Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Spaudos gatvėje pasidarė pilna šikna, eilė vos ne nuo smėlio arenos.
    Šikną pasidaro ne dėl šviesoforų, o dėl šiknos komponentų (vairuotojų) pasirinkimo ir noro dalyvauti šiknos sudaryme ir būti jos dalimi.

    Comment


      Realybėje kitaip buvo, todėl ir nustebau. Nebent tikrai kažkas per raudoną ėjo/važiavo ir nepastebėjau. Grįžęs pasitikrinau schemas - neatitiko. Toks jausmas, kad paskubom nuėmė ir nesureguliavo tinkamai. Prie progos gal užfiksuosiu.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Kaune nuimta kaip ir paskutinė lentelė su žalia rodykle - Gertrūdos - Gimnazijos sankryžoje.



        Click image for larger version  Name:	20191230_143803.jpg Views:	1 Size:	200,9 kB ID:	1772766

        Click image for larger version  Name:	20191230_153513.jpg Views:	1 Size:	128,2 kB ID:	1772767
        Paskutinis taisė dsanto; 2019.12.30, 21:13.

        Comment


          Ši lentelė nuimta tik tuomet, kai buvo pakeista programa. Anksčiau iš Gimnazijos g. (nuo Mackevičiaus g. pusės) degdavo raudonas ir buvo lentelė. Dabar, kai jutikliai užfiksuos automobilį, žalias signalas bus įjungiamas 5 s. (kol kas įjungta be jutiklių, nes šioje vietoje vyksta žemės kasimo darbai). Į raudoną signalą įdėta juoda rodyklė.

          Click image for larger version

Name:	20191230_144717.jpg
Views:	61
Size:	172,7 kB
ID:	1772769



          Tuo tikslu 8 s vėliau paleidžiamas eismas Gertrūdos gatve nuo Laisvės al. pusės:


          Paskutinis taisė dsanto; 2019.12.30, 20:30.

          Comment


            Nuėmus lentelę Islandijos pl. - Mega sankryžoje, šiandien nepavyko paleisti papildomos sekcijos. Tad kol kas tenka sukti į dešinę tik degant žaliam pagrindiniam signalui. Rytoj turėtų papildoma sekcija veikti.

            Comment


              Tauragė.

              Nukabinamos žaliosios rodyklės, mieste keičiasi eismo tvarka.

              Šiandien mieste jau numontuojamos papildomos šviesoforo lentelės, leidžiančios vairuotojams sukti dešinėn degant raudonam šviesoforo signalui. Sukti dešinėn bus galima tik degant žaliam šviesoforo signalui.​

              Nuo lapkričio 1 d. leidžiama įrengti šviesoforus, kurių pagrindinis žalias signalas yra be rodyklių, su papildoma sekcija į dešinę. Kadangi Tauragėje tokių šviesoforų kol kas nėra, nuo sausio 1-osios sukti dešinėn bus galima TIK UŽSIDEGUS ŽALIAM šviesoforo signalui, arba (jei yra) papildomai šviesoforo sekcijai su žalia rodykle.

              Žalių rodyklių neliks Gedimino, Vytauto, Dariaus ir Girėno gatvėse.

              Click image for larger version

Name:	808300902463853113942587632016845766918144n-003.jpg
Views:	55
Size:	90,1 kB
ID:	1772846
              http://taurageszinios.lt/naujienos/a...o-tvarka-11223

              Comment


                Rytinis papildymas:

                - Spaudos gatvėje vietoje lentelės 3 sekcijų šviesoforas į dešinę, kuris įjungiamas kartu su pėsčiaisiais. Įsitikinau, akivaizdi spūsčių priežastis. Tačiau šiek tiek pozityvo, pėstieji gali pereiti visą Pilaitės pr. nesustoję skiriamojoje salelėje, gal dėl "darnumo" taip padarė. Gal pakomentuosit ar 3 sekcijų šviesoforas su rodyklėm neturėtų reikšti apsaugoto posūkio?

                -Geležinio Vilko - Mokslininkų sankryžoje iš Mokslininkų g. įjungė sekciją. O iš Geležinio Vilko g. įdėjo rodykles į pagrindinį. Pėstieji atskirai, bet bėda, kad lyg ir įsijungė nepaisant to, kad nebuvo pėsčiųjų.

