Reikia apibrėžti tokį dalyką kaip maksimalus leidžiamas juostos plotis. Pilna gatvių kur viena juosta teoriškai užima 1,5 juostos ir ja naudojasi automobiliai kaip 2 juostomis.
Reiktų paskatinti savivaldybes naikinti visas 1,5 juostos pločio gatves.
Platesnės nei maksimali juostos leidžiamos būtų tik ten, kur viena juosta išplatėja tiek, kad per vidurį prasideda nauja punktyrinė linija ir iš vienos juostos virsta dvi.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie kelių projektavimą ir tiesimo technologijas
Collapse
X
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąĮdomu kada Lietuvoje pasikoreguos str'as su siauresnėmis eismo juostomis miestuose? Dabar važiuojam prabangiai ir greitai. Tuo tarpu siauros juostos, priverčia vairuotojus lėtinti greitį, kad nenuskintų veidrodėlių.
Pas mus pilna vietų kur pagal taisykles dvi juostos "netelpa", tai linija ir nebrėžiama. Tuo tarpu pagal kitus standartus tilptų, visi važiuotų lėčiau bet dviejomis juostomis.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...EYdC4SWT2RRBbk
Komentuoti:
-
Įdomu kada Lietuvoje pasikoreguos str'as su siauresnėmis eismo juostomis miestuose? Dabar važiuojam prabangiai ir greitai. Tuo tarpu siauros juostos, priverčia vairuotojus lėtinti greitį, kad nenuskintų veidrodėlių.
Pas mus pilna vietų kur pagal taisykles dvi juostos "netelpa", tai linija ir nebrėžiama. Tuo tarpu pagal kitus standartus tilptų, visi važiuotų lėčiau bet dviejomis juostomis.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Gal šviesoforams atliktas tik paprastasis remontas? Ar jų ten prieš tai nebuvo?https://www.google.com/maps/@55.5266...7i13312!8i6656
Kaip ir pradedu suprast, kad kovojimas dėl kokybiškesnių sprendinių Vilniuje, gali atnešti kokybiškesnius sprendinius regionuose ateityje. Buvo laikai, kai Vilniuje braižydavo ant suskilusių plytelių "dviračių takus", kurie praeina pro stulpus, tai šitie dalykai sugebėjo persiduoti ir provincijai. Ateina į Vilnių supratimas kaip reikia įrengti infrastruktūrą (bent jau iš visuomenės pusės), iš paskos supratimas turėtų ateiti ir į provincijąPaskutinis taisė PoDV; 2019.03.19, 22:15.
Komentuoti:
-
Parašė BriedisČia tipo taip. Čia tipo šviesoforas kažkur šaligatvio vidury, lentelė su žalia rodykle, dubliuojantis šviesoforas kažkur už sankryžos, trijų sekcijų pėsčiųjų šviesoforai, pėsčiųjų perėjos ženklas orientuotas į dviračių taką, itin kokybiškai nutiestas dviračių takas, kurio plotis neatitinka STR, ir t.t. ir pan.
Komentuoti:
-
Na provincijoje prigalvoja genialių sprendimų, tikrai nemanau kad tai vien Anykščių problema.. Pabradėje paskutiniai keli “sutvarkymai” taip pat pilni kuriozų. Net nežinau kas liūdniau - ar kad kažkas taip sugalvoja, ar kad daugumai vietinių tai nerūpi.
Komentuoti:
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Betoniniai atitvarai buvo labai populiarūs 1970-taisiais, pusė Italijos tokiais nusėta, bet dabar į naujus kelius niekur jų nebededa. O ilgos šviesos autostradoje nereikalingos, jei ji teisingai įrengta, bet kokiu atveju akini priekyje važiuojantį per šoninius veidrodėlius.
