Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Yra tikrai vietų, kur pėsčiųjų juokingas kiekis, o mašinų sukančių į dešinę labai didelis. Pvz.: iš Spaudos į Pilaitės pusę link VA. Geriausia būtų šioje vietoje iš viso panaikinti perėją, nes kitoje pusėje tik Green hotel, o tie, kuriems reikia į kitą pusę, į VVT stotelę gali pereiti pirma Spaudos, o po to Pilaitės pr., o ne atvirkčiai. Panašiai panaikinta Baltupio/ Ateities perėja, nes kitoje pusėje tik Circle K ir niekam tos perėjos nereikia. Pralaidumas visomis kryptimis šoko kaip reikia.
    Iš Spaudos gatvės numatyta įrengti apsaugotą dešinįjį posūkį su atskiru šviesoforu. Tik nespėjo įrengti. Dėl visokių tokių nedadielkų įtampa didesnė nei būtų, jei būtų padarę nors tai, ką yra suplanavę.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Deja, bet dabar kompetentingų niekas neklauso. Dabar kalba "galvos".
      Tai kaip matom tas kompetentingas pasirodo toks nėra, plius dar meluoja.

      2014-10-03

      „Sprendimą panaikinti žalias rodykles priėmė A. Butkevičiaus vyriausybė dar prieš penkerius metus, 2014 m. spalio 3 dieną. Susirūpinusi dėl vykstančio, kaip tuomet vadinta, karo keliuose, Vyriausybė nusprendė pakeisti kelių eismo taisykles ir panaikinti žalias rodykles. Tiesa, numatė 5 METŲ PEREINAMĄJĮ LAIKOTARPĮ miestams pasiruošti – praplatinti sankryžas ir privažiavimus iki jų, įrengti naujus šviesoforus.“

      https://www.tv3.lt/…/ryskeja-naujas-vaizdas-aisku-kas-sugal…

      2019-10-12

      „Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ atstovė Miglė Bielinytė BNS atsiųstame komentare teigė, kad šie PAKEITIMAI YRA SVARBŪS, siekiant DIDINTI VISŲ eismo dalyvių SAUGUMĄ.“

      „„Vadovaujantis Europos Sąjungos direktyvomis ir siekiant užtikrinti eismo dalyvių saugumą, žalių lentelių, leidžiančių sukti į dešinę, esant įjungtam raudonam šviesoforo signalui, iki 2020 metų turi nelikti visose Europos sąjungos šalyse. PRITARIAME TAM ir AKTYVIAI RUOŠIAMĖS pakeitimams, apgalvodami ir diegdami kitokius eismo reguliavimo ir valdymo sprendimus“, – sakė ji.“

      „„Sostinėje šviesoforinis eismo reguliavimas ir valdymas vykdomas automatizuotai, remiantis realiais eismo srautais gatvėse, todėl sankryžų PRALAIDUMAS demontavus lenteles su žaliomis rodyklėmis KARDINALIAI NEPASIKEIS“, – teigia M.Bielinytė.“

      https://www.15min.lt/…/didmiesciai-ruosiasi-atsisakyti-desi…

      2019-11-04

      „Kaune įjungtos pirmosios Lietuvoje papildomos sekcijos pagal nuo lapkričio 1 d. įsigaliojusius kelių eismo taisyklių pakeitimus.“

      https://www.15min.lt/…/kaune-zalios-rodykles-pakeistos-papi…

      2020-01-06. VILNIAUS SAVIVALDYBEI PRADEDA KILTI KLAUSIMŲ.

      „Ką tik kalbėjau su Susisiekimo ministru, IŠSAKIAU jam SAVIVALDYBĖS POZICIJĄ.“

      „dar kartą įvertinti, ar ministerijos ir Vyriausybės sprendimas atsisakyti žaliųjų rodyklių buvo visais atvejais naudingas. Tačiau NAUDINGAS KAM? Pėstiesiems? Vairuotojams?“

      „Miestas prašo galimybės savarankiškai nuspręsti dėl žalių rodyklių naudojimo“

      „Vietų, kur rodyklės liktų sostinėje, yra bent keliolika“

      „dar LABAI BŪTŲ ĮDOMU sužinoti, kas yra tos mistinės institucijos“

      https://www.facebook.com/remigijus.simasius/posts/1779536545516005

      ☆☆☆☆☆

      „O kodėl Jūs tik dabar pradėjot kažką sakyt, kai rodyklės jau nuimtos? Ar diena prieš sužinojot ir nespėjot pagalvot apie pasėkmes?“

      https://www.facebook.com/remigijus.sima…/…/1779536545516005…

      „Gerb. mere,
      Su visa pagarba,
      kodėl per 5-ius jūsų meravimo metus nebuvo visos intensyvios sankryžos pritaikytos šiems pasikeitimams?
      Ir kodėl visa jūsų minima apeliacija į problemą vyksta dabar, ne prieš 2-3 metus?
      Ačiū“

      https://www.facebook.com/remigijus.sima…/…/1779536545516005…

      O kodėl 5 metus miegojot ir susizgribot tik likus mėnesiui iki rodyklių nuėmimo? Kodėl Kaunas rekonstravo ~40 sankryžų, o Vilnius sugebėjo rekonstruot tik 5, iš kurių berods tik 2 parengtos pagal naują standartą?
      Ir tik nereikia čia "įstatymas įsigaliojo tik 2019 lapkritį" (ir vicemerui galit plot per ausį už visuomenės klaidinimą). Įstatymas dėl dešiniojo posūkio reguliavimo sekcijomis priimtas metais anksčiau ir buvo duota laiko pasiruošti. Iš tikro tas 3 apgailėtinas sankryžas galėjot paruošt negi prieš 5 metus, nes naudojot tą patį standartą, kuris galiojo ir anksčiau. Žinoma, kad įstatymas ĮSIGALIOJA vėliau negu jis priimtas. Duh. Įstatymas dėl rodyklių nuėmimo priimtas prieš 5 metus, bet įsigaliojo tik šiandien, bet nesakot, kad "tai tik 5 dienos praėjo, kaip čia pasiruoši per tiek laiko". Kodėl Kaunas per tą pereinamąjį laikotarpį spėjo pasiruošt? Kiti miestai ir miesteliai irgi su tokiomis problemomis nesusidūrė, kiek tenka girdėt.
      Taip pat pacituosiu vieną žmogų, kuris Jus perspėjo apie situaciją iš anksto. "Kai rašiau Vilniaus miesto savivaldybei, Susisiekimo paslaugoms, kad modernizavimo projekte numatytos juodos rodyklės žaliame pagrindiniame signale ir neišnaudojamas pralaidumo potencialas nuo lapkričio 1 d., kopiją prisegiau ir merui. Iš mero susidomėjimo nesulaukiau. Pasirodo, po sausio 1 d. išaušo merų valanda - išlindo miestiečių gelbėtojai. Gal reikėtų labiau prižiūrėti savo komandas, kad nepridarytų kliauzių ir laiku pasiruoštų pokyčiams.".
      Taip, kad siūlyčiau nustot vaidint mesiją ir miestiečių gelbėjotą klaidinant visus, užsidaryt feisbukus ir eit dirbt.

      https://www.facebook.com/remigijus.sima…/…/1779536545516005…

      Kaip Remigijus nesuvokia, kad XXI amziuje ne lentelese su rodyklemis esme. Pesciuju sviesoforai tam ir yra atskiri, kad butu galima ne sinchroniskai su automobiliu eismo sviesoforais ijungti. Vienas vienintelis sprendimas issprestu visa sita chaosa ir tam pakaktu keliu valandu - perprogramuoti sviesoforus, kad pesciuju srautas butu atskiras tuomet, kai visi automobiliai stovi. Nuvaziuokit paziuret Dariaus ir Gireno-Kapsu-Saltkalviu sankryza. Ir padarykit taip pat visose Vilniaus sankryzose. Penkti metai sita galimybe piktybiskai ignoruojat. (https://www.facebook.com/remigijus.sima…/…/1779536545516005…)
      +
      „Lyg rašiau, kad meras palaiko tavo šį siūlymą. Turuputį takto, prašyčiau.“ (https://www.facebook.com/remigijus.sima…/…/1779536545516005…)
      +
      „kad vien as asmeniskai su situo pasiulymu penkti metai atakuoju. Ir, mano manymu cia ne palaikyti reikia. Padaro darytojai, o ne kalbetojai. Tai geriau butu duot nurodyma tiesiogiai pavaldzios imones tiesiogiai atsakingiems pavaldiniams. Uztektu vienos frazes "reikia padaryt". Nes taip "palaikyt" dar penkis metus be realaus rezultato galima.“ (https://www.facebook.com/remigijus.sima…/…/1779536545516005…)
      https://www.facebook.com/padeti.viln...type=3&theater
      Flickr

