Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Vilniaus Pilaitė skambėjo nuo garsų – per naktį gatvėje paklotas naujas asfaltas
    Tai kur tas darnus judumas, automobilizacijos mažinimas?
    Pilaitė yra 3 km atstumu nuo likusios miesto dalies.
    Visi kas apsigyveno Pilaitėje, žinojo ką daro (nebent kažkas "gavo" butus paskutiniais sovietmečio metais) ir galvojo, kaip pasiekti miestą.

    Nesuprantama, kodėl nesidžiaugiama, o piktinamasi, kad pagaliau sutvarkyta Vydūno gatvė ir nebus duobių.
    Kalbėjimas apie "darnų judumą", automobilizacijos mažinimą, gatvių siaurinimą ir dviračių transporto prioritetus šio nutolusio nuo miesto rajono atveju yra kalbėjimas dėl kalbėjimo. Juk sutvarkyta gatve važinės ir viešasis transportas, kuris yra "darnaus judumo" dalis.

    Dabar tiesiamas dviračių takas palei Pilaitės prospektą. Iš anksto piktintis, kad nėra dar vieno šaligatvio dviračių tako iki būsimo prekybcentrio Pociūno gatvėje - tai kažkas perteklinio. Jei kažkam reikia į toliau esančią parduotuvę, tai kažkokiu būdu reikės parsigabenti pirkinius - 99% pirkėjų ten važiuos automobiliu ar bent viešuoju transportu.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą

      Pilaitė yra 3 km atstumu nuo likusios miesto dalies.
      99% pirkėjų ten važiuos automobiliu ar bent viešuoju transportu.
      Na visu pirma niekas nesipiktina gatviu asfaltavimais. Bet tai yra tokia pat naturali procedura kaip dantu valymas.
      O antra tai ir vaziuoja automobiliais, nes paprasciausiai nera kaip patogiai nukeliauti kitaip. Tai kad rajona, turinti keliasdesimt tukstanciu gyventoju kazkada kitais metais su likusiu miestu sujungs VIENAS saligatvis ir VIENAS dviraciu takas tai geriau nei 0, bet dar labai blogai.

      Straipsnyje uzsimena apie Senaji Pilaites kelia, tad pasipiktinimas yra butent del jo. Jame saligatvis eina tik iki puses kelio. Laisvai galejo ji ten sulyg sita rekonstrukcija padaryt, bet matyt reikia dar 10 metu palaukt.

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
        Straipsnyje uzsimena apie Senaji Pilaites kelia, tad pasipiktinimas yra butent del jo. Jame saligatvis eina tik iki puses kelio. Laisvai galejo ji ten sulyg sita rekonstrukcija padaryt, bet matyt reikia dar 10 metu palaukt.
        Taip reikia palaukti 10 metų, o tuo tarpu visi pėstieji kaip "kėgliai" žingsniuos raudono asfalto taku, kaip "Raudonu kilimu", nes savivaldybė užuot nutiesus kelis šimtus metrų šaligatvio paprasčiausiai panaikins dviračių taką.
        Kai vyko Senosios Pilaitės kelio remontas buvau parašęs pranešimus dėl šaligatvio įrengimo:

        Trūksta šaligatvio atkarpos prie senosios Pilaitės kelio. Šiuo metu iš Pilaitės nėra nei vienos normalios pėsčiuju jungties su miestu. Pilaitės pr. tik dviračiu takas, o senosios Pilaitės kelyje pėsčiuju takas nutrūksta ties "Senoji pilaitė " stotele. Dabar remontuojamas kelias, tad prie to paties būtu galima įrengti tako atkarpa kuri sujungtu Pilaitę su naujai tiesiamu Pilaitės prospekto dviračiu ir pėsčiuju taku.
        Atsakymas
        Pranešame, kad norint įrengti šaligatvį Senajam Pilaitės kelyje pirmoje eilėje reiktų skirti lėšų techninio projekto parengimui, kuriame būtų numatyti pėsčiųjų šaligatvio ir lietaus nuotekų inžinerinių tinklų įrengimo darbai. Atsižvelgiant į susisiekimo komunikacijų plėtrą ir tam skirtas lėšas, artimiausiu metu suprojektuoti ir įrengti šaligatvio ir lietaus nuotekų inžinerinių tinklų šioje gatvėje neturime galimybių.
        Galiausiai, kaip visada priimtas paprasčiausias sprendimas - NAIKINTI
        Atsakydami į skundą E50-19811/19(3.2.4E-UK7) teigiate, kad šaligatvio nėra ir nebus. Tad prašau pateikti saugų maršrutą iš Pilaitės į miestą pėsčiomis su normalia danga? Primenu, kad Pilaitės pr. yra tik dviračių takas kuriuo pagal KET pėsčiųjų eismas yra draudžiamas. Ar visgi siūlote visiems sėsti į automobilius ir toliau didinti kamščius Pilaitės pr.?
        Atsakymas
        Pranešame, kad planuojama artimiausiu metu panaikinti Pilaitės pr. esamo dviračių tako ženklinimą, kurs taps bendruoju pėsčiųjų ir dviračių taku.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Nesuprantama, kodėl nesidžiaugiama, o piktinamasi, kad pagaliau sutvarkyta Vydūno gatvė ir nebus duobių.
          Kalbėjimas apie "darnų judumą", automobilizacijos mažinimą, gatvių siaurinimą ir dviračių transporto prioritetus šio nutolusio nuo miesto rajono atveju yra kalbėjimas dėl kalbėjimo. Juk sutvarkyta gatve važinės ir viešasis transportas, kuris yra "darnaus judumo" dalis.
          Kažin ar yra kas piktinasi, kad neliko duobių. Tačiau yra ir nemažai "bet". Atsižvelgiant į eismo ir parkavimosi praktiką Vydūno g., tai ten 50 proc. asfaltbetonio dangos yra visiškai nepanaudojama eismui. T.y. bene pusė dangos remontui išleistų pinigų yra paleisti vėjais, o eksploatuojant irgi bus veltui naudojamos lėšos. Pas mus išasfaltuojamos ir paženklinamos gatvės kaip keturių eismo juostų, kai jose eismas praktiškai gali vykti tik dviejomis eismo juostomis (po vieną kiekviena kryptimi).

          Dabar tiesiamas dviračių takas palei Pilaitės prospektą. Iš anksto piktintis, kad nėra dar vieno šaligatvio dviračių tako iki būsimo prekybcentrio Pociūno gatvėje - tai kažkas perteklinio. Jei kažkam reikia į toliau esančią parduotuvę, tai kažkokiu būdu reikės parsigabenti pirkinius - 99% pirkėjų ten važiuos automobiliu ar bent viešuoju transportu.
          Prekybcentrio statybos jau prasidėjo ir jis bus, gal netgi greičiau nei bus nutiesti tie takai. Nemažai daliai pilaitiškių atstumas nueiti ten bus tik apie 2 km, todėl esant patogiems takams tokį kelią įveikti yra vieni niekai. Ir apsipirkus daug ką galima parsinešti rankoje maišeliuose, juo labiau Pilaitėje gyvena daug jaunų žmonių, kurie dar rankomis gali kažką panešti. Ten gi bus daug rūbų parduotuvių, kuriose nupirkti pirkiniai nėra sunkūs. Čia nebent tik kai kurių žmonių įpročiai važiuoti nusipirkti batų porą būtinai automobiliu, nes gi kaip čia neši.

          Comment


            Parašė kesioks Rodyti pranešimą
            Taip reikia palaukti 10 metų, o tuo tarpu visi pėstieji kaip "kėgliai" žingsniuos raudono asfalto taku, kaip "Raudonu kilimu", nes savivaldybė užuot nutiesus kelis šimtus metrų šaligatvio paprasčiausiai panaikins dviračių taką.
            Kai vyko Senosios Pilaitės kelio remontas buvau parašęs pranešimus dėl šaligatvio įrengimo:
            10 metų... optimistas
            pvz. Ąžuolyno gatvės atveju, vien nuo projekto parengimo iki konkurso darbams paskelbimo tiek praėjo.

