Kaip suprantu, Olandų gatvėje (link Filaretų stotelės) platinama gatvės dalis, kurios dėka, galima bus nupiešti A juostą link Vasaros stotelės. Gal ir klystu, pataisykit, jei geriau žinote.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
NeParašė spirit Rodyti pranešimąSavivaldybės juokdariai bando Olandų g., nuo Petro ir Povilo bažnyčios iki viršaus, bando įkišti dar vieną juosta eismui (tikriausiai)
Juostos siaurumas yra neišpasakytas.
bus "A" juosta nuo Krivių stotelės iki šviesoforo prieš Vasaros stotelę. Tačiau ją kompensuos papildoma juosta važiuojant nuo Vasaros st. link Krivių st. (platinama gatvė).
Comment
-
Pas mus juostos man rodos ir taip gerokai platesnės, nei kai kuriuose vakarų didmiesčiuose. Taip pat pas mus vienoje juostoje dažnai net sutalpinama ir parkuojantys ir važiuojantys, taip kad rezervo papildomoms juostoms yra.Parašė spirit Rodyti pranešimąSavivaldybės juokdariai bando Olandų g., nuo Petro ir Povilo bažnyčios iki viršaus, bando įkišti dar vieną juosta eismui (tikriausiai)
Juostos siaurumas yra neišpasakytas.
Comment
-
Manau kai baigs viena puse praples tiek pat kita puse ir tilps ten ta juosta.Parašė spirit Rodyti pranešimąSavivaldybės juokdariai bando Olandų g., nuo Petro ir Povilo bažnyčios iki viršaus, bando įkišti dar vieną juosta eismui (tikriausiai)
Juostos siaurumas yra neišpasakytas.
Comment
-
Per abi puses turėtų sukrapštyti dar vienai juostai…Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimąManau kai baigs viena puse praples tiek pat kita puse ir tilps ten ta juosta.
Comment
-
www.DELFI.lt 2013 m. rugpjūčio 19 d. 17:19
Ugnė Karaliūnaitė,
Vilniaus savivaldybės eksperimentas nepavyko: perbraižomos kelių juostos
Gaila, kad nėra paminėta Švitrigailos gatvė ir Kalvarijų gatvė visoje atkarpoje (praplatinta per ½ juostos tik pora šimtų metrų nuo "Alaušos") ir ypač problemiška Kalvarijų - Kareivių - Ozo gatvių sankryža prie Kuro aparatūros - ten visą antrą juostą užima sukantys į Lukšio gatvę.Miesto savivaldybė skelbia, kad papildomos eismo juostos bus įrengtos Kalvarijų, Ozo, Olandų ir Buivydiškių gatvėse. Savivaldybės atstovai tiki, kad papildomos juostos leis pamiršti prieš liepos pradžią pakeistą kelių ženklinimą tam tikrose sostinės gatvėse. Planuojama visus darbus baigti iki rugsėjo 1 d.
Minėtose gatvėse autobusams skirta juosta nebus naikinama - tiesog daromi papildomi pakeitimai. „Papildomai buvo atlikti infrastruktūriniai pakeitimai – buvo plečiama važiuojamoji gatvių dalis. Todėl, nors maršrutinio transporto eismo juostos ir išliko, tačiau prisidėjo po papildomą eismo juostą bendram srautui“, - DELFI komentavo Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Tomas Kamaitis.
(...)
http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=62112317
Ta pačia proga galėtų patvarkyti absurdiškus šviesoforų ciklus šitose susiaurėjusiose gatvėse.
Comment
-
Spėju tas, kuris yra Vilniaus Tarybos narys ir sąjungos "Taip" pirmininko pavaduotojas.Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Kas tas Monkevičius?
Comment
-
Nieko nesupratau - Delfi savo (anti)stiliuje.Parašė Romas Rodyti pranešimąwww.DELFI.lt 2013 m. rugpjūčio 19 d. 17:19
Ugnė Karaliūnaitė,
Vilniaus savivaldybės eksperimentas nepavyko: perbraižomos kelių juostos
Siaurins juostas?
Comment
-
/\ Jos ir taip susiaurintos (tiksliau, sumažintas juostų skaičius).
Ten Sadauskas tik užsiminė, kad, pvz., Gelež. Vilke rytais prie Ozo viaduko vietoj dviejų susidaro trys juostos (taip yra iš tikrųjų), nes lengvosioms nereikia 3,25-3,50 m pločio juostų.
Gal kur nors tose vietose, kur pripaišta "A" juostų, galima išspausti iš dviejų juostų tris (turbūt kažkas panašaus vyks Kalvarijų gatvėje prie "Alaušos".
Comment
-
Kai atsirado A juosta ten, kartu panaikino posūkius į kairę.Parašė Creatium Rodyti pranešimąM. Monkevičius savo feisbuke rašė, kad Švitrigailos g. svarstoma naikinti kairiuosius posūkius. Reikia spėti, kad panašios mintys svarstomos ir dėl kitų probleminių gatvių.
Comment
-
3.5m tikrai nereikia, kai kamstyje stovi, bet visai kitokie reikalavimai juostos plociui, kai ta atkarpą važiuoji leistinu 80 km/h greičiu.Parašė Romas Rodyti pranešimąGelež. Vilke rytais prie Ozo viaduko vietoj dviejų susidaro trys juostos (taip yra iš tikrųjų), nes lengvosioms nereikia 3,25-3,50 m pločio juostų.
Comment
-
Na, Savanorių pr. nuo Giraitės žiedo iki Basanavičiaus g. jau dabar yra vietomis kiek siauroka net 50km/h važiuojant... Ar čia tik man? Iki Žemaitės g. važiuoji vos ne veidrodėliais susiliesdamas, o viešasis transportas neišsitenka savo juostoje dėl šalikelės kanalizacijos dangčių ir matomai žemai nulinkusių šakų...Parašė Nitro Rodyti pranešimą3.5m tikrai nereikia, kai kamstyje stovi, bet visai kitokie reikalavimai juostos plociui, kai ta atkarpą važiuoji leistinu 80 km/h greičiu.
Comment
-
Na kai šalia važiuoja kos didesnis džipas ar sunkvežimis, tai jau ir ne pro sąleles važiuojant nejaukuParašė Haiku Rodyti pranešimąToje Savanorių atkarpoje dažnai tenka būt, tai neišsitekimas juostose pastebimas bent man nebent prie pėsčiųjų salelių viduryje gatvės.
Beje, kiek pagal standarta turi buti minimaliai skiriama vienai juostai? 3m?
Comment
Comment