Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nu geras, netgi kiti laiptai bus sutvarkyti - Kalvarijų g. tarp Apkasų ir Žalgirio gatvių.

    Parašė balietis Rodyti pranešimą
    3. Ir dar naglai suklastojo remontuojamų gatvių žemėlapį, nes žemėlapyje rodo, kad perastfaltuos tik autobuso trasą iki spec. darželio (kas būtų visai logiška), o mes taigi žinom, kad varys iki tų visų dvarų ir pilių Žolyno gatvės gale.
    Na, "suklastota" yra ir Taikos g. Arčiau sankryžos su Justiniškių g. nieko nėra daroma. Realiai darbai vyksta maždaug nuo fontano (autobusų stotelės) ir baigiant kokiais 200 m. toliau už Rygos g. sankryžos (link Lūžių g.) Vietomis išskustas asfaltas, vietomis pakloti dideli nauji lopai.

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Keista, kad vietomis keičia tik asfalto dangą, kitur keičia ir bortelius. Dar kitur atnaujina ir šaligatvius. Pavyzdžiui Kęstučio g. atnaujina viską. Antakalnio g. atnaujina asfaltą ir bortelius (bent kol kas). O Laisvės pr. atnaujino tik kelio dangą, nors borteliai ten baisūs ir visiškai ištrupėję.
    Laisvės pr. bent jau pačioje pradžioje prie Rygos VT stotelės bordiūrai keičiami bei statomos tvorelės kertantiems kampą pėstiesiems.
    Paskutinis taisė Mettal; 2016.06.09, 21:56.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Laisvės pr. bent jau pačioje pradžioje prie Rygos VT stotelės bordiūrai keičiami bei statomos tvorelės kertantiems kampą pėstiesiems.
      Kad tvoros sustatytos - mačiau. Kad bordiūrai pakeisti - tikrai nepastebėjau. Užtat tikrai pastebėjau, kad jie nebuvo pakeisti važiuojant toliau link kitos stotelės (Čiobiškio lyg tai ar kokia). Nebent jie buvo pakeisti jau paklojus pirmą/galutinį sluoksnį asfalto (kai važiavau jau buvo nauja danga - nežinau ar galutinė ar ne, bet tada naujų bordiūrų minėtoje vietoje nebuvo).

      Bet vis tiek keista, net jeigu pradžioje bordiūrai ir pakeisti. Mat galima nesunkiai pažiūrėti kokios būklės tie bordiūrai yra: https://www.google.lt/maps/@54.71868...7i13312!8i6656

      Comment


        /\ Sekmadienį nepastebėjau, kad bordiūrai būtų nauji, tik nauja danga ten važiuoti buvo labai smagu
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Žemaitės g sankryža pasipuošė naujais stulpais.

          Comment


            Žemaitės Lidl auto aikštelė jau su asfalto danga.
            \

            Comment


              Parašė SPX Rodyti pranešimą
              /\ Sekmadienį nepastebėjau, kad bordiūrai būtų nauji, tik nauja danga ten važiuoti buvo labai smagu
              Bordiūrus dėjo tik vakar, ir, panašu, kad tik pačioje Rygos stotelėje.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Kaip ir aišku dėl viaduko paskirties per T. Narbuto gatvę:
                Gyventojai nudžiugo iš mero pavaduotojo Lino Kvedaravičiaus išgirdę, kad prieš pusmetį užsakytas projektuoti ir artimiausiais metais Viršuliškėse, itin judrioje T. Narbuto gatvėje bus pastatytas viadukas pėstiesiems ir dviratininkams, padėsiantis ateityje išvengti skaudžių nelaimių nesaugioje pėsčiųjų perėjoje.
                http://www.vilnius.lt/index.php?3846437870

                Comment


                  Apmaudu. Reiks dar laukti žinių apie tai, kurioje tiksliai vietoje jis suprojektuotas. Jei ten, kur baigiasi Šimulionio ir Sugiharos gatvės, tai bus vienas didelis FAIL.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Parašė Gigaballs Rodyti pranešimą
                    Kaip ir aišku dėl viaduko paskirties per T. Narbuto gatvę:

                    http://www.vilnius.lt/index.php?3846437870


                    Tai aišku gi svarbu daryti, bet ne iki galo.... Toks stilius

                    Comment


                      Nuomonės žinoma išsiskirs. Nors ir buvo suplanuotas tiltas automobiliams, tačiau realiai jam nėra pakankamo poreikio (na keli šimtai automobilių per dieną gal pasinaudotų), o štai pėsčiųjų viadukas ten reikalingas labai. Taigi geriau jau ne pilnai, bet dabar, nei nieko kada nors.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                        Nuomonės žinoma išsiskirs. Nors ir buvo suplanuotas tiltas automobiliams, tačiau realiai jam nėra pakankamo poreikio (na keli šimtai automobilių per dieną gal pasinaudotų), o štai pėsčiųjų viadukas ten reikalingas labai. Taigi geriau jau ne pilnai, bet dabar, nei nieko kada nors.
                        Palaikau, nes pėsčiųjų perėja jau turi labai blogą šlovę ir sukuria kamštį vakare iki pat Panoramos, nes stabdo eismą kai už perėjos yra 6 juostos.
                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Visiškai pritariu. Dviračių ir pėsčiųjų tilto ten pilnai pakaktų. Tegu geriau lėšas ir darbo laiką skiria Šiaurinei gatvei nei abejotino pasiteisinimo viadukams.

