Nėra tai labai liūdna, bet sakyčiau nefaina, kad susumavus visų dabartinių projektų A juostų ilgį (Narbuto, Kalvarijų, Ozo, Šeimyniškių, Buivydiškių, Šiaurinė, Kudirkos, Kareivių) gaunasi apytiksliai 22km. T.y. nieko naujo ir ypatingo. Dar berods planuojama A juosta nuo Salininkų žiedo A13 kelyje iki pat Liepkalnio sankryžos, bet visiškai nesuprantu, kam tai ten reikalinga - mieste tikrai yra svarbesnių vietų (pvz. Laisvės pr.).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Ką, per mažai ar per lėtai daroma? Dėl darymo lėtumo tai sutinku, bet 60 km tai daug. Turint omenyje, kad nemaža dalis maršrutų ir važiuos tomis A juostomis dalyje savo maršruto.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNėra tai labai liūdna, bet sakyčiau nefaina, kad susumavus visų dabartinių projektų A juostų ilgį (Narbuto, Kalvarijų, Ozo, Šeimyniškių, Buivydiškių, Šiaurinė, Kudirkos, Kareivių) gaunasi apytiksliai 22km. T.y. nieko naujo ir ypatingo. Dar berods planuojama A juosta nuo Salininkų žiedo A13 kelyje iki pat Liepkalnio sankryžos, bet visiškai nesuprantu, kam tai ten reikalinga - mieste tikrai yra svarbesnių vietų (pvz. Laisvės pr.).
Comment
-
Nesupratau apie ką jūs kalbat ir iš kur tie 60km. Kalba apie tai, kad iki 2030 planuojama nutiesti tik 24km A juostų ir absoliuti dauguma iš jų jau yra suprojektuota/projektavimo stadijoje.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Ką, per mažai ar per lėtai daroma? Dėl darymo lėtumo tai sutinku, bet 60 km tai daug. Turint omenyje, kad nemaža dalis maršrutų ir važiuos tomis A juostomis dalyje savo maršruto.
Comment
-
Kaip gyvenantis toje pusėje, pasakysiu, kad iki karantino kamščiai prasidėdavo šiek tiek toliau, negu Lydos stotelėParašė Pilaitis Rodyti pranešimą<...> Dar berods planuojama A juosta nuo Salininkų žiedo A13 kelyje iki pat Liepkalnio sankryžos, bet visiškai nesuprantu, kam tai ten reikalinga - mieste tikrai yra svarbesnių vietų (pvz. Laisvės pr.).
o jei rimtai, kur galima pamatyti brėžinius A juostos nuo minėtos žiedinės sankryžos iki Liepkalnio gatvės? Ar čia būtų jau su pastarosios gatvės rekonstrukcija?
Comment
-
60km apskritai. Kadangi dabar Vilniuje jau yra 36km A juostų, reiškia per artimiausius 10 metų jų kiekis padidės 67%. Tai ganėtinai įspūdingas skaičius, tad nesuprantu ko čia reikšti savo nepasitenkinimą. Kad tos A juostos jau suprojektuotos tai neypatingai kažką keičia, nes realus palengvėjimas VT keleiviams ateina ne su projektu, o tik su realiu įgyvendinimuParašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Nesupratau apie ką jūs kalbat ir iš kur tie 60km. Kalba apie tai, kad iki 2030 planuojama nutiesti tik 24km A juostų ir absoliuti dauguma iš jų jau yra suprojektuota/projektavimo stadijoje.
Comment
-
Brėžinių berods dar nėra. Numatomų A juostų žemėlapyje ši atkarpa atsirado visai neseniai.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Kaip gyvenantis toje pusėje, pasakysiu, kad iki karantino kamščiai prasidėdavo šiek tiek toliau, negu Lydos stotelė
o jei rimtai, kur galima pamatyti brėžinius A juostos nuo minėtos žiedinės sankryžos iki Liepkalnio gatvės? Ar čia būtų jau su pastarosios gatvės rekonstrukcija?
