Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai, kad su kiemais kažkaip net kitaip planavo. Berods Justiniškėse turėta pilnai pertvarkyti vieną kiemą, kaip bandomąjį/demonstracinį, bet atrodo, kad čia eilinis Imbraso nusipezėjimas buvo. Nebent aš nežinau, nes Justiniškėse dabar retai būnu. Kažkas dar rėkė, kad reikės ~125mln. litų tokiem kiemam, tada lyg ir apsiribota buvo, kad užteks kur įmanoma praplėsti parkingą ir pakeisti dangą...

    Kalbant apie Zuokinius, tai, kad ie kokie jie "abonentai" bebūtų, bet tikrai darė visko daugiau, nei Paksistai .
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Ziuriu ponai pernelyg lengvai pasiduodat itaigai apie geriecius/blogiecius. Dare daugiau? Be abejo. Ispropogavo kiek daug gero zmonems planuoja padaryt (tik nutylejo is kur viskam pinigu paims), issireklamavo, pradejo "vystyti" galybe projektu. Bet iseidami paliko nerealius planus, isipareigojimus ir minusini balansa. Nu nera pinigu naujiems projektams, nera. Ir taip gilioj baloj sedi su skolomis. Su krize butu galima kovoti skolinantis pinigu ir uzsakant viesuosius pirkimus, bet taip daryti nori visas pasaulis, o bankai nebeturi pinigu ir nebeskolina.

      Comment


        Parašė deep'as Rodyti pranešimą
        Susidaro įspūdis, kad atėjus Paxiniams į Vilniaus savivaldybę visi infrastruktūros projektai Vilniuje sustojo, t.y. nepajudėjo nei vienas naujas projektas.

        Kiemų remontas už n milijonų litų, kurio niekas net nepastebėjo.
        Būtent. Pas mus (prie Justiniškių 37-39) paklojo kieme naują dangą, nors dar nebuvo būtina. Esu matęs žymiai blogesnių atvejų - gilios duobės ir pan. Jau geriau tuos pinigus būtų vakariniam aplinkkeliui skyrę... Bet taigi negalėjo, nes paxistai rinkimų programoje parašė, kad asfaltuos kiemus...

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
          Ziuriu ponai pernelyg lengvai pasiduodat itaigai apie geriecius/blogiecius. Dare daugiau? Be abejo. Ispropogavo kiek daug gero zmonems planuoja padaryt (tik nutylejo is kur viskam pinigu paims), issireklamavo, pradejo "vystyti" galybe projektu. Bet iseidami paliko nerealius planus, isipareigojimus ir minusini balansa.
          Reikėtų tai pagrįsti. Ir palyginti Vilniaus skolą (ir biudžetą) dabar ir anksčiau.

          Bet vis tiek, pagal mane paxiniai per beveik 2 metus nepradėjo NĖ VIENO naujo projekto (neskaitant stadiono, bet ir su juo sugebėjo problemų apturėt). Ar klystu?

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Bet vis tiek, pagal mane paxiniai per beveik 2 metus nepradėjo NĖ VIENO naujo projekto (neskaitant stadiono, bet ir su juo sugebėjo problemų apturėt). Ar klystu?
            Ai, dar gi ir vakarinio aplinkkelio pirmas etapas, kur specialiai eliminavo pietinį aplinkkelį bebaigiančią firmą (berods Fegda), ir dabar skelbiamas naujas konkursas... Tai kas dar pasakys, kad dabartinė valdžia viską daro gerai?

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
              Bet iseidami paliko nerealius planus, isipareigojimus ir minusini balansa.
              2002m. "po Pakso" Vilniaus skola 292 mln., 2007m. "po Zuoko" (nors didžiąją dalį 2007m. jau valdė paksistai) - 327 mln.
              Jei Imbrasas įvykdys 2008m. biudžetą, tai skola bus jau 367 mln! Bet tikriausia ir ši suma bus viršyta
              Taigi, manau, kad zuokininkų valdymas santykinai mažiau "suėdė" biudžeto pinigų. Nors, teisybės dėlei, ