Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU] Čekijos, Slovakijos, Vengrijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    HU. M5 Budapest - Kecskemét - Szeged - Röszke
    Foto 2025.07
    Jau nurodomi atstumai iki Serbijos ir Rumunijos

    Prasideda remontai


    Tos rodyklės rodo saugų atstumą.
    Kažkas panašaus praverstų ir pas mus, ypač ilgaisiais savaitgaliais


    Pagrindinis įvažiavimas į Kečkemetą uždarytas


    Statomas naujas viadukas

    Vengriškas apylankų žymėjimas

    Prieš Serbiją reikėjo prisipildyti pilną baką - ten degalai kainuoja žymiai brangiau, apie 2 eurus už litrą.
    Autostradoje degalai brangesni apie 20 centų. Degalų pasipildyti geriausia kokiame pakelės mieste, pvz., Kečkemete - ten ir sukame.


    Viadukas per autostradą M5



    Prisipylėme pilną baką. Degalų užteko pervažiuoti visą Serbiją.
    Revolut dar pasiėmė 1% savaitgalio komisinius

    Comment


      HU. M5 Budapest - Kecskemét - Szeged - Röszke
      Foto 2025.07
      Tarp Kečkemeto ir Segedo




      Vėl kelio susiaurėjimas, bet kamščių mūsų kryptimi nėra


      Vengriški vietovardžiai greit važiuojant neįskaitomi


      Buvo minčių užsukti į Segedą ir apžiūrėti garsiąją katedrą, bet tuos planus paskaičiavus likusį laiką iki kelionės tikslo teko atidėti.


      Didžioji autostrados M5 / E77 sankryža prieš Segedą. Atsišakoja autostrada M43 / E68 į Rumuniją
      1000 m iki nusukimo


      500 m iki nusukimo
      Jau pradedu orientuotis, kad Szeged nyugat reiškia Segedo vakarinį mazgą, o Szeged észak - šiaurinį mazgą


      Nusukimas į lėtėjimo juostą
      Koks vietovardis Hodmez... nurodytas 47 kelyje, nespėjau perskaityti


      Kryptys aiškiai sužymėtos ir ant asfalto


      Važiuojme tiesiai keliu M5 į Balkanus

      Comment


        HU. M5 Budapest - Kecskemét - Szeged - Röszke
        Foto 2025.07
        Paskutiniai 15 kilometrų nuo Segedo iki Vengrijos - Serbijos sienos


        Keista matyti tuščiame kelyje įspėjimą apie kamščius


        173-as mazgas - paskutinis M5 autostradoje Vengrijoje








        Artėja vám (muitinė)




        Fūros ilsisi po ES išorinės sienos pasieinio procedūrų




        Vengrijos pusėje stovėjome apie 20 minučių, Serbijoje teko stovėti ilgiau.


        Pravažiuojame spygliuotomis vielomis sustipriną sieną ir atsiduriame Serbijoje

        Kelionės tęsinys bus temose:
        Pietryčių Europos šalių keliai (SI, HR, BA, RS, ME, AL, MK, GR, BG)
        [RO] Rumunijos keliai

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą

          Panašu, kad teisūs buvo pesimistai ir vienas kelio galas pastatytas, o čekai neskuba tiesti savo autostrados. Nors abejotina, ar nutiesus tą atkarpėlę per D11/ S3 pasienio punktą Lubawka - Královec labai padaugės važinėjančių iš Prahos į link Baltijos jūros prei Ščecino, nebent daugiau mašinų važiuos link Vroclavo
          Skuba/neskuba - reliatyvus dalykas. D11 likusi atkarpa padalinta į du segmentus. Artimesnis link sienos su PL jau statomas pilnu pajėgumu, antrasis pilnai paruoštas:

          https://www.youtube.com/watch?v=Iv9SxL6lCWo
          https://www.youtube.com/watch?v=vPu4ZEih6FU

          Comment


            Šumperk - Bouzov - Svitavy - Sedlice (D11) - Praha - Mariánské Lázně
            Suidarė virš 500 km per visą Čekiją