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
        Kadangi Lietuva yra demokratinė valstybė, tai dalykai kuriems pritaria bent 60% gyventojų turi didesnių šansų sulaukti palaikymo. Tas nebūtinai koreliuoja su tyrimais ar mokslu.
        Gyventojai gali daug kam pritarti, pvz., teisių išdavimui 16-mečiams, bet tai nebūtinai yra gerai ir reiktų palaikyti. Demokratija čia manau nelabai geras argumentas.


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
        Man pvz. labiau patiktų, kad mes kaip valstybė daugmaž prisilaikytume europinio vidurkio, laikytumėmes tų pačių biurgerių ir Malburgo kryžiuočių palikuonių primestų standartų, ir bandyti išrasti kažką geriau, tik gerai pamatavę ir įsitikinę, kad gyvenimą pagerintume daugeliui. Tas keistų dviračių išradinėjimas bent jau Europoje ypač būdinga kraštams, kurie beveik niekada nepriklausė vokiškoms valstybėms, labiausiai tuo garsėja rusai ir jų paveiktos tautelės. Nu nenaudoja niekas tų rodyklių (išskyrus išimtinius išimtinius atvejus) tai ir mes nenaudokime, nes kitaip jas naudotų visos ES šalys, bet kažkodėl nenaudoja.
        Nesutinku dėl to darymo kaip kiti. DE autobanai be greičio ribojimų, ir niekur daugiau ES to nėra. Pas mus to negalime leisti, nes mentalitetas dar ne tas, bet bent jau galime turėti tas rodykles, nes rimtai panagrinėjus gali paaiškėti, kad nauda atsveria žalą, tik kaštų/naudos analizę atlikti yra labai sudėtinga ir jos nieks nedaro, arba daro su jau iš anksto žinomu atsakymu, o atsakymas esminiai priklauso nuo subjektyvių prielaidų.

        As much power as necessary, as much freedom as possible

        Comment


          Pagalvojus, naudinga lenteles turėti prieš pėsčiųjų šviesoforus, jei perėja yra už įvažiavimo į dešinę.

          https://goo.gl/maps/rDsb2niPqtXd2ZYQ9
          Paskutinis taisė PoDV; 2020.01.06, 20:12.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            O klausimus apie eismo organizavimą palieka tos srities specialistams
            Tie eismo "specialistai" prieš 6 metus "atliko" "tyrimą" apie lentelių poveikį eismo saugai, bet apie tai informavo visuomenę tik dabar, o rezultatų išvis nepaskelbė.

            Comment


              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
              Protingiausia būtų ribotas lentelių naudojimas - ryte pakabinti, vakare nukabinti. Visai mūsų vyriausybės protinio lygio sprendimas būtų.
              Na praktikos turime, savaitgaliais Gedo pr. stulpelius prisukinėti, o pirmadienio rytą atsukinėti.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Deja, bet dabar kompetentingų niekas neklauso. Dabar kalba "galvos".
                Apie "kompetenciją" gal geriau neprisiminti stovint kokiame kamštyje net savaitgalį:
                Iš Laisvės pr. sukant dešinėn į Viršuliškių gatvę
                Iš Mokslininkų g. sukant dešinėn į Geležinio Vilko gatvę. Iš priešingos pusės dega sekcija į kairę, ten negali būti pesčiųjų, bet negalima pasukti dešinėn
                Iš Ozo g. sukant dešinėn į Kalvarijų gatvę. Iš anos pusės dega sekcija į kairę, ten negali būti pėsčiųjų, bet negalima pasukti dešinėn.
                Iš Baltupio g. sukant į Ateities g.

