Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Papildoma sekcija kaip alternatyva minima todėl, kad ji leis papildomai sukti į dešinę degant raudonam signalui, bet tik tuomet, kai tai bus saugu - priešingai, nei lentelė, kuri leidžia sukti visuomet, ir einant pėstiesiems, ir važiuojant kitų krypčių transporto priemonėms.
    Nesupratau apie koki sukima degant raudonam signalui kalbi, jei sukt galima bus tik degant žaliam pagrindiniam?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_2019-07-17-11-33-22-699_com.android.chrome.png
Views:	117
Size:	169,7 kB
ID:	1735913
    Attached Files

    Comment


      Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

      Nesupratau apie koki sukima degant raudonam signalui kalbi, jei sukt galima bus tik degant žaliam pagrindiniam?

      Click image for larger version

Name:	Screenshot_2019-07-17-11-33-22-699_com.android.chrome.png
Views:	117
Size:	169,7 kB
ID:	1735913
      Kitaip tariant pėstiesiems ir dviratininkams niekas nesikeičia, net einant per žalią reiks dairytis, kad kas iš kairės nenukirstų.
      Flickr

      Comment


        Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

        Nesupratau apie koki sukima degant raudonam signalui kalbi, jei sukt galima bus tik degant žaliam pagrindiniam?

        Click image for larger version

Name:	Screenshot_2019-07-17-11-33-22-699_com.android.chrome.png
Views:	117
Size:	169,7 kB
ID:	1735913
        Pateikta tik dalis informacijos. Šviesoforų įrengimo taisyklėse yra detaliau:



        1 pav. Transporto judėjimo schema, kai judėjimo krypčiai dega žalias rodyklės signalas


        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Kitaip tariant pėstiesiems ir dviratininkams niekas nesikeičia, net einant per žalią reiks dairytis, kad kas iš kairės nenukirstų.
          Keičiasi. Nes transportas galės važiuoti tik su lygiagrečiai einančiais pėsčiaisiais ir važiuojančiais dviratininkais. Su lentele yra pavojingiau, nes transportas kerta skersine kryptimi einančius pėsčiuosius ir važiuojančius dviratininkus.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą

            Pateikta tik dalis informacijos. Šviesoforų įrengimo taisyklėse yra detaliau:
            Tai kažkas pasikeite planuose ar ankščiau buvo skelbiama dezinformacija? Nes nu tikrai atsimenu kad kalbėjo kad papildoma sekcija gales degt ne ilgiau nei pagrindinis, ir funkcija jos sudaryt kažkoki laiko tarpa kada pesčiuju ir sukančiuju srautai nesikrižmintu.

            Comment


              Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

              Tai kažkas pasikeite planuose ar ankščiau buvo skelbiama dezinformacija? Nes nu tikrai atsimenu kad kalbėjo kad papildoma sekcija gales degt ne ilgiau nei pagrindinis, ir funkcija jos sudaryt kažkoki laiko tarpa kada pesčiuju ir sukančiuju srautai nesikrižmintu.
              Pažiūrėk į mano pateikto paveikslo 2 schemą. Dega raudonas su papildoma sekcija į dešinę. Tuo pat metu leidžiamas kairysis posūkis iš dešinės sankryžos pusės. Tai jeigu iš dešinės sankryžos pusės posūkis į kairę bus leidžiamas pakankamai ilgai, tai gali būti, kad papildoma sekcija degs ilgiau nei pagrindinis žalias.

              Skaičiau kad šiandien per LRT 14.50 laidą „Laba diena, Lietuva“ kalbės iš ministerijos apie šituos dalykus.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                Pažiūrėk į mano pateikto paveikslo 2 schemą. Dega raudonas su papildoma sekcija į dešinę. Tuo pat metu leidžiamas kairysis posūkis iš dešinės sankryžos pusės. Tai jeigu iš dešinės sankryžos pusės posūkis į kairę bus leidžiamas pakankamai ilgai, tai gali būti, kad papildoma sekcija degs ilgiau nei pagrindinis žalias.

                Skaičiau kad šiandien per LRT 14.50 laidą „Laba diena, Lietuva“ kalbės iš ministerijos apie šituos dalykus.
                Taip, mačiau, del to ir sakau kad arba kažka pakeite planuose arba aš prieš tai blogai supratau.

                ​​​​​​P.S tai dabar Vilniuje bus pilna makaline, vienur triju sekciju šviesoforai posukiui i dešine, kitur tik sekcija, nors atliks ta pati.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                  Vilnius atnaujino šviesoforus dar iki 2012 m., todėl jie įrengti dar pagal seną standartą. Kaunas intensyviai pradėjo atnaujinti šviesoforus tik nuo 2014—2015 m. Aišku, skiriasi abiejų miestų eismo specialistų požiūris. Jei Vilniuj ir toliau senose sankryžose diegia sovietinio tipo reguliavimą su papildoma sekcija, tai Kaune, pvz. Karaliaus Mindaugo ir Birštono g. sankryžoje nuėmus lenteles sudėjo ne papildomas sekcijas, kaip būtų padarę Vilniuje, o atskirus šviesoforus į dešinę:
                  Vilnius kaip supratau drąsiau rodykles nuiminėjo, bet sovietinis, pasaulyje neįprastas reguliavimas, jiems labiau priimtinas. Nebent nori dabar prižiūrėti sistemą tokią kokia jinai yra, įrengtą kažkur 200X pabaigos standartais. Galbūt po kokio dešimtmečio pertvarkys pagal vilnietišką gembių standartą, įrengiamą po 201X m.

                  Comment


                    Tai pagal SM tokio derinio kaip raudonas pagrindinis signalas ir šviečianti žalia rodyklė į dešinę nebelieka?

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Tai pagal SM tokio derinio kaip raudonas pagrindinis signalas ir šviečianti žalia rodyklė į dešinę nebelieka?
                      Aš irgi taip galvojau, bet pasirodo kad lieka.

                      Comment


                        Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                        Aš irgi taip galvojau, bet pasirodo kad lieka.
                        Lieka. Kam tada ta papildoma sekcija. Iš šviesoforų taisyklių:

                        37. Papildomą žalio signalo laiką dešiniajam posūkiui suteikia papildoma sekcija su žaliu rodyklės formos signalu tamsiame fone. Degant pagrindinio šviesoforo žaliam signalui be rodyklių, kai papildomos sekcijos signalas išjungtas, posūkis į dešinę leidžiamas kartu su priešpriešiniu kairiuoju posūkiu, dešinėje esančiu lygiagrečiu pėsčiųjų ir (arba) dviračių eismu (žr. Taisyklių 41 punktą). Degant papildomai sekcijai, dešiniojo posūkio transporto priemonių eismo trajektoriją kertantiems eismo dalyviams (įskaitant pėsčiuosius ir dviratininkus) privalo degti raudonas signalas, išskyrus iš dešinės sankryžos pusės apsisukančias transporto priemones (žr. Taisyklių 19 punktą).

