Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tilto per Kuršių marias idėja

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą
    dalis papildomų surinktų pajamų gali būti skirta Neringos verslininkams remti, kuriems tikėtina, pajamos gali kristi.
    gera mintis - galėtų remti ir dar ką nors, ko niekam nebereikia

    Comment


      Vienintelis paaiškinimas, kad esant ribotai viešbučių, restoranų ir galų gale pačios vietos pasiūlai (nes statybos baisiai apribotos), Neringa stengiasi išstumti mažiau mokius poilsiautojus, kad liktų daugiau vietos labiau mokiems.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą
        Vienintelis paaiškinimas, kad esant ribotai viešbučių, restoranų ir galų gale pačios vietos pasiūlai (nes statybos baisiai apribotos), Neringa stengiasi išstumti mažiau mokius poilsiautojus, kad liktų daugiau vietos labiau mokiems.
        Mokiems poilsiautojams reikia ir atitinkamų paslaugų, vien tik gamtos neužtenka. Beto viešbučiai visiškai užimti būna tik kelis savaitgalius per metus, kai gaunasi ilgasis savaitgalis arba oras sušyla iki 30 laipsnių. Reiškia reikia plėsti turizmo infrastruktūrą, kad pritraukti daugiau poilsiautojų, ypač ne sezono metu, o ne tikėtis, kad turistai bet kokia kaina vis tiek plūs į chruščiovines vilas, nes kopos yra.
        Flickr

        Comment


          Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą
          visiškai palaikau šią idėją. lygia taip pat srautą galima būtų reguliuoti esant tuneliui, su jo pravažiavimo mokesčiu.
          .
          Srauto reguliavimui aš pritariu dėl gamtos apsaugos, dėl chuliganizmo prevencijos. Bet persikėlimo priemonė turi būti surišta su srautu. T.y. nėra srauto - keltas. Srautas toliau didėja - tiltas ar tunelis. Jei srautas mažėja - kai išasfaltuosime visus žvyrkelius, tuomet gal ir yra prasmė statyti tiltą "kad pliusą užsidėti".

          Comment


            Kokie čia mokūs/nemokūs poilsiautojai? Daug yra nacionalinių parkų, kur apskritai privatus eismas neįleidžiamas. Neringoje išeitis yra paprasta.
            1. Atvažiuoji iš Lietuvos į Klaipėdą.
            2. Klaipėdos pusėje didelėje, pigioje, saugioje aikštelėje palieki mašiną.
            3. Susimoki už keltą, ekologinį mokestį žmogui ir t.t. + gauni Neringos pasą.
            4. Su Neringos pasu po to važinėji po visą neringą nebemokėdamas papildomai. Važineji gražiais, patogiais, itin gerai turizmui pritaikytais autikais. Autikai sugeba ir dviračius ir bagažą paimti. Važinėja dažnai. Reisai labai gerai pritaikyti prie keltų tvarkaraščių. Važinėja ir naktį.

            Tokiu atveju man jokios mašinos nereikia.

            Comment


              As turiu leidimus, bet labai daznai masina palieku Klaipedoj
              O kad sumazintu srautus, tai butu fantastika, nes savaitgali net savo rezervuotoj vietoj net negali pasistatyt. Anksciau buvo idetas uzraktas (gulintis), tai kazkoks gudrocius sugebejo ir ji nulauzt ir pasistatyt

              Bet 50eur, tai manau siek tiek jau prasilenkia su betkokia logika. Suolis nuo 20lt i 10eur jau buvo didelis... Nuosirdziai nesuvokiu jokios logikos ji kelt daugiau nei 20eur, nu dar max 30, bet tikrai ne 50...

              Comment


                Šuolis į €50 būtų logiškas, tik tuo atveju, jei prieš tai būtų paruošta tinkama infrastruktūra. Tokio lygio, kad automobilis visai būtų nereikalingas.

                Comment


                  Jei Neringa būtų Klaipėdos dalis - gal ir būtų logiška. Šiandien dienai Klaipėdos savivaldybė neturi noro įrenginėti Neringai aikštelių. Nebent - tai labai apsimokėtų - tarkim 15-20 e. dienai. Juk tie žmonės ne Melnragėje pinigus paliks.

                  Comment


                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                    As turiu leidimus, bet labai daznai masina palieku Klaipedoj
                    O kad sumazintu srautus, tai butu fantastika, nes savaitgali net savo rezervuotoj vietoj net negali pasistatyt. Anksciau buvo idetas uzraktas (gulintis), tai kazkoks gudrocius sugebejo ir ji nulauzt ir pasistatyt

                    Bet 50eur, tai manau siek tiek jau prasilenkia su betkokia logika. Suolis nuo 20lt i 10eur jau buvo didelis... Nuosirdziai nesuvokiu jokios logikos ji kelt daugiau nei 20eur, nu dar max 30, bet tikrai ne 50...
                    Tai vat, net dabar daug kas mina su dviračiais net turėdami leidimus arba kuriems tie keliasdešimt eurų ne pinigai. Padidinus mokestį iki 50 eurų dviračiai nebeįsitektų siaurame dviračių take. Net dabar savaitgaliais takas būna perpildytas.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                      Kokie čia mokūs/nemokūs poilsiautojai? Daug yra nacionalinių parkų, kur apskritai privatus eismas neįleidžiamas. Neringoje išeitis yra paprasta.
                      1. Atvažiuoji iš Lietuvos į Klaipėdą.
                      2. Klaipėdos pusėje didelėje, pigioje, saugioje aikštelėje palieki mašiną.
                      3. Susimoki už keltą, ekologinį mokestį žmogui ir t.t. + gauni Neringos pasą.
                      4. Su Neringos pasu po to važinėji po visą neringą nebemokėdamas papildomai. Važineji gražiais, patogiais, itin gerai turizmui pritaikytais autikais. Autikai sugeba ir dviračius ir bagažą paimti. Važinėja dažnai. Reisai labai gerai pritaikyti prie keltų tvarkaraščių. Važinėja ir naktį.

                      Tokiu atveju man jokios mašinos nereikia.
                      O tai taip ir bus? Ar visgi niekas nesikeis apart pabrangimo?

                      Comment


                        Panorėjus Neringą galima paversti išvis kurortu be automobilių (vien spec. ir aptarnaujantis transportas). Tik reikėtų patvarkyti infrastruktūrą (patogesnis viešasis transportas, bagažo pristatymas į viešbutį ir t. t.). Nemanau, kad dėl to sumažėtų turistų, tiesiog pasikeistų jų struktūra. Neliktų tų, kurie jaučiasi nelaimingi, jei mašinos negali pasistatyti pliaže bei grožėtis jūra pro automobilio langą . O tiek pačioje Nidoje, tiek Juodkrantėje nėra kur su mašina važiuoti - viskas lengvai pasiekiama ir pėsčiomis. Statyti tiltą išvis būtų nesąmonė - nebent tik pėščiųjų . Protingais sprendimais galima būtų sumažinti automobilių skaičių Neringoje nesumažinant turistų skaičiaus. Kurortas be automobilių galbūt pritrauktų ir papildomų turistų, taptų tam tikru išskirtinumu. Ir reikėtų atsikratyti stereotipo, kad automobiliu atvykstantis turistas būtinai yra turtingesnis nei atvykstantis dviračiu ar viešuoju transportu. Gal kažkada dviratis ir buvo nepajėgumo įpirkti automobilį požymis. Dabar jau ne. Geras dviratis kainuoja daugiau nei prastas automobilis .
                        Paskutinis taisė senasnamas; 2015.11.03, 16:29.

                        Comment


                          Kurortas be automobilių - puiki idėja.

                          Tam reikia:
                          - daug įvairaus VT (gali būti elektrinis)
                          - patogios dviračių infrastruktūros (pvz. dengta užuovėja pralaukti liūtį)
                          - kempingų kiekviename kaimelyje (ne visi gali numinti 50 km iki Nidos)
                          - didelės, saugios aikštelės Klaipėdoje
                          - didelės, saugios aikštelės Šilutėje (Mingėje, Rusnėje) ir susisiekimo iki Nidos

                          Kas greičiausiai bus - 30 e (šiandien jau meras prisipažįsta, kad 50 e siūlė provokaciniais tikslais). Ir nieko naujo. Tas pats takas atsirandantis ir dingstantis. Tie patys MB autobusiukai. Jokios aikštelės Klp.

                          PS jei gerai pamenu, šią vasarą buvo pagauta, kad 10 e rinko "be bilieto". T.y. į kišenę. Kas rinkėjais dirbs - pamirš, kad dar ir algą moka

                          Comment


                            Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                            Kokie čia mokūs/nemokūs poilsiautojai? Daug yra nacionalinių parkų, kur apskritai privatus eismas neįleidžiamas.
                            Aukštaitijos ir Dzūkijos nac. parkuose galima automobiliais važinėtis. Kitu atveju daug miestelių ir kaimų liktų nepasiekiami

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Kurortas be automobilių - puiki idėja.

                              Tam reikia:
                              - daug įvairaus VT (gali būti elektrinis)
                              - patogios dviračių infrastruktūros (pvz. dengta užuovėja pralaukti liūtį)
                              - kempingų kiekviename kaimelyje (ne visi gali numinti 50 km iki Nidos)
                              - didelės, saugios aikštelės Klaipėdoje
                              - didelės, saugios aikštelės Šilutėje (Mingėje, Rusnėje) ir susisiekimo iki Nidos
                              Visiškai pritariu. Kiek papildpmų darbo vietų atsiranda smulkiesiems. Vietiniai taksi, dviračių nuoma, golfo automobilio nuoma, elektroautobusų vairuotojai, mini-kempingai gyventojų kiemuose, ledų pardavėjai ant trasos. Jo, dar suaktyvėtų kitos marių pusės ekonomika.