                Papildoma problema ta, kad Vilniuje kur reikia ir nereika prismaigstyta vad. "apsaugotų" posūkių su papildomimis fazėmis - net tokiuose miškuose, kaip Molėtų pl - Santaros g. sankryža

                Stovėjimo kamštyje džiaugsmą padidina nuo lapkričio įsigaliojusi erzacinė (vietoj įprastos žalios rodyklės) teisė sukti per žalią "blyną". Turbūt kas antroje sankryžoje atsiranda žioplys, kuris nesuka, nors kaip ir galėtų sukti. Bet kalčiausi vis dėlto "kompetentingi" specialistai, ir bestuburiai politikai vietoj paprastų ir aiškių taisyklių prikųrę neaiškių ir nesuprantamų taisyklių su penkiasdešimčia žalsvų rodyklių atspalvių

                Comment


                  Kol Vilnius dūsta spūstyse dėl neįgyvendintų sprendimų, Kaune šiandien įjungta 32-a papildoma sekcija Europos pr. - Vilties g. sankryžoje iš Vilties g. Artimiausiu metu planuojama įrengti papildomas sekcijas:

                  Kuršių - Jotvingių g. sankryžoje iš Kuršių g. nuo IKI.
                  Savanorių pr. - Uosio g. sankryžoje iš Savanorių pr. ir Uosio g.
                  Savanorių pr. - Kampo g. sankryžoje iš Kampo g.

                  Jas įrengus Kaune turėsim jau 36. Darbai bus tęsiami ir toliau.

                  Comment


                    Man tai labai įdomu pamatyti tą mistinį Vilniaus sankryžų sąrašą, apie kurį kalba vicemeras, bet niekaip neparodo

                    Comment


                      Tuo pačiu keista, kad neįvardino kur neva tapo pavojingiau nei buvo prieš tai. Bent jau taip dangstėsi pirminiame pranešime dėl lentelių grąžinimo. O spūstys iki skandalo buvo tik antraeilis dalykas. Šiandien retorika buvo vien apie spūstis.

                      Įtariu, kad sąrašas tepradėtas svarstyti, o vicemeras tik patarėjų žodžius kartoja. Jau ne kartą nusivyliau jo netiksliais, paviršutiniškais ir net būna melagingais pranešimais.
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Mane stulbina du dalykai.

                        Ne tik vicemeras, bet ir generalinis komisaras pabrėžia, kad nuėmus lentelę tapo nesaugu lygiagrečiai einantiems pėstiesiems, nes sukant per žalią reikia juos praleisti. Sorry, bet esant lentelei, kai dega žalias, taip pat juos reikia praleisti. O degant raudonam signalui reikia praleisti skersine kryptimi einančius pėsčiuosius. Nejaugi komisaras irgi to nežino?

                        Kodėl dėl lentelių nuėmimo kalbinami tik vairuotojai? Vienas jų šiandien interviu LNK žinioms pasakė, kad nuėmus lentelę jam reikėjo stovėti prie sankryžos 1,5 min.! Kodėl niekas nekalbina pėsčiųjų, dviratininkų?

                        Comment


                          Vienas vienintelis sprendimas issprestu visa sita chaosa ir tam pakaktu keliu valandu - perprogramuoti sviesoforus, kad pesciuju srautas butu atskiras tuomet, kai visi automobiliai stovi. Nuvaziuokit paziuret Dariaus ir Gireno-Kapsu-Saltkalviu sankryza. Ir padarykit taip pat visose Vilniaus sankryzose. Penkti metai sita galimybe piktybiskai ignoruojat.
                          Is tikrų, si sankryža pagal mane yra viena sėkmingiausių visame Vilniuje. Važiuojant į desinę pėstieji netrugdo, nes jiems dega raudona. Užsidegus žaliai pėstiesiems, ji užsidega visose pusėse - pėstieji eina istrižai sankryžos ir neturi laukti dviejų ciklų. Laimi visi. Kodėl tai nėra daroma kitose sankryžose?

                          Comment


                            Dėl saugumo tai kažkur girdėjau komentarą, jog vairuotojai dabar stengiasi pralindinėti tarp pėsčiųjų, nes labai sumažėjo jiems laiko pasukti, tai stengiasi išnaudoti kiekvieną tarpą. Bet negirdėjau apie jokius šviežius eismo įvykius, be to greitis juk mažas būtų, tai turėtų spėti ir sustabdyti, jei kažkuris pėstytsis staiga pakeistų savo judėjimo greitį. Skamba labiau kaip fikcija.

                            Comment


                              Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                              Gyventojai gali daug kam pritarti, pvz., teisių išdavimui 16-mečiams, bet tai nebūtinai yra gerai ir reiktų palaikyti. Demokratija čia manau nelabai geras argumentas.
                              Na taip, bet šiuo atveju valdžios nuomonė sutampa su gyventojų nuomone: naujienų portaluose dauguma balsavo už tai, kad lentelės yra gerai. Panašiai šiuo metu neturime tam tikrų įstatymų ir laisvių, kurias turi Vakarų Europos šalys (pvz. vienos lyties partnerystė).

                              Teisių išdavimas 16-mečiams manau vis tiek sukeltų platesnio masto ginčų (branda vs. laisvė), o lentelės sukuria ginčus tik tarp profesionalų ir geriau šią sritį išnagrinėjusių žmonių, kaip pvz. šiame forume.
                              Paskutinis taisė PoDV; 2020.01.07, 01:31.

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                Pagalvojus, naudinga lenteles turėti prieš pėsčiųjų šviesoforus, jei perėja yra už įvažiavimo į dešinę.

                                https://goo.gl/maps/rDsb2niPqtXd2ZYQ9
                                Pėsčiajam tai tik pablogina situaciją. Tam, kad būti kitoje gatvės pusėje, turėsi pereiti du-tris kartus.

                                Comment


                                  Sankryžose, kur pėsčiųjų mažai o eismo srautai labai dideli visur turi būti įrengiamos tik trys pėsčiųjų perėjos, kuriose reiktų pereiti gatvę per viena-du-tris kartus.

                                  Comment


                                    Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                    Dėl saugumo tai kažkur girdėjau komentarą, jog vairuotojai dabar stengiasi pralindinėti tarp pėsčiųjų, nes labai sumažėjo jiems laiko pasukti, tai stengiasi išnaudoti kiekvieną tarpą. Bet negirdėjau apie jokius šviežius eismo įvykius, be to greitis juk mažas būtų, tai turėtų spėti ir sustabdyti, jei kažkuris pėstytsis staiga pakeistų savo judėjimo greitį. Skamba labiau kaip fikcija.
                                    Dar kitas komentaras iš vairuotojų yra toks, kad sukant per žalią rodyklę neįvykdavo (daug?) eismo įvykių. Tai tiesa, nes pėstieji įprato, kad einant per žalią reikia sustoti prieš pirmą juostą praleisti sukančius į dešinę naglesnius vairuotojus.

                                    Comment


                                      Parašė Pipe Rodyti pranešimą
                                      Dar kitas komentaras iš vairuotojų yra toks, kad sukant per žalią rodyklę neįvykdavo (daug?) eismo įvykių. Tai tiesa, nes pėstieji įprato, kad einant per žalią reikia sustoti prieš pirmą juostą praleisti sukančius į dešinę naglesnius vairuotojus.
                                      Taip sakantiems siūlau pabandyti perėiti pavyzdžiui Liepkalnio sankryžą per visą perimetrą ir pažiūrėti, kaip būna, kai pestysis fiziškai negali perėjt perėjos, nors jam žalia, nes sunkiasvorės transporto priemonės sukdami pagal lenteles užstoja visus apiejimo kelius ir ne nemato pesčiujų, nes jie Blind zone.

                                      Comment


                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                        Is tikrų, si sankryža pagal mane yra viena sėkmingiausių visame Vilniuje. Važiuojant į desinę pėstieji netrugdo, nes jiems dega raudona. Užsidegus žaliai pėstiesiems, ji užsidega visose pusėse - pėstieji eina istrižai sankryžos ir neturi laukti dviejų ciklų. Laimi visi. Kodėl tai nėra daroma kitose sankryžose?
                                        Šita sankryža kaip tik tapo pati nesėkmingiausia - ir pėstiesiems, ir vairuotojams. Pėstieji dabar turi laukti 4 fazes ir tik tada pereiti gatvę (anksčiau, norint kirsti sankryžą įstrižai, išvis nereikėjo laukti - eini sau su viena faze, po to eini su kita faze), automobiliai prieš pravažiuojant sankryžą taip pat turi laukti 4 fazes (vietoj ankstesnių 2 fazių).

                                        Comment


                                          Pritariu Aleksio. Kai naudojama fazė "žalias signalas visiems pėstiesiems", pailgėja žalio signalo laukimo laikas. O užsidegus žaliam, reikia bėgti lyg akis išdegus, kad spėtum pereiti dvi puses.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X