                        38. Ankstintojo dešiniojo posūkio atveju papildomos sekcijos signalas įjungiamas degant raudonam šviesoforo signalui, prieš užsidegant pagrindinio šviesoforo žaliam signalui. Papildomos sekcijos signalas išjungiamas prieš užsidegant pagrindinio šviesoforo žaliam signalui, kad pagal papildomos sekcijos signalą važiavusios transporto priemonės prieš užsidegant pagrindinio šviesoforo žaliam signalui būtų pravažiavusios dešinėje pusėje esančią pėsčiųjų perėją ir (arba) dviračių pervažą. Prieš įjungiant pagrindinio šviesoforo žalią signalą turi būti uždegami pėsčiųjų ir dviračių šviesoforų žali signalai, kad lygiagrečiai einantys pėstieji ir (arba) važiuojantys dviratininkai lengviau pasinaudotų pirmumo teise prieš sukančias į dešinę transporto priemones, kurios suka į dešinę pagal pagrindinio šviesoforo žalią signalą be rodyklių (turi būti užtikrinti Taisyklių 51 ir 58 punktų reikalavimai). Jeigu dešinėje sankryžos pusėje nėra nei pėsčiųjų perėjos, nei dviračių pervažos arba dešinėje esantis lygiagretus pėsčiųjų ir dviračių eismas reguliuojamas atskirai nuo transporto priemonių eismo, pagrindinio šviesoforo žalias signalas gali būti įjungiamas iškart išjungus papildomos sekcijos signalą.

                        39. Vėlintojo dešiniojo posūkio atveju papildomos sekcijos signalas įjungiamas užgesus pagrindinio šviesoforo žaliam signalui. Užgesus pagrindinio šviesoforo žaliam signalui, papildomos sekcijos signalas įjungiamas ne iš karto, kad priešpriešinio eismo transporto priemonės, sukančios į kairę ir įvažiavusios į sankryžą, galėtų saugiai pabaigti manevrą į kairę, pasibaigus joms skirtam žalio signalo laikui. Jeigu leidžiant posūkį į dešinę pagal pagrindinio šviesoforo žalią signalą kartu nėra leidžiamas priešpriešinio transporto priemonių eismo kairysis posūkis, papildomos sekcijos signalas gali būti įjungiamas iškart užgesus pagrindinio šviesoforo žaliam signalui.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Tai pagal SM tokio derinio kaip raudonas pagrindinis signalas ir šviečianti žalia rodyklė į dešinę nebelieka?
                          Čia susisiekimo ministerijos atstovas paaiškina, kaip vyks eismas pagal naują tvarką su papildoma sekcija:

                          https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...mazins-spustis

                          Comment


                            Pakartoju kažkada jau pasidalintą įrašą. Dega žalias, papildoma nedega, suki į dešinę praleisdamas pėsčiuosius. Dega raudonas su papildoma, suki į dešinę apsaugotai.

                            Paskutinis taisė dsanto; 2019.07.17, 21:00.

                            Comment


                              Didmiesčiai ruošiasi šviesoforų pertvarkai: ne visas žalias rodykles pakeis papildomos sekcijos


                              Turbūt labiausiai papildomomis žaliomis rodyklėmis džiaugiasi Vilniaus vairuotojai, todėl naujieji pakeitimai jiems ypač aktualūs. Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Miesto eismo organizavimo departamento vadovas Aleksejus Apanovičius apžvelgia, kiek Vilniaus sankryžų sulauks pasikeitimų.

                              „Planuojama, jog darbai bus vykdomi 100 šviesoforais reguliuojamų sankryžų, daugiau nei 20-yje iš jų lentelės su žalia rodykle bus pakeistos papildomomis šviesoforų sekcijomis į dešinę.

                              <... >


                              Antrame pagal dydį Lietuvos mieste Kaune taip pat intensyviai ruošiamasi šviesoforų pakeitimams. Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius LRT.lt papasakojo, keliose laikinosios sostinės sankryžose ir kaip bus keičiami šviesoforai.

                              „Kauno mieste yra 53 sankryžos, kuriose šiuo metu naudojamos papildomos lentelės su žalia rodykle. 20-yje sankryžų rodyklės bus nuimtos be papildomų pakeitimų.

                              25-iose sankryžose tikrai bus atlikti pakeitimai įrengiant papildomą šviesoforo sekciją“, – teigia M. Matusevičius.