                Spėjant iš minėto Lūžių nesurueguliavimo ir gedimo Konstitucijos pr. panašu, kad dar nemažai teks reguliuoti ir keisti.
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                  Rytinis papildymas:

                  - Spaudos gatvėje vietoje lentelės 3 sekcijų šviesoforas į dešinę, kuris įjungiamas kartu su pėsčiaisiais. Įsitikinau, akivaizdi spūsčių priežastis. Tačiau šiek tiek pozityvo, pėstieji gali pereiti visą Pilaitės pr. nesustoję skiriamojoje salelėje, gal dėl "darnumo" taip padarė. Gal pakomentuosit ar 3 sekcijų šviesoforas su rodyklėm neturėtų reikšti apsaugoto posūkio?

                  -Geležinio Vilko - Mokslininkų sankryžoje iš Mokslininkų g. įjungė sekciją. O iš Geležinio Vilko g. įdėjo rodykles į pagrindinį. Pėstieji atskirai, bet bėda, kad lyg ir įsijungė nepaisant to, kad nebuvo pėsčiųjų.

                  Spėjant iš minėto Lūžių nesurueguliavimo ir gedimo Konstitucijos pr. panašu, kad dar nemažai teks reguliuoti ir keisti.
                  Visada gerai foto, jei yra galimybė

                  Dėl Spaudos g. Tai sudėtos rodyklės į dešinę, ir žalias į dešinę dega su pėsčiaisiais??? Tokį unikalų kadrą norėčiau parodyti Vilniaus eismo organizatoriams. O kitoje fazėje žalias į dešinę nedega, kai iš Pilaitės pr. suka į kairę į Spaudos g.?

                  Nesupratau, ar iš Mokslininkų g. yra rodyklės pagrindiniame? O iš Geležinio Vilko g. kas įsijungė, nors nebuvo pėsčiųjų?

                  Comment


                    Deja, telefonas neištraukia patamsyje per lietų. Bei tik prošal judėjau.

                    Spaudos g. užsidega ir užgęsta minėti šviesoforai panašiu metu. Tai legaliai išsuka tik be pėsčiųjų. Viso ciklo nemačiau.

                    Geležinio Vilko g. link Molėtų pl. pagrindiniame įdėtos rodyklės juodos. Prieš tai trumpam buvo be rodyklių, nebent su plonyčiu kontūru ir nepastebėjau.

                    Iš Mokslininkų šiandien nemačiau, prieš tai nebuvo rodyklių. Tik pagal automobilius buvo akivaizdu, kad įjungė sekciją į dešinę. Panašiu metu su prieš tai minėtais apsisukančiais iš Geležinio Vilko g.

                    Įsijungė išilgai pėstieji sukant iš GelVilko į dešinę link klinikų žiedo nors jų nesimatė. Todėl sekcija į dešinę išjungta. O dėl juodų rodyklių pagrindiniame negali sukti. Bet čia galėjau nepastebėti pėsčiojo, kuris iki atvažiuojant nuėjo.
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Dideli pėsčiųjų srautai piko metu, perspektyviniai riedančių srautai - įrengtos pervažos, šiuo metu laikinai rekia apvažiuoti statybas (kirsti sankryžą 2 kartus). Bet didelė dalis pėsčiųjų eina IV faze ar jos buvusiu analogu 12/13 perėja dėl galimybės eiti link ofiso per nereguliuojamą perėją spaudos g (vietoje 11 ar 14 grupės)
                      Paskutinis taisė Riedis; 2019.12.31, 08:57.
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                        Rytinis papildymas:

