Parašė geriantis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai
Collapse
X
-
o gal kas gali paaiškinti, kodėl atvažiuojant nuo Gariūnų tik pirma juosta nusuka link Vakarinio aplinkkelio? Ar nelogiškiau padaryti, kad važiuojantieji antra juosta galėtų pasirinkti važiavimo kryptį ir ją nukreipti į Vakarinio aplinkkelio antrą juostą? Ar čia kažkokie standartai/saugumas/etc?
Comment
-
Tai kad dabar padaryta 4 juostos, po 2 kiekvienai krypčiai.Parašė tomtom Rodyti pranešimąo gal kas gali paaiškinti, kodėl atvažiuojant nuo Gariūnų tik pirma juosta nusuka link Vakarinio aplinkkelio? Ar nelogiškiau padaryti, kad važiuojantieji antra juosta galėtų pasirinkti važiavimo kryptį ir ją nukreipti į Vakarinio aplinkkelio antrą juostą? Ar čia kažkokie standartai/saugumas/etc?
Comment
-
bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimoParašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai kad dabar padaryta 4 juostos, po 2 kiekvienai krypčiai.
Paskutinis taisė tomtom; 2018.11.06, 13:01.
Comment
-
Po teisybei aš ir pats maniau, kad darys, kaip tamstos antrame variante, bet padarė kitaip nei tamsta manai. Dabar neatsiranda papildoma juosta dešinėje, o esamos juostos daro vingį, bei atsiranda papildoma juosta kairėje. Tad nuo pat Gariūnų sankryžos viena juosta veda į aplinkkelį.Parašė tomtom Rodyti pranešimą
bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimoPaskutinis taisė Ginthus; 2018.11.06, 13:19.
Comment
-
Viskas ten tvarkoje. Nebent galėtu iš anksto informacinius ženklus normalius sudėti (ko pas mus tikrai trūksta):Parašė tomtom Rodyti pranešimą
bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimo
- 1 patinka
Comment
-
Video pamačiau, kad krypčių rodyklės sudėtos tik prieš pat išvažiavimą. Ar yra kažkokie iš anksto informuojantys ženklai, kad Panevėžio ir Utenos kryptys yra pasirenkamos per atskirą juostą?
Gal reiktų parašyti savivaldybei, kad įvertintų, ar čia tikrai geras sprendimas, kai savo išvažiavimo kryptis pamatai tik pačioje pabaigoje?
Pradiniam projekte lyg mačiau, kad kryptys sudėtos gerokai aiškiau, virš kelio, ant gembės.Paskutinis taisė PoDV; 2018.11.06, 16:23.
Comment
-
Tai, kad nėra taip, kaip rašai. Pirmos dvi juostos nuveda į aplinkkelį, trečia nuveda link geležinio vilko. Ketvirta juosta atsiranda iš niekur.Parašė tomtom Rodyti pranešimą
bet abi juostos link Vakarinio aplinkkelio atsiranda iš užvažiavimo juostos nuo viaduko šalia Depo. T.y. važiuojant nuo Gariūnų yra dvi juostos iki to viaduko ir važiuojant nė viena iš jų bei nepersirikiavus nepavyks patekti į Vakarinį aplinkkelį. Suprantu, kad dažniausiai tai nėra sudėtinga padaryti, bet greitoje ir intensyvioje gatvėje geriau išvengti bereikalingų rikiavimųsi. Taip pat nusukimas į Lazdynus galėtų prasidėti daug anksčiau be papildomo platinimo
Viena blogybė, kad juostos vingiuoja vienaip, o mašinos važiuoja kitaip - važiuojantys antra juosta per vėlai sužino, kad ji veda į aplinkkelį, todėl per daug nesiparindami ir be posūkio pakeičia juostą toje vietoje, kur jos pavingiuoja.
