Parašė Ignalina
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Įprasta praktika ten, kur nėra absoliučiai jokios kokybės kontrolės, standartų ir vienintelis prioritetas darant bet kokius darbus yra krachaborinimas. O normaliuose miestuose žinoma, kad ne.Parašė rmss Rodyti pranešimąJei atnaujint dėl Čiurlionio g., tai panašu, kad nelies tos atkarpos tvarkytos prieš kelis metus. Ten buvusios sukrautos plytelės panaudotos kitose atkarpose. Bet tarpams, vietoj atsijų, naudotas smėlis ar tai smulkus žvyras, čia įprasta praktika?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Praėjo dar beveik mėnuo, ir sugrįžo darbininkai! Tiesa, VMS atmazas buvo, kad pritrūko plytelių, tik įdomu, kad prieš tai klojo įprastas betonines, o dabar kažkas panašaus į granitą, lyg ir nesu tokių pastaruoju metu Vilniuje matęs (kažkas panašaus į Vilniaus g.). Nesiskundžiu, bet vienok biški keista. Deja, kol kas foto neturiu (čia vienas dalykas kur su Johnu galima sutikti, tai nenorėjau su žmogais fotografuot).Parašė Kaid Rodyti pranešimąKovo gale rašiau apie tvarkomą 100m tako dalį Pylimo g.:
https://www.miestai.net/forumas/foru...46#post2119746
Praėjo du mėnesiai:
Nuotrauką citatoje palieku dėl konteksto.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tikrai sugrįžo į Pylimo g.
Primenu, kad čia darbai vyksta nuo kovo mėnesio, 100 m atkarpoje. Cirkas, tęsiasi...
Išmontavo visus sudėtus naujus vejos bortelius
Deda granitines 30x30cm plyteles (ant palečių neradau įprastinių gamintojo lipdukų su sertifikatu)
Paletes miesto centre reikia vat būtent taip susandeliuot, vidury takų. Paskutiniai kolukiečiai tie grindiečiai...
Taip pat Palangos g. pradėjo lupt
- 16 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Blogai, kad tai kažkam atrodo normalu. Reikia nustoti naudoti visokias just-in-time-delivery nesąmones ir turėti reikiamas medžiagas prieš pradedant darbus.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąIr, kas čia blogai? Nu taip, negavo medžiagų iš tiekėjo, nutinka. Priminti kiek vyko Šimašiaus ta pati Vilniaus gatvės rekonstrukcija?
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš siūlau nusileisti į realų pasaulį su visomis jo organizacinėmis ir geopolitinėmis grožybėmis. Ar teko butą/namą kada remontuot? Jei būtų tekę žinotumėt, kad kažkokie medžiagų vėlavimai yra neišvengiami ir vyksta nuolat. Net privačiame sektoriuje, kur gali nesirinkti abejotinos reputacijos įmonę. O čia dar sudėtingiau nei namas, nes a) konkursai b) paraleliai vykdoma dešimtys skirtingų darbų, su jų optimizavimu.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Siūlau pačiam nusileist ant žemės bei nelyginti viešos vietos su butais. Gatve naudojasi įvairaus amžiaus ir poreikius turintys piliečiai 24/7, viešos infrastruktūros savininkas turi užtikrinti saugų jos naudojimąsi.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąAš siūlau nusileisti į realų pasaulį su visomis jo organizacinėmis ir geopolitinėmis grožybėmis. Ar teko butą/namą kada remontuot? Jei būtų tekę žinotumėt, kad kažkokie medžiagų vėlavimai yra neišvengiami ir vyksta nuolat. Net privačiame sektoriuje, kur gali nesirinkti abejotinos reputacijos įmonę. O čia dar sudėtingiau nei namas, nes a) konkursai b) paraleliai vykdoma dešimtys skirtingų darbų, su jų optimizavimu.