                        - Spaudos gatvėje vietoje lentelės 3 sekcijų šviesoforas į dešinę, kuris įjungiamas kartu su pėsčiaisiais. Įsitikinau, akivaizdi spūsčių priežastis. Tačiau šiek tiek pozityvo, pėstieji gali pereiti visą Pilaitės pr. nesustoję skiriamojoje salelėje, gal dėl "darnumo" taip padarė. Gal pakomentuosit ar 3 sekcijų šviesoforas su rodyklėm neturėtų reikšti apsaugoto posūkio?
                        Eilinį kartą daro visiškas nesąmones Vilniuje. Čia buvo puiki vieta, kurioje buvo galima panaudoti galimybę leisti sukti į dešinę su sekcija apsaugotai, kai iš Pilaitės pr. sukama į kairę, tuo pačiu leidžiant sukti į dešinę praleidžiant pėsčiuosius kai dega žalias pagrindinis iš Spaudos g. T.y. būtų pilnai kompensavę žalios lentelės nuėmimą, nes praktiškai tik esant šioms fazėms būdavo galima išsukti į Pilaitės pr. Dabar pakabino niekam nereikalingą trijų spalvų šviesoforą, kuris komplikuos važiavimą tiesiai ir į kairę iš Spaudos g. Kadangi kryptis bus valdomos atskirai, tai dėl stovinčios eilės posūkiui į dešinę, nebus galima privažiuoti į juostą posūkiui kairėn ir atvirkščiai. Taigi pralaidumas nukentės stipriai.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                          Eilinį kartą daro visiškas nesąmones Vilniuje. Čia buvo puiki vieta, kurioje buvo galima panaudoti galimybę leisti sukti į dešinę su sekcija apsaugotai, kai iš Pilaitės pr. sukama į kairę, tuo pačiu leidžiant sukti į dešinę praleidžiant pėsčiuosius kai dega žalias pagrindinis iš Spaudos g. T.y. būtų pilnai kompensavę žalios lentelės nuėmimą, nes praktiškai tik esant šioms fazėms būdavo galima išsukti į Pilaitės pr. Dabar pakabino niekam nereikalingą trijų spalvų šviesoforą, kuris komplikuos važiavimą tiesiai ir į kairę iš Spaudos g. Kadangi kryptis bus valdomos atskirai, tai dėl stovinčios eilės posūkiui į dešinę, nebus galima privažiuoti į juostą posūkiui kairėn ir atvirkščiai. Taigi pralaidumas nukentės stipriai.
                          Buvau siuntęs ir šį pasiūlymą, tiek kalbėjau gyvai. Sakė, pralaidumui užteks apsaugoto dešiniojo posūkio.

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                            Buvau siuntęs ir šį pasiūlymą, tiek kalbėjau gyvai. Sakė, pralaidumui užteks apsaugoto dešiniojo posūkio.
                            Nesuprantama man tokia logika "užteks". Viskas turėtų būti daroma efektyviausiai - mažiausiais kaštais pasiekiama didžiausia nauda. Pakabinti tik vieną papildomą sekciją būtų buvę patys mažiausi kaštai, o nauda būtų buvusi didesnė, nes galimybės atlikti posūkį laikas būtų pailgėjęs (lyginant su atskiru apsaugotu posūkiu). Ten pėsčiųjų srautas einančių pagal 15-16 grupę yra labai nedidelis, jų ženkliai daugiau būna tik labai ribotą laiką (rytas, pietų metas, vakaras po darbo), visu kitu metu pėsčiųjų būna nuo 0 iki 4 žmn. Todėl poreikio turėti fazę kai pėsčiųjų judėjimas nesikera su sukančiais į dešinę visiškai nėra.

                            Comment


                              Parašė Riedis
                              Iš Mokslininkų į Geležinio Vilko gatvę pagal naują sistemą.


                              Paspaudus perėjos mygtuką (po 1-3 ilgų ciklų)



                              Nespaudus perėjos mygtuko


                              Iš Geležinio Vilko į Mokslininkų g.

                              Vaizdo įrašas

                              Pasitaikė įkyriai pypsinčių, nors sukti be atskiros sekcijos negalima. Pasitaikė važiuojančių lyg pagrindiniam nebūtų rodyklių.
                              Parašė Riedis
                              Iš Spaudos g. į Pilaitės pr. pagal naują tvarką



                              Pasirodo be rodyklių šviesoforas. Įsijungia vienu metu su srautu tiesiai ir į kairę (deja neįtalpinau į kadrą viršuje šviesoforo)

                              Vaizdo įrašas
                              Ačiū už foto ir video. GV sankryžoj visgi padarė pagal naują tvarką iš vienos pusės. O Spaudos tiesiog nuėmė lentelę ir kol kas nieko nepadarė. Bus matyt, kai padarys apsaugotą dešinįjį posūkį.

                              Comment


                                Kaune įjungtos paskutinės papildomos sekcijos šiais metais.

                                Sukilėlių pr. - Tvirtovės al. sankryžoje iš Tvirtovės al. nuo Taikos pr. pusės pirma juosta dabar galima sukti tik į dešinę, o tiesiai - nebe iš pirmos, o iš antros juostos. Jeigu pėstieji dešinėje paspaudė mygtuką, papildoma sekcija su žaliu neužsidega:



                                Jei mygtuko nespaudžia, papildoma sekcija dega su žaliu:



                                Sukilėlių pr. nuo Utenos g. pusės pirma juosta nebegalima važiuoti tiesiai. Degant žaliam signalui kartu leidžiamas pėsčiųjų eismas. Papildoma sekcija dega su raudonu:

                                Click image for larger version  Name:	20191231_140632.jpg Views:	1 Size:	84,6 kB ID:	1772956





                                Iš Tvirtovės al. nuo Klinikų pusės iš antros juostos nebegalima sukti į kairę. Degant žaliam signalui kartu leidžiamas priešpriešinis kairysis posūkis. Papildoma sekcija dega su raudonu:



                                Paskutinis taisė dsanto; 2019.12.31, 16:23.

                                Comment


                                  Šiandien įjungta papildoma sekcija prie Megos. Jeigu nėra pėsčiųjų, papildoma sekcija dega su žaliu. Su raudonu ji dega tik tuomet, jei nėra eismo iš susikertančių krypčių.







                                  Įjungta papildoma sekcija Minkovskių - Čiurlionio tilto sankryžoje nuo tilto pusės. Kol kas valdiklis nepakeistas (nenorėta rizikuoti paskutinę dieną prieš šventes), tai papildoma sekcija laikinai pajungta nuo kairiojo posūkio žalio signalo iš dešinės sankryžos pusės:



                                  Iš Minkovskių g. sekcija atidengta, bet pajungta bus jau sausio mėn. Tai vienintelė papildoma sekcija, kuri neįjungta pagal planą.

                                  Paskutinis taisė dsanto; 2019.12.31, 16:31.

                                  Comment


                                    Kauno sankryžų su naujos kartos papildomomis sekcijomis į dešinę sąrašas. Raudonai pažymėta kol kas neaktyvuota papildoma sekcija.

                                    Sankryžos pagal KŠĮT 2019 m. (pagrindinis žalias be rodyklių, papildoma sekcija išjungta degant žaliam ir dega nustatytą laiką su raudonu)
                                    1. Karaliaus Mindaugo pr. – Prietilčio g. sankryža, iš Karaliaus Mindaugo pr., įjungta 2019-11-04.
                                    2. Karaliaus Mindaugo pr. – Kaunakiemio g. sankryža, iš Karaliaus Mindaugo pr. (į Kaunakiemio g.), papildoma sekcija dalį laiko dega ir su žaliu signalu (kai neina pėstieji), įjungta 2019-11-04.
                                    3. Karaliaus Mindaugo pr. – Kaunakiemio g. sankryža, iš Kaunakiemio g., įjungta 2019-11-04.
                                    4. Neries kr. – Varnių g. sankryža, iš Neries kr., įjungta 2019-11-04.
                                    5. Jonavos g. – Šiaurės pr. sankryža, iš Jonavos g., papildoma sekcija dalį laiko dega ir su žaliu signalu (kai neina pėstieji), įjungta 2019-11-06.
                                    6. Jonavos g. – Nuokalnės g. sankryža, iš Jonavos g., įjungta 2019-11-06.
                                    7. Jonavos g. – Nuokalnės g. sankryža, iš Nuokalnės g., papildoma sekcija dalį laiko dega ir su žaliu signalu (kai neina pėstieji), įjungta 2019-11-06.
                                    8. Raudondvario pl. – Vakarinio aplinkkelio sankryža, iš Raudondvario pl., įjungta 2019-11-11.
                                    9. Pramonės pr. – Elektrėnų g. sankryža, iš Pramonės pr. , įjungta 2019-11-12.
                                    10. Pramonės pr. – Elektrėnų g. sankryža, iš Elektrėnų g., įjungta 2019-11-12.
                                    11. Žemaičių pl. – Baltijos – J. Grušo g. sankryža, iš Baltijos g. (į Žemaičių pl.), įjungta 2019-11-13.
                                    12. Žemaičių pl. – Baltijos – J. Grušo g. sankryža, iš Žemaičių pl. (į Baltijos g.), įjungta 2019-11-13.
                                    13. S. Žukausko g. – P. Lukšio g., iš S. Žukausko g. (nuo Šiaurės pr.), įjungta 2019-11-18.
                                    14. Veiverių g. – Europos pr. sankryža, iš Veiverių g. nuo centro, įjungta 2019-11-23.
                                    15. Veiverių g. – Europos pr. sankryža, iš Veiverių g. link centro, įjungta 2019-11-23.
                                    16. Pramonės pr. – Partizanų g. sankryža, iš Partizanų g. nuo troleibusų depo pusės, įjungta 2019-12-13.
                                    17. Karaliaus Mindaugo pr. – A. Mickevičiaus g. sankryža, iš Karaliaus Mindaugo pr. (į A. Mickevičiaus g.), papildoma sekcija dalį laiko dega ir su žaliu signalu (kai neina pėstieji), įjungta 2019-12-21.
                                    18. Karaliaus Mindaugo pr. – A. Mickevičiaus g. sankryža, iš A. Mickevičiaus g. , įjungta 2019-12-21.
                                    19. Savanorių pr. – Aukštaičių g. – Zanavykų g. sankryža, iš Zanavykų g., įjungta 2019-12-23.
                                    20. Savanorių pr. – S. Žukausko g. – Birželio 23-iosios g. sankryža, iš S. Žukausko g., įjungta 2019-12-23.
                                    21. Islandijos pl. – Jotvingių – Užnerio g. – „Mega“ sankryža, iš Islandijos pl., įjungta 2019-12-31.
                                    22. Sukilėlių pr. – Tvirtovės al. sankryža, iš Sukilėlių pr. (nuo Utenos g.), įjungta 2019-12-31.
                                    23. Sukilėlių pr. – Tvirtovės al. sankryža, iš Tvirtovės al. (nuo Taikos pr. pusės), įjungta 2019-12-31.
                                    24. Sukilėlių pr. – Tvirtovės al. sankryža, iš Tvirtovės al. (nuo Klinikų pusės), įjungta 2019-12-31.
                                    25. H. ir O. Minkovskių g. – M. K. Čiurlionio tilto sankryža, iš H. ir O. Minkovskių g.

