Parašė spirit
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai kad dabar padaryta 4 juostos, po 2 kiekvienai krypčiai.
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimą
bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimo
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimą
bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimą
bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimo
Viena blogybė, kad juostos vingiuoja vienaip, o mašinos važiuoja kitaip - važiuojantys antra juosta per vėlai sužino, kad ji veda į aplinkkelį, todėl per daug nesiparindami ir be posūkio pakeičia juostą toje vietoje, kur jos pavingiuoja.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Tai, kad nėra taip, kaip rašai. Pirmos dvi juostos nuveda į aplinkkelį, trečia nuveda link geležinio vilko. Ketvirta juosta atsiranda iš niekur.
Viena blogybė, kad juostos vingiuoja vienaip, o mašinos važiuoja kitaip - važiuojantys antra juosta per vėlai sužino, kad ji veda į aplinkkelį, todėl per daug nesiparindami ir be posūkio pakeičia juostą toje vietoje, kur jos pavingiuoja.
Ir tai stabdo eisma, nes kiekvienas persirikiavimas mažina srauto greitį ir užkerta galimybę sklandžiam judėjimui.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą95% ten važiuoja nuolat, tai ypatingų nesklandumų nevyksta. Bet informatyvius ženklus galėtų įrengti dar prieš tiltą (čia standartinė Lietuvos bėda).
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Su pačiais ženklais gal ir viskas gerai, užtektų papildomai prieš tiltą įrengti ženklą, nurodantį, kad pirma juosta - į Panevėžį, Uteną, antra, trečia juosta - Centras, Minskas. Labai norėčiau, kad toks ženklas kažkada ateityje atsirastų.
Galima puikiai sutvarkyti nuorodas, vadovaujantis šiomis taisyklėmis, kaip pvz. A19 kelyje nuorodos į A4/A16.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Idealiu atveju kairiosios rodyklės turėtų būti sujungtos. Kad būtų aišku, jog 1 juosta ir 2 juosta (1 juosta važiuojant nuo Gariūnų šviesoforo) nusuka į VA, o kairiausia juosta pasidalina į dvi ir nuvažiuoja link centro. Vizualiai dėl seno/naujo asfalto spalvų skirtumo būnant ant tilto atrodo, kad vidurinė juosta nusuka link centro ir tik pirma juosta važiuoja į VA, pasidalindama į dvi.
Štai kaip iš tikrųjų turėtų (panašiai) atrodyti rodyklė:
Paskutinis taisė PoDV; 2018.11.12, 14:48.
- 3 patinka
Comment
-
Vilniaus savivaldybės atsakymas:
Informuojame, kad Oslo g. prieš nuvažiavimą link Centro ir į Lazdynų pusę, 2019 m. bus įrengtos santvarinės sistemos, ant kurių bus pastatyti informaciniai maršrutinio orientavimo kelio ženklai, nurodantys važiavimo kryptis į gyvenvietes, gatves ir pan.
Galėtų konstrukciją su ženklais uždėti kur nors iš karto pravažiavus tiltą, tuo pačiu pranešant nurodomaisiais ženklais kokia laukia konfigūracija.Paskutinis taisė PoDV; 2018.11.29, 12:30.
Comment
-
Vilnius, Konstitucijos pr ir Pedagoginio žiedo sankirta.
Klausimas - kuria kryptimi važiuoti į Varšuvą?
Teisingas atsakymas - o gi ta pačia, kaip ir į Kauną bei Gardiną! Bet kodėl tuomet Varšuvos, Gardino, Panevėžio ir Utenos rodyklės yra kitokios nei Kauno ir Gardino?
Reikia manyti, šitas žymėjimas visiškai atitinka žymėjimo taisykles (kuriomis visada pateisinamas bet koks idiotiškas žymėjimas keliuose)?
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąVilnius, Konstitucijos pr ir Pedagoginio žiedo sankirta.
Klausimas - kuria kryptimi važiuoti į Varšuvą?
Teisingas atsakymas - o gi ta pačia, kaip ir į Kauną bei Gardiną! Bet kodėl tuomet Varšuvos, Gardino, Panevėžio ir Utenos rodyklės yra kitokios nei Kauno ir Gardino?
Reikia manyti, šitas žymėjimas visiškai atitinka žymėjimo taisykles (kuriomis visada pateisinamas bet koks idiotiškas žymėjimas keliuose)?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Man įdomiau ne tai, kad kryptis idealiai atitinka kompasą, bet apskritai prie ko čia Varšuva? Panašu, kad apskritai niekas jokių taisyklių nežiūrėjo, o pakabino tiesiog, kad kažkokiam svečiui įsiteikti.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Man įdomiau ne tai, kad kryptis idealiai atitinka kompasą, bet apskritai prie ko čia Varšuva? Panašu, kad apskritai niekas jokių taisyklių nežiūrėjo, o pakabino tiesiog, kad kažkokiam svečiui įsiteikti.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąEi, gal nepradėkim tų sąmokslo teorijų ("įsiteikti svečiui" ir t.t.). Panevėžio ir Utenos rodyklės lygiai tokios pat kaip ir Varšuvos (ir skirtingos nuo Kauno ir Gardino). Klausimas grynai apie ženklinimą skirtingomis rodyklėmis.
Comment
Comment