Šiuo atveju yra brutalus neūkiškumas, kai viskas išknisama, sudedami bortai ir paliekama 4 mėnesiams bet kaip, o vėliau dar ir naujos medžiagos išardomos. Kaip jie galėjo pradėti darbus, kai nežinojo/žinojo, kad nėra medžiagų? Ir jokių čia konkursų nebuvo, nes vykdo savivaldybės įmonė pagal užsakymą be jokio optimizavimo, siūlau nueiti dienos metu ir pažiūrėti, kaip ta Grinda "optimizuotai ir neorganizuotai", apie darbų sauga jiems irgi labai toli.
- 9 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Siūlau pačiam nusileist ant žemės bei nelyginti viešos vietos su butais. Gatve naudojasi įvairaus amžiaus ir poreikius turintys piliečiai 24/7, viešos infrastruktūros savininkas turi užtikrinti saugų jos naudojimąsi.
Šiuo atveju yra brutalus neūkiškumas, kai viskas išknisama, sudedami bortai ir paliekama 4 mėnesiams bet kaip, o vėliau dar ir naujos medžiagos išardomos. Kaip jie galėjo pradėti darbus, kai nežinojo/žinojo, kad nėra medžiagų? Ir jokių čia konkursų nebuvo, nes vykdo savivaldybės įmonė pagal užsakymą be jokio optimizavimo, siūlau nueiti dienos metu ir pažiūrėti, kaip ta Grinda "optimizuotai ir neorganizuotai", apie darbų sauga jiems irgi labai toli.
Toks jausmas kad darbų organizavimas turi kažką bendro su tuo, kas ta infrastruktūra naudojasi
 Ir dar kartą - pabandykite susitvarkyti bent butą/namą, prieš pasakodami apie darbų vykdymą. FYI niekas nelaukia kol atkeliaus medžiagos prieš kažką darant, nes tada darbai vyktų penkis kart lėčiau, spėtų pabrangti, o ir lieka neišspręstas sandėliavimo klausimas.
Beje, sprendžiant iš jūsų sarkazmo, visiškai nesuprantate kas yra darbų optimizavimas. Paprastai tariant, tai yra procesas, kuris aukojant dabartinį komfortą leidžia sutaupyti. Vienas iš tokio proceso pavyzdžių yra pvz kai įranga/specialistai panaudojami ne sulig kiekvienu atskiru padarytu kelio ruožu, o vienu ypu, sutaupant. Kaip pvz gatvių žymėjimas (dėl kurio čia kažkas kitas piktinosi), kainos prasme daug efektyviau yra išnuomoti/atsivežti įrangą/specialistus vieną kartą, nei kiekvienąkart pabaigus kokį nors trumpą ruožą, nors tai ir sukelia miestiečiams sunkumų. Ir tai galioja ne vien gatvių žymėjimui bet ir kitiems darbams.
Žodžiu, viskas labai paprasta tik sėdint ant sofkutės.
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Laukia, ir labai laukia, jeigu pinigus kainuoja tarpas tarp darbų pradžios ir pabaigos. Jeigu infrastruktūra negali normaliai naudotis ir nėra jokios alternatyvos, tai praktiškai infrastruktūra yra sunaikinama.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąFYI niekas nelaukia kol atkeliaus medžiagos prieš kažką darant, nes tada darbai vyktų penkis kart lėčiau, spėtų pabrangti, o ir lieka neišspręstas sandėliavimo klausimas.
Niekas neiškasa asfaltuotos gatvės ir kelis mėnesius palieką ją kaip gruntą nieko kito nedarant, "nes negauna asfalto". Bet kadangi požiūris į pėstiesčiuosius yra koks yra, tai laikoma priimtina.
- 9 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pirmas dalykas, kad naudotis ta infrastruktūra yra vis dėl to galima, jeigu neišsikalinėjus. Nes praeiti ten galima (pats ne kartą ėjau), plius, jeigu jau bijai išsitepti batus, visada yra takas kitoje gatvės pusėje (jums alternatyva). Ir šiaip, gal yra skirtumas tarp asfalto, kuris yra gaminamas čia vietoje ir granitinių plytelių, kurios importuojamos.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Laukia, ir labai laukia, jeigu pinigus kainuoja tarpas tarp darbų pradžios ir pabaigos. Jeigu infrastruktūra negali normaliai naudotis ir nėra jokios alternatyvos, tai praktiškai infrastruktūra yra sunaikinama.