                              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                              Aukštaitijos ir Dzūkijos nac. parkuose galima automobiliais važinėtis. Kitu atveju daug miestelių ir kaimų liktų nepasiekiami
                              Nu jo, tikriausiai negalvojau, kad būtent taip jūs interpretuosite mano sakinį

                              Čia geras sąrašas:
                              https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_car-free_places

                              Comment


                                Šiemet buvo pasirašyti svarbūs susitarimai tarp projekto rangovų ir būsimų vykdytojų. Jungties tarp Vokietijos ir Danijos statybų darbai turėtų būti pradėti 2018 m. sausio mėnesį bei tęsis 8 su puse metų.

                                Daugiau informacijos: Fehmarn Belt tunnel construction contracts signed

                                Comment


                                  Jus net neisivaizduojat, koks pyktis ima, kai matau tokius projektus. Kai ponai, prisistate sau sodybas Neringoje draudzia bet kokius tiltu ir tuneliu projektus susisiekimui gerinti. Nes mat prie ju vasarnamiu prascioku privaziuos.

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Jus net neisivaizduojat, koks pyktis ima, kai matau tokius projektus. Kai ponai, prisistate sau sodybas Neringoje draudzia bet kokius tiltu ir tuneliu projektus susisiekimui gerinti. Nes mat prie ju vasarnamiu prascioku privaziuos.
                                    Na čia tai bent palyginimas.
                                    Ko gero net vokiečiai į tokio dydžio miestelį kaip Nida nestatytų tilto.

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                      Jus net neisivaizduojat, koks pyktis ima, kai matau tokius projektus. Kai ponai, prisistate sau sodybas Neringoje draudzia bet kokius tiltu ir tuneliu projektus susisiekimui gerinti. Nes mat prie ju vasarnamiu prascioku privaziuos.
                                      Dirbu su keliais inzinieriais dirbanciais prie sito projekto. Tai:
                                      1) Vokieciai nesutinka deti savo pinigu i sita projekta, nes jis jiems visiskai nereikalingas.
                                      2) Danai (budami Danais) dabar sprendzia ar apmoketi ir Vokieciu dali.
                                      3) Greitkelio iki CPH statybos stovejo 7 metus, nes numatyta trasa ejo per labiau prasigyvenusiu sodybu sklypus.

                                      4) Del Nidos - neturiu ten jokio NT ir kitu interesu, bet noreciau kad susisiekimas masinomis butu mazinamas kaip imanoma labiau. Dabartinis keltas Klaipeda-Juodkrante-Nida galetu buti vienintelis budas patekti i Nerija arba jei nori su masina - moki kokius 50Eur uz ivaziavima.

                                      Comment


                                        Parašė jpou Rodyti pranešimą
                                        Dirbu su keliais inzinieriais dirbanciais prie sito projekto. Tai:
                                        1) Vokieciai nesutinka deti savo pinigu i sita projekta, nes jis jiems visiskai nereikalingas.
                                        2) Danai (budami Danais) dabar sprendzia ar apmoketi ir Vokieciu dali.
                                        3) Greitkelio iki CPH statybos stovejo 7 metus, nes numatyta trasa ejo per labiau prasigyvenusiu sodybu sklypus.

                                        4) Del Nidos - neturiu ten jokio NT ir kitu interesu, bet noreciau kad susisiekimas masinomis butu mazinamas kaip imanoma labiau. Dabartinis keltas Klaipeda-Juodkrante-Nida galetu buti vienintelis budas patekti i Nerija arba jei nori su masina - moki kokius 50Eur uz ivaziavima.
                                        Ivaziavima turi riboti kaina, o ne keltas. Keltas yra kliutis kelyje. Nei greitoji, nei gaisrine, nei policijos pajegos negali normaliai greitai patekti i Nerija.
                                        Dabartinis 20 eur ekologijos mokestis ir taip bus palaipsniui didinamas iki 50. Prie sito 50 dar pridek 11 eur keltui, kurie po kurio laiko taps ir 20 ir bet kiek daugiau.
                                        Ar ne geriau butu, jei butu tiltas, su mokamu ivaziavimu?

                                        Comment


                                          Ivaziavima turi riboti kaina, o ne keltas. Keltas yra kliutis kelyje. Nei greitoji, nei gaisrine, nei policijos pajegos negali normaliai greitai patekti i Nerija.
                                          Neringa yra savivaldybė ir turi šiuos pajėgumus Nidoje, Juodkrantėje, etc. Jeigu degs Smiltynė, kiek reikės gaisrininkų, tiek perkels keltas.

                                          Tiltui turi būti ekonominis pagrindimas, o jo nėra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X