Tai esmė tame, kad žalios rodyklės ne šiaip turėjo būti panaikintos (tiesiog - nuimtos), bet pakeistos naujais šviesoforais ar net sankryžų pertvarkymais. Kaip visada mūsų ašarų pakalnėje gaunasi  - niekas nieko naujo greitai nesiruošia statyti.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Supratau. Pamaniau, kad jos bus artimesnės žaliai lentelei, tačiau vis dėl to tai dešiniojo posūkio šviesoforo analogasParašė dsanto Rodyti pranešimą
Jau dabar šviesoforų įrengimo taisyklėse draudžiama įrengti tavo minimą variantą. Jeigu įrengiama papildoma sekcija, turi būti atskira juosta tik sukantiems į dešinę.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal labiau ne analogas, o alternatyva. Nes dešiniojo posūkio šviesoforas reiškia pilnai apsaugotą posūkį. O pagal naują reguliavimą su papildoma sekcija, kai ji nedega, o dega žalias pagrindinis signalas, leidžiama sukti praleidus pėsčiuosius ir dviratininkusParašė PoDV Rodyti pranešimą
Supratau. Pamaniau, kad jos bus artimesnės žaliai lentelei, tačiau vis dėl to tai dešiniojo posūkio šviesoforo analogas
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Deja, bet atsikratysime ne tik trūkumais, bet ir privalumais. Mano pavaizduotos situacijos atveju jokių alternatyvų žaliajai lentelei nėra, apart sankryžos platinimo nutiesiant papildomą juostą posūkiui dešinėn.Parašė dsanto Rodyti pranešimąJei jau naikinam lentelę tai ir logiška atsisakyti jos trūkumų.
Labai taikliai pasakyta, kad ši sekcija visgi alternatyva ne lentelei, o dešinio posūkio šviesoforui.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bendra juosta tiesiai ir į dešinę sukelia dviprasmiškas situacijas, kai iš galo nori sukti į dešinę, o tu nori važiuoti tiesiai ir lauki žalio signalo.Parašė Briedis Rodyti pranešimąDeja, bet atsikratysime ne tik trūkumais, bet ir privalumais. Mano pavaizduotos situacijos atveju jokių alternatyvų žaliajai lentelei nėra, apart sankryžos platinimo nutiesiant papildomą juostą posūkiui dešinėn.
Labai taikliai pasakyta, kad ši sekcija visgi alternatyva ne lentelei, o dešinio posūkio šviesoforui.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Papildoma sekcija Kopenhagoje. Degant žaliam signalui, bet nedegant papildomai sekcijai, sukama į dešinę praleidžiant pėsčiuosius. Degant raudonam signalui su papildoma sekcija, sukama apsaugotai į dešinę:
Analogiškai veikia papildomos sekcijos dviračiams. Degant raudonam signalui ir papildomai sekcijai, sukama į dešinę kartu su sukančiais į kairę iš dešinės sankryžos pusės:
Kartais papildoma sekcija užsidega žalio signalo pabaigoje, kai pėstiesiems ir dviračiams jau dega raudonas signalas ir galima apsaugotai pasukti į dešinę:
Paskutinis taisė dsanto; 2018.10.12, 20:34.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Įkalinti kamščiuose: įtaria, kad sankryžos formuojamos tik parduotuvių patogumui
Į DELFI kreipėsi skaitytojas Povilas. Jis pasakoja, kad Ukmergės gatvėje net dvi sankryžos buvo pakoreguotos taip, kad palengvintų įvažiavimą prie naujai pastatytų parduotuvių, tačiau taip pablogintos eismo sąlygos tų, kurie suka į kitas gatves.
„Atidarė „Depo“ ir pakoregavo Perkūnkiemio ir Ukmergės gatvių sankryžą. Patrumpino nusukimo į kairę juostą iš Ukmergės gatvės į Perkūnkiemio gatvę, dėl to susidaro didelis kamštis pasidaro. O didžiausia problema ta, kad panaikintos žalios nusukimo rodyklės. Dėl to praktiškai visa Perkūnkiemio gatvė piko metu būna užkimšta, nes niekas negali nusukti į dešinę. Manau, kad judėjimo juostas perbraižė, kad būtų papildomas įvažiavimas į „Depo“, nes ten anksčiau būdavo stotelė, kur dabar nusukimas. Kita sankryža buvo dėl „Lidl“ rekonstruota. Irgi panaikintos rodyklės žalios. Tai didžiausia problema, kad panaikino papildomas rodykles“, – teigė jis.
Savivaldybė: sankryža rekonstruota ne dėl parduotuvių
Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Miesto eismo organizavimo departamento vadovas Aleksej Apanovič DELFI komentuoja, kad Ukmergės – Perkūnkiemio – A. Vienažindžio gatvių sankryža rekonstruota dėl įsipareigojimo iki 2020 metų panaikinti žalias pridėtines rodykles.
„Sankryža rekonstruota iš trišalės į keturšalę, įrengiant reguliuojamas pėsčiųjų perėjas. Tai buvo padaryta atsižvelgiant į Kelių eismo taisyklių nuostatas, kuriose sakoma, kad nuo 2020–ųjų metų pridėtinių žalių šviesoforų rodyklių, kurios šiuo metu vairuotojams suteikia galimybę pasukti į dešinę net ir degant raudonam šviesoforo signalui, niekur nebeliks. Tuo tikslu sankryžoje buvo panaikintos minėtos lentelės ir parinktas eismo organizavimas atitinkantis keliamus reikalavimus“, – nurodo A. Apanovič.
Tačiau pridedama, kad situacija šioje gatvėje gali keistis: statytojas yra įsipareigojęs 3 mėnesius po sankryžos įrengimo vertinti visų transporto eismo krypčių, pėsčiųjų bei dviratininkų srautus, kad būtų suprogramuota efektyviausią eismo organizavimo variantą.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne klaidinga, o klaidinanti. Pastraipos pavadinimas apie viena, o turinys apie kita. Klikbaitas.Parašė digital Rodyti pranešimąTen klaidinga antraštė, labiau kalba eina apie žalių rodyklių panaikinimą.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Atkristų tik priešpriešinis kairysis posūkis. Visos kitos konfliktinės situacijos išlieka.Parašė digital Rodyti pranešimąAtstačiau paveiksliukų rodymą pirmame pranešime. Jei būtų leista palikti žalias rodykles tik trišalėse (T formos) sankryžose (keturšalėse būtų panaikintos), tai daugiau nei pusė pirmame pranešime išvardintų problemų atkristų. Ką manote?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Situacija Klaipėdos keliuose: nuo kultūros iki avarijų
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...ariju-1679366/
Įdomu, tai tik gandai, ar tikrai svarstomas toks variantas?Iki 2020-ųjų metų Lietuvoje ruošiamasi panaikinti žalias rodykles, kurios šiuo metu, sankryžoje degant raudonam šviesoforo signalui, netrukdant kitiems eismo dalyviams leidžia sukti į dešinę. Daugelis vairuotojų dėl tokio sprendimo piktinasi, baimindamiesi, kad tai pagrindinėse miesto arterijose sudarys papildomas transporto spūstis.
Visgi M. Džermeikos teigimu, artimiausiais metais Kelių eismo taisyklėse turėtų atsirasti išimtinė teisė sukti į dešinę net ir degant raudonam šviesoforo signalui. Tačiau, įsigaliojus tokiems pakeitimams, tai bus privalu daryti netrukdant kitiems eismo dalyviams.
„Mano manymu, rodyklė bus panaikinta tiesiog techniškai. Taisyklės veiksmą atlikti leis ir spūstys nesusidarys. Tokią alternatyvą pasiūlė Susisiekimo ministerija. Remiamasi Europos standartu“, - sakė Klaipėdos Kelių policijos vadas.
Kad ši alternatyva bus įdiegta, viliasi ir Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Vytautas Paukštė, mat kitu atveju iš tiesų vairuotojams kelyje gali kilti papildomų problemų.
„Iš tikrųjų girdėjau, kad svarstoma Susisiekimo ministerijoje dėl leidimo sukti į dešinę, kai dega raudonas šviesoforo signalas. Jeigu nebus priimtas šis sprendimas, žinoma, kai kuriose sankryžose pralaidumas pablogės. Tikimės geriausio“, - vylėsi V. Paukštė.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tikiuosi tai "išmanioji rodyklė". Šviesoforo dešiniojo posūkio sekcija. Naudojama ne vienoje Europos šalyje.Parašė Briedis Rodyti pranešimąSituacija Klaipėdos keliuose: nuo kultūros iki avarijų
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...ariju-1679366/
Įdomu, tai tik gandai, ar tikrai svarstomas toks variantas?
Tik ši dalis kelia neaiškumų:
Išmanioji rodyklė berods numato tik apsaugotą dešinįjį posūkį. Posūkio trajektorijos tuo pačiu metu nekerta kiti eismo dalyviai. Nebent turi omeny sutvarkyti šviesoforus taip, kad nesitrukdytų esama eismo tvarka.tai bus privalu daryti netrukdant kitiems eismo dalyviams.
Lentelė naudojama berods tik Vokietijoje, o leidimas sukt per raudoną į dešinę be lentelės negalioja niekur Europoje, tik už jos ribų JAV. Tai leist sukt per raudoną kaip JAV nėra Europos standartasRemiamasi Europos standartu
							
