Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dinux Rodyti pranešimą

    Pro čia važiuoju kas dien ~9val ryto. Ir vakar pastebėjau, kad labai jau eilė nutysus... pasirodo nuėmė rodyklę. Nežinau kas darosi prieš 8val. kai srautas tikrai didesnis, bet apie 9val akivaizdžiai susidaro eilė. Plius užgesus sekcijai į dešinę, priverstinai sustabdomas eismas keliom sekundėm ir tada užsidega žalias blynas. Tad srautas yra priverstas sustoti vos keletai sekundžių ir vėl pajudėti kas atrodo gan kvaila. Šitoje vietoje (ir turbūt kitose analogiškose) galėtų tiesiog žalią rodyklę iškarto pakeisti žalias signalas, nebūtų to srauto sustabdymo.

    Dar labai knieti kaip bus su Raudondvario pl. nusukimu link Regitros/Romainių. Ten pirma juosta praktiškai be perstojo juda srautas link Romainių.
    Tai jei matėt video, tai eilės susidaro, nes ne visi važiuoja per žalią. Reikia laiko, kol išmoks.

    Dėl tarpo tarp papildomos sekcijos ir žalio blyno - tarpas būtinas, nes užgęsus papildomai sekcijai, paleidžiamas pėsčiųjų eismas, o tik po 1 s įjungiamas žalias blynas. Pėstieji visuomet privalo gauti pirmumą.

    Comment


      Parašė Riedis Rodyti pranešimą

      Tai toks pat šviesoforas ir iš Naujosios g. į Statybininkų g.? Būtų pirma matyta vieta, palei kurią išilgai veda dviračių takas ir juosta.
      Kaip mane informavo, taip. Paprašiau foto

      Comment


        Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
        pataisykite, jei klystu... Click image for larger version

Name:	333.jpg
Views:	320
Size:	47,7 kB
ID:	1761903
        Suvokti lengviau gal, jeigu prielaidą darai iš kitos pusės, t.y. draudžiamo signalo nėra (raudono arba pagrindiniame žaliame skritulyje krypties rodyklių), tai galima/privaloma važiuoti.
        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

        Comment


          Puiku matyti Kauną, tam tikrose srityse sugebantį aplenkti Vilnių. Šiuo atveju šviesoforinis reguliavimas

          Comment


            Naujosios-Statybininkų g. sankryžoje – dvi papildomos šviesoforų sekcijos

            Trečiadienį Naujosios-Statybininkų gatvės sankryžoje sumontuotos dvi papildomos šviesoforų sekcijos su žalia rodykle, informuoja Alytaus miesto savivaldybė.

            Viena jų leidžia sukti į dešinę degant raudonos spalvos šviesoforo signalui iš Statybininkų g. į Naująją gatvę, kita iš Naujosios g. į Statybininkų g.

            Šie nauji dešinės krypties sekcijiniai šviesoforai sumontuoti, panaikinus žalias rodykles nuo šviesoforų. Planuojama, kad greitu metu žalios rodyklės sekcijiniai šviesoforai bus sumontuoti ir Naujosios-Žuvinto-Raudonkalnio gatvių sankryžoje.
            Click image for larger version

Name:	43e5b303 - Copy.jpg
Views:	97
Size:	108,4 kB
ID:	1762383

            https://alytausgidas.lt/naujiena/291...oforu-sekcijos

            Comment


              Žemaičių pl. - Baltijos - Grušo g. sankryža. Iš Baltijos g.:



              Žemaičių pl. link centro:



              Jurbarko - Krikščiukaičio - Brastos g. sankryža iš Brastos g.:

              Paskutinis taisė dsanto; 2019.11.14, 19:44.

              Comment


                Kelių eismo taisyklių pakeitimai: ką būtina žinoti

                Click image for larger version

Name:	Screenshot_20191119-192801_Chrome.jpg
Views:	89
Size:	137,5 kB
ID:	1763779

                Už eismo saugumą Telšių rajone atsakingų asmenų paklausėme, kokiomis taisyklėmis remtis ir kokios naujovės, įsigaliojus pakeitimams, laukia vairuotojų Telšiuose.

                Paklaustas, kaip eismas bus organizuojamas nuo kitų metų pradžios nelikus minėtų rodyklių, R. Gečas informavo, kad Telšių aps. VPK Kelių policijos skyrius Telšių rajono savivaldybės Eismo saugumo komisijai yra pateikęs siūlymus dėl papildomų šviesoforo sekcijų įrengimo atitinkamose sankryžose iki 2020 metų sausio 1-osios.
                „Jei bus įrengtos papildomos šviesoforo sekcijos atitinkamose sankryžose, eismo organizavimas, mūsų nuomone, bus užtikrintas tinkamai ir Kelių eismo taisyklių 76 punkto pakeitimai neturėtų apsunkinti transporto priemonių eismo, o atvirkščiai – atitinkamos sankryžos bus pralaidesnės tam tikrų krypčių transporto priemonių srautams“, – įsitikinęs Kelių policijos skyriaus viršininkas.

                Telšių rajono savivaldybės Eismo saugumo komisijos pirmininkas, Telšių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Almantas Lukavičius informavo, kad papildoma sekcija, leidžianti net ir degant draudžiamam šviesoforo signalui sukti į dešinę, Telšiuose bus įrengta tik sankryžoje, reguliuojamoje šviesoforu, prie Švč. Mergelės Marijos Ėmimo į dangų bažnyčios.

                „Jau vykdomas pirkimas, užsakyta papildoma sekcija, leisianti degant raudonam šviesoforo signalui sukti į dešinę iš Turgaus aikštės į Luokės gatvę“, – apie pokyčius nuo sausio mėnesio kalbėjo A. Lukavičius.

                Jo teigimu, komisija papildomą sekciją nusprendė įrengti tik S. Daukanto gatvės, Turgaus aikštės, Luokės ir Šviesos gatvių sankryžoje, įvertinusi transporto priemonių eismo srautus miesto centre ir intensyvumą.

                „Kitose sankryžose nebus nieko keičiama, tik nuimamos papildomos rodyklės. Manau, įsigaliojus naujoms taisyklėms didelių sunkumų vairuotojams neturėtų susidaryti“, – prognozavo Eismo saugumo komisijos pirmininkas.
                http://tzinios.lt/keliu-eismo-taisyk...butina-zinoti/

                Comment


                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                  Tai toks pat šviesoforas ir iš Naujosios g. į Statybininkų g.? Būtų pirma matyta vieta, palei kurią išilgai veda dviračių takas ir juosta.
                  Alytus. Vaizdas iš Naujosios g.:

                  Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1574188766628.jpg Views:	1 Size:	73,3 kB ID:	1763793


                  Iš Statybininkų g.:

                  Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1574188772166.jpg Views:	1 Size:	124,9 kB ID:	1763794

                  Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1574188769411.jpg Views:	1 Size:	114,6 kB ID:	1763795
                  Paskutinis taisė dsanto; 2019.11.19, 20:53.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Įspūdžiai iš pirmadienį pakeistos Raudondvario pl. - Via Baltica sankryžos. Nuėmus lentelę, įjungta papildoma sekcija į dešinę. Vairuotojų elgesys įvairus
                    Teko matyti kamštį nes per žalią ("blyną") nesuka.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                      Teko matyti kamštį nes per žalią ("blyną") nesuka.
                      Kad ir kiek visur rašytų, vis tiek atsiranda nieko nežinančių. Arba įsitikinusių, kad sukti galima, bet neprivaloma...

                      Comment


                        76. [Netenka galios nuo 2020-01-01] Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau prieš įvažiuodami į sankryžą jie privalo sustoti prieš kelio ženklą „Stop“ linija“ ir (ar) „Stop“ liniją, jeigu jų nėra, – prieš pėsčiųjų perėją, šviesoforą ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinus, kad tai yra saugu ir nebus trukdoma kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems, kurių judėjimo kryptį jie kerta.


                        o ar saugiau? gal tik greičiau, nes nebereikia stoti prie žalio šviesoforo signalo
                        Paskutinis taisė Dariukas; 2019.11.20, 20:46.

                        Comment


                          Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
                          76. [Netenka galios nuo 2020-01-01] Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau prieš įvažiuodami į sankryžą jie privalo sustoti prieš kelio ženklą „Stop“ linija“ ir (ar) „Stop“ liniją, jeigu jų nėra, – prieš pėsčiųjų perėją, šviesoforą ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinus, kad tai yra saugu ir nebus trukdoma kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems, kurių judėjimo kryptį jie kerta.


                          o ar saugiau? gal tik greičiau, nes nebereikia stoti prie žalio šviesoforo signalo...
                          O dabar reikia stoti prie žalio signalo?

                          Comment


                            64. Dviračių vairuotojams draudžiama:64.9. kirsti važiuojamąją dalį važiuojant pėsčiųjų perėjomis.

                            naujas pakeitimas sako, kad dviratininkus reikia praleisti sukant į dešinę, nors jie turėtų būti kaip pėstieji, t.y. vestis dviratį (išskyrus kvadratų ženklinimą)

                            Comment


                              Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
                              64. Dviračių vairuotojams draudžiama:64.9. kirsti važiuojamąją dalį važiuojant pėsčiųjų perėjomis.

