Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Su tokiais srautais piko metu efektas beveik nulinis. Kaip stovėjom prie PC "Panaroma", taip stovėsim. Pervažiuosi per viaduką ir bus panašiai kaip prie spaudos rūmų - šviesoforas prie Vaikų ir Jaunimo centro.
    Svarbu ne tai, ar stovim, o kiek laiko stovim. Prie minėto šviesafoto susidaro eilutė, bet užsidega žalias ir visi pravažiuoja. Be spaudos rūmų viaduko didesni kamščiai būtų ne tik Laisvės pr., bet ir Narbuto g. bei Pilaitės pr., nes reiktų ten trumpinti ciklus.
    Paskutinis taisė Lettered; 2015.01.30, 11:38.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Svarbu ne tai, ar stovim, o kiek laiko stovim. Prie minėto šviesafoto susidaro eilutė, bet užsidega žalias ir visi pravažiuoja. Be spaudos rūmų viaduko didesni kamščiai būtų ne tik Laisvės pr., bet ir Narbuto g. bei Pilaitės pr., nes reiktų ten trumpinti ciklus.
      Aš kalbu apie Laisvės pr. ir Justiniškių g. sankryžą, jei ką Dažnai tenka ten pastovėti ant estakados važiuojant link Viršuliškių. Analogiškai bus ir čia. Sutvarkys Lvovo g. atsiras naujų verslo centrų ir ta neva greitai veikianti sankryža taps baisiai apkrauta. Reikia žiūrėti kiek plačiau.
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Parašė SPX Rodyti pranešimą
        Aš kalbu apie Laisvės pr. ir Justiniškių g. sankryžą, jei ką Dažnai tenka ten pastovėti ant estakados važiuojant link Viršuliškių. Analogiškai bus ir čia. Sutvarkys Lvovo g. atsiras naujų verslo centrų ir ta neva greitai veikianti sankryža taps baisiai apkrauta. Reikia žiūrėti kiek plačiau.
        Aš šitą ir turėjau omenyje, ant estekados sustoji, bet dažniausiai per vieną ciklą ir pravažiuoti. Bet esmė ta, kad per tą laiką važiuoja automobiliai iš Narbuto g. ir Pilaitės pr., atkrenta vienas ilgis ciklas Laisvės pr.
        Flickr

        Comment


          /\ Sukant į Justiniškių g. ciklas tikrai gana geras palyginus su kaikuriom sankryžom. Bet problema vis tiek yra ir to nepaneigsi, kitaip kamščiai Karoliniškėse neprasidėtų.
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Parašė SPX Rodyti pranešimą
            /\ Sukant į Justiniškių g. ciklas tikrai gana geras palyginus su kaikuriom sankryžom. Bet problema vis tiek yra ir to nepaneigsi, kitaip kamščiai Karoliniškėse neprasidėtų.
            Seniau kamščiai vakarais prasidėdavo dar prieš Lazdynų tiltą, bet aplinkkelis neblogai išsprendė šią problemą, dabar net per didžiausią piką Laisvės pr. pakankamai laisvas.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Seniau kamščiai vakarais prasidėdavo dar prieš Lazdynų tiltą, bet aplinkkelis neblogai išsprendė šią problemą, dabar net per didžiausią piką Laisvės pr. pakankamai laisvas.
              Prie gero greitai priprantama Pats kelis kartus neperseniausiai piko metu važiavau nuo Lazdynų, tai kamštyje nuo estakados iki Mados vistieko teko pastovėti apie 20 minučių, kaip ne kaip, ten tas įsiliejimas yra didžiausia nesamonė. Aišku su tuo kas ankščiau būdavo nęra ką lyginti.
              Dar vienas pastebėjimas, kad nuėmus žalią rodyklę (atvažavus nuo lazdynų pusės link žveryno sankryžoje su narbuto) ryte kamščiai ženkliai išaugo. Užsikmšus pirma juosta laisvės pr, jau praktiškai nuo viaduko per Kovaliuko. Prie šito aišku ir A juosta prisidėjo nemažai.