Niekas neiškasa asfaltuotos gatvės ir kelis mėnesius palieką ją kaip gruntą nieko kito nedarant, "nes negauna asfalto". Bet kadangi požiūris į pėstiesčiuosius yra koks yra, tai laikoma priimtina.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na šiaip ir asfaltui reikia medžiagų, bet jei jau jums norisi, tai gali ir tiesiog asfalto klotuvo neturėt, nes prie kitų projektų visi kiti naudojami. Ar būtų dėl tokios priežasties normalu jog jums prie namų gatvė kelis mėnesius būtų gruntinė su 0 vykstančių darbų? Važiuoti juk galima, jei labai nepatinka, tai galima greta esančia gatve irgi važiuoti.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Pirmas dalykas, kad naudotis ta infrastruktūra yra vis dėl to galima, jeigu neišsikalinėjus. Nes praeiti ten galima (pats ne kartą ėjau), plius, jeigu jau bijai išsitepti batus, visada yra takas kitoje gatvės pusėje (jums alternatyva). Ir šiaip, gal yra skirtumas tarp asfalto, kuris yra gaminamas čia vietoje ir granitinių plytelių, kurios importuojamos.
Lygiai kaip nėra logiška laikyti kelis mėnesius gatvę purvynu, taip pat nėra logiška laikyti kelis mėnesius šaligatvi purvynu.
- 7 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, teko, ir buto remonto medžiagų vėlavimo atveju buvo kreiptasi į vartotojų teises ir įmonė gavo baudą.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąAš siūlau nusileisti į realų pasaulį su visomis jo organizacinėmis ir geopolitinėmis grožybėmis. Ar teko butą/namą kada remontuot? Jei būtų tekę žinotumėt, kad kažkokie medžiagų vėlavimai yra neišvengiami ir vyksta nuolat. Net privačiame sektoriuje, kur gali nesirinkti abejotinos reputacijos įmonę. O čia dar sudėtingiau nei namas, nes a) konkursai b) paraleliai vykdoma dešimtys skirtingų darbų, su jų optimizavimu.
Tai sakai viešame sektoriuje neįmanoma nepradėti darbų kol neatvežė plytelių? Dėl kokių priežasčių?
Laukia. Kol nėra medžiagų pradėti yra visiška nesąmonė.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąFYI niekas nelaukia kol atkeliaus medžiagos prieš kažką darant, nes tada darbai vyktų penkis kart lėčiau, spėtų pabrangti, o ir lieka neišspręstas sandėliavimo klausimas.
Beje, sprendžiant iš jūsų sarkazmo, visiškai nesuprantate kas yra darbų optimizavimas. Paprastai tariant, tai yra procesas, kuris aukojant dabartinį komfortą leidžia sutaupyti. Vienas iš tokio proceso pavyzdžių yra pvz kai įranga/specialistai panaudojami ne sulig kiekvienu atskiru padarytu kelio ruožu, o vienu ypu, sutaupant. Kaip pvz gatvių žymėjimas (dėl kurio čia kažkas kitas piktinosi), kainos prasme daug efektyviau yra išnuomoti/atsivežti įrangą/specialistus vieną kartą, nei kiekvienąkart pabaigus kokį nors trumpą ruožą, nors tai ir sukelia miestiečiams sunkumų. Ir tai galioja ne vien gatvių žymėjimui bet ir kitiems darbams.
Žodžiu, viskas labai paprasta tik sėdint ant sofkutės.
Tai kai žala miesto gyventojams yra vertinama kaip 0 vertės, tai tada ir gaunasi pigiau šitaip dirbti, o jeigu žala būtų įvertinama tai pasirodo samdyti aparatą kiekvienam gabalui būtu pigiau. Bet mūsųs savivaldybė matyt dirba pagal rusiškas paniatkes.