            Palyginimas kaip važiuojant per Čekiją skyrėsi planuotas ir faktinis maršrutas.
            1 dalies planas: (135 km. 2:00 h) Moravská Třebová - 35 - 34 - Svitavy - Polička - Hlinsko - Havlíčkův Brod - 34 - Humpolec.
            Toliau buvo du variantai priklausomai nuo laiko, oro ir nuotaikos:
            Planas A. (greitas 267 km, 2:35 h) Humpolec - autostrada D1 - Prahos aplinkkelis - D5 - Plzeň D5 - Ostrov - 21 - Mariánské Lázně
            Planas B. (tiesus 245 km. 3:50 h). Nuo Humploco važiuoti keliais 34 - Pelhřimov - 19 - Tábor - Milevsko - Žďákovský most - Březnice - Plzeň D5 - Ostrov - 21 - Mariánské Lázně

            Iš viso planuotas atstumas buvo 380- 402 km. Turėjome užtrukti 4:35 - 5:50 val.
            Faktiškai atstumas gavosi panašus - 415 km , o laikas įskaitant stabtelėjimu pietums Motoreste ir kavai autostradoje buvo 7½ val.
            Strigome dėl dviejų priežasčių:
            - 34 kelias buvo uždarytas rekonstrukcijai o padarius apylanką šiaurinė autostrada D35 - D11 Pardubice - Hradec Kralove - Praha tapo arčiau nei D1 Bratislava - Brno - Praha, tai teko vietoje perplanuoti maršrutą
            - Prahos aplinkkelis D0 yra visiškai neadekvatus srautams - ten užtrukome visą valandą
            www.mapy.cz
            Paskutinis taisė Romas; 2025.08.29, 23:19. Priežastis: Žemėlapis atkeltas iš priekio prie kitų pranešimų su nuotraukomis

            Comment


              Moravská Třebová - Svitavy - Pardubice - (Praha)
              34-as kelias tarp Borová ir Hlinsko buvo uždarytas, apylanka 357 keliu per Proseč. kai nuotolome per daug į šiaurę, liko tik autostradą iš D1 Brno - Praha į D35-D11 Pardubice - Praha

              www.mapy.cz

              Comment


                Čekijos kelias Nr. 35 Moravská Třebová - Svitavy
                Foto 2025.05
                Šiokia tokia ženklų kakafonija


                Panašu, kad juostas rodo kintamos informacijos ženklas
                Toks labai praverstų Molėtų plente, bet mūsiškiams kelininkams geriau įrengti 40 km atitvarų nei bandyti pradėti ką nors gudresnio suglavoti




                Išties kintamos informacijos ženklas








                Įspėjamieji ženklai ryškiai geltoname fone


                35 ir 34 kelių žisdinė sankryža Koclířove, netoli Svitavy miesto

                Comment


                  CZ. 34 kelias (silnice I/34) (Mohelnice) - Koclířov - Svitavy - Polička - Havlíčkův Brod - Humpolec - D1
                  Foto 2025.05
                  Ženkliukas su "M" raide rodo mokamą kelią (krovininiam transportui reikia pirkti e-vinjetes)

                  https://www.podalnici.cz/dodatkove-tabulky/



                  Svitavy (vok. Zwittau) - apie 40 km nuo buv. Vokietijos sienos nutolęs nedidelis miestas, kur prieš karą vyravo vokiečių gyventojai. Šis miestas priklausė vad.Sudetenlandui, kurį 1938 m. rudenį aneksavo Vokietija. Miesto centre - renesansinė aikštė. Šis miestas labiau žymus tuo, kad čia 1908 m. gimė žymusis Oskar Schindler.


                  Puikus metas keliauti, kai žydi rapsai








                  Poličkos mieste buvo gatvių remontai su gana prastai pažymėtomis apylankomis.
                  Teko pasisukioti ieškant apylankų apie apylankas




                  Borová
                  Čia yra visai padorus motorestas
                  https://www.google.com/maps/place/Mo...oASAFQAw%3D%3D

                  Išsiaiškinome su vietiniais, kad toliau 34 kelias uždarytas ir reikės važiuoti aplink per Proseč miestelį

                  Comment


                    Priverstinė apylanka Čekijos Pardubicų krašto triženkliais keliukais iš 34 kelio į greitkelį D35

                    www.mapy.cz

                    Foto 2025.05


                    Proseč miestelis






                    Vienintelė prastesnė kelio atkarpa


                    Gražus kelias per lapuočių mišką






                    Mediniai atitvarai - kaip ir kaimyniniuose Orlicų kalnuose (Orlické hory)


                    Pasistengta paženklinti pavojingus posūkius


                    Nové Hrady sankryža.

