Parašė Resutas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Ten yra daug posūkių į kairę, o ir ties sankryžomis su Švitrigailos ir Burbiškių gatvėmis būtinai reikia dviejų juostų ta pačia kryptimi link šviesoforo. Taigi nelabai ten tilptų dviračių takai per visą ilgį. Siūlyčiau vidurinę juostą padaryti kairiems apsisukimams, kur jie yra, o kur nėra - įrengti trumpas skiriamosios juostos atkarpas su medžiais irba krūmais.Lietuva visiems.
Comment
-
ogo, Pabrade labiau siuolaikiska, nei Savanoriu pr. nuo ziedo iki Basanaviciaus. Ten pastoviai trukdo tie kas suka i kaire.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pabradės centrinė gatvė:

Comment
-
Būtent, ten irgi reiktų vidurinės juostos posūkiams į kairę, taip pat panaikinti tas VT juostas (kurios vis tiek susilieja su pirma juosta prie pėsčiųjų šviesoforų), išskyrus atkarpas prie sankryžų. O kur nėra kairių posūkių būtų graži žalia skiriamoji juostaParašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
ogo, Pabrade labiau siuolaikiska, nei Savanoriu pr. nuo ziedo iki Basanaviciaus. Ten pastoviai trukdo tie kas suka i kaire.
Lietuva visiems.
Comment
-
Sunku pavadinti geru pavyzdžiu centrinę gatvę Pabradėje. Dviratininkų ten būna daug. Nesuprantu kodėl negalima buvo palikti kelkraščio dviračių eismui? Dabar dviratininkai važiuoja kartu su automobiliais. Lenkimams vietos nėra. Net išvažiuojant į tą pusinę juostą lenkti dviratį yra sudėtinga ir labai pavojinga kadangi įrengos "saugumo" salelės kas šimtą metrų. Daug kartų mačiau kaip fiziškai automobiliai negali aplenkti močiutės minančios 10km/h greičiu.Parašė Creatium Rodyti pranešimą1. Talpinti tris juostas. Jeigu netelpa, galima vidurinę juostą daryt pusinę ir skirti posūkiams.
Pavyzdys:
Pabradės centrinė gatvė
Comment
-
Sutinku, nors turėjau omenyje, kad ten važiuoja daug užmiestinių, tarpmiestinių autobusų. Jiems irgi pagelbėtų VT juosta. Beje jie jomis turi teisė naudotis?Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
kad pro ten nevaziuoja VT. Tik 13 autobusas, o jis kazkur 1-2 kartus per valanda. Tai vardan jo tikrai neverta.
Comment
-
O kodėl blogai yra kraštuose išskirti dviračių juostas? Kad ir nutrūkstančias? Ties Švitrigailos ir Burbiškių g., juostos per įvažiavimus nuvestų į šaligatvius ir ties pačiomis sankryžomis dviračiai važiuotų bendru srautu su pėsčiaisiais (o ir šiaip pėsčiųjų Panerių g. mažai). Ties Švitrigailos g. atsirastų ženklai bendras pėsčiųjų dviračių takas. Už sankryžų vėl būtų grįžtama į važiuojamą dalį. Dviračių juostos nutrūktų ties stotelėmis, stotelėse pažymimi geltoni zigzagai ir A juostos, o už stotelės vėl prasideda dviračių juosta. Tarp Mindaugo g. ir Autobusų stoties būtų išskiriamos parkingų juostos, nes ten vienintelė atkarpa, kur parkuojamasi važiuojamoje dalyje, ten dviračių juostų nebūtų.Parašė abruo Rodyti pranešimąTen yra daug posūkių į kairę, o ir ties sankryžomis su Švitrigailos ir Burbiškių gatvėmis būtinai reikia dviejų juostų ta pačia kryptimi link šviesoforo. Taigi nelabai ten tilptų dviračių takai per visą ilgį. Siūlyčiau vidurinę juostą padaryti kairiems apsisukimams, kur jie yra, o kur nėra - įrengti trumpas skiriamosios juostos atkarpas su medžiais irba krūmais.
