Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    O, gal turi linką? Ieškojau sistemose, bet neradau. Visas projektas turėtų apimti abi puses, nebent darbai bus paskirstyti kitaip.

    Ten didelio rausimo neturėtų būti. Kažko ypatingo po apačia nestatys. Šaligatvius nutiesti neužtruks ilgai. Tik, aišku, kažkurį laiką po vieną atkarpą bus uždaryta. Prie Baltojo tilto tik pertvarkymas užtruks ilgiau, nes ten jau daugiau darbų bus (ypač aktyvių veiklų zonoje).
    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2018-654767

    Comment


      #62
      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Bus visa matomiausia atkarpa perrausta tiek šią vasarą, tiek aterinančią, įskaitant baltojo tilto paplūdimį. Pats laikas prieš mero rinkimus...
      Trukmė 19 mėnesių arba 1,5 metų! Nesuvokiu kodėl užsakovas/savivaldybė pastoviai įrašo tokius ilgus terminus. Juk taip šaudo sau į kojas ir kenkia politiškai. Įrašytu: trys mėnesiai ir varytu tas kas laimėtų dviem pamainom dieną ir naktį šviesas įsijungę. Čia bus ta pati situacija kaip su Vilniaus g. arba Lukiškiu aikšte - konkurso laimėtojas išknaisios viska ir paliks tris žmogelius krapštytis arba dar geriau iš vis niekas nedirbs nes permes į kitą objektą nes jiem taip patogiau, o tuo tarpu neigiamas PR'as liesis nesustojamai. Juk Vilniaus g. visiem asocijuojasi ne su sutvarkyta gatve, o su tuo kiek ilgai ją tvarkė. Arba Lukiškių aikštė - krapštėsi, krapštėsi, dirbti pradėjo tik likus mėnesiui iki pridavimo, po to aišku atidarė žiemą neužbaigtą tai gavo neigiamo žiniasklaidos ir gviazdu feisbukuose PRo, o kad dabar sutvarkyta ir ten pilna žmonių tai ne vilniečiai arba tų kurių gyvenimas yra maršrutas darbas-namai apie tai nieko negirdėjo. Iš daugelio esu girdėjęs kad ai Šimašius tai tik tują nupjovė ir daugiau nieko, o va Kauno meras tai šaunuolis - dirba, nors realiai spėju darbų apimtimi Vilnius tikrai lenkia Kauną nes turim dešimtis pradėtų ir neužbaigtų darbų kaip ir ta pati paminėta Oslgo g. arba Neries krantinių plytelių keitimas kur likę koks 150 metrų vis dar laukia savo darbininkų.
      Paskutinis taisė Gladiator; 2018.05.11, 15:30.

      Comment


        #63
        Parašė spekas Rodyti pranešimą
        net šaligatviai ir laipteliai padaryti prie pat tilto...tereikia pėsčiuosius (kurių ten yra itin mažai) nukreipti po tiltu ir viskas.
        Žmonių nukreipimas po nesutvarkyta patilte ir dar per laiptus - tikrai ne 21 amžiaus sprendimas. Vietoje laiptų turi būti nuožulnūs nusileidimai ir patiltė turi būti sutvarkyta ir apšviesta.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          #64
          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

          Bortai aisku nebutinai turi but. Tiesiog turi buti tvarkingai padaryti kelkrasciai, o ne taip kaip dabar. Ziuriu nusimanote apie darbu kainas, tai kiek visgi kainuoja pakloti 100 metru bortu? Su isveziojimais, betonavimu ir pan.? Gal dar kokias darbu kainas bendram isprusimui atsimenat.. pvz naujo asfalto klojimas m2 vs karstasis regeneravimas m2
          Na galiu pvz. sustambintus statybos darbų kainų apskaičiavimus pasakyt (po ranka radau 2016.10 kainas).