              Comment


                Ką aš ir sakau. Aplinkkelis nuėmė, bet kamščiai (bent jau aš taip pataikau) prasideda ties Karoliniškių poliklinika.
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Kažin kas nors atlieka tyrimus kas kur važiuoja? Gal dėl to kamščiai susidaro, kad per daug važinėjam. Tūkstančiai vilniečių veža vaikus į darželius, vakare važiuoja pasiimti, nes prie namų į darželį patekti be šansų, arba jo tiesiog nėra. Kažin kiek vaikų darželių buvo galima pastatyti vietoje nereikalingo viaduko prie iš Geležinio vilko į Goštauto g.

                  Comment


                    Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
                    Kažin kas nors atlieka tyrimus kas kur važiuoja? Gal dėl to kamščiai susidaro, kad per daug važinėjam. Tūkstančiai vilniečių veža vaikus į darželius, vakare važiuoja pasiimti, nes prie namų į darželį patekti be šansų, arba jo tiesiog nėra. Kažin kiek vaikų darželių buvo galima pastatyti vietoje nereikalingo viaduko prie iš Geležinio vilko į Goštauto g.
                    2-3 jei lyginti su nauju Santariskiu uz 14 mln Lt. Estakada ~35 mln. Bet rekonstruojant pleciant esamus pastatus galima ir daugiau nauju vietu sukurti

                    Comment


                      Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                      Prie gero greitai priprantama Pats kelis kartus neperseniausiai piko metu važiavau nuo Lazdynų, tai kamštyje nuo estakados iki Mados vistieko teko pastovėti apie 20 minučių, kaip ne kaip, ten tas įsiliejimas yra didžiausia nesamonė. Aišku su tuo kas ankščiau būdavo nęra ką lyginti.
                      Dar vienas pastebėjimas, kad nuėmus žalią rodyklę (atvažavus nuo lazdynų pusės link žveryno sankryžoje su narbuto) ryte kamščiai ženkliai išaugo. Užsikmšus pirma juosta laisvės pr, jau praktiškai nuo viaduko per Kovaliuko. Prie šito aišku ir A juosta prisidėjo nemažai.
                      kai nuims visas rodyklėles, galėsim su paspirtukais ratalint į darbus

                      Comment


                        Skelbiamas Televizijos bokšto rekonstrukcijos koncepcijos konkursas

                        Comment


                          Šiandien nugirdau (gal prieš savivaldos rinkimus), kad iki 2020m. bus pilnai rekonstruota Antakalnio g. nuo Olandų žiedo iki pat Antakalnio troleibusų žiedo. Kiek čia realu, tai sunku pasakyti. O kur dingo kalbos apie pačio Olandų žiedo pavertimą sankryža? Ką manot?
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Gal tai įeis ir į tą gatvės rekonstrukciją?
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              Tą pristatantis video:
                              https://www.facebook.com/video.php?v...type=2&theater

                              Tai Politinė reklama (ne mano pranešimas, o pats video).

                              Comment


                                Norint rekonstrukcijai uždaryti Antakalnio g. reikia pirma pastatyti Antakalnio aplinkkelį (dab. Vileišio g.), suplanuotą dar sovietmečiu. Tam buvo paruošta, sulyginta trasa, iškirstas miškas. Tačiau toje teritorijoje po 1990 m. žemę atsikėlė krūva gudručių ir pasistatė ten namus planuotos gatvės zonoje. Dabar ten, atrodo, tų pačių gudručių reikalavimu net gyvenamoji zona padaryta. Kaip dabar vykdyti rekonstrukciją, neįsivaizduoju.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                  Norint rekonstrukcijai uždaryti Antakalnio g. reikia pirma pastatyti Antakalnio aplinkkelį (dab. Vileišio g.), suplanuotą dar sovietmečiu. Tam buvo paruošta, sulyginta trasa, iškirstas miškas. Tačiau toje teritorijoje po 1990 m. žemę atsikėlė krūva gudručių ir pasistatė ten namus planuotos gatvės zonoje. Dabar ten, atrodo, tų pačių gudručių reikalavimu net gyvenamoji zona padaryta. Kaip dabar vykdyti rekonstrukciją, neįsivaizduoju.
                                  Antakalnio aplinkelį? Apskritai ta zona turėtų būti nuo visų motoruotų uždaryta. Arba bent jau laikinas eismas, bet tik jeigu Antakalnio gatvė bus kapitaliai remontuojama.