                    Tame miestelyje Nové Hrady (okres Ústí nad Orlicí) yra rokoko stiliaus rūmai (zamek), kurių nebuvau nuskanavęs planuodamas kitą maršrutą
                    https://cs.wikipedia.org/wiki/Nov%C3...ad_Orlic%C3%AD)



                    Luže miestelis


                    Traktorius ir Čekijoje traktorius






                    Pagaliau pasiekėme pagrindinį kelią Nr.17 Toliau matosi statoma autostrada D35

                    Comment


                      Kada nors autostrada D35 bus viena ilgiausių Čekijoje (205 km) - ji tęsis nuo Jičino iki Olomouco ir bus alternatyva autorstradai A1 Praha - Brno - Ostrava.
                      Tarp Svitavy ir Moravská Třebová numatoma statyti ilgiausią Čekijoje tunelį (tunel Dětřichov, 3983 m).

                      https://kraje.rsd.cz/kralovehradecky...a-dalnice-d35/

                      Dabar autostradoje D35 nutiesti du bendro 89 km ilgio ruožai - Olomouc - Mohelnice ir Ostrov - Sedlice (ties Pardubicų ir Hradec Králové miestais).
                      Iki 2015 m. buvusi kelio R35 atkarpa Liberec - Turnov nuo 2016 m. laikoma paprastu 2*2 juostų keliu Nr. 35 ir yra nemokama.

                      Artimiausi darbai tarp Hradec Králové ir Olomouco:
                      Šiuo metu statoma 7 kilometrų ilgio atkarpa tarp Ostrov- Vysoké Mýto, kurią planuojama atidaryti 2026 m.Taip pat statomas ir kartu su šia atkarpa planuojamas atidaryti labai trumpas 500 m ilgio Homolės tunelis po 307 metrų aukščio kalva.
                      Kiti statomi ruožai:
                      5,95 kilometro atkarpa Vysoké Mýto–Džbánov, statoma nuo 2023 m. lapkričio mėn., o atidarymas planuojamas 2025 m.;
                      8 kilometrų ilgio Džbánov–Litomyšl atkarpa, kurioje statybos pradėtos 2024 m. balandį ir atidarymas planuojamas 2027 m.;
                      atkarpos Janov–Opatovec atidarymas planuojamas 2025 m. gruodžio mėn.

                      https://en.wikipedia.org/wiki/D35_motorway_(Czech_Republic)
                      Paskutinis taisė Romas; 2025.08.30, 13:07.

                      Comment


                        Pervažiavimas iš kelio Nr. 17 į greitkelį D35






                        Comment


                          Autostrada D35 (iki 2015 m. buv. greitkelis R35) Rytų Bohemijoje, Pardubicų - Hradec Kralove apylinkėse

                          www.mapy.cz

                          Foto 2025.05


                          Iš anksto įspėjama, kaip toli bus sekanti degalinė ar poilsio aikštelė






                          Pasirodo šis D35 mazgas su keliu Nr.37 yra vienas didžiausių Čekijoje - jis yra trijų aukštų




                          Autostrados D35 pabaiga


                          Sedlice mazgas yra "T" formos ir jame nėra jokių dobilo lapo kilpinėjimų




                          Autostrada D11 į Prahą


                          Išvažiavus į pagrindinį kelią yra proga atsigerti kavos.
                          Kita degalinė - tik už 45 kilometrų

                          Comment


                            D11 (Hradec Králové) - Sedlice - Praha

                            www.mapy.cz

                            Nedideli kelio remontai su pervažiavimu į vieną pusę


                            42 mazgas nutolęs nu oPrahos apie 55 kilometrus
                            Keliuose (ir mazgų numeriuose) nurodomas atsttumas ne iki sostinės centro (kaip pvz. Vengrijoje), o iki Prahos aplinkkelio




                            Patogu, kai iš karto nurodoma koks atstumas iki kitos degalinės


                            Poilsio aikštelės turi savo pavadinimus






                            Artėja Prahos aplinkelis D0


                            Įvažiavimai į Prahos aplinkkelį (Pražský okruh) yra patogūs - ir į kairę pusę aiškus įsukimas be "dobilo lapo" kilpinėjimų