						Paskutinis taisė PoDV; 2018.12.05, 22:28.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
nes dabar tai galima sukti ir trukdant kitiems eismo dalyviams, ir sustoti prie Stop linijos visai neprivaloma - wow, much logic.Parašė PoDV Rodyti pranešimąTik ši dalis kelia neaiškumų:
tai bus privalu daryti netrukdant kitiems eismo dalyviams.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vienas pašnekovas kažką girdėjo, kitas irgi kažką girdėjo. Abu iki galo tikriausiai nesuprato apie ką kalbamą, bet atpasakojo ir gavosi straipsnis, kaip pagal Europos pavyzdžius bus galima sukti per raudoną (nors Europoje niekur taip nėra).Parašė Briedis Rodyti pranešimąSituacija Klaipėdos keliuose: nuo kultūros iki avarijų
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...ariju-1679366/
Įdomu, tai tik gandai, ar tikrai svarstomas toks variantas?
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Baisu, kai tokias pareigas užimantys žmonės skleidžia kliedesius.Parašė Briedis Rodyti pranešimąSituacija Klaipėdos keliuose: nuo kultūros iki avarijų
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...ariju-1679366/
Įdomu, tai tik gandai, ar tikrai svarstomas toks variantas?
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Reiškia, Lietuva bus pirmoji ES šalis, kuri tai padarys.Parašė sleader Rodyti pranešimągavosi straipsnis, kaip pagal Europos pavyzdžius bus galima sukti per raudoną (nors Europoje niekur taip nėra).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne. 90% tikimybė, kad taip nebus.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąReiškia, Lietuva bus pirmoji ES šalis, kuri tai padarys.
Vienintelis bendrai Europoje paplitęs žalios rodyklės variantas - papildoma dešiniojo posūkio sekcija. Lietuva bus viena iš šį standartą naudojančių valstybių, kartu su Danija, Lenkija, Čekija ir daugeliu kitų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kur būtų logika panaikinti lenteles ir tuomet įteisinti dar blogesnį bei mažiau apibrėžtą sprendimą? Tos lentelės ir atsirado (ne pas mus, nes mes tik nusikopijavome), nes buvo nepriimtinas leidimas visur ir visada sukti per raudoną, todėl kaip sprendimas leidžiantis tik tam tikrose vietose tą leisti aiškiai reglamentuojant. Į JAV nereikia žiūrėti kaip į pavyzdį, nes ten eismas iki šiol orientuotas pagrinde tik į autotransportą.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąReiškia, Lietuva bus pirmoji ES šalis, kuri tai padarys.
- 1 patinka
 
Comment
 
			
			
		
			
			
		
			
			
		
Comment