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                    Norint rekonstrukcijai uždaryti Antakalnio g. reikia pirma pastatyti Antakalnio aplinkkelį (dab. Vileišio g.), suplanuotą dar sovietmečiu. Tam buvo paruošta, sulyginta trasa, iškirstas miškas. Tačiau toje teritorijoje po 1990 m. žemę atsikėlė krūva gudručių ir pasistatė ten namus planuotos gatvės zonoje. Dabar ten, atrodo, tų pačių gudručių reikalavimu net gyvenamoji zona padaryta. Kaip dabar vykdyti rekonstrukciją, neįsivaizduoju.
                                    Ten tiesiog turėjo būti paprasta dviejų juostų gatvė, kokia realiai dar ir yra. Aišku, ją sutvarkius, įrengus padorų apšvietimą, takus, patiems gyventojams tik geriau būtų. Bet ar tik asfaltas už Antakalnio tilto ir nesibaigia? Toliau ten į kažkokius iškirtimus tikrai žvyrkelis eina. Įdomu iki kur ta gatvė planuota.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                      Ten tiesiog turėjo būti paprasta dviejų juostų gatvė, kokia realiai dar ir yra. Aišku, ją sutvarkius, įrengus padorų apšvietimą, takus, patiems gyventojams tik geriau būtų. Bet ar tik asfaltas už Antakalnio tilto ir nesibaigia? Toliau ten į kažkokius iškirtimus tikrai žvyrkelis eina. Įdomu iki kur ta gatvė planuota.
                                      Na, kiek teko matyti senus brėžinius, gatvė planuota nuo Sluškų - T. Kosčiuškos sankryžos palei Nerį iki pat Antakalnio žiedo, per estakadą grakščiai įsiliejant į Nemenčinės pl. Nežinau, gal vėliau to buvo atsisakyta, tačiau daugiabučiai Antakalnyje, Žirmūnų ir Šilo tiltai statyti pakankamu atstumu paliekant erdvės gatvei. Ar tai turėjo būti 2x1, ar 2x2, dabar jau tiksliai nepamenu.

                                      Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                                      Antakalnio aplinkelį? Apskritai ta zona turėtų būti nuo visų motoruotų uždaryta. Arba bent jau laikinas eismas, bet tik jeigu Antakalnio gatvė bus kapitaliai remontuojama.
                                      Šiais laikais jau visai kitaip į tą patį reikalą žiūrima, aplinkosauga, ekologija, nebesinori dar vienos asfalto ir betono magistralės... Aišku, gal ir geriau, kad Neries pakrantė toje vietoje liks su pievutėmis šunims pakakinti.
                                      Paskutinis taisė Romas; 2015.02.02, 20:35. Priežastis: Sujungti 2 tekstiniai pranešimai iš eilės
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Rekonstruojant Antakalnio g. juk nebūtina ją pilnai uždaryt. Galų gale, apvažiavimas galimas ir kita Neries puse - Žirmūnų g.

                                        Comment


                                          Šiaip tai Vilniuje nepasinaudota galimybe įrengti daugybe nemokamų "viadukų". T.y. padaryti gatvę po visais tiltais. Tačiau labai jau perlenkta su gamtosauga, kai vidury miesto atsiranda gamtos draustiniai, migracijos koridoriai, o jau viršūnė tai "gamtinis karkasas" didmiesčio centre... Nenustebčiau jei paaiškėtų, kad didmiesčio centre esanti upė priklauso dar ir NATURA 2000 teritorijai
                                          Žodžiu gal jau laikas atsibusti ir susimastyti ir paieškoti skirtumų tarp miestų, kur gyvena žmonės ir gamtos draustinių, kur gyvena ne žmonės o kitos gyvybės rūšys.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X