystu, ties balta nuoroda į Kauna važiuojant nuo Klaipėdos tik pravažiavus 9 forto stotelę, kad Vandžiogala pasieksi pasukęs į Kauną. Čia ženklai tikrai aiškūs manau ir yra nuo pirmos dienos atidarius apsisukimą. Tačiau viskas palikta su sena kryptim Klaipėda-Vandžiogala kaip buvo ir ten taip pat aukštai dar kabo, kad iš a1 kertant Via Baltica srautą pasuksi į 222. Dauguma krypties Klaipėda-Vandžiogala vairuotojų vaziuoja automatu nes ten srautas pagrinde vietinis, plius palindus po viaduku nereikia niekur persirikiuoti, kai važiuojant nauju apsisukimu reikia praleisti srautą Kaunas - KLaipėda.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
LAKD naudojasi tuo, kad nuo Klaipėdos pusės Vandžiogalos krypties niekada ir nebuvo ir pats turi žinoti kaip važiuoti kaip commuter'is
Bet sutinku, kad šalia "KAUNAS" ženklo baltame fone galėtų atsirasti " |222| VANDŽIOGALA" nuo Klaipėdos pusės. Nors gal geriau tegul būna populiaresnė kryptis Domeikava, nes Vandžiogalą gal ne visi žino
Aš žinau Vandžiogalą, nes mėgstu į žemėlapius spoksoti 
Comment
-
Suprantu taip, kad Vandžiogalos kryptis tebekabo, nes A5 srautas, įvažiuojantis į A1, sužino, kad vėl pasukus dešinėn, galima važiuoti į Vandžiogalą. A1 nuo Klaipėdos važiuojantys turi paisyti KET ir į Vandžiogalos kryptį nekreipti dėmesio, juolab, kad kaip jūs minėjot, ji nurodyta iš anksto dar prieš pačią sankryžą ir yra nurodyta kaip sukti.Parašė vaidast Rodyti pranešimą
Yra aiškus ženklas, netgi du jei neklystu, ties balta nuoroda į Kauna važiuojant nuo Klaipėdos tik pravažiavus 9 forto stotelę, kad Vandžiogala pasieksi pasukęs į Kauną. Čia ženklai tikrai aiškūs manau ir yra nuo pirmos dienos atidarius apsisukimą. Tačiau viskas palikta su sena kryptim Klaipėda-Vandžiogala kaip buvo ir ten taip pat aukštai dar kabo, kad iš a1 kertant Via Baltica srautą pasuksi į 222. Dauguma krypties Klaipėda-Vandžiogala vairuotojų vaziuoja automatu nes ten srautas pagrinde vietinis, plius palindus po viaduku nereikia niekur persirikiuoti, kai važiuojant nauju apsisukimu reikia praleisti srautą Kaunas - KLaipėda.
Taip išeina, kad ne su nuorodomis problema, o su pačiu KET laikymųsi. Nevažiavau dar pro ten, tai čia tik mano prielaida
Comment
-
Įdomu, ar neatsisakė IX forto perdarymo projekto, kur numatyti pravažiavimai po apačia ties dabar įrengtu apsisukimu. Spėju šiuo projektu kaip tik ir norima atsisakyti šios kilpos, nes ji nepatogiai įrengta, labai arti įvažiuojančio kelio.Parašė daktaras Rodyti pranešimąApsisukimas šalia šilainių turgaus atidarytas, tačiau srautas toliau sėkmingai lenda senuoju apsisukimu. Kad ir vakar - rytinio piko metu net dvi viena paskui kitą mašinos tiesiog įsigrūdo nuo Klaipėdos pusės, taip stabdydamos via baltika srautą. Ten kaip minimum reikia tų oranžinių kuoliukų atskyrimui, nes net ir padarius kad ir dvigubą ištisinę, atsiras erelių, kurie rikiuosis
Comment
-
OK, įdomu būtų pamatyti, ką yra numatę A1 ruože link Savanorių pr./A6 kelio sankryžos. Nors esu matęs brėžinius, ką daugmaž darys ties Mega, bet būtų įdomu sužinoti kas bus tolesniuose etapuose.Parašė Effka Rodyti pranešimąJei neklystu sekmadienį 21.30 per LRT rodys laidą "Keliai mašinos žmonės", joje kalbės apie šiaurinio aplinkkelio rekonstrukciją, kam įdomu mestelkit akį
Beje, peržiūrėjau programą (šiuo atveju tv24.lt), vis tik rodys sekmadienį 21:00 po Panoramos.
Comment
-
Minėjai brėžinius, o yra internete gal patalpinti? Būtu neblogai pamatytiParašė PoDV Rodyti pranešimą
OK, įdomu būtų pamatyti, ką yra numatę A1 ruože link Savanorių pr./A6 kelio sankryžos. Nors esu matęs brėžinius, ką daugmaž darys ties Mega, bet būtų įdomu sužinoti kas bus tolesniuose etapuose.
Beje, peržiūrėjau programą (šiuo atveju tv24.lt), vis tik rodys sekmadienį 21:00 po Panoramos.
Comment
Comment