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kad kiek žinau, visame civilizuotame pasaulyje yra taip optimizuojama. Bent toje pačioje Prahoje (kurioje gyvenau ir į kurią dažnai referinu) irgi daroma taip pat.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai kai žala miesto gyventojams yra vertinama kaip 0 vertės, tai tada ir gaunasi pigiau šitaip dirbti, o jeigu žala būtų įvertinama tai pasirodo samdyti aparatą kiekvienam gabalui būtu pigiau. Bet mūsųs savivaldybė matyt dirba pagal rusiškas paniatkes.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei ten buvote gal netyčia matėte ar tuo pačiu neaptvarkė subirusio šaligatvio žiedo centre? Tarkime čia: https://maps.app.goo.gl/8WSS2yVreh9dRYjS8
Nes paprastai Benunskas kai asfaltuoja šiek tiek ir šaligatvius aptvarko.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip tvarkant reikalus labai greitai taptum nemokiu ir bankrotu. Prisipirkti medžiagų sezonui į priekį, daryti tarpinę sandėliavimo stotelę su papildomu perkrovimu, nuomotis plotus sandėliavimo erdvės dešimtims lygiagrečių objektų, dar ir logistų papildomai įdarbinti kad visa tai sureguliuotų... Dar sezonui neįpusėjus jau šviestum visuose creditreform, kaip neigiamo balanso padidintos rizikos klientas ir greit nebegautim medžiagų be išankstinio mokėjimo. O su tokia papildoma finansine našta dar ir konkursuose reiktų sukonkuruoti mažiausia kaina, kai pačio medžiagos vien dėl logistikos išbrangtų 10-20proc.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Laukia. Kol nėra medžiagų pradėti yra visiška nesąmonė.Paskutinis taisė Ginthus; 2024.06.19, 20:50.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai tegu bankrutuoja. Gal vietoj jų ateis normalios įmonės sugebančios logistiką susitvarkyti. Vat kai konkursai rengiami vien su mažiausios kainos reikalavimu tai tada ir prasideda visos bėdos.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTaip tvarkant reikalus labai greitai taptum nemokiu ir bankrotu. Prisipirkti medžiagų sezonui į priekį, daryti tarpinę sandėliavimo stotelę su papildomu perkrovimu, nuomotis plotus sandėliavimo erdvės dešimtims lygiagrečių objektų, dar ir logistų papildomai įdarbinti kad visa tai sureguliuotų... Dar sezonui neįpusėjus jau šviestum visuose creditreform, kaip neigiamo balanso padidintos rizikos klientas ir greit nebegautim medžiagų be išankstinio mokėjimo. O su tokia papildoma finansine našta dar ir konkursuose reiktų sukonkuruoti mažiausia kaina, kai pačio medžiagos vien dėl logistikos išbrangtų 10-20proc.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ateis tokios pačios, siūlančios mažiausią kainą.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai tegu bankrutuoja. Gal vietoj jų ateis normalios įmonės sugebančios logistiką susitvarkyti. Vat kai konkursai rengiami vien su mažiausios kainos reikalavimu tai tada ir prasideda visos bėdos.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Man atrodo, kad rašote prasimanymus, nes netikiu, kad nežinote kiek gatvėse kainuoja medžiagos ir kiek – darbas.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTaip tvarkant reikalus labai greitai taptum nemokiu ir bankrotu. Prisipirkti medžiagų sezonui į priekį, daryti tarpinę sandėliavimo stotelę su papildomu perkrovimu, nuomotis plotus sandėliavimo erdvės dešimtims lygiagrečių objektų, dar ir logistų papildomai įdarbinti kad visa tai sureguliuotų... Dar sezonui neįpusėjus jau šviestum visuose creditreform, kaip neigiamo balanso padidintos rizikos klientas ir greit nebegautim medžiagų be išankstinio mokėjimo. O su tokia papildoma finansine našta dar ir konkursuose reiktų sukonkuruoti mažiausia kaina, kai pačio medžiagos vien dėl logistikos išbrangtų 10-20proc.
O kai tuos darbus daro „Grinda“, kuriai medžiagas užsako ir nuperka VMSA atskiru konkursu, tai... atrodo, kad tiesiog sąmoningai klaidinate.
Comment
 
Comment