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                            Nuomonės žinoma išsiskirs. Nors ir buvo suplanuotas tiltas automobiliams, tačiau realiai jam nėra pakankamo poreikio (na keli šimtai automobilių per dieną gal pasinaudotų), o štai pėsčiųjų viadukas ten reikalingas labai. Taigi geriau jau ne pilnai, bet dabar, nei nieko kada nors.
                            Automobilių ten nemažai važiuotų tranzitu, tik klausimas, ar yra tikslinga investuoti į tokius viadukus, kurie stipriai apkrautų miegamųjų mikrorajonų vidines gatves, kur daug vaikų laksto ir pan.? Tranzitui yra Laisvės pr., tiesiamas Vakarinis aplinkkelis ir kaip tiki minėjo ta pati Šiaurinė g., į kurią reiktų geriau investuoti.
                            Flickr

                            Comment


                              /\ Narbuto viadukas pėstiesiems tikrai puiki naujiena. Transportui jo ten tikrai nereikia. Tegul pabaigia pilnai Ukmergės - Ateities mazgą, niekaip neišperka tų sklypų trūkstamai jungčiai jau 8 metus. Ir šiaip yra kitų vietų, kur reikėtų investuoti pinigus.
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Automobilių ten nemažai važiuotų tranzitu, tik klausimas, ar yra tikslinga investuoti į tokius viadukus, kurie stipriai apkrautų miegamųjų mikrorajonų vidines gatves, kur daug vaikų laksto ir pan.? Tranzitui yra Laisvės pr., tiesiamas Vakarinis aplinkkelis ir kaip tiki minėjo ta pati Šiaurinė g., į kurią reiktų geriau investuoti.
                                Arba bent investuotų į viaduką virš pedagoginio žiedo, kas apimtimi gerokai mažesnis nei Šiaurinė g., bet irgi duotų apčiuopiamos naudos pralaidumui toje pusėje, ypač piko metu.

                                Comment


                                  Parašė fiction Rodyti pranešimą
                                  Arba bent investuotų į viaduką virš pedagoginio žiedo, kas apimtimi gerokai mažesnis nei Šiaurinė g., bet irgi duotų apčiuopiamos naudos pralaidumui toje pusėje, ypač piko metu.
                                  Realiai mažai duotų. Kamštis persikeltų 500 m į kitą vietą. Čia būtų tas pats, kas vietoje Vakarinio šnekėti apie Laisvės prospekte yra ar nėra estakada su Pilaitės pr.
                                  Tik esminiai sprendimai duoda naudą.
                                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė fiction Rodyti pranešimą
                                    Arba bent investuotų į viaduką virš pedagoginio žiedo, kas apimtimi gerokai mažesnis nei Šiaurinė g., bet irgi duotų apčiuopiamos naudos pralaidumui toje pusėje, ypač piko metu.
                                    Viadukas virš pedagoginio pasibaigtų ties šviesoforais. Kame čia nauda? REikia tada arba viaduką pratęsti už šviesoforų arba juos naikinti, nes kitaip stovės a/m ant viaduko.
                                    Aš neliūdnas - aš blaivus

                                    Comment


                                      Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                      Viadukas virš pedagoginio pasibaigtų ties šviesoforais. Kame čia nauda? REikia tada arba viaduką pratęsti už šviesoforų arba juos naikinti, nes kitaip stovės a/m ant viaduko.
                                      Pilaitės pr. - Narbuto g. Buvo gatvė kaip gatvė, bet per 15 m. virto šviesoforų alėja.
                                      Galima naikinti be pasekmių, bet reikia kitaip organizuoti eismą:
                                      Panoramos sankryžą
                                      Piliakalnio sankryžą
                                      Pėsčiųjų perėja ties Erelių g.
                                      Reikia viaduko:
                                      Pėsčiųjų perėja ties stotele Narbuto
                                      Pėsčiųjų perėja ties stotele Žvėrynas (Narbuto g.)
                                      Reikia estakados:
                                      Narbuto-Sėlių

                                      Ištraukti kažkurį vieną ir padaryti - pagerėjimo nebus. Tuomet jau geriau kišti pinigus prie Kometos. Ten liko "paskutinė vieta" kur labai pagerintų Laisvės pr.

                                      Comment


                                        Parašė Gigaballs Rodyti pranešimą
                                        Kaip ir aišku dėl viaduko paskirties per T. Narbuto gatvę:

                                        http://www.vilnius.lt/index.php?3846437870
                                        Puikios žinios!

                                        Aš irgi pilnai manau, kad užtenka pėsčiųjų ir dviratininkų viaduko - nereikia versti Sugiharos g./ Šimulionio g. tranzitinėmis (o tokiomis tikrai pavirstų siekiant apvažiuoti Mados/ Spaudos rūmų šviesoforus).

                                        Aš labiau tikiuosi, kad viadukas nebus toks kaip virš Geležinio vilko g. ar Vakarinio aplinkelio, kiek labiau padirbėta kaip su Lazdynų/Karoliniškių viaduku. Tik dviračiams turėtų būti numatyti 3 metrai tako bei padaryti patogūs privažiuojamieji keliai (įskaitant nusileidimą į Narbuto g.).

                                        Bet daugiau žinių turėtų būti neužilgo...

                                        P.S. Galėtų tvarkyti ir Narbuto/Sėlių g. sankryžą, prailginant 3 juostą bent 200 metrų bei praplatinant pačią Sėlių g. iki Blindžių g. iki 4 juostų...
                                        Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2016.06.13, 12:46.

                                        Comment


                                          Turėtų būti mašininis viadukas. Čia gi miestas, sostinė. Didesnė avarija Laisvės pr., ir jokių alternatyvų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X