Comment
-
Na, aš nenagrinėju Pabradės centrinės g. projekto kaip po tokio. Aš duodu pavyzdį horizontaliojo žymėjimo, kurį galima taikyti per plačiose gatvėse Vilniuje (kol pribręsim prie siaurinimo).Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimąSunku pavadinti geru pavyzdžiu centrinę gatvę Pabradėje. Dviratininkų ten būna daug. Nesuprantu kodėl negalima buvo palikti kelkraščio dviračių eismui? Dabar dviratininkai važiuoja kartu su automobiliais. Lenkimams vietos nėra. Net išvažiuojant į tą pusinę juostą lenkti dviratį yra sudėtinga ir labai pavojinga kadangi įrengos "saugumo" salelės kas šimtą metrų. Daug kartų mačiau kaip fiziškai automobiliai negali aplenkti močiutės minančios 10km/h greičiu.
Comment
-
Toks variantas, žinoma, pigesnis, bet mažiau saugus. Kairiųjų posūkių ten daug, apvažinėjantys sukančius neišvengiamai įvažiuos į dviračių juostą, o tai ganėtinai nesaugu. O dar pėsiųjų perėjų saugumo salelės susiaurina gatvę keliose vietose. Kartais matosi, kaip nutinka Kęstučio g., kur nuolat "užlipama" ant dviračių juostų. Geriau jau ištisinis dviračių takas su šaligatviu nei juosta gatvėje, manau.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
O kodėl blogai yra kraštuose išskirti dviračių juostas? Kad ir nutrūkstančias? Ties Švitrigailos ir Burbiškių g., juostos per įvažiavimus nuvestų į šaligatvius ir ties pačiomis sankryžomis dviračiai važiuotų bendru srautu su pėsčiaisiais (o ir šiaip pėsčiųjų Panerių g. mažai). Ties Švitrigailos g. atsirastų ženklai bendras pėsčiųjų dviračių takas. Už sankryžų vėl būtų grįžtama į važiuojamą dalį. Dviračių juostos nutrūktų ties stotelėmis, stotelėse pažymimi geltoni zigzagai ir A juostos, o už stotelės vėl prasideda dviračių juosta. Tarp Mindaugo g. ir Autobusų stoties būtų išskiriamos parkingų juostos, nes ten vienintelė atkarpa, kur parkuojamasi važiuojamoje dalyje, ten dviračių juostų nebūtų.
Lietuva visiems.
Comment
-
Nebent kuoliukais (lanksčiais signaliniais stulpeliais) kas pvz. 1-2 m apstatyt, kur dviračių juostos ištisinė būtų?Parašė abruo Rodyti pranešimą
Toks variantas, žinoma, pigesnis, bet mažiau saugus. Kairiųjų posūkių ten daug, apvažinėjantys sukančius neišvengiamai įvažiuos į dviračių juostą, o tai ganėtinai nesaugu. O dar pėsiųjų perėjų saugumo salelės susiaurina gatvę keliose vietose. Kartais matosi, kaip nutinka Kęstučio g., kur nuolat "užlipama" ant dviračių juostų. Geriau jau ištisinis dviračių takas su šaligatviu nei juosta gatvėje, manau.
Comment
-
Nėra ta atkarpa tokia ilga, pavažiuoji ir močiutė nusuka. O saugūs posūkiai į kairę ten ryškiai pagerino padėtį. Kiek ten pravažiuoju su dviračiu arba auto, nė karto neužkliuvo, kad šiti pakeitimai būtų pabloginę padėtį. Bet juntamai sumažėjo eismo greitis.Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimąSunku pavadinti geru pavyzdžiu centrinę gatvę Pabradėje. Dviratininkų ten būna daug. Nesuprantu kodėl negalima buvo palikti kelkraščio dviračių eismui? Dabar dviratininkai važiuoja kartu su automobiliais. Lenkimams vietos nėra. Net išvažiuojant į tą pusinę juostą lenkti dviratį yra sudėtinga ir labai pavojinga kadangi įrengos "saugumo" salelės kas šimtą metrų. Daug kartų mačiau kaip fiziškai automobiliai negali aplenkti močiutės minančios 10km/h greičiu.
Comment
-
Ai va radau, kad toje pačioje ministerijoje 2010 metais INŢINERINIŲ SAUGAUS EISMO PRIEMONIŲ PROJEKTAVIMO IR NAUDOJIMOParašė AudriusV Rodyti pranešimą
Nemanau, kad savivaldybė gali patvirtinti , tai kas prieštarautų ar neatitinka ministerijos patvirtintų taisyklių.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...3-82d5bef62131
Jų priede nurodyti gana konkretūs atstumai .
Nebent būtų surasta s kažkoks apėjimas šių taisyklių kaip individualiai projektuojami ženklai ar kažkas panašaus.
REKOMENDACIJOS R ISEP 10, keitė skydus be užrašų su ženklo centravimu viršuje į ženklo centravimą centre, bet pats skydas buvo visvien didelis. Pagal viską taisyklės yra viršesnės ir naujesnės, tai turi būti statomi tie mažiukai. Vilniaus savivaldybės kažko reglamentuojančio neradau.
- 1 patinka
Comment
-
Šiandien gavau atsakymą iš "Tvarkau Vilnių" dėl šito nuostabaus šaligatvio Geležinkelio gatvėje, per kurį eina daug turistų (šiandien kaip tik vienas fotografavo šitą šaligatvį ir apgriuvusią tvorą, o paskui paklausė manęs rusiškai ar tai jau miesto centras "nes pagal žemėlapį tai jau centras, bet kažkaip nepanašu..." ir paklausė kaip nueit į tikrąjį centrą).
Štai koks atsakymas:
Toks atsakymas man atrodo mažiausiai keistai, aš nesu ekspertas, todėl prieš "kariaujant" toliau, noriu paklaust jūsų:Informuojame, kad Vilniaus miesto senamiestyje yra gerokai virš 100 gatvių, kurių didelė dalis yra grįstos senovinėmis trinkelėmis. Tokių gatvių remontas reikalauja ypatingai didelių resursų finansiniu ir laiko atžvilgiu. Pažymėtina, kad Vilniaus senamiestis yra kultūros paveldo teritorijoje, todėl keičiant susisiekimo infrastruktūros dangų rūšį, įrengiant naujas dangas, tokiems darbams reikalinga rengti techninius projektus, kas papildomai reikalauja nemažų laiko resursų. Atkreiptinas dėmesys, kad rekonstruojant Vilniaus miesto senamiesčio gatves, taip pat reikia įvertinti praeito šimtmečio pradžioje įrengtų inžinerinių tinklų būklę ir priimti sprendimus dėl jų renovacijo būtinumo, nes įrengus naujas, ar suremontavus senas dangas ir įvykus inžinerinių tinklų avarijai, tektų pakartotinai ardyti naujai sutvarkytas dangas. Atsižvelgiant į tai kas išdėstyta, nėra galimybių per keletą metų sutvarkyti visas Vilniaus miesto senamiesčio gatves atnaujinant dangas. Apgailestaujame, tačiau Geležinkelio gatvės rekonstrukcijos darbai šiais metais nenumatyti, išskyrus atkarpą nuo geležinkelio stoties pastato link Dariaus ir Girėno gatvės, kur suprojektuoti nauji dviračių bei pėsčiųjų takai, taip pat asfalto dangos atnaujinimas. Verta paminėti, kad Vilniaus miesto senamiestis visgi atsinaujina. Per šiuos kelis metus atnaujinta Lukiškių aikštė, Totorių, Vitebsko, Vainiūno, Goštauto, Škirpos al. ir kitų gatvių dangos, įgyvendinti „Paminklo dr. Jonui Basanavičiui ir jo prieigų prie Lietuvos nacionalinės filharmonijos tvarkybos darbai“, „Vilniaus gatvės nuo Gedimino pr. iki Islandijos g. kapitalinis remontas“ projektai ir kiti darbai.