Tai nėra įspūdingas skaičius, net vizualiai įsijunkite esamų ir projektuojamų A juostų žemėlapįParašė 10.000 Rodyti pranešimą
60km apskritai. Kadangi dabar Vilniuje jau yra 36km A juostų, reiškia per artimiausius 10 metų jų kiekis padidės 67%. Tai ganėtinai įspūdingas skaičius, tad nesuprantu ko čia reikšti savo nepasitenkinimą. Kad tos A juostos jau suprojektuotos tai neypatingai kažką keičia, nes realus palengvėjimas VT keleiviams ateina ne su projektu, o tik su realiu įgyvendinimu
paprasčiausiai glumina tai, kad pagal darnaus judumo planą A juostos turėtų atsirasti vos ne visuose greituosiuose maršrutuose (berods išskyrus S. Batoro gatvę), o dabar tokios vietos kaip Laisvės pr. ar Goštauto gatvė yra ignoruojamos. t
Comment
-
Nėra įspūdingas ? Dar kartą kartoju, matematiškai skaičiuojant čia +67% nuo esamo A juostų tinklo. Man neįdomu ką jūs ten pamatėt tam žemėlapy, skaičiai yra skaičiai. Ko gero net 2013m. naujų A juostų indėlis į bendrą sistemą buvo mažesnisParašė Pilaitis Rodyti pranešimąBrėžinių berods dar nėra. Numatomų A juostų žemėlapyje ši atkarpa atsirado visai neseniai.
Tai nėra įspūdingas skaičius, net vizualiai įsijunkite esamų ir projektuojamų A juostų žemėlapį
paprasčiausiai glumina tai, kad pagal darnaus judumo planą A juostos turėtų atsirasti vos ne visuose greituosiuose maršrutuose (berods išskyrus S. Batoro gatvę), o dabar tokios vietos kaip Laisvės pr. ar Goštauto gatvė yra ignoruojamos. t
Goštauto gatvėje G maršrutas pravažiuoja tik labai menkoje atkarpoje, pažiūrėjau su Google Mapsu, ten nuo Operos ir Baleto teatro žiedo iki Vaižganto gatvės yra viso labo 500 metrų.
Visos A juostos ir bus tose atkarpose, kur važiuoja G maršrutai: Kalvarijų g. važiuoja 1G, V.Kudirkos g. važiuoja 3G, Narbuto g. ir Šeimyniškių g. važiuoja 4G (Šeimyniškių dar ir 6G), Ozo g. važiuoja 5G. Taip kad viskas pagal darnaus judumo planą ir vyksta. Na taip, Laisvės prospekte blogai kad nieko neplanuojama, bet tai nėra priežastis menkinti A juostų kitose gatvėse.Paskutinis taisė 10.000; 2021.01.13, 16:53.
Comment
-
Straipsnyje rašo: "Per artimiausius metus plėsis A juostų tinklas. Šiuo metu Vilniuje 36 km A juostų, o iki 2030 m. jų bus apie 60 km."Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Nesupratau apie ką jūs kalbat ir iš kur tie 60km. Kalba apie tai, kad iki 2030 planuojama nutiesti tik 24km A juostų ir absoliuti dauguma iš jų jau yra suprojektuota/projektavimo stadijoje.
Ne, tokių vietų daug, būtent todėl, kad niekada niekas nelieka kaltas, o kelių tinklas lieka nesutvarkomas dešimtmečiais.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Prieš rašydamas žiūrėjau į tą žemėlapį ir sąmokslo teorijos jame neradau. Mažai vietų mieste, kur chaotiško užstatymo ir nulinės ateities vizijos kvartaluose yra tokių sklypų? Svaidotės kaltinimais ir darot įšvadas neturint tam objektyvaus pagrindo.