                              ​Vairuotojai tikriausiai pastebės, kad šviesoforai jau pakeisti, tačiau jie neveiks ir papildomos šviesoforų sekcijos bus uždengtos, kad netrikdytų vairuotojų. Tačiau lapkričio pirmąją šviesoforai turėtų pradėti veikti pagal naują tvarką“, – teigia M. Matusevičius.​​​​​​
                              https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...domos-sekcijos

                              Bet straipsnyje nepaminėta, kad Vilniuje papildomos sekcijos bus pagal sovietinę sistemą.

                              Comment


                                O tai kas blogai su sovietine sistema? Visur bus apsaugotas posukis i dešine. Pesčiuju ir automobiliu srautai nesikirs. Vilnius rupinasi savo pesčiaisiais. Kas vel blogai?
                                Paskutinis taisė Diim4iik; 2019.07.18, 15:16.

                                Comment


                                  Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                                  O tai kas blogai su sovietine sistema? Visur bus apsaugotas posukis i dešine. Pesčiuju ir automobiliu srautai nesikris. Vilnius rupinasi savo pesčiaisiais. Kas vel blogai?
                                  Tai jei taip rūpinasi, tegu įrengia atskirus trijų sekcijų šviesoforus į dešinę. Dabar tose sankryžose lentelės. Ir eismo organizatoriams giliai dzin tie pėstieji. Jei ne 2020 m., tai jos kabėtų dar neribotą laiką. Bet kai nuims lenteles, staiga tos sankryžos taps nesaugiomis! Tuomet jau negalima leisti transporto su pėsčiaisiais dešinėje! Reikia būtinai atskirti eismo srautus.

                                  O juk papildomos sekcijos pagal naują tvarką atliks dalį lentelių funkcijų - leis pasukti per raudoną, kai saugu, ir nedraus sukti per žalią praleidžiant pėsčiuosius. Kaune taip ir darys.

                                  Comment


                                    Tai ir vilniaus variantas leis sukti per "raudona" (kur bus taip sureguliuota). Tik neleis sukt kai eis pestieji. Ar ne to norejo visi kas buvo prieš lenteles? Prašom, pasirašykit - apsaugotas posukis.

                                    Comment


                                      Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                                      Tai ir vilniaus variantas leis sukti per "raudona" (kur bus taip sureguliuota). Tik neleis sukt kai eis pestieji. Ar ne to norejo visi kas buvo prieš lenteles? Prašom, pasirašykit - apsaugotas posukis.
                                      Turbūt turi omeny, kad yra gerai neleist sukt į dešinę per pėsčiuosius einančius skersai (t.y. prieš įvažiuojant į sankryžą). Bet pakankamai saugu leist važiuot auto kai pėstieji eina išilgai (t.y. išvažiuojant iš sankryožos). Bet Vilniuje neleis važiuot abiem atvejais.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Turbūt turi omeny, kad yra gerai neleist sukt į dešinę per pėsčiuosius einančius skersai (t.y. prieš įvažiuojant į sankryžą). Bet pakankamai saugu leist važiuot auto kai pėstieji eina išilgai (t.y. išvažiuojant iš sankryožos). Bet Vilniuje neleis važiuot abiem atvejais.
                                        Būtent. Kai pėstieji eina skersai, tai pavojinga. Kai eina lygiagrečiai, pasaulyje įprasta situacija. Lentelė leidžia sukti abiem atvejais, papildoma sekcija pagal naują tvarką tik antru atveju, o papildoma sekcija pagal seną tvarką nė vienu atveju.

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                          Būtent. Kai pėstieji eina skersai, tai pavojinga. Kai eina lygiagrečiai, pasaulyje įprasta situacija. Lentelė leidžia sukti abiem atvejais, papildoma sekcija pagal naują tvarką tik antru atveju, o papildoma sekcija pagal seną tvarką nė vienu atveju.
                                          Tai ir super, pesčiasis 100% apsaugotas. Ar ne toks nauju šviesoforu irengimo taisykliu tikslas? I kiekviena užkampi po apsaugota posuki.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X