                              naujas pakeitimas sako, kad dviratininkus reikia praleisti sukant į dešinę, nors jie turėtų būti kaip pėstieji, t.y. vestis dviratį (išskyrus kvadratų ženklinimą)
                              Nėra jokio pakeitimo. Dviratininkus reikia praleisti, jei jie važiuoja dviračių pervaža. Jei yra tik pėsčiųjų perėja, jie ir toliau turi vestis dviračius.

                              Tai neatsakėte dėl žalio, ar dabar reikia stoti?

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                O dabar reikia stoti prie žalio signalo?
                                kai buvo raudonas su lentele, stoti reikėjo. kai lentelę nuėmė ir pakeitė į sekcija-nebereikia stoti

                                Comment


                                  Parašė Dariukas Rodyti pranešimą

                                  kai buvo raudonas su lentele, stoti reikėjo. kai lentelę nuėmė ir pakeitė į sekcija-nebereikia stoti
                                  Na taip. Tik jeigu visi per žalią su nedegančia sekcija važiuotų, tikrai būtų pralaidžiau

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Kad ir kiek visur rašytų, vis tiek atsiranda nieko nežinančių. Arba įsitikinusių, kad sukti galima, bet neprivaloma...
                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Na taip. Tik jeigu visi per žalią su nedegančia sekcija važiuotų, tikrai būtų pralaidžiau
                                    Kas būtų jeigu būtų.
                                    Kas būtų, jei visi vairuotojai suprastų tas abrakadabras.
                                    Kas būtų, jai savivaldybės nebūtų nemokšiškos, darytų taip kaip pataria inžinierius D.S. (gal ir vienintelis Lietuvoje suprantantis kas čia vyksta ir kaip turi būti).

                                    Deja, ne visi supranta tuos pakeitimus, kai iš paprasto praktiško dalyko padaryta daug sudėtingų dalykų, kuriems reikia aiškinimų ir peraiškinimų.
                                    Deja, realybėje keliais važinėja žmonės, o ne kelis techninius aukštuosius baigę teoretikai.
                                    Teorijoje gal atrodė gražu ir teisinga, o natūroje gavosi fiasko.

                                    Baisu pagalvoti, koks košmaras bus sankryžose kai panaikins žalias rodykles, ir įsigalės teoretikų sukurtas "eismo rojus".

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą



                                      Kas būtų jeigu būtų.
                                      Kas būtų, jei visi vairuotojai suprastų tas abrakadabras.
                                      Kas būtų, jai savivaldybės nebūtų nemokšiškos, darytų taip kaip pataria inžinierius D.S. (gal ir vienintelis Lietuvoje suprantantis kas čia vyksta ir kaip turi būti).

                                      Deja, ne visi supranta tuos pakeitimus, kai iš paprasto praktiško dalyko padaryta daug sudėtingų dalykų, kuriems reikia aiškinimų ir peraiškinimų.
                                      Deja, realybėje keliais važinėja žmonės, o ne kelis techninius aukštuosius baigę teoretikai.
                                      Teorijoje gal atrodė gražu ir teisinga, o natūroje gavosi fiasko.

                                      Baisu pagalvoti, koks košmaras bus sankryžose kai panaikins žalias rodykles, ir įsigalės teoretikų sukurtas "eismo rojus".
                                      Spėju, kad ir prieš 24 metus uždėjus pirmąsias lenteles su žaliomis rodyklėmis daug kas nesuko į dešinę degant raudonam signalui. Bet su laiku visi įprato. Viskam reikia laiko. O fiasko ir košmarai yra tik žmonių galvose.

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Kas būtų jeigu būtų.
                                        Kas būtų, jei visi vairuotojai suprastų tas abrakadabras.
                                        Vairuotojai sėkmingai perprato, kad į kairę galima sukti nelaukiant, kol užsideks papildoma sekcija, nors apie tai niekur garsiai nebuvo kalbama. Tad ko nesuprasti su dešiniuoju posūkiu, kai apie tai N kartų rašė įvairiausi internetai ir rodė reportažus televizijos?

                                        Comment


                                          Lapkričio 1- osios šviesoforų reforma nepavyko, nes per daug ir nebuvo stengtasi, kad ji pavyktų .
                                          Ir čia kalti ne tiek žiopli vairuotojai, o sudėtingas schemas mėgstantys teoretikai, nepasivarginę paprastai išaiškinti, kaip elgtis standartinėse situacijose.

                                          Žaliosios rodyklės galėtų būti numarinamos natūraliuoju būdu ten, kur tinkamai parengtos sankryžos.
                                          Deja, iki sausio 1-osios jos bus tiesiog nukabintos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X