Jeigu pradinis skaičius mažas tai ir 1000% gali būti mažai. O palyginimas 10 metų su vienais metais irgi nekoks.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Nėra įspūdingas ? Dar kartą kartoju, matematiškai skaičiuojant čia +67% nuo esamo A juostų tinklo. Man neįdomu ką jūs ten pamatėt tam žemėlapy, skaičiai yra skaičiai. Ko gero net 2013m. naujų A juostų indėlis į bendrą sistemą buvo mažesnis
Comment
-
Aha. O apie 2G ir Laisvės pr.nesinori rašyti? Mano kultinė vieta Šaulių sąjunga priešais MADA nuo bažnyčios kur nėra net įvažos T16, T19, 55 ir 2G stovi bendrame sraute kol kuris nors užtveria pirmą juostą. Šūdmalystė iš VMSA pusės kas liečia A juostas tikrai. Buvau registravęs pasiūlymą prieš 3 metus ir žadėjo padaryti, bet dabartiniame plane nieko nėra.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąVisos A juostos ir bus tose atkarpose, kur važiuoja G maršrutai: Kalvarijų g. važiuoja 1G, V.Kudirkos g. važiuoja 3G, Narbuto g. ir Šeimyniškių g. važiuoja 4G (Šeimyniškių dar ir 6G), Ozo g. važiuoja 5G. Taip kad viskas pagal darnaus judumo planą ir vyksta. Na taip, Laisvės prospekte blogai kad nieko neplanuojama, bet tai nėra priežastis menkinti A juostų kitose gatvėse.Paskutinis taisė Arunasx; 2021.01.14, 11:42.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Tai jau rašiau - blogai kad Laisvės prospekte A juostos nėra numatomos, bet tai nenuneigia paties fakto, kad planuojama A juostų plėtra išties yra galinga.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAha. O apie 2G ir Laisvės pr.nesinori rašyti? Mano kultinė vieta Šaulių sąjunga priešais MADA nuo bažnyčios kur nėra net įvažos T16, T19, 55 ir 2G stovi bendrame sraute kol kuris nors užtveria pirmą juostą. Šūdmalystė iš VMSA pusės kas liečia A juostas tikrai. Buvau registravęs pasiūlymą prieš 3 metus ir žadėjo padaryti, bet dabartiniame plane nieko nėra.
Argumentas negalioja, nes pradinis skaičius yra 36km, tai nėra mažasParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu pradinis skaičius mažas tai ir 1000% gali būti mažai.
Tai kad jokios rimtos plėtros po 2013-ųjų nebuvo. Aišku ten papaišė Santariškėse ir Dariaus ir Girėno g., bet tai labiau atsitiktinės vietos, ne kažkokia sisteminga A juostų plėtraO palyginimas 10 metų su vienais metais irgi nekoks.Paskutinis taisė 10.000; 2021.01.14, 14:48.
Comment
-
36 km yra mažas skaičius šiame kontekste.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąArgumentas negalioja, nes pradinis skaičius yra 36km, tai nėra mažas
Tai kad jokios rimtos plėtros po 2013-ųjų nebuvo. Aišku ten papaišė Santariškėse ir Dariaus ir Girėno g., bet tai labiau atsitiktinės vietos, ne kažkokia sisteminga A juostų plėtra
Tai tuo labiau dabar dar ir už pramiegotus praėjusius 7 metus reikia padirbėti.
- 2 patinka
Comment
-
"A" juostų plėtrai šiemet išskirta 1,5 mln iš reikiamų 4 mln. - neblogas proveržis po ilgos stagnacijos.
Neesu tikras ar šios lėšos įsiskaičiuoja į tokius projektus kaip Kareivių g., kuri pilnai finansuota kitoje eilutėje. Projektams, kurių metu nereiks platint gatvės neturėtų daug "suvalgytI"
Įdomu kam užteks tokios sumos (iš šių metų pirkimų planuojami Kalvarijų, Narbuto, Ozo, Kareivių g. likusios dalies). Berods ateityje dar Šeimyniškių, Buivydiškių, Kudirkos g. planuojami, neaišku kas įskaičiuota į poreikį.