Comment
-
Ten kažkaip durnai padaryta. Už tilto tai pirma ir antra juosta nusuka link aplinkkelio ir Lazdynų, o toliau Oslo g. gali važiuoti tik trečiaja - kas labai keista. Standartiškai jeigu gatvė/kelias turi dvi juostas prieš sankryžą ar nuovažą, o už jos irgi dvi juostas, tai tiesiai gatve/keliu turi galėti važiuoti irgi dvejomis juostomis. Kad nebūtų bereikalingu persirikiavimų ir manevravimų, tai turėjo būtų tokia tvarka (nuo dešinės pusės): pirma juosta nuvažiuoja į aplinkkelį ir atsišakoja link Lazdynų, antra juosta išsišakoja važiavimui link aplinkkelio ir toliau Oslo g., o trečia - toliau Oslo g. Dabar padaryta, kad intuityviai nesuprastum kaip važiuoti ir paskutine minute (kai jau prasideda ištisinės linijos) turėtum rikiuotis, nes garantuoti būsi ne toje juostoje. Kadangi niekas nesitiki, kad iš trečios juostos galėsi išsukti į dešinę, tačiau važiuodamas antrąja juosta tikiesi, kad galėsi ir toliau važiuoti tiesiai, nes tai nėra papildoma juosta nuvažiavimui.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Tai, kad nėra taip, kaip rašai. Pirmos dvi juostos nuveda į aplinkkelį, trečia nuveda link geležinio vilko. Ketvirta juosta atsiranda iš niekur.
Viena blogybė, kad juostos vingiuoja vienaip, o mašinos važiuoja kitaip - važiuojantys antra juosta per vėlai sužino, kad ji veda į aplinkkelį, todėl per daug nesiparindami ir be posūkio pakeičia juostą toje vietoje, kur jos pavingiuoja.
Ir tai stabdo eisma, nes kiekvienas persirikiavimas mažina srauto greitį ir užkerta galimybę sklandžiam judėjimui.Paskutinis taisė sleader; 2018.11.06, 17:20.
- 2 patinka
Comment
-
Su pačiais ženklais gal ir viskas gerai, užtektų papildomai prieš tiltą įrengti ženklą, nurodantį, kad pirma juosta - į Panevėžį, Uteną, antra, trečia juosta - Centras, Minskas. Labai norėčiau, kad toks ženklas kažkada ateityje atsirastų.Parašė Sula Rodyti pranešimą95% ten važiuoja nuolat, tai ypatingų nesklandumų nevyksta. Bet informatyvius ženklus galėtų įrengti dar prieš tiltą (čia standartinė Lietuvos bėda).
Comment
-
Parašiau į tvarkaumiesta.lt Labai norėčiau, kad atsižvelgtų, o ne šautų atmazkę, kad tokios 2012 m. vertikaliojo ženklinimo taisyklės.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Su pačiais ženklais gal ir viskas gerai, užtektų papildomai prieš tiltą įrengti ženklą, nurodantį, kad pirma juosta - į Panevėžį, Uteną, antra, trečia juosta - Centras, Minskas. Labai norėčiau, kad toks ženklas kažkada ateityje atsirastų.
Galima puikiai sutvarkyti nuorodas, vadovaujantis šiomis taisyklėmis, kaip pvz. A19 kelyje nuorodos į A4/A16.
- 4 patinka
Comment
-
Toje vietoje ne tai yra pagrindinė priežastis. Vakar vėl buvo gigantiškas kamštis nuo pat Gariūnų tilto. Jis jau "senovinis" ir susidaro būtent nuo sukančiųjų į abi turgaus puses "uodegų". Priedo daug važiuojančiųjų į A1. Dar DEPO šiek tiek pridėjo srauto.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
A vot tokie, kaip tamsta patys to nesuvokia, bet ir yra pagrindiniai kamščių generuotojai. Būtent dėl to ir teko dvigubai išplatinti gatvę, nes "šokinėtojai" tarp juostų sugeneruodavo bangos efektą per kelis kilometrus.
P.S. tikėsimės, kad pastatys ten viaduką (galės pereiti ir pėstieji).