Dėl betoninių atitvarų parašiau, nes nors ir yra tobulesnių technologijų (metaliniai ar net trosiniai), tačiau pas mus apart pačių paprasčiausių metalinių, geresnės stiprumo klasės nelabai naudojami. Kadangi neturiu jokių žinių apie atitvarų kainas, taigi padariau išvadą, kad tikriausiai stiprūs, aukšti ir patikimi metaliniai mums pernelyg brangūs. Cemento gamyklą turime, žvyro irgi turime, tai gal betoninius galėtume pigiau susistatyti. Jeigu neįperkame pakankamo lygio metalinių (ar trosinių), tai bent pigesnius nors ir technologiškai prastesnius susistatyti.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Bet vienoje vietoje jie mus aplenkė, nes įrengė betoninį atitivarą skiriamojoje juostoje. Pas mus labai trūksta tokių sudubliuotų atitvarų su augmenija tarp jų. Būtų galima be problemų važiuoti su ilgosiomis šviesomis nakti ir neakinti priešpriešinio eismo.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Su sąlyga, kad skiriamoji juosta yra pakankamo pločio. Pvz. tas kas sumontuota pas mus A1 atkarpoje Vilnius-Kaunas visiškai nesulaiko sunkiasvorio transporto, pro tokį atitvarą fūros į priešpriešinį eismą gali išvažiuoti "kaip per sviestą". Žymiai pavojingiau yra susidurti su iš priešpriešos "atlėkusiu" transportu, nei apsusukus kelyje vožtis į neamortizuojantį atitvarą. Labai sudėtinga atsitrenkti į atitvarą taip, kad sugebėtų kažkas žūti. Visa esmė pačio automobilio atmetimas nuo atitvaro. Jeigu jis neamortizuojantis, tai automobilis atšoka į kitą pusę, jeigu jis atšoks nuo kelkraščio pusės į pagrindinį srautą - tai labai pavojinga, jeigu atšoks link kelkraščio - pakartotinio susidūrimo rizika gerokai mažesnė.
P.S. O betoniniai atitvarai jau daug metų laikomi didžiu blogiu, nes atitvaras turi ne tik sulaikyti, bet ir amortizuoti. Skiriamosiose juostose tikrai reiktų montuoti stipresnius atitvarus, tačiau kito kraštutinumo - betono tikrai nesiūlyčiau.Paskutinis taisė Ginthus; 2018.10.01, 06:55.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠtai greitkelis Kalifornijoje: https://www.google.lt/maps/@38.19271...2!8i6656?hl=lt Matomas betoninis atitvaras.
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąZmones desimtmeciais testavo atitvaru technologijas ir suprato kad jis turi amortizuoti susidurimo metu. Jei masina ziema apsuks ir ji trenksis i betonini atitvara, greiciausiai atitvaro konstrukcijai nieko nebus, o vat vairuotojas zus su didesne tikimybe nei atsitrenkus i metaline juosta, kokia yra tam paciam kelyje sonuose. Irengineti betonines sienas vidury kelio yra nusikaltimas, o ne aplenkimas.
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
cia joks ne aplenkimas. Zmones desimtmeciais testavo atitvaru technologijas ir suprato kad jis turi amortizuoti susidurimo metu. Jei masina ziema apsuks ir ji trenksis i betonini atitvara, greiciausiai atitvaro konstrukcijai nieko nebus, o vat vairuotojas zus su didesne tikimybe nei atsitrenkus i metaline juosta, kokia yra tam paciam kelyje sonuose. Irengineti betonines sienas vidury kelio yra nusikaltimas, o ne aplenkimas.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Bet vienoje vietoje jie mus aplenkė, nes įrengė betoninį atitivarą skiriamojoje juostoje. Pas mus labai trūksta tokių sudubliuotų atitvarų su augmenija tarp jų. Būtų galima be problemų važiuoti su ilgosiomis šviesomis nakti ir neakinti priešpriešinio eismo.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąKelyje nuo Varšuvos iki Krokuvos labai panašiai, tik šviesoforai, o dar priedo ten žalia prieš išsijungiant nemirksi kaip Lietuvoje. Tai toks nekoks jausmas, kai leki ir staiga persijungia į geltoną, o tu pasimeti ką daryti - kirsti ant stabdžių ar mėginti pralėkti.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąBet vienoje vietoje jie mus aplenkė, nes įrengė betoninį atitivarą skiriamojoje juostoje.
Komentuoti:
-
Kelyje nuo Varšuvos iki Krokuvos labai panašiai, tik šviesoforai, o dar priedo ten žalia prieš išsijungiant nemirksi kaip Lietuvoje. Tai toks nekoks jausmas, kai leki ir staiga persijungia į geltoną, o tu pasimeti ką daryti - kirsti ant stabdžių ar mėginti pralėkti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vieno lygio pėsčiųjų perėjos tokiame kelyje atrodo dar blogiau nei vieno lygio apsisukimas
Komentuoti:
Komentuoti: