Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ne, nes ta boba, kuri manęs vos nenudaužė, žiūrėjo, ar neatvažiuoja mašinos, ir visai nematė pėsčiųjų.
    Būna ir atvirkštinių variantų, kai pamato mane ant šaligatvio (dar esu per toli), nusprendžia važiuoti ir vos negauna smūgio iš kairės.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Ne, nes ta boba, kuri manęs vos nenudaužė, žiūrėjo, ar neatvažiuoja mašinos, ir visai nematė pėsčiųjų.
      Būtent, aš nesuprantu kaip sugebama nematyti esmės, ar čia tikrai ta meilė lentelėms tokia akinanti? Suki per žalią į dešinę, tai tau reikia žiūrėti tik į pėsčiuosius, o per raudoną - ir į pėsčiuosius, ir į automobilius. Kodėl taip dažnai teikiamas prioritetas automobiliams - nežinau, galim gilintis į visuomenės psichologiją, ruošti priverstinius mokymus ir masinius teisių perlaikymus arba tiesiog pakeisti infrastruktūrą, kas šiuo atveju paprasčiau ir greičiau.

      Dar didelė problema su lentelėmis yra ta, kad masiškai nesilaikoma reikalavimo pilnai sustoti, netgi priešingai - kai kurie vairuotojai akimirkai apsižiūri iš tolo pėsčiųjų ir po to vien koncentruojasi į iš kairės atvažiuojančius automobilius ir jei sąlygos palankios posūkiui, tai jie netgi padidins greitį, kad kuo greičiau ir sklandžiau atlikti posūkį ir įsilieti į srautą. Per pervažas judantys dviratininkai, ar iš tolo nepastebėti pėstieji tokiais atvejais išvengti greitai judančios transporto priemonės šansų beveik neturi.

      Comment


        Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

        Nežinau kokiam "Afganistane" gyvenat, kad tokia "statistika", bet mano mieste, kuris beje "nelegaliai" susigrąžino rodykles, labai retas atvejis, kad kažkas nesustotu prieš raudoną šviesoforą su žalia rodykle.
        Tai gal jūs ir gyvenate afganistane nes teko važinėti visuose lietuvos miestuose (kurių mes viso labo turim 5) ir aš manau, kad jis dar labai atsargiai tą 1/3 statistiką vedė nes mano patirtis yra arčiau 1/10. Man kartais net pypsėti pradėdavo, tipo ko čia stabdai prie žalios rodyklės.


        Comment


          Parašė themanual Rodyti pranešimą
          Būtent, aš nesuprantu kaip sugebama nematyti esmės, ar čia tikrai ta meilė lentelėms tokia akinanti? Suki per žalią į dešinę, tai tau reikia žiūrėti tik į pėsčiuosius, o per raudoną - ir į pėsčiuosius, ir į automobilius.
          O nereguliuojamoje sankryžoje kur reikia žiūrėti? - tik į automobilius, tik į pėsčiuosius, į automobilius ir pėsčiuosius? Ir dar nepamiršk kas kelias sekundes žvilgtelėti į veidrodžius.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Tai gal jūs ir gyvenate afganistane nes teko važinėti visuose lietuvos miestuose (kurių mes viso labo turim 5) ir aš manau, kad jis dar labai atsargiai tą 1/3 statistiką vedė nes mano patirtis yra arčiau 1/10. Man kartais net pypsėti pradėdavo, tipo ko čia stabdai prie žalios rodyklės.
            uzdvidesimt Apie Vilnių rašiau ir ne jokį Afganistaną (kažin ar jame yra tos lentelės?). Tas 1/3 iš tiesų su atsarga, bet faktas, kad 2/3 tikrai nesustodavo, o tai jau didžioji dalis ir esmės ar tai būtų 4/5 ar 2/3 jau nebekeičia.

            Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
            Jei žmogus sugeba praleist pesčiuosius per žalia signala, tai jis sugebės praleist ir sukant per lentele.
            Parašyta taip, tarsi mes tik planuotume įsivesti tas žalias lenteles ir situaciją analizuotume teoriniame lygmenyje, kurdami kažkokias prielaidas. Jau n metų mes tą turėjome ir kiekvienas iš stebėjimų bei asmeninės patirties galėjome puikiai susidaryti vaizdą, kad to "sugebėjimo praleisti" labai dažnai pritrūkdavo. Ir kaip jau rašiau praeitame savo pranešime su pateikta schema, problema kelia ne tik pėsčiųjų, dviratininkų nepraleidimas, tačiau lygiai taip pat problematiškas yra ir iš kitų krypčių atvažiuojančių ir pirmenybę turinčių nepraleidimas. Jau nekalbant apie sankryžų užkišimą piko metu, kai tu lauki žalio signalo, o per lentelę privažiuoja iš kitos gatvės ir nebėra kaip važiuoti, nes nėra vietos už sankryžos. Taigi reguliuojamos sankryžos pavertimas nereguliuojama tam tikrai krypčiai, sukelia daugiau problemų nei duoda naudos tai krypčiai. Akivaizdžiai tą galima pamatyti, kai dabar yra įrengta sankryžų su sekcija bei leidimu sukti ir per žalią pagrindinį. Laidumas padidėjęs ir eismas vyksta sklandžiau bei saugiau. Taip pat ir niekam netrukdoma.

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
              Manau esminis momentas yra galimybė įžengti į išilginę perėją užsidegus žaliam anksčiau nei automobiliai pradeda judėti - ko lentelė neužtikrina.
              Ir daug iš to naudos?

              "Nukentėjusi pėsčioji sekmadienį DELFI papasakojo, kaip, pasak jos, įvyko nelaimė: „Aš ėjau per žalią šviesą, o tuo metu viena greitoji buvo pravažiavusi sankryžą, o kita tęsė manevrą per raudoną šviesą."

              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=83250223


              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                Jau nekalbant apie sankryžų užkišimą piko metu, kai tu lauki žalio signalo, o per lentelę privažiuoja iš kitos gatvės ir nebėra kaip važiuoti, nes nėra vietos už sankryžos. .
                O nuėmus lentelę anie negali įsukti, nes nepajudėjo važiuojantys tiesiai

                Comment


                  Šiaip pėstiesiems irgi reikia įvertinti ar visi automobiliai jau išvažiavo iš sankryžos prieš pajudant. Dažnu atveju (tikriausiai taip buvo ir čia), tai pėstieji tik užsidegus žaliai iškart šoka į priekį net neapsižvalgę ir nežiūrėdami kur eina.
                  Kitas dalykas, tai keistai skamba priekaištai, kad "tempiamas automobilis niekaip nebuvo pažymėtas". Nelabai aišku ką ir kaip reikia pažymėti, nes pagal KET, tai tempiamame automobilyje turi tik būti įjungtas "avarinis" ir viskas.

                  Toks pavienis ir labai retai nutinkantis įvykis niekaip nepanaikina visų lentelės naudojimo žalingų faktorių. Dar galima surasti straipsnį kur kažkas važiavo per raudoną ir nepraleido. Bet jei jau yra tokių problemų, tai vadinasi su lentelėmis nereikia didinti jų potencialo.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Šiaip pėstiesiems irgi reikia įvertinti ar visi automobiliai jau išvažiavo iš sankryžos prieš pajudant. Dažnu atveju (tikriausiai taip buvo ir čia), tai pėstieji tik užsidegus žaliai iškart šoka į priekį net neapsižvalgę ir nežiūrėdami kur eina.
                    Kitas dalykas, tai keistai skamba priekaištai, kad "tempiamas automobilis niekaip nebuvo pažymėtas". Nelabai aišku ką ir kaip reikia pažymėti, nes pagal KET, tai tempiamame automobilyje turi tik būti įjungtas "avarinis" ir viskas.
                    "Lanksčios vilkties ilgis turi būti nuo 4 m iki 6 m, ji turi būti pažymėta ryškiaspalvėmis vėliavėlėmis (skydeliais) arba turi būti ryškios spalvos ir ne siauresnė kaip 50 mm. "
                    "Virvės tikrai nesimatė, ji niekaip nebuvo paženklinta, jokių signalų ar švyturėlių nebuvo, vairuotojai paskui sakė, kad nepaženklino, nes staigiai susiorganizavo tempimą."
                    Aišku, tai nepanaikina tikimybės, kad moteriškė tiesiog buvo žabala, bet nenorėjo to pripažinti, tai ir nepadavinėjo ieškinių. Blogiau, kai tokie žabali sėda už vairo.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      O nereguliuojamoje sankryžoje kur reikia žiūrėti? - tik į automobilius, tik į pėsčiuosius, į automobilius ir pėsčiuosius? Ir dar nepamiršk kas kelias sekundes žvilgtelėti į veidrodžius.
                      Šviesoforais nereguliuojamos sankryžas vairuotojai traktuoja kaip sudėtingesnio lygio problemas ir joms įveikti skiria daugiau pastangų
                      Žiūrėti nuo 5m56s
                      https://www.youtube.com/watch?v=cebFWOlx848&t=5m56s
                      Paskutinis taisė themanual; 2020.02.04, 12:59.

                      Comment


                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                        Būtent, aš nesuprantu kaip sugebama nematyti esmės, ar čia tikrai ta meilė lentelėms tokia akinanti? Suki per žalią į dešinę, tai tau reikia žiūrėti tik į pėsčiuosius, o per raudoną - ir į pėsčiuosius, ir į automobilius. Kodėl taip dažnai teikiamas prioritetas automobiliams - nežinau, galim gilintis į visuomenės psichologiją, ruošti priverstinius mokymus ir masinius teisių perlaikymus arba tiesiog pakeisti infrastruktūrą, kas šiuo atveju paprasčiau ir greičiau.

                        Dar didelė problema su lentelėmis yra ta, kad masiškai nesilaikoma reikalavimo pilnai sustoti, netgi priešingai - kai kurie vairuotojai akimirkai apsižiūri iš tolo pėsčiųjų ir po to vien koncentruojasi į iš kairės atvažiuojančius automobilius ir jei sąlygos palankios posūkiui, tai jie netgi padidins greitį, kad kuo greičiau ir sklandžiau atlikti posūkį ir įsilieti į srautą. Per pervažas judantys dviratininkai, ar iš tolo nepastebėti pėstieji tokiais atvejais išvengti greitai judančios transporto priemonės šansų beveik neturi.


                        Tai gerai, kad jei pažiūrėdavo į kairę pusę sukdamas į dešinę, o jeigu iš priešpriešinės priešingos eismo krypties pusės suka į kairę, o jis per žalios rodyklės lentelę į dešinę? Gelbėdavo nebent 2 eismo juostos ir jei abu vairuotojai pasirinkdavo skirtingas eismo juostas.

                        Važiavimas esant draudžiamam šviesoforo signalui arba reguliuotojo gestui, nesustojimas prieš pėsčiųjų perėją, kai to reikalaujama pagal taisykles. Gali būti skiriamas teisės vair. atėmim. 1–6 mėn. Sankcija nemenka, tačiau žalia rodyklė = žalia spalva ir sustoti nebūtina. Kaip tik reikia paspausti labiau, ypač jei raudona dar neseniai tik užsidegė (pratęstas žalios spalvos degimas lentelės pavidalu).

                        Ir kaip kažkas minėjo forume - mažas skardos gabalėlis negarantuoja, kad kitoje sankryžoje važiuojant tiesiai neteks pastovėti prie raudonos. Nes kartą pasukus į dešinę per raudoną, vis tiek kažkada teks pastovėti. Kai vos ne kas antra sankryža reguliuojama, ar tai kažką realiai sutaupo - sunku pasakyti. Kažkam sutaupo kelias sekundes.

                        Comment


                          Parašė Maduk Rodyti pranešimą
                          Ir kaip kažkas minėjo forume - mažas skardos gabalėlis negarantuoja, kad kitoje sankryžoje važiuojant tiesiai neteks pastovėti prie raudonos. Nes kartą pasukus į dešinę per raudoną, vis tiek kažkada teks pastovėti. Kai vos ne kas antra sankryža reguliuojama, ar tai kažką realiai sutaupo - sunku pasakyti. Kažkam sutaupo kelias sekundes.
                          Tikrai taip, man rodos dsanto yra minėjęs ir aš pritariu, kad mieste lentelės yra blogai vien dėl to, kad jos kuria nekontroliuojamą srautą ir tuomet neįmanoma turėti jokių protingų sistemų sankryžose. Geras pavyzdys yra Ulonų - Lukšio sankryža, kurią jau esu minėjęs ir prie kurios savo laiku pačiam yra tekę praleisti daug laiko bandant pasukti į kairę. Joje didžiausią problemą keldavo per lentelę sukantis srautas, kuris piko metu visiškai užkišdavo gatvę ir užsidegus žaliam negalėdavai sukti į kairę nes paprasčiausiai tektų stovėti sankryžoje.

                          Comment


                            Parašė themanual Rodyti pranešimą
                            Tikrai taip, man rodos dsanto yra minėjęs ir aš pritariu, kad mieste lentelės yra blogai vien dėl to, kad jos kuria nekontroliuojamą srautą ir tuomet neįmanoma turėti jokių protingų sistemų sankryžose. Geras pavyzdys yra Ulonų - Lukšio sankryža, kurią jau esu minėjęs ir prie kurios savo laiku pačiam yra tekę praleisti daug laiko bandant pasukti į kairę. Joje didžiausią problemą keldavo per lentelę sukantis srautas, kuris piko metu visiškai užkišdavo gatvę ir užsidegus žaliam negalėdavai sukti į kairę nes paprasčiausiai tektų stovėti sankryžoje.
                            Girdėjau ta pati problema būdavo Goštauto - Geležinio Vilko sankryžoj, kai užsidegus papildomai sekcijai į kairę nebūdavo kur sukti, nes per raudoną su lentele nuvažiavimą link tilto užkimšdavo lentelės naudotojai. Tą pačią lentelę savivaldybė siūlo grąžinti nuolatiniam naudojimui, nes ten atseit nėra kitų sprendimų

                            Comment


                              Linkmenų ir Lvovo sankryža taip pat užsikimšdavo dėl sukančių į dešinę pagal žalią lentelę į Linkmenų link Konstitucijos pr.

                              Comment


                                Parašė Pipe Rodyti pranešimą
                                Linkmenų ir Lvovo sankryža taip pat užsikimšdavo dėl sukančių į dešinę pagal žalią lentelę į Linkmenų link Konstitucijos pr.
                                Kaune užkimšdavo Pramonės pr., kai sukdavo iš Partizanų nuo degalinės pusės per lentelę. Dabar ten yra sekcija.

                                Comment


                                  Turime ir Šiauliuose tokių vietų. Praėjusios savaitės situacija Vytauto - Vasario 16-osios sankryžoje kelios minutės po 17 val: važiuoju Vytauto gatve link Tilžės g. Ties vandens bokštu užsidega raudonas, sustoju. Užsidega žalias, tačiau nevažiuoju, nes iškart už sankryžos stovi eilė - neblokuoju sankirtos ir praleidžiu iš priekio sukančius į kairę. TUO TARPU chebrytė iš Vasario 16-osios g. pasinaudodami grąžinta rodykle lenda į sankryžą, stoja ant jos, blokuoja perėją ir tt. Pradeda ten toliau eismas judėti, aš judu, bet tie, kurie važiuoja per žalią rodyklę jaučiasi dar lyg pirmumą turintys ir už manęs esantis automobilis nebepravažiuoja pro sankryžą, lieka joje, užblokuoja Vasario 16-osios g.... Galimai visą ciklą iš viso niekas nejuda. Tai kur tų rodyklių nauda tokiu atveju? Kol jų nebuvo tas kelias savaites, toje sankryžoje buvo daug paprasčiau ir tvarkingiau.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Kaune užkimšdavo Pramonės pr., kai sukdavo iš Partizanų nuo degalinės pusės per lentelę. Dabar ten yra sekcija.
                                    Taip pat užkimšdavo Birštono g. sukantys į dešinę iš Karaliaus Mindaugo pr. Dabar, kai nėra lentelės, atvažiavusiems nuo Aleksoto tilto, pasukti kairėn į Birštono g. tikrai patogiau.

                                    Comment


                                      Parašė Arni5 Rodyti pranešimą
                                      Turime ir Šiauliuose tokių vietų. Praėjusios savaitės situacija Vytauto - Vasario 16-osios sankryžoje kelios minutės po 17 val: važiuoju Vytauto gatve link Tilžės g. Ties vandens bokštu užsidega raudonas, sustoju. Užsidega žalias, tačiau nevažiuoju, nes iškart už sankryžos stovi eilė - neblokuoju sankirtos ir praleidžiu iš priekio sukančius į kairę. TUO TARPU chebrytė iš Vasario 16-osios g. pasinaudodami grąžinta rodykle lenda į sankryžą, stoja ant jos, blokuoja perėją ir tt. Pradeda ten toliau eismas judėti, aš judu, bet tie, kurie važiuoja per žalią rodyklę jaučiasi dar lyg pirmumą turintys ir už manęs esantis automobilis nebepravažiuoja pro sankryžą, lieka joje, užblokuoja Vasario 16-osios g.... Galimai visą ciklą iš viso niekas nejuda. Tai kur tų rodyklių nauda tokiu atveju? Kol jų nebuvo tas kelias savaites, toje sankryžoje buvo daug paprasčiau ir tvarkingiau.
                                      Rašykit TKA apie problemą. Lentelės bus vertinamos ir jiems yra naudinga žinoti kylančias problemas. Filmuota medžiaga duotų dar didesnį aiškumą.
                                      Paskutinis taisė dsanto; 2020.02.05, 10:21.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Problema ta, kad žalia lentelė daugumai vairuotojų buvo kaip deganti žalia sekcija, sukdavo nesustodami ir nepraleidinėdami pėsčiųjų. Todėl ir nereiktų tų lentelių grąžinti, ypač, kur daug pėsčiųjų.
                                        Galėtų lentelių būt ir daugiau bet su galiojimo laiku nuo 22 iki kokiu 6 ryto nes dabar naktį daug kur šviesoforai neišjungiami, ir stovi visur kaip dieną, tik ant tuščių sankryžų.. Aišku tokios problemos nebūtų jei veiktų šviesoforų reguliavimas pagal srautus, bet kiek teko naktim važiuot tai nėra turbūt niekur to. Gali stovėt vienas prie sankryžos 2 minutes kai nė gyvos dvasios jokia kita kryptim.

                                        Comment


                                          Nu va, pasirodo tokių vietų yra ir daugiau ir manęs tai nestebina. Jeigu jos yra grąžinamų lentelių sąrašuose, tai reikia kreiptis į savivaldybes, kad ieškotų kitų sprendimų, manau jog tikrai trūksta pozityvaus feedback'o iš tų vietų, kur eismo sąlygos kaip tik pagerėjo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X