Comment
-
Jei turi mintyse viaduką Gariūnuose, tai viskas būtų greičiau ir užtikrinčiau, jei karabaso klika nekaišiotų pagalių į naujos jėgainės statybą, nes buvo skelbta, kad LE turėtų kofinansuoti viaduko statybas, juk trafikas padidės vežant šiukšles ir biokurą.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Toje vietoje ne tai yra pagrindinė priežastis. Vakar vėl buvo gigantiškas kamštis nuo pat Gariūnų tilto. Jis jau "senovinis" ir susidaro būtent nuo sukančiųjų į abi turgaus puses "uodegų". Priedo daug važiuojančiųjų į A1. Dar DEPO šiek tiek pridėjo srauto.
P.S. tikėsimės, kad pastatys ten viaduką (galės pereiti ir pėstieji).Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Gal tiesiog užtektų panaikinti šviesoforą? Apsisukti galima šalia Depo ar A1, juk nėra didelis atstumas čia ir sukančių į šonus nedaug, tik pagrindinis eismas be reikalo stabdomas. Kur kas labiau viaduko reikia prie Liepkalnio sankryžos.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Toje vietoje ne tai yra pagrindinė priežastis. Vakar vėl buvo gigantiškas kamštis nuo pat Gariūnų tilto. Jis jau "senovinis" ir susidaro būtent nuo sukančiųjų į abi turgaus puses "uodegų". Priedo daug važiuojančiųjų į A1. Dar DEPO šiek tiek pridėjo srauto.
P.S. tikėsimės, kad pastatys ten viaduką (galės pereiti ir pėstieji).Paskutinis taisė Lettered; 2018.11.19, 13:40.
Comment
-
Be šviesoforo ten iš viso būtų chaosas, be to, pėsčiųjų ten daug. Prie "vandenvalos" viaduko apačioje taip pat kamštis.Parašė Lettered Rodyti pranešimąGal tiesiog užtektų panaikinti šviesoforą? Apsisukti galima šalia Depo ar A1, juk nėra didelis atstumas čia. Kur kas labiau viaduko reikia prie Liepkalnio sankryžos.
Gariūnuose reikėtų "light" viaduko (panašiai kaip prie "Akropolio") tik su plačiu šaligatviu pėstiesiems. Dėl to ir palankaus reljefo nekainuotų brangiai. Dar Lietuvos energija žadėjo prisidėti, jei nesužlugdys kogeneracinės elektrinės.
Comment
-
O jeigu "laikinai" - iki viaduko pastatymo - galėtų pirmą juostą atiduot nusukimui į Gariūnų verslo centrą ? O tik už jo antra dabartinė juosta nusukinėtų link A1. Dabar dalis kamščio susidaro dėl mėtymųsi tarp lėto nusukimo link verslo centro ir greitesnio nusukimo į A1Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gal tiesiog užtektų panaikinti šviesoforą? Apsisukti galima šalia Depo ar A1, juk nėra didelis atstumas čia ir sukančių į šonus nedaug, tik pagrindinis eismas be reikalo stabdomas. Kur kas labiau viaduko reikia prie Liepkalnio sankryžos.Paskutinis taisė RamasN; 2018.11.19, 14:06.
- 2 patinka
Comment
-
Taip, čia irgi variantas, dabar dažnai važiuojant dilema būna, kuria juosta važiuoti, pirma kartais stovi dėl sukančių/išvažiuojančių iš gariūnų, bet važiuojant antra juosta po to būna labai sunku grįžti į pirmą juostą norint pasukti į A1, ne kartą nesu matęs smulkių avarijų ten. Dabar piko metu visada važiuoju į Kauno pusę pro savanorius.Parašė RamasN Rodyti pranešimą
O jeigu "laikinai" - iki viaduko pastatymo - galėtų pirmą juostą atiduot nusukimui į Gariūnų verslo centrą ? O tik už jo antra dabartinė juosta nusukinėtų link A1. Dabar dalis kamščio susidaro dėl mėtųmusi tarp lėto nusukimo link verslo centro ir greitesnio nusukimo į A1
Comment

Comment