Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Klausimas tapornas nes teiginiai irgi dogmatiniai
    Tai mes Šiaurinės g. vizijomis bandom įsivaizduot kaip galėtų būti suprojektuota naujo pavyzdžio gatvė. Kažką svajojo savivaldybė ir dėl Ukmergės g.
    Čia kaip tik neturėtų būti antagonistinis užsiciklinimas. Kai kurios gatvės šiais laikais galėtų būti iš viso be asmeninio transporto judėjimo.
    Pvz.: buvo tokia galimybė su nauju tiltu Vingio parke...

    Comment


      Iš pristatymo su mintim, kad bus dar derinamos schemos - čia tik idėjiškai pavaizduota mintis

      Bendras Vytenio g. vaizdas

      Click image for larger version

Name:	Bendras vaizdas.jpg
Views:	821
Size:	907,4 kB
ID:	1857808

      Pirminis planas

      Click image for larger version

Name:	Etapiskumas 1.jpg
Views:	809
Size:	651,1 kB
ID:	1857806

      Tolimesnė vizija

      Click image for larger version

Name:	Etapiskumas 2.jpg
Views:	801
Size:	701,7 kB
ID:	1857807
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Long story short:

        Pirmiausia bus daroma kaip Naugarduko g. - perbraižant juostas, kuoliukais ir kt. laikinais sprendimais. Jeigu pasiteisins, tada bus einama tech. projekto link.

        Comment


          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
          Iš pristatymo su mintim, kad bus dar derinamos schemos - čia tik idėjiškai pavaizduota mintis

          Tolimesnė vizija

          Click image for larger version  Name:	Etapiskumas 2.jpg Views:	50 Size:	701,7 kB ID:	1857807
          Pala, sulėtinus visas aplinkines gatves, Naugarduko vėl bus pagreitinta?

          Comment


            Labai abejoju, čia tik netvarkingai rodykles dėliojo vieną ant kitos (matosi visokių smulkesnių ir stambesnių likučių).
            Esmė, kad bandys po truputį kaip Creatium minėjo, o ilgainiui viso kvartalo vidines gatves rekonstruos pagal projektus - potencialiai sužieduos vidines gatves.

            Įdomus aspektas, kad užsiminė, jog per porą mėnesių bandys paleisti daugiau tokių projektų, kad pavasarį jau galėtų eksperimentuoti daugiau kur.
            Kuo labiau įtrauks vietines bendruomenes džiaugtis pokyčiais ir įsitraukti į juos (kaip želdiniai palei gatves), tuo daugiau bus to norinčių kitur ir nusvers tą kitą garsią, bet nekonstruktyvią auditoriją.
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Vytenio g. tai biski siaubiakas su saligatviais kai prie parduotuviu tenka brautis tarp masinu ar eiti gatve. Idomu kaip jie isspres ta vien perbraizymais ir kuoliukais.

              Comment


                Parašė Gies Rodyti pranešimą
                Keistai atrodo, ne gatvė, o vienas didelis parkingas
                Man irgi su kažkokia didele darna ir jaukumu tai nesisieja.

                Comment


                  Daug geriau nei dabartinė situacija kai šaligatvio praktiškai išvis nėra. Gatvė labai plati ir nedarant viduryje parkavimo vietų galima būtų sukurti itin platų pėsčiųjų taką pagal Vilniaus standartus bet ar ten to reikia ir be to tai reikalautų radikalaus stovėjimo vietų mažinimo (dvigubai).

                  Parkingo vis tiek mažės, nes įrenginės želdinius ar dviračių stovus vietoje kai kurių vietų, o ateityje norint dar labiau mažinti stovėjimo vietų skaičių tai bus galima daryti tokiu pat principu. Galimybė įrengti želdinius gatvės centre visiškai pakeis gatvės veidą, todėl aš esu labai už naują tvarką.

                  Galų gale kadangi gatvė bus pertvarkoma evoliucijos principu tai sprendiniai gali su laiku keistis.

                  Comment


                    Parašė themanual Rodyti pranešimą

                    Ką reiškia neišnyks, amžinai važinės? taip nebūna, kažkada automobilis kapitaliai sugenda, nebpraeina technikinės, ar tiesiog parduodamas ir tai nebūtinai reiškia, jog žmogus tikrai seną automobilį pakeis nauju.

                    Daugiaaukščiais parkingais pasirūpins privatus kapitalas, jeigu atsiras reali tokių parkingų paklausa.
                    Turiu omenyje asmeninius automobilius, ar kas ten bus kokiais 2075 m.

                    O kas pasirūpina automobilių statymu gatvėse? Apie šią problemą norėjau diskutuoti, o nuvažiavot į lankas.

                    Pvz.: Architektų g. "greitkelis" 2+2, realiai P+1+1+P, o galėtų būti A+1+1+A...