Comment
-
Vilniuje šiaip į bet kokį ženklinimo pasikeitimą visiškai nereaguojama. Prieš du mėnesius ant Valakampių tilto greitis sumažintas iki 50, ir pirma juosta skirta tik VT. 90% vairuotojų vis dar važiuoja pagal senas taisykles - pirma juosta 70+. Važiuojant leistinu greičiu antra juosta sulauki spaudimo iš galo, mirksėjimo šviesomis, signalizavimo ir visų kitų panašių smagumų.
Comment
-
Aš išvis nelabai suprantu kas su tuo Valakampių tiltu daroma jei išvis daroma. Pradžioj galvojau jog darbai tokio rimtumo, kad gal net pėsčiųjų eismas draudžiamas. Kur tau... Pasižiūrėjus iš šono net nepanašu, kad kažkas būtų tvarkoma ligi šiol. Gal kas numanote?Parašė Kristisz Rodyti pranešimąVilniuje šiaip į bet kokį ženklinimo pasikeitimą visiškai nereaguojama. Prieš du mėnesius ant Valakampių tilto greitis sumažintas iki 50, ir pirma juosta skirta tik VT. 90% vairuotojų vis dar važiuoja pagal senas taisykles - pirma juosta 70+. Važiuojant leistinu greičiu antra juosta sulauki spaudimo iš galo, mirksėjimo šviesomis, signalizavimo ir visų kitų panašių smagumų.
Comment
-
Gavau atsakymą iš 3 karto dėl pažadėtos ir atseit prieš 2 metus įtrauktos į A juostų planus šios vietos:Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAha. O apie 2G ir Laisvės pr.nesinori rašyti? Mano kultinė vieta Šaulių sąjunga priešais MADA nuo bažnyčios kur nėra net įvažos T16, T19, 55 ir 2G stovi bendrame sraute kol kuris nors užtveria pirmą juostą. Šūdmalystė iš VMSA pusės kas liečia A juostas tikrai. Buvau registravęs pasiūlymą prieš 3 metus ir žadėjo padaryti, bet dabartiniame plane nieko nėra.
Kitaip sakant naujas otmazas - atseit bus rekonstruojama gatvės atkarpa.Pranešame, kad šiuo metu yra derinami projektiniai pasiūlymai Viešojo transporto eismo juostų plėtros atkarpoms Kalvarijų g. tarp Šeimynykščių g. ir Žalgirio g., Kalvarijų g. tarp Žalgirio g. ir Konstitucijos pr. bei Kalvarijų g. tarp Žalgirio g. Treinio g. (prioriteto tvarka) Jūsų nurodytoje atkarpoje šiuo metu nenumatyta, atskiros A juostos įvedimas/įrengimas bus atliekamas rekonstruojant gatvės atkarpą. Papildomai pranešame, kad kaip laikiną viešojo transporto srautų reguliavimo priemone Jūsų nurodytoje atkarpoje- įrengsime įvažą
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
IMHO - labai yra, nes 2G ten nestoja ir būna priverstas laukti jei koks kitas stoja prieš nosį.Parašė digital Rodyti pranešimąJau rašiau, pakartosiu - IMHO nėra didelės prasmės toj stotelėj daryti įvažą.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Ten yra tik ta vienintelė autobusų juosta ir 2G vairas į kairę nesisuka?Parašė Arunasx Rodyti pranešimąIMHO - labai yra, nes 2G ten nestoja ir būna priverstas laukti jei koks kitas stoja prieš nosį.
Comment
Tai kad ten neaišku kodėl net juostų neperbraižė, t.y. kaip buvo pirmą ir antrą juostas skirianti punktyrinė linija, taip ji ir liko. Jei jau savivaldybė taupo ant dažų, tai bent jau galėjo tą kelio ženklą pastatyti kur geltoname fone “Dėmesio ! Eismo organizavimo pakitimai”
Comment