Atsiprašome dėl keliamų nepatogumų iki šiol dar nesutvarkytose senamiesčio gatvėse.
1) Ar tai tikrai yra senovinės trinkelės? (atsakymas kaip ir aiškus, bet vis gi, gal aš kažko nesuprantu...)
2) Ar Geležinkelio gatvės atkarpa nuo Seinų gatvės iki Drujos gatvės yra Senamiestyje? Nes visur kur žiūrėjau - tai Naujamiestis.
3) Ar tikrai tam, kad tiesiog pakeist trinkeles (na arba blogiausiu atveju sudėt lygiai tas pačias, kad jos nekeltų pavojaus) reikia "ypatingai didelių resursų finansiniu ir laiko atžvilgiu"?
4) Jeigu tam reikia tokių kosminių pastangų, kuo skiriasi tos pačios gatvės atkarpa prie McDonald's, kur praeitais metais tokias pačias trinkeles tiesiog pakeitė tom default naujom trinkelėm, kaip bet kuriam miegamajam rajone?
Šiaip, sakyčiau, nors ir daug kartų esu susiduręs su "Tvarkau Vilnių" ir daug kartų jie atsisakydavo kažką tvarkyt, bet tokio atsakymo dar nesu gavęs... "suremontavus senas dangas ir įvykus inžinerinių tinklų avarijai, tektų pakartotinai ardyti naujai sutvarkytas dangas" - tiesiog wow, tipo dzin kad ten vietomis išvis nėra trinkelių, vietomis jos belenkaip išsikišusios ir kelia pavojų ir tokia situacija yra ne kažkur kieme Fabuose, o turistinėje vietoje (plius šiais metais bus paspirtukų sharingas), bet kažkokių veiksmų iš savivaldybės galima tikėtis tik po avarijos, nuostabu. Dar labai mielai atrodo ta atmazkė , kad nu jo, čia mes paliksime kaip yra, tegul žmonės žalojasi, bet vat užtat praeitais metais sutvarkėm Lukiškių aikštę, sutvarkysime Totorių ir dar porą Senamiesčio gatvių, pvz Goštauto, kuri šiaip nėra Senamiestyje, na bet gal jūs to nežinot ir pavyks prikabint jums makaronų...
- 2 patinka
Comment
-
Atsakymas kaip wataboutizmas: kalbi apie vieną, jie apie kitą. Kam ta litanija apie sutvarkytas dalis Senamiestyje? Be to, jų paminėtoje sutvarkytų atkarpų dalyje sakoma, kad sutvarkė Totorių. Užvakar ėjau pro Totorių g. "Maxima", gaila fotoaparato neturėjau, bet šalia jos visa atkarpėlė plytelių jau juda, kliba, per lietų bus "smagu" eiti.
Atsakyti galiu taip:
1) Ne, plytelės tikrai nėra senovinės, bet po jomis gali būti bruko;
2) Pagal oficialias ribas taip senamiestyje, kad ir kaip keistai tai atrodytų;
3) Na, manau, kad jie yra užplanavę ką daryti, o ten reikia kapitaliai remontuoti. Pats žinote, kokia skylė yra Vilnius ir kiek mes veluojame darbų apimtimi.
4) Finansiškai tai kainuoja nedaug, bet, žinote, daryk pirkimą, projektą rašyk ir t.t....
Manęs nenustebino. Kaip sako Trumpas - Sad.
- 1 patinka
Comment
-
Nesikeikiant toks ispudis kad pats Simasius atrase.. prie ko ten kas jau padaryta, kazkokius projektus ivardina.. Kazkoks propagandinis atrasalas. Kaip ir sakiau, jie tiesiog nenori ir specialiai del kazkokiu mums dar nezinomu priezasciu atsifutbolina ir netvarko teritorijos nuo Stoties iki Ausros vartu, pro kuria eina bemaz VISI turistai atvaziave traukiniais.
- 2 patinka
Comment
-
Taip, pats tą pastebėjau eidamas Totorių gatve, na bet čia nieko naujo, tokia pat kokybė ir minėtoje Lukiškių aikštėje, ir Basanavičiaus aikštėje, ir daug kur kitur. Jau pradedu priprast prie Šimašiaus GOST'o...Parašė R.D. Rodyti pranešimąAtsakymas kaip wataboutizmas: kalbi apie vieną, jie apie kitą. Kam ta litanija apie sutvarkytas dalis Senamiestyje? Be to, jų paminėtoje sutvarkytų atkarpų dalyje sakoma, kad sutvarkė Totorių. Užvakar ėjau pro Totorių g. "Maxima", gaila fotoaparato neturėjau, bet šalia jos visa atkarpėlė plytelių jau juda, kliba, per lietų bus "smagu" eiti.
Keista, visuose žemėlapiuose, net vilnius.lt, ta vieta kaip ir Naujamiestyje... Aš suprantu, kad reikia remontuoti kapitaliai (kažkaip be problemų tai pavyko padaryt prie pat šios vietos Pylimo gatvėje ir prie McDonald's), bet tokioje dažnai turistų lankomoje vietoje (Keulė Rūkė, Turgus 2.0, Šv. Stotis, daug viešbučių, hostelių, airbnb ir šiaip vienas greičiausių kelių iš Stoties į Senamiestį) galima būtų bent tiesiog sutvarkyt pavojingiausias vietas, panaudojant tas pačias matomai UNESCO saugomas trinkeles, tam praktiškai nereikia pinigų, tik šiek tiek ūkiškumo, na bet esat teisus, tai juk Vilnius...Atsakyti galiu taip:
1) Ne, plytelės tikrai nėra senovinės, bet po jomis gali būti bruko;
2) Pagal oficialias ribas taip senamiestyje, kad ir kaip keistai tai atrodytų;
3) Na, manau, kad jie yra užplanavę ką daryti, o ten reikia kapitaliai remontuoti. Pats žinote, kokia skylė yra Vilnius ir kiek mes veluojame darbų apimtimi.
4) Finansiškai tai kainuoja nedaug, bet, žinote, daryk pirkimą, projektą rašyk ir t.t....
Manęs nenustebino. Kaip sako Trumpas - Sad.
Comment
-
Vieta nėra Senamiesčio seniūnijoje. Nėra ir Senamiesčio rajone (kas visai nėra tiksliai apibrėžta). Bet ši teritorija yra senamiesčio apsaugos zonoje, kuri gerokai įlenda į Naujamiestį, Naujininkus, Rasas, Liepkalnį.Parašė ttttt Rodyti pranešimą2) Ar Geležinkelio gatvės atkarpa nuo Seinų gatvės iki Drujos gatvės yra Senamiestyje? Nes visur kur žiūrėjau - tai Naujamiestis.
Realiai Vilniuje labai yra sunku su rajonų ribomis. Labai painu.
Comment
-
Nieko painaus šiuo atveju nėra. Istoriškai dažnai atrodo marazmas, bet senamiesčio ribas (apsaugos zonas, pagal KPD, kuris nugula į miesto specialųjį planą) braižo pagal ne tik istorinę raidą (tarkime, pastatų užstatymas iki x amžiaus), o pagal archeologinę medžiagą, kas šiaip yra logiška. Ribas galite rasti "Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrame plane". Beje, riba eina Seinų gatve. O rajonai, seniūnijos iš vis kitas reikalas.
Comment

Comment