Parašė Romas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] "A" juostos Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pilna Šiaurinė gatvė nuo VA iki Žirmūnų gatvės/Kareivių.Bet tai netinka darnaus judėjimo apologetams, kurie nenori pažvelgti į gatvių žemėlapį ir pasvarstyti objektyviai, o ne emocijomis, kad visi persės ant dviračių ir paspirtukų. Ypač žiemą.Parašė John Rodyti pranešimąO kokie būtų siūlymai? Galima ir kitoje temoje.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Yra du nelabai originalūs, bet veiksmingi receptai.Parašė John Rodyti pranešimąO kokie būtų siūlymai? Galima ir kitoje temoje.
1.
Vienas 43 metų senumo - nutiesti Šiaurinę gatvę.
2.
Kitas receptas naujesnis.
Bent pusmečiui uždaryti Ozo gatvę tarp Akropolio ir Kuro aparatūros sankryžos. Formali priežastis būtų koks nors remontas. Ozo gatvės neatidaryti iki tol, kol Šiaurinės gatvės priešininkai kaukdami patys prašys nutiesti Šiaurinę gatvę.
Dar padaryti analogišką remontą kur nors miesto centre, kol nebus gautas finansavimas Šiaurinės gatvės tiesimui.
Toliau - kaip p.1.
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kad nėra savaitgaliais tų kamščių, kiek važiuoju su 5G visada savaitgaliai lenvai pravažiuoja ruožą nuo Akropolio iki Kalvarijų. Taip, darbo dienos gale būna tenka pastovėti kamštyje tarp Akropolio ir Ozo, bet ir šitas tuoj bus išspręsta.Parašė Romas Rodyti pranešimąOzo-Kalvarijų- Kareivių g. sankryžoje sugebama padaryti kamščius net ir šestadieniais.
Bet tai jau kitos temos objektas.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Man patinka antras variantas, būtų gera šoko terapija ir kelias greitam šuoliui į europietiško miesto modelį. Uždarai Ozo g. ir Konstitucijos pr. privačiam transportui metams ir labai greit viešajam transporte atsirastų tiek keleivių, tiek finansų, tiek paskatos įrengti tose gatvėse tramvajųParašė Romas Rodyti pranešimąYra du nelabai originalūs, bet veiksmingi receptai.
1.
Vienas 43 metų senumo - nutiesti Šiaurinę gatvę.
2.
Kitas receptas naujesnis.
Bent pusmečiui uždaryti Ozo gatvę tarp Akropolio ir Kuro aparatūros sankryžos. Formali priežastis būtų koks nors remontas. Ozo gatvės neatidaryti iki tol, kol Šiaurinės gatvės priešininkai kaukdami patys prašys nutiesti Šiaurinę gatvę.
Dar padaryti analogišką remontą kur nors miesto centre, kol nebus gautas finansavimas Šiaurinės gatvės tiesimui.
Toliau - kaip p.1.
 
							
						
- 9 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ties Kareivių/Verkių paskutinį pusmetį padidėję kamščiai dėl nuotekų rekonstrukcijų. O ties Ozo/Kalvarijų/Kareivių sankryža kamščių savaitgaliais nėra ir niekada nebuvo. Gali būti, kad Romas tiesiog supainiojo sankryžasParašė Kristisz Rodyti pranešimą
Tai kad nėra savaitgaliais tų kamščių, kiek važiuoju su 5G visada savaitgaliai lenvai pravažiuoja ruožą nuo Akropolio iki Kalvarijų. Taip, darbo dienos gale būna tenka pastovėti kamštyje tarp Akropolio ir Ozo, bet ir šitas tuoj bus išspręsta.
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ten kamščiai darbo dienomis yra jau nuo pat ryto, net apie 10-11 valandą.Parašė John Rodyti pranešimąTies Kareivių/Verkių paskutinį pusmetį padidėję kamščiai dėl nuotekų rekonstrukcijų.
Kai bus platinama Kareivių gatvė, bus daug darbo su nuotekų ir elektros tinklais. Kam tenka ten važinėti, teks pagalvoti apie laikinas alternatyvas.
Mes tiesiog su tavim per tą sankryžą važinėjam skirtingomis kryptimis. Savaitgaliais nevykusiai pakeičiamas šviesoforų ciklas. Nelieka suderinto "prasiurbimo" sankryžoje su Lukšio gatve. Pravažiavus Ozo-Kalvarijų g. sankryžą kitoje, ties Lidl, iškart užsidega raudona.Parašė John Rodyti pranešimąO ties Ozo/Kalvarijų/Kareivių sankryža kamščių savaitgaliais nėra ir niekada nebuvo. Gali būti, kad Romas tiesiog supainiojo sankryžas
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lukšio g. pravažiavimas yra pagrindinė priežastis kodėl esama A juosta Ozo g. neturi prasmės. Pagal idėją rekonstravus Kareivių-Verkių sankryžą, joje bus nereguliuojamas posūkis į dešinę (link Š.miesto), kas galbūt paskatins daugiau naudotis ta kryptimi. Žinoma didžiausia paskata bus viadukas jungiantis Ozo-Kareivių gatves.Parašė RomasNelieka suderinto "prasiurbimo" sankryžoje su Lukšio gatvė. Pravažiavus viena sankryžą užsidega raudona ties Lidl.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Koks viadukas?Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Lukšio g. pravažiavimas yra pagrindinė priežastis kodėl esama A juosta Ozo g. neturi prasmės. Pagal idėją rekonstravus Kareivių-Verkių sankryžą, joje bus nereguliuojamas posūkis į dešinę (link Š.miesto), kas galbūt paskatins daugiau naudotis ta kryptimi. Žinoma didžiausia paskata bus viadukas jungiantis Ozo-Kareivių gatves.
 Ten tokio net nelabai yra kur įkišti.
							
						Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
1G visada labai normaliai pravažiuoja, nesvarbu koks šviesoforo ciklas.Parašė RomasMes tiesiog su tavim per tą sankryžą važinėjam skirtingomis kryptimis. Savaitgaliais nevykusiai pakeičiamas šviesoforų ciklas. Nelieka suderinto "prasiurbimo" sankryžoje su Lukšio gatvė. Pravažiavus viena sankryžą užsidega raudona ties Lidl.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ten turėtu būti fiziškai atskirtos A juostos, nes garantuoju, kad visi ir toliau važinės kaip važiave.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ar tikrai šioje vietoje A juostos - reikalingos? Neįsiminė, kad virš tilto dažnai susidarytų spūstys, o VT ten pravažiuoja viena kas 10min?Parašė Lettered Rodyti pranešimąAtsirado A juostos ant Valakampių tilto.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jos atlieka ir papildomą funkciją: slopina mėgėjus viršyti greitį, kurių toje vietoje visais laikais buvo apstu.Parašė kutas Rodyti pranešimą
Ar tikrai šioje vietoje A juostos - reikalingos? Neįsiminė, kad virš tilto dažnai susidarytų spūstys, o VT ten pravažiuoja viena kas 10min?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nei vienas furos vairuotojas i tuos zenklus neziuri ir neziures.Parašė Kaid Rodyti pranešimąA juostos ant Valakmapių tilto jau nuo vasario mėnesio.
Čia tik nesenai nubraižė juostas, ženklas stovėjo taip pat nuo vasario.
Toks eismo organizavimas, nes susilpnėjo tilto atramos. Todėl numatytos A juostos ir uždraustas sukiasvorių (virš 40t) eismas.
Galbut furu vairuotojai pakomentuos, ar egzistuoja ir ar jie naudojasi navigacija, kuri paiso marsruta ivertindama tonazo ribojimo zenklus?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Atsiradus horizontaliam A juostos ženklinimui ant Valakampių tilto iš kelių pravažiavimų pastebėjau kad situacija radikaliai pasikeitė: anksčiau turbūt 90% ignoruodavo vertikalų ženklinimą ir toliau važiavo 1 juosta, ne kartą važiuodamas 50 km/h antra juosta sulaukdavau spaudimo iš galo, signalizavimo, mirksėjimo. Piko metu pagal taisykles išsukti nuo tilto Antakalnio kryptimi (autobusų juosta baigiasi prieš pat lėtėjimo juostą) nestabdant eismo antroje juostoje buvo beveik neįmanoma. Dabar 90% transporto persirikiuoja į antrą juostą ir nebevažiuoja A juosta.
Įdomu tai, kad nors pagal KET horizontalus ženklinimas yra svarbesnis, bet tai visiškai neveikia su A juostomis. Gal vien pavadinimas A juostą sufleruoja vairuotojams tai, kad juosta turi būti dažais pažymėta ant asfalto. Spėju pastačius ženklą kuris leistų važiavimą abiem juostom, bet nenutrynus dažų, daugiau vairuotojų važiuotų pagal A juostos taisykles.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Net spėti nereikia. Pažiūrėkit į Švitrigailos gatvę po 20h arba savaitgaliais. Beveik visi važiuoja antra juosta.Parašė Kristisz Rodyti pranešimąSpėju pastačius ženklą kuris leistų važiavimą abiem juostom, bet nenutrynus dažų, daugiau vairuotojų važiuotų pagal A juostos taisykles.
- 1 patinka
 
Comment
 
Comment