            Parašė kesioks Rodyti pranešimą
            Galiausiai, kaip visada priimtas paprasčiausias sprendimas - NAIKINTI
            Na kuom ne darnumas. Visi darniai bendrame take uostys automobilių dūmus...

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Prekybcentrio statybos jau prasidėjo ir jis bus, gal netgi greičiau nei bus nutiesti tie takai. Nemažai daliai pilaitiškių atstumas nueiti ten bus tik apie 2 km, todėl esant patogiems takams tokį kelią įveikti yra vieni niekai. Ir apsipirkus daug ką galima parsinešti rankoje maišeliuose, juo labiau Pilaitėje gyvena daug jaunų žmonių, kurie dar rankomis gali kažką panešti. Ten gi bus daug rūbų parduotuvių, kuriose nupirkti pirkiniai nėra sunkūs. Čia nebent tik kai kurių žmonių įpročiai važiuoti nusipirkti batų porą būtinai automobiliu, nes gi kaip čia neši.
              Aš kiek pesimistiškas šiuo klausimu. 2km nėra daug iš principo, bet viena yra eiti miesto centre, kita - laukuose. Pilaitės pr. yra laukai, juose einant vaizdas keičiasi minimaliai, todėl kelionė prailgsta gerokai labiau nei einant centre, kur vaizdai keičiasi labai greitai. Atrodo menkniekis, tačiau tai daro didelę įtaką pasirinkimui keliauti pėsčiomis.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Aš kiek pesimistiškas šiuo klausimu. 2km nėra daug iš principo, bet viena yra eiti miesto centre, kita - laukuose. Pilaitės pr. yra laukai, juose einant vaizdas keičiasi minimaliai, todėl kelionė prailgsta gerokai labiau nei einant centre, kur vaizdai keičiasi labai greitai. Atrodo menkniekis, tačiau tai daro didelę įtaką pasirinkimui keliauti pėsčiomis.
                Tačiau kai eini su konkrečiu tikslu ta aplinka mažai turi įtakos, aišku svarbu, kad būtų patogus takas/šaligatvis. Čia nekalbame, kad visi ar dauguma ateis pėsčiomis, bet esant tinkamai infrastruktūrai bent kokiu 5 proc. lankytojų galima tikėtis ateinančių pėsčiomis, tačiau jeigu nebus takų kaip dabar, tai net tas 1 proc. bus pasiekimas.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Aš kiek pesimistiškas šiuo klausimu. 2km nėra daug iš principo, bet viena yra eiti miesto centre, kita - laukuose. Pilaitės pr. yra laukai, juose einant vaizdas keičiasi minimaliai, todėl kelionė prailgsta gerokai labiau nei einant centre, kur vaizdai keičiasi labai greitai. Atrodo menkniekis, tačiau tai daro didelę įtaką pasirinkimui keliauti pėsčiomis.
                  todel as ir sakau kad Senasis Pilaities kelias yra labai gera vieta eiti pesciomis palyginus su Pilaites pr.

                  Comment


                    Parašė kesioks Rodyti pranešimą

                    Taip reikia palaukti 10 metų, o tuo tarpu visi pėstieji kaip "kėgliai" žingsniuos raudono asfalto taku, kaip "Raudonu kilimu", nes savivaldybė užuot nutiesus kelis šimtus metrų šaligatvio paprasčiausiai panaikins dviračių taką.
                    Kai vyko Senosios Pilaitės kelio remontas buvau parašęs pranešimus dėl šaligatvio įrengimo:


                    Galiausiai, kaip visada priimtas paprasčiausias sprendimas - NAIKINTI


                    tai gaunasi, kad saligatvio nebus visai ir raudonas dviraciu takas yra vienintelis kelias is sito rajono nueiti kazkur pesciomis? Oho, much wow darnu!

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Aš kiek pesimistiškas šiuo klausimu. 2km nėra daug iš principo, bet viena yra eiti miesto centre, kita - laukuose. Pilaitės pr. yra laukai, juose einant vaizdas keičiasi minimaliai, todėl kelionė prailgsta gerokai labiau nei einant centre, kur vaizdai keičiasi labai greitai. Atrodo menkniekis, tačiau tai daro didelę įtaką pasirinkimui keliauti pėsčiomis.
                      Viskas normaliai. 2 km yra atstumas nuo Karoliniškių pakraščio iki Salotės pliažo, o vaikštančių ten tikrai netrūksta. Beje daliai Pilaitiškių iki prekybcentrio net nesusidarys ir tų 2 km. Sutinku tik, kad einant šalia prospekto tai kelionė tikrai prailgs labiau.

                      Comment


                        Jūs čia rimtai manote, kad bus norinčių 2-3 km eiti pėsčiomis iki prekybcentrio, kuris dar neatidarytas. Beje, kuo tas menamas prekybcentris bus geresnis nei dabar esantys Pilaitėje?
                        Ar čia tik noras visur kišti "darnų judumą".

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Jūs čia rimtai manote, kad bus norinčių 2-3 km eiti pėsčiomis iki prekybcentrio, kuris dar neatidarytas. Beje, kuo tas menamas prekybcentris bus geresnis nei dabar esantys Pilaitėje?
                          Ar čia tik noras visur kišti "darnų judumą".
                          Prie ko čia visur kišti? O kaip tamstos supratimu jis veikia? Nėra jokio darnumo tame, jei kažkur gali patekti tik kažkokia viena priemone.
                          Gal nespreskim apie visus pagal savo vieno supratimą. Jei pats vaikštai tik nuo automobilio iki durų, tai nereik kitiems primetinėt tokio gyvenimo stiliaus. Suprantu, kad kelininkui sunku suprasti, bet mieste žmonės nori gyventi ir ne tik greitu pravažiavimu pro šalį.

                          Comment


                            Tiesiog, kaip anksčiau SSKP suvažiavimas prigalvodavo kažkokį eilinį lozungą-akciją be aiškaus turinio, taip ir šis dabartinis social-biurokratinis naujadaras. Prisiminkime, kad ir mums žinomą "perestrojką"-"persitvarkymą". Tas pats su "darniu judumu". Be šito žodžio junginio nieko nebus - pėstieji nevaikščios, nevažinės dviračiai, paspirtukai liks vaikų žaislu...

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Tiesiog, kaip anksčiau SSKP suvažiavimas prigalvodavo kažkokį eilinį lozungą-akciją be aiškaus turinio, taip ir šis dabartinis social-biurokratinis naujadaras. Prisiminkime, kad ir mums žinomą "perestrojką"-"persitvarkymą". Tas pats su "darniu judumu". Be šito žodžio junginio nieko nebus - pėstieji nevaikščios, nevažinės dviračiai, paspirtukai liks vaikų žaislu...
                              O tai kaip geriau tada vadinti bendrą temą, apie kurią kalbama? "Galimybe visiems važiuoti, eiti, bėgti, spirtis ten, kur jie nori ir kaip nori, bet kad būtų patogu visiems ir draugiška aplinkai"?