                                    Sankryžos pagal KŠĮT 2012/2019 m. (pagrindinis žalias be rodyklių, papildoma sekcija dega visą žalio signalo laiką ir nustatytą laiką su raudonu)
                                    1. Šiaurės pr. – Sukilėlių pr. sankryža, iš Šiaurės pr. (nuo Jonavos g. pusės), įjungta 2015-12-10.
                                    2. Karaliaus Mindaugo pr. – Prietilčio g. sankryža, iš Prietilčio g. (atvažiavus tiltu nuo Aleksoto pusės), įjungta 2015-05-26.
                                    3. Jonavos g. – Islandijos pl. sankryža, iš Jonavos g., įjungta 2019 m.
                                    4. M. K. Čiurlionio g. – Vytauto pr. sankryža, iš M. K. Čiurlionio g., įjungta 2019-10-17_18.
                                    5. Jurbarko g. – A. Krikščiukaičio g. – Brastos g. sankryža, iš Brastos g., įjungta 2019-11-13.
                                    6. Karaliaus Mindaugo pr. – A. Mickevičiaus g. sankryža, iš Žalgirio arenos, įjungta 2019-12-21.
                                    7. H. ir O. Minkovskių g. – M. K. Čiurlionio tilto sankryža, nuo M. K. Čiurlionio tilto nuvažiavimo, įjungta 2019-12-31.

                                    Sankryžos pagal KŠĮT 2012/2019 m. (pagrindinis žalias be rodyklių, papildoma sekcija dega visą laiką)
                                    1. M. K. Čiurlionio g. – Vytauto pr. sankryža, iš Vytauto pr., įjungta 2019-10-17_18.
                                    2. Baltų pr. – Rasytės g. sankryža, iš Baltų pr. (nuo centro), įjungta 2019-10.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Kaune įjungtos paskutinės papildomos sekcijos šiais metais.

                                      Sukilėlių pr. - Tvirtovės al. sankryžoje iš Tvirtovės al. nuo Taikos pr. pusės pirma juosta dabar galima sukti tik į dešinę, o tiesiai - nebe iš pirmos, o iš antros juostos. Jeigu pėstieji dešinėje paspaudė mygtuką, papildoma sekcija su žaliu neužsidega:

                                      Ženklai linksmi. Turbūt laikinai?

                                      Comment


                                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                        Ženklai linksmi. Turbūt laikinai?
                                        Laikini, priklijavo mėlynas plėveles ir baltas rodykles Ženklistai atostogavo

                                        Comment


                                          Pvz. lenkų ženklų dizainas numato, kad būtų galima nesunkiai keisti esamus ženklus, klijuojant mėlynas arba baltas plėveles


                                          Tiesa, tokie kaitaliojimai vyksta palyginti retai, tai net neaišku ar būtina dėl to taip priderinti ženklo dizainą. Gal geriau vietoje to tiesiog turėti atsargoje kiekvienos krypties krypčių rodyklių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X