                    P.S. dar net 90-aisiais žmonės sugebėdavo sukrapštyti net iki 100 Lt sovietininiame parkinge, ir paėjėti galėdavo...
                    Paskutinis taisė Sula; 2021.01.27, 16:49.

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Aš gerai suprantu tą lentelę, kad gatvių remontui poreikis 10 mln., centrinei daliai dar 3 mln., o biudžete nenumatyta?

                      Click image for larger version  Name:	download (1).png Views:	1317 Size:	155,2 kB ID:	1853068

                      Matosi, kur juda darnus judumas: dviračių takams, šaligatviams, laiptams – po 0 €.

                      Aišku, pastatys 3 naujus dviračių takus už ES pinigus, Žirmūnų trikampį dar pabaigs, bet miesto požiūris aiškus.
                      Kiek pasigilinau ir pasiklausinėjau tai bus dar biudžeto perskirstymas pavasarį, bus gautos Susisiekimo ministerijos (LAKD) lėšos, per juos berods eina ir ES finansai, taip pat atskiri įsakymai (kaip pvz. rinktinės g. ir fabijoniškių takai iš covid pasėkmių mažinimo fondo) bei kai prikaups naująsias infrastruktūros įmokas iš vystytojų.

                      Tiek miestas, tiek naujoji vyriausybė akcentuoja investijas į darnų judumą, tad turėtų adekvačiai finansuoti. Žinoma, viskam iš tų sarašų neužteks iškart, bet bent jau prioritetai darosi aiškesni ir artimiausiu mėnesių metu turėtų detalizuotis, galbūt net reitingai bus paviešinti.
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                        Sprendimą jau dabar savivaldybė gali pasiūlyti šiems gyventojams ir jis vadinasi viešasis transportas, kuris gali privežti iki tų rajonų, kur yra daugiaaukščiai parkingai
                        Toks sprendimas kaip siūloma (daugiaaukščiai ar požeminiai parkingai miesto biudžeto sąskaita) reikalautų milžiniškų subsidijų ir niekad nebus net svarstomas tokiomis sąlygomis, nes būtų ne tik kad neteisingas o netgi korupcinis
                        Kai siūlomas sprendimas yra visiškai nelogiškas, tada visuomenė sprendžia savais nelogiškais būdais. Ir savivaldybė nelogiškai toleruoja nelogiškus būdus.

                        Comment


                          Iš biudžeto skaidrių, šiandien išviešintų internete:

                          Click image for larger version  Name:	Screenshot 2021-01-27 180044.jpg Views:	0 Size:	229,0 kB ID:	1858082

                          https://vilnius.lt/lt/2021/01/27/vil...-darbuotojams/

                          Comment


                            Gaila, matyt ir A juostų plėtros šiemet nebus...

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Iš biudžeto skaidrių, šiandien išviešintų internete:

                              Click image for larger version Name:	Screenshot 2021-01-27 180044.jpg Views:	0 Size:	229,0 kB ID:	1858082

                              https://vilnius.lt/lt/2021/01/27/vil...-darbuotojams/
                              Na, čia aišku tik mano nuomonė, bet man rodos pirmas prioritetas turėtų būti A juostų plėtra, o jos čia nėra.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Pala, sulėtinus visas aplinkines gatves, Naugarduko vėl bus pagreitinta?
                                Naujajame BP numatoma kelti gatvės kategoriją nuo D iki C. Įdomu, kaip ten seksis jiems pertvarkant naujas gatves, kai tvarkant Naugarduko g. buvo žadėta iškart įrengt ratų atmušėjus tarp parkingo ir dviračių juostų. Nuo 2018 m. buvo net keli nauji Facebook post'ai, jog negalima normaliai naudotis dviračiais. Vis būdavo pažadama jau tikrai tikrai įrengti ratų atmušėjus. Jų dar nėra. Žadėti buvo, beje, ir Šimulionio g. To pristatymo metu vėl pažadėjo, tik šį kart „tik kritinėse vietose”. Realiai Naugarduko g. reikia rekonstruoti tas dviračių juostas, nes jos neatitinka STR, vasara renkasi purvas, žiemą neįmanoma nuvalyti sniego arba per daug sudėtinga dėl borto gatvės krašte. Neliečiant automobilių, galima esamą tech. šaligatvį perkalti į nukreipimo saleles, kur atsiremptų parkuotojai, o dviračių juosta stipriai praplatėtų ir atitiktų STR visais parametrais.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  D kategorijoje berods negali būti viešojo transporto eismo. Tai kategoriją ko gero dėl to kelia. Plotis nuo to nesikeis, nes VT vistiek turi minimalų reikalaujamą plotį.

                                  Comment


                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                    Gatvė nėra baigta tvarkyti - pabaigus bus geriau.

                                    Įsižiūrėjus matosi sustatyti kelio ženklai, atitraukti nuo kelkraščio, kuris dar nėra iki techninio šaligatvio asfaltuotas - ten duobė.

                                    Taip pat berods toje vietoje ar panašiai bus perėja ir ten automobiliai nebus parkuojami.

                                    Ir pabaigai per sniegą dalis vairuotojų tik daugmaž įvažiuoja į vietas, nesistengdami tikslingai kuo mažiau važiuojamosios dalies užimti. Tuo pačiu valydami sniegą nuo auto drebia į kelio pusę ir lieka pavojingas kalnelis ant kurio kiti auto slysta.
                                    butent tame ir yra problema, kad aktyviai isibegeja gatviu tvarkymo darbai tik antroje vasaros puseje. Toks ispudis kad VMSui ziema tesiasi iki pat vasaros. Paskui vyksta statybos iki kol neapsnigs ar neprades salt iki neigiamu temperaturu. 2020 metu gruodi tikrai dar kazka ne vienoje vietoje tvarke ir asfaltavo, nors jau buvo salciau nei +5.
                                    Tuomet darbai vidury sustoja ir taip puse metu visi kankinsis dabar.

                                    Comment


                                      Visai nesenai ar pristatyme ar komitete buvo akcentuota ši bėda. Berods tai gan susiję su biudžeto / projektavimų / finansavimų / rangos sutarčių sezono laiko disbalansu ir prioritetų vėlyvo svarstymo. Šiemet viskas čiut anksčiau judinama, jei neuždels su KPPP ir pan., turėtų išjudėti sklandžiau.
                                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                      Comment


                                        Na, gerbiami ekspertai, atsiveria nauja erdvė analizei:
                                        Savivaldybių ir statytojų infrastruktūros sutartys bus viešos „Infostatyboje“ https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...-infostatyboje
                                        Informacinėje statybos sistemoje „Infostatyba“ bus viešai skelbiamos savivaldybių ir statytojų sudarytos infrastruktūros plėtros sutartys. Kaip praneša sistemą administruojanti Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija, viešai bus skelbiamos nuo 2021 m. pradžios sudarytos sutartys, kadangi nuo šių metų įsigaliojo tai numatantis Savivaldybių infrastruktūros įstatymas. Būtent su paviešinimo sistemoje data siejamas ir sutarties įsigaliojimas – įstatyme numatyta, kad sutartys įsigalios, kai jos bus pasirašytos ir savivaldybės paskelbtos „Infostatyboje“. Sistemoje taip pat bus skelbiama, jei infrastruktūros plėtros sutartis bus nutraukta. Kol kas sistemoje nepaskelbta nė viena sutartis. VŽ rašė, jog nuo sausio įsigaliojęs Savivaldybių infrastruktūros įstatymas numato, kad statytojai iki statybos leidimo turi sumokėti pagal savivaldybėje patvirtintus tarifus nustatytą mokestį už planuojamo objekto kvadratinį metrą. Surinktas lėšas savivaldybės naudos tik infrastruktūros plėtrai. Atidėti įmokos mokėjimą bus galima tuo atveju, jei su savivaldybe bus sudaroma infrastruktūros plėtros sutartis, kurios sąlygos bus individualios. Savivaldybės taip pat turi numatyti prioritetinės infrastruktūros sąrašą ir jos įrengimą finansuoti. Neprioritetinės infrastruktūros įrengimą savo lėšomis turėtų finansuoti statytojas.
                                        https://planuojustatyti.lt/info-portal/vilniaus-m.-sav
                                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          D kategorijoje berods negali būti viešojo transporto eismo. Tai kategoriją ko gero dėl to kelia. Plotis nuo to nesikeis, nes VT vistiek turi minimalų reikalaujamą plotį.
                                          Manau, gali, nes kitu atveju naujame BP beveik nebeliktų D kat. gatvių, nors būsimasis planas numato visose esamose D kat. gatvėse įvesti 30 km/h zoną, kad nereiktų tiesti dviračių takų, o piestiesiems būtų saugu, o balkonuose švaresnis oras ir netriukšminga. Pvz. Taikos g., kuri pilnai jungia visą Justiniškių rajoną (30 000 žmonių kompaktiška koncentracija), o ja važiuoja 2 autobusai ir dar buvo / yra naktinis maršrutas – planuoja tą „ramų eismą 30 km/h”, kaip dabar yra Naugarduko g. (30 km/h su iškiliom perėjom).

                                          Naugarduko g. apie pločio kitimą derėtų galvoti gatvės šonuose – dviračių juostose, nes dabar labai stipriai neatitinka nei plotis, nei saugos zonos (nėra fiziškai užtikrinamas jų laikymasis), papildomai beveik neįmanoma jų valyti nuo purvo ir sniego. Yra vietos padaryti gerai, neliečiant esamos automobilių važiuojamosios dalies ir parkingo bei medžių, reikia tik pinigų ir atleisti nuo pareigų porą nekompetetingų žmonių (pvz. už dviračius atsakingą dabar jau vyr. miesto inžinierių su žurnalistiniu išsilavinimu).
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X