          Betoninių bordiūrų keitimas nuo 3403 iki 4238 Eur už 100m
          O dėl asfalto klojimo - turiu tik sustambintus skaičiavimus - miesto gatvių įrengimas (jeigu plynam lauke - pagrindas, asfaltas, be žemės darbų, bordiūrų) - nuo 4212 Eur iki 6872 Eur už 100 kv.m. (kvartalinės/rajoninės/magistralinės gatvės). Gatvių rekonstrukcija (platinant gatves, su žemės darbais, bortais) - nuo 7534 Eur iki 9653 Eur už 100 kv.m. Gatvės remontas (frezavimas, asfalto išvežimas, asfaltavimas, be bortų) nuo 2506 Eur iki 5259 Eur už 100 kv.m. Bet čia skaičiuojamosios kainos Karšto regeneravimo kainos nėr.

          Comment


            #65
            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            OMG apšikta forumo nuotraukų talpinimo sistema...

            https://www.part.lt/img/36e746dbff9d...2d456da364.png
            Perkelk iš part.lt į kokį imgur. Part'e po kelių mėnesių dings.

            Comment


              #66
              Kadangi buvo silti orai, pasivaiksciuojau po senamiesti. Si karta kreipiau demesi i saligatvius... kuriu turbut 80% reikia perklot. Jie tiesiog masiskai kreivi. Aisku niekas to nedarys, lauks dar 5 metus kol senamiescio gatves pavirs i visiska geda. Paskui eis piarai, mero facebuko postai, Grindos self-gyrimas ir pan.
              Kai kasdien lyja visi trukumai pasislepia, zmoniu gatvese nera, slapia... Kelios siltos savaites atidengia visa nykuma, kurioje siuo metu egzistuoja visiskai apleista miesto infrastuktura. Saviciaus g. perdare, saunuoliai. O kaip del likusiu 100 gatviu? Viskas kreiva-sleiva. Man vienam tai kliuna?

              Comment


                #67
                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                Kadangi buvo silti orai, pasivaiksciuojau po senamiesti. Si karta kreipiau demesi i saligatvius... kuriu turbut 80% reikia perklot. Jie tiesiog masiskai kreivi. Aisku niekas to nedarys, lauks dar 5 metus kol senamiescio gatves pavirs i visiska geda. Paskui eis piarai, mero facebuko postai, Grindos self-gyrimas ir pan.
                Kai kasdien lyja visi trukumai pasislepia, zmoniu gatvese nera, slapia... Kelios siltos savaites atidengia visa nykuma, kurioje siuo metu egzistuoja visiskai apleista miesto infrastuktura. Saviciaus g. perdare, saunuoliai. O kaip del likusiu 100 gatviu? Viskas kreiva-sleiva. Man vienam tai kliuna?
                Aš tik nesuprantu, kodėl daugeliui tai pradėjo kliūti būtent dabar? Tie šaligatviai tokie patys krūvą metų, bet anksčiau niekam nekliuvo, nes matyt niekas net nesitikėjo, kad kas nors tvarkys tokius dalykus. Ir štai, kai pradėjo kažką daryti - staiga nemažai kas atsimerkė ir pamatė, kad apleistame mieste gyvena ir vienas per kitą šaukti, kad niekas nedaroma.
                Man irgi nepatinka, kaip dauguma dalykų yra daroma, bet laikau tai pradžia, po kurios, tikėkimės, bus pereita ir į kokybinį, ne tik kiekybinį lygį.

                Comment


                  #68
                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                  Kadangi buvo silti orai, pasivaiksciuojau po senamiesti. Si karta kreipiau demesi i saligatvius... kuriu turbut 80% reikia perklot. Jie tiesiog masiskai kreivi. Aisku niekas to nedarys, lauks dar 5 metus kol senamiescio gatves pavirs i visiska geda. Paskui eis piarai, mero facebuko postai, Grindos self-gyrimas ir pan.
                  Kai kasdien lyja visi trukumai pasislepia, zmoniu gatvese nera, slapia... Kelios siltos savaites atidengia visa nykuma, kurioje siuo metu egzistuoja visiskai apleista miesto infrastuktura. Saviciaus g. perdare, saunuoliai. O kaip del likusiu 100 gatviu? Viskas kreiva-sleiva. Man vienam tai kliuna?
                  Tiesiog yra susidevėjimo ciklas. Kada iš esmės masiškai tvarkytas Senamiestis? 1960-1980 m. Tai atlaikė savo 50 metų.
                  Kaip jau ne kartą čia apšnekėta - nėra kompleksinio požiūrio į atnaujinimą ir perplanavimą - viskas daroma tik smulkiais lopiniais. O ir projektų vykdymas užtrunka kartais iki keliolikos metų. Iš esmės miesto valdymo efektyvumas ne itin pažengė nuo XX a. pradžios. Nors pažengė technologijos, kas kai kuriuos darbus turėjo supaprastinti eilę kartų.
                  Paskutinis taisė Sula; 2018.05.14, 11:21.

                  Comment


                    #69
                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Tiesiog yra susidevėjimo ciklas. Kada iš esmės masiškai tvarkytas Senamiestis? 1960-1980 m. Tai atlaikė savo 50 metų.
                    Kaip jau ne kartą čia apšnekėta - nėra kompleksinio požiūrio į atnaujinimą ir perplanavimą - viskas daroma tik smulkiais lopiniais. O ir projektų vykdymas užtrunka kartais iki keliolikos metų. Iš esmės miesto valdymo efektyvumas ne itin pažengė nuo XX a. pradžios. Nors pažengė technologijos, kas kai kuriuos darbus turėjo supaprastinti eilę kartų.
                    Na dar problema, kad miestas neturi pakankamai pinigų rimtesniems stambesniems ir kompleksiniams projektams, vos užtenka pinigų duobių lopymui ar šlavėjų atlyginimams. Nieko keisto, kad taip yra, jei biudžetas per capita kelis kartus mažesnis nei kaimyninių sostinių. Nelabai įsivaizduoju, kad šiuo metu galėtų vykti kaip prieš 15 metų Gedimino pr. rekonstrukcija su visais požeminiais parkingais ir pan. Per 15 metų miesto biudžetas išaugo 3 kartus, bet ar prieš 15 metų statytą Mindaugo tiltą už 5 mln. Eur dabar pavyktų pastatyti už 15 mln. Eur? Kainuotų kokius 30 mln. minimum.
                    Paskutinis taisė Lettered; 2018.05.14, 11:40.
                    Flickr

                    Comment


                      #70
                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Na dar problema, kad miestas neturi pakankamai pinigų rimtesniems stambesniems ir kompleksiniams projektams, vos užtenka pinigų duobių lopymui ar šlavėjų atlyginimams. Nieko keisto, kad taip yra, jei biudžetas per capita kelis kartus mažesnis nei kaimyninių sostinių. Nelabai įsivaizduoju, kad šiuo metu galėtų vykti kaip prieš 15 metų Gedimino pr. rekonstrukcija su visais požeminiais parkingais ir pan. Per 15 metų miesto biudžetas išaugo 3 kartus, bet ar prieš 15 metų statytą Mindaugo tiltą už 5 mln. Eur dabar pavyktų pastatyti už 15 mln. Eur? Kainuotų kokius 30 mln. minimum.
                      Taip, finansavimo trūkumas prisideda. Įtariu (nors neturiu skaičių), kad net carinės gubernijos ar lenkų vaivadijos administracinis centras tuomet procentaliai gaudavo daugiau nuo regiono BVP nei dabartinė ES valstybės sostinė.
                      Infliacija yra, XIX a. viduryje atsilikusiomis technologijomis buvo nutiesiami šimtai km geležinkelių, o dabar 200 km pastatyti nesugebama ir tampa didžiuliu iššūkiu valstybei. Tai ne tik Vilniaus problema.
                      Paskutinis taisė Sula; 2018.05.14, 11:54.

                      Comment


                        #71
                        SoulMulticast, tai jau forume esu rašęs apie šituos dalykus. Kasdieną po senamiestį vaikštau, tai šiurpstu, kaip žmones važiuoja su mašinom, nes pats nedrįstu, kai dugną galima bružinti nuo nelygumu (bet tai pasekmė to, kad senamiestyje vyksta laisvas auto judėjimas). Šaligatviai išklerę, o dar blogiau, kad juos sudėda iš naujo (kad ir Trakų g. pvz.), bet prekių išvežiotojai su sunkiom mašinom užvažiuoja ant krašto ir kaip taisyklė kraštinė plytelės įdumba, o tada visas kraštas tampa banguotas, be to ir bordiūrai nuskaldyti. Daug kur tie sudėjimai atrodo labai nekokybiškai, nes tik pestieji ir dviratininkai naudoja, o jau juda ar skyla. Dar viena pasekmė yra mūsų statybų kultūros nebuvimas. Tarkime, Universiteto g. tvarko pastato fasadą, o pastoliai su metaliniais pagrindais remiasi tiesiai ant plytelių. Kai nukels, pamatysite, kad bus subraižytos plytelės tose vietose. Būtų gerai, kad neįdubtų ar neišsiklibintų, nes gi pakloti pagrindą ant neseniai iškloto šaligatvio jiems į galvą ilgą laiką neatėjo. Lygiai taip pat (bet čia galioja visam miestui) stato tuos šiukšlių išvežimui konteinerius, kurių masė tokia, kad po jų lieka tik žala (kadangi esu pats už savas lėšas prie savo langų išklojęs plyteles, tai po kaimynų remonto nuo tų konteinerių buvo išvartytas bordiūras ir įlenktos plytelės. Sutvarkyta buvo gan pusėtinai), kurios niekas dorai neištaiso.
                        Šiaip, žinote, aš jau pradėdu būti nepakantus tam apsileidimui. Kai gyveni čia, Vilniuje, ir nematai nieko kito, tuomet pripranti prie to kiaulių gardo, tačiau grįžus iš ilgesnio pasibuvimo Anglijoje, Vokietijoje, Lenkijoje, pradėda gerokai nervinti ne tik tai, kad mes ūbagai esame, bet masinė chaltūra.
                        Bet ko norėti, kai Vilniuje HBO filmuoja "Černobylį". Su trupučiu sekoracijų Vilniaus miegamieji rajonai atrodo kaip Ukrainos SSR miestas Černobylis 1986 m., o be to Vilniuje buvo filmuotos tokios juostos kaip "Sibirtietiškas auklėjimas" ir dokumentinis filmas "Sibiro žemė". Tai draugas iš Justiniškių (prie jo namo filmuoja HBO) sako, kad jeigu po 28 metų nepriklausomybės atrodome kaip sovietinės Ukrainos miestas, tai rimtai verta pagalvoti ar su mūsų galvom viskas gerai.
                        P.S. bent jau sudėtų padorias plyteles, kur didesni turistiniai srautai, nes ne tik prieš save gėda, betir prieš užseniečius. Tarkime, Dominikonų g. einant bažnyčios pusėje kažkodėl nesugebama sudėti bent 10 naujų plytelių, nes jos tiesiog išmuštos (?), o nuolydis prie pat gatvės kampo toks (nuo mašinų įspaudimo), kad žiemos metu žmonės ramstosi prie sienos, kad nenukristų
                        Paskutinis taisė R.D.; 2018.05.14, 11:56.

                        Comment


                          #72
                          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                          Aš tik nesuprantu, kodėl daugeliui tai pradėjo kliūti būtent dabar?
                          Žmonės daugiau keliauja, lygina, mato kad atsilikimas yra net lyginant su aplinkinėm skurdžiom valstybėm.

                          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                          [USER="22286"]Tarkime, Dominikonų g. einant bažnyčios pusėje kažkodėl nesugebama sudėti bent 10 naujų plytelių, nes jos tiesiog išmuštos (?), o nuolydis prie pat gatvės kampo toks (nuo mašinų įspaudimo), kad žiemos metu žmonės ramstosi prie sienos, kad nenukristų
                          Didelė problema kad mūsuose neegzistuoja smulkus remontas ''ongoing maintenance''. Tam pačiam prieš eilę metų renovuotame Gedimino pr. jau pilna ir įdubusiu ir įskilusiu plytelių ir vietoje to kad paimti tas vietas ir suremontuoti viskas paliekama savieigai ir žinoma tokių vietų tik daugėja, o po eilės metų vėl bus grand remontas už šimtus milijonų nes viskas bus susidevėję ir baisiai atrodys. Net neaišku ar čia taip daroma iš kvailumo ir neūkiškumo ar kokios korupcinės ausys už to kyšo.

                          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                          SoulMulticastpradėda gerokai nervinti ne tik tai, kad mes ūbagai esame, bet masinė chaltūra.
                          Būtent, bent jau Vilniuje visur vyrauja kažkokia masinė chaltūra. Jei kas koki vamzdį tai plytėles vėliau sudės būtinai kreivai ir visiems bus kaip ir vienodai. Gal čia susiję su žemu inteletualiniu lygiu tų darbinkų ir juos prižiūrinčių žemesnės grandies vadovu lygiu, bet juk miestas irgi tą toleruoja.
                          Paskutinis taisė Gladiator; 2018.05.14, 12:12.

                          Comment


                            #73
                            Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                            Žmonės daugiau keliauja, lygina, mato kad atsilikimas yra net lyginant su aplinkinėm skurdžiom valstybėm.



                            Didelė problema kad mūsuose kad neegzistuoja smulkus remontas ''ongoing maintenance''. Tam pačiam prieš eilę metų renovuotame Gedimino pr. jau pilna ir įdubusiu ir įskilusiu plytelių ir vietoje to kad paimti tas vietas ir suremontuoti viskas paliekama savieigai ir žinoma tokių vietų tik daugėja, o po eilės metų vėl bus grand remontas už šimtus milijonų nes viskas bus susidevėję ir baisiai atrodys. Net neaišku ar čia taip daroma iš kvailumo ir neūkiškumo ar kokios korupcinės ausys už to kyšo.
                            Visiškai pritariu, reikia daug didesnio supratimo, kad infrastruktūrą reikia palaikyti nuolatos, o ne tik viską keisti kapitaliniais remontais.

                            Comment


                              #74
                              Norime, kad tvarkytų Senamiestį, bet norime ir rajonų tvarkymo. Norim naujų šaligatvių, norim naujų gatvių. Jūs įvertinkit ir savivaldybės pajėgumus vykdyti projektus. Jau dabar projektai kai kurie lėčiau vykdomi, nes nėra KAM juos vykdyti laiku. Jeigu praėjusiais metais Lietuvos įmonės pritrūko šaligatvių plytelių ir asfalto, tai kaip galima tikėtis kardinalių proveržių per kelis metus, kai infrastruktūra neatnaujinta dešimtmečius? Kantrybės ir kantrybės. Tempai spartėja kiekvienais metais. Gal kitąmet sulauksim ir 100km naujų gatvių dangų bei kokį 60 km naujų šaligatvių ir dviračių takų.

                              Comment


                                #75
                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Norime, kad tvarkytų Senamiestį, bet norime ir rajonų tvarkymo. Norim naujų šaligatvių, norim naujų gatvių. Jūs įvertinkit ir savivaldybės pajėgumus vykdyti projektus. Jau dabar projektai kai kurie lėčiau vykdomi, nes nėra KAM juos vykdyti laiku. Jeigu praėjusiais metais Lietuvos įmonės pritrūko šaligatvių plytelių ir asfalto, tai kaip galima tikėtis kardinalių proveržių per kelis metus, kai infrastruktūra neatnaujinta dešimtmečius? Kantrybės ir kantrybės. Tempai spartėja kiekvienais metais. Gal kitąmet sulauksim ir 100km naujų gatvių dangų bei kokį 60 km naujų šaligatvių ir dviračių takų.
                                kantrybe jau isseko. Desimtmeciais kazko laukiam, o niekas nesikeicia. Matau kad sparteja PR tempai ir sponsored postai facebuke. Realiu darbu apimtys is akies tokios pacios kaip ir pries 10 metu. Butent, neegzistuoja joks einamasis maintenance nei infrastrukturos nei pastatu. Viskas davedama iki shroto lygio, o paskui vyksta "kapremontas".
                                Kaip pvz siuo metu tvarkoma Vytauto g.

                                Šiuo metu bendrovės Grinda darbuotojai remontuoja vieną pagrindinių Žvėryno arterijų – Vytauto gatvę - 700 m atkarpą nuo Liubarto iki Latvių (Upės) g.: keičiami gatvių ir šaligatvių bortai, atnaujinama šaligatvių danga (gatvės remonto metu bus pakeista apie 1,5 tūkst. kv. m šaligatvių plytelių). Sužeminami šaligatvių bortai ties perėjomis, įrengiama speciali danga žmonėmis su regėjimo negalia (vedimo sistema), beveik 150 kv. m įvažiavimų į kiemus bus iškloti trinkelėmis. Netrukus prasidės senos, susidėvėjusios asfalto dangos frezavimo darbai, vėliau bus paklota nauja ištisinio asfalto danga. Darbus užbaigti planuojame iki birželio pabaigos.
                                https://www.facebook.com/pg/uabgrind...39806806351085

                                Paliekant tarybinius pusantros juostos plocio kelius, siaurus saligatvius, be dviraciu taku ir t.t. Tiesiog ant seno asfalto kaip sovietai padare taip ir lipdo ant virsaus. Grinda cia kaltint nera prasmes, cia yra savivaldybes apsileidimas ir pofigizmas, ji turi paruosti gatves rekonstrukcijos projekta o paskui tvarkyt. Vytauto g. atveju reikejo bent susiaurint vaziuojamaja dali vietomis. Visiskai jokiu papildomu investiciju apart projekto parengimo nereiketu, vistiek visas asfaltas, saligatviai ir bortai bus nauji.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                  kantrybe jau isseko. Desimtmeciais kazko laukiam, o niekas nesikeicia. Matau kad sparteja PR tempai ir sponsored postai facebuke. Realiu darbu apimtys is akies tokios pacios kaip ir pries 10 metu. Butent, neegzistuoja joks einamasis maintenance nei infrastrukturos nei pastatu. Viskas davedama iki shroto lygio, o paskui vyksta "kapremontas".
                                  Kaip pvz siuo metu tvarkoma Vytauto g.


                                  https://www.facebook.com/pg/uabgrind...39806806351085

                                  Paliekant tarybinius pusantros juostos plocio kelius, siaurus saligatvius, be dviraciu taku ir t.t. Tiesiog ant seno asfalto kaip sovietai padare taip ir lipdo ant virsaus. Grinda cia kaltint nera prasmes, cia yra savivaldybes apsileidimas ir pofigizmas, ji turi paruosti gatves rekonstrukcijos projekta o paskui tvarkyt. Vytauto g. atveju reikejo bent susiaurint vaziuojamaja dali vietomis. Visiskai jokiu papildomu investiciju apart projekto parengimo nereiketu, vistiek visas asfaltas, saligatviai ir bortai bus nauji.
                                  Tai dabar jau pats sau prieštarauti pradedi. Nori, kad viskas būtų sutvarkyta per keletą metų, bet nori ir to, kad viskas būtų padaryta tobulai. Gatvės rekonstrukcijos projektą paruošti užtrunka ko gero mažiausiai pusę metų, čia be pirkimų. Nori paskaičiuoti kiek gatvių būtų sutvarkyta per kadenciją, jeigu kiekvienai jų būtų ruošiamas projektas ir skelbiamas pirkimas?

                                  Tai nereiškia, kad galima daryti bet kaip. Bet jūs apsispręskit ko norit: ar super duper kokybiško ir naujo sprendimo ar paprasčiausios tvarkos, bet didesnėje apimtyje?

                                  O, kad tu nematai darbų - tai čia ne argumentas, nes tai yra visiškas subjektyvumas. Gal tiesiog reikia daugiau mieste pasivažinėti. O geriausia yra žiūrėti į skaičius: per paskutinius du metus tempai tokie, kokių nebuvo ilgus dešimtmečius.

                                  Comment


                                    #77
                                    Antrinant užduosiu retorinį klausimą, o pinigų problema tai, kad nesugebėta suvaldyti automobilizacijos? Čia forume parkavimo temoje daug išdiskuota kas daroma užsienyje ir primėtyta daug pasiūlymų iš elementarių forumiečiųempirinių stebėjimų, kaip organizuojami dalykai ne mūsų valdininkų galvose. Visa tai privedė prie to, kad daugiabučių kiemai dar labiau susidrožė, kaip automobilių milijonai.
                                    Ir, Creatium, su visa pagarba, nekniskite proto su šitais meilikavimais apatiškumui, kvailumui ir degradacijai. Esu tet-a-tet bendravęs su savivaldybės įvairiais darbuotojais. Jokių vilčių, kad greitai kažkas pasikeis nebus, nes problema jų galvose, o taip pat ryžto (politinės valios) nebuvime.
                                    Beje, buvo skelbiama, kad filmavimo grupės pinigais valomi grafičiai, sodinamos gėlės. Ar verksite, kad meras ir šitam pinigų neturi? Jeigu norite gyventi tokiam mėšlyne - gyvenkite ir ginkite tuos, kurie atsakingi už tai. Aš šiuo atveju absoliučiai nepakantus jiems.
                                    Paskutinis taisė R.D.; 2018.05.14, 15:05.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Tai dabar jau pats sau prieštarauti pradedi. Nori, kad viskas būtų sutvarkyta per keletą metų, bet nori ir to, kad viskas būtų padaryta tobulai. Gatvės rekonstrukcijos projektą paruošti užtrunka ko gero mažiausiai pusę metų, čia be pirkimų. Nori paskaičiuoti kiek gatvių būtų sutvarkyta per kadenciją, jeigu kiekvienai jų būtų ruošiamas projektas ir skelbiamas pirkimas?

                                      Tai nereiškia, kad galima daryti bet kaip. Bet jūs apsispręskit ko norit: ar super duper kokybiško ir naujo sprendimo ar paprasčiausios tvarkos, bet didesnėje apimtyje?

                                      O, kad tu nematai darbų - tai čia ne argumentas, nes tai yra visiškas subjektyvumas. Gal tiesiog reikia daugiau mieste pasivažinėti. O geriausia yra žiūrėti į skaičius: per paskutinius du metus tempai tokie, kokių nebuvo ilgus dešimtmečius.
                                      susiaurint vaziuojamaja dali bent ties perejomis manau nereikalauja stebuklingo projekto, komunikaciju perkelimo ar zemes darbu. Tai kad jie studentu lygio projekta ruosia ir tvirtina puse metu yra ne priezastis daryti blogai.

                                      Del darbuotoju trukumo: butu zmogiska alga, atsirastu ir darbuotoju..

                                      Del bortu centrineje dalyje - ju apskritai daug kur nereikia. Kam jie? Paziurekit i DK, NL ir t.t. Pilnai uztenka tiesiog vizualiai skirtingos dangos vaziuojamojoje dalyje ir saligatviuose kai siaura gatve. Su tais aukstais bordiurais zmones prispaudziami prie namu fasadu ir eiti yra nepatogu, o su vaiku vezimeliu imanoma tik gatves vidury eit. Turi buti padaryta viskas viename lygyje. Ir masinos lieciau vaziuos ir zmonems bus patogiau.

                                      Comment


                                        #79
                                        Ar galite kas nors pakomentuoti, kada bus tvarkomi tie baisūs nuvažiavimai prie Neries krantinių prie naujai iškloto dviračių-pesčiųjų tako?

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                          Ar galite kas nors pakomentuoti, kada bus tvarkomi tie baisūs nuvažiavimai prie Neries krantinių prie naujai iškloto dviračių-pesčiųjų tako?
                                          Vyksta viešasis pirkimas darbams dešiniam krantui: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2018-654767 iki birželio 5 d. Tai jei viskas ok, tai darbai turbūt po kelių mėn. prasidės.
                                          Paskutinis taisė Creatium; 2018.05.15, 20:11.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X