                              Comment


                                Sovietmečiu tokios svajonės, aplinkos ir žodžių junginio nebuvo. Visi svajojo turėti savo automobilį, bet dauguma negalėjo, tai vaikščiojo, važinėjo dviračiais, viešuoju transportu. O dabar piktinasi, kad atsirado keisti aplinkos tvarkymo principai, svajonė, tikslas ir pavadinimas "darnus judumas". Siaubas kažkoks atsirado!
                                ПТН ПНХ
                                «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                                Comment


                                  Visa diskusija prasidėjo nuo išasfaltuotos gatvės Pilaitėje ir kažkieno luditiško pasipiktinimo, kad skatinamas ne "darnus judumas", o automobilizavimas.
                                  Ten gi Pilaitė, kuri turi turėti kažkokį susisiekimą su miestu, kurio pakraštys yra už 3 km.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Jūs čia rimtai manote, kad bus norinčių 2-3 km eiti pėsčiomis iki prekybcentrio, kuris dar neatidarytas. Beje, kuo tas menamas prekybcentris bus geresnis nei dabar esantys Pilaitėje?
                                    Ar čia tik noras visur kišti "darnų judumą".
                                    Tikrai taip, bus norinčių. Pats gyvenau Pilaitėje, neretai nuo Sietyno st. pareidavau pėsčiomis (2,8 km).
                                    Iki prekybcentrio (ar kino teatro, sporto klubo) būtų - 1,8 km. Dabar iki sporto klubo (pvz. Goodlife) - 800 metrų.

                                    Palei Senąjį Pilaitės kelią labai trūksta šaligatvio ir apšvietimo - trūksta nedidelės atkarpos - apie 300 metrų.

                                    Comment


                                      Prasidėjo Parko gatvės rekonstrukcija N. Vilnioje. "Dėmesio sulauks ir Naująją Vilnią su centru jungianti transporto arterija Stepono Batoro gatvė. Sostinės savivaldybė šios gatvės atkarpoje, kur iki šiol skendėjo tamsoje, per 2019 m. suprojektuos ir per 2020- 2021 metus įrengs modernų apšvietimą. Palei Stepono Batoro gatvę nusidrieks ir dviračių takas, o tai palengvins susisiekimą su miestu. Kad pėstieji jaustųsi saugesni Naujojoje Vilnioje, įrengti greičio mažinimo kalneliai, atšvaitai kelio dangoje, sferiniai veidrodžiai, kryptinis pėsčiųjų perėjų ir kitas apšveitimas Gerviškių, S. Batoro, Nasturtų ir Rytų, Gandrų, Kalno ir kitose gatvėse"

                                      https://vilnius.lt/lt/2019/06/25/nau...k7CBzWtlyn5xTc

                                      Comment


                                        Parašė arturiux Rodyti pranešimą
                                        Prasidėjo Parko gatvės rekonstrukcija N. Vilnioje. "Dėmesio sulauks ir Naująją Vilnią su centru jungianti transporto arterija Stepono Batoro gatvė. Sostinės savivaldybė šios gatvės atkarpoje, kur iki šiol skendėjo tamsoje, per 2019 m. suprojektuos ir per 2020- 2021 metus įrengs modernų apšvietimą. Palei Stepono Batoro gatvę nusidrieks ir dviračių takas, o tai palengvins susisiekimą su miestu. Kad pėstieji jaustųsi saugesni Naujojoje Vilnioje, įrengti greičio mažinimo kalneliai, atšvaitai kelio dangoje, sferiniai veidrodžiai, kryptinis pėsčiųjų perėjų ir kitas apšveitimas Gerviškių, S. Batoro, Nasturtų ir Rytų, Gandrų, Kalno ir kitose gatvėse"

                                        https://vilnius.lt/lt/2019/06/25/nau...k7CBzWtlyn5xTc
                                        Ar yra koks nors projektas, pagal kurį jie dirba? Nėra čia daugiau informacijos. Nes ten buvo daug prašymų - įrengti įvažas VT transportui, praplėsti žiedą... Ar viskas daroma "iš akies" paprastuoju būdu?
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Praeitais metais domejausi kodel S. Batoro gatve turi tokius nesamoningus plocius - tai per plati tai per siaura. Man kazkas atsake, kad negali keisti jos plociu del ... paveldosauginiu reikalavimu. Nieko nuostabaus, kad tarybines kreivos gatves yra paveldas. Kaip ir tarybines valdininku smegenys.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X