                            Sukame Plzeno kryptimi. Mėgausimės važiavimu Prahos aplinkkekliu
                            Paskui išaiškėjo kad važiavimas Prahos aplinkkeliu buvo daugiausia įspūdžių (ne gerąją prasme) sukėlusi 500 km ilgio kelionės dalis

                            Comment


                              D0. Pražský okruh / Prahos aplinkkelis
                              Prieš važiuojant Prahos aplinekliu - Čekijos kelio ženklų apžvalga
                              Anksčiau miestų aplinkeklus žymėjo žalia juosta, o nuo 2019 metų juos žymi piktograma su žiedu.
                              Buvo numatytas ilgas pereinamasis laikotarpis - senieji ženklai tebegalioja iki 2025 m. pabaigos
                              Kaip dažnai būna pokyčių metu, buvo nepatenkintų ir nesuprantančių naujų ženklų

                              https://www.idnes.cz/auto/zpravodajs...1_automoto_taj

                              Prahoje yra ir vidini aplinkkelis su dveijų lygių sankryžomis ir tuneliais, turintis gatvių pavadinimus, ir išorinis aplinkkelis turintis kelio numerį D0
                              Aplinkkelių ženklų įvairovė Prahos gatvėse
                              Foto 2025.05
                              Užsilikęs senasis žymėjimas


                              Baltame fone juodas - vidinis meisto centro aplinkkelis, o žaliame fone baltas - išorinis prahos aplinkkelis




                              Išvažiavimas iš Prahos ir nuoroda į aplinkkelį D0


                              Comment


                                MO. Městský okruh. Pražský vnitřní okruh
                                Miesto centro aplinkkelis, Prahos vidinis aplinkkelis


                                https://cs.wikipedia.org/wiki/M%C4%9...D_okruh_(Praha)

                                D0. Pražský vnější okruh
                                Prahos išorinis aplinkkelis


                                https://cs.wikipedia.org/wiki/D%C3%A1lnice_D0

                                Comment


                                  D0. Pražský okruh / Prahos aplinkkelis
                                  A
                                  pie šį aplinkkelį yra daug informacijos ne tik Vikipedijoje

                                  Prahos aplinkelis yra žymimas gražiu dinamišku aplineklio ženklu primenančiu baronką.

                                  Praktikoje tai yra gerokai apgraužta baronka - tiksliau, iki šiol nesuformuota "baronka".
                                  Šis varganas "aplinkeklis" jau senia neatitinka eismo srautų, jo negalima lyginti, pvz. su Budapešto, Berlyno aplinkkkeias ar net Varšuvos trasa Toruńska, kur kelio susiaurėjimuose nuolat būna yra kamščiai.

                                  Dabartinis Prahos aplinkkelio baigtumas

                                  www. mapy.cz

                                  Yra daug informacijos apie Prahos aplikeklio koncepcijas dar nuo kokių 1939-1940 metų, kai Praha buvo Vokietijos okupuoto Bohemijos ir Moravijos protektorato centras
                                  Apie 1980 metus


                                  Apie 2004 aplinkelio vizija D0 įgavo panašius kontūrus.
                                  Pažymėtas ir vidinis miesto centro aplinkkelis MO

                                  https://rozumnadoprava.cz/mapy-okruh...ricky-prehled/

                                  Nuo to laiko iki dabar per 20 metų nuteisti vakarinis ir pietinis aplinkkelio ruožai (tarp kelio D1 į Brno ir D7 į Chomutovą), bei maža atkarpa tarp kelio D10 į Liberecą ir kelio Nr, 12 į Koliną
                                  Šiuo metu vyksta darbai raudonai pažymėtoje atkarpoje . kada bus užbaigta aplinkkelis, niekas dorai ir nežino.
                                  Projektas vėluoja - netyčia išgūglinau panašų, tik ankstesnį žemėlapį, tai ten buvo nurodytos ankstesnės datos.
                                  https://kraje.rsd.cz/stredocesky/wp-...tah_tisk_1.jpg

                                  Dar nebaigus aplinkkelio D0 atsiranda poreiki turėt dar labiau išorinį aplinkeklį, bet čia nenagrinėsime tolimų perspektyvų
                                  Kažkas panašaus į Vilniaus stadioną, tik šiek tiek geriau

                                  https://www.prazskyokruh.info/#domu

                                  Comment


                                    Kelionės per Prahą trasa yra keistai kreiva, ir tas maršrutas nebuvo greitas.
                                    Kažkada savaitgalį Prahą miesto vidiniu aplinkkeliu pervažiavome per pusvalandį, o dabar kelionė užtruko virš valandos
                                    Tiesiog buvo nepakankami pasiruošta ir pasikliauta kelių nuorodomis bei navigacija. Būtų greičiau važiuoti vidiniu Prahos miesto aplinkkeliu MO.
                                    www.mapy.cz

                                    Foto 2025.05
                                    Iš autostrados D1 sklandžiai įsiliejome į išorinį Prahos aplinkkelį D0 Pražský vnější okruh


                                    Prasideda kamščiai




                                    Už posūkio - jau vidinis Prahos miesto centro aplinkkelis MO Pražský vnitřní okruh


                                    Kelio nuorodos tiesiai rodo (tai būtų žymiai greičiau) rodo kažkokį Braniką ir Krčą , o nuorodos mandagiai siunčia į Prahos išorinį aplinkkelį D0, o iš tiesų į D1 link Brno
                                    .
                                    Pirmą kartą nusukti į D0 (ištiesų - į D1 link Brno) kviečiama ties Spořilovská gatve

                                    https://www.google.com/maps/place/IB...oASAFQAw%3D%3D

                                    Kitas nusukimas į išorinį aplinkkelį D0 - ties 5. května (Gegužės 5-osios) gatve. Čia fūroms išvis uždrausta važiuoti tiesiai ir liepama sukti link išorinio aplinkkelio (t.y. autostradą D1 lik Brno).
                                    Turbūt čekai specialiai nerašo, raudoname fone kad tai kelias D1 - tam kad visokie tranzitai važiuotų kuo toliau nuo Prahos.
                                    Tai ir nusukau kartu su fūromis...

                                    https://www.google.com/maps/place/IB...oASAFQAw%3D%3D
                                    Paskutinis taisė Romas; 2025.09.01, 22:57.

                                    Comment


                                      D1 Praha - Dobřejovice - (Brno)
                                      Pavažiavus nuoroda į aplinkkelį ne iš karto sužvietė, kad čia joks aplinkkelis, o važiuojame atgal į pietryčius - autostrada D1 lik Brno ir tolstame nuo Plzeno kelio D5.
                                      Keliu D1 važiavome apie 12 kilometrų iki mazgo Nr. 10/76 ties Dobřejovice

                                      Foto 2025.05
                                      Prahos ofisynai


                                      Mazgas Nr. 2


                                      Mazgas Nr. 6


                                      Mazgas Nr. 6


                                      Mazgas Nr. 10 / 76 Dobřejovice






                                      Įsiliejame į Išorinį Prahos aplinkeklį


                                      Aplinkkelyje jau buvo pilna "fūrų", nors iš anos pusės aplinkkelis dar nenutiesas - vadinasi, jos čia galėjo patekti tik D1 nuo Brno pusės
                                      Čia ir prasidėjo įspūdingiausia tos dienos kelionės per Čekiją dalis

                                      Comment


                                        D0. Pražský vnější okruh / Prahos išorinis aplinkkelis
                                        Tarp kelių D1 Praha - Brno ir D5 Praha - Plzeň
                                        Atstumas - 30 km, navigacija rodo 19 -20 minučių, faktiškai važiavome 43 minutes


                                        www.mapy.cz

                                        Foto 2025.05
                                        Fūroms leidžiama važiuoti tik dešine juosta. ten viskas stovi. Vienas rumunas iššoko į antrą juostą ir užkimšo visą kelią












                                        Pralinksmino ženklas "120"


                                        Kažkur čia prasideda Prahos išorinio aplinkkelio kilometražas


                                        Tikri kamščiai tik prasidės

                                        Comment


                                          D0. Pražský okruh / Prahos aplinkkelis
                                          Foto 2025.05




                                          Trumpam sustojame. Mašinos atsitraukia į kraštus, kad galėtų pravažiuoti tarnybos




                                          60 km/h


                                          O čia sustojome ilgiau


                                          Galim išlipti ir pramankštinti kojas


                                          Per vidurį paliktas didelis tarpas


                                          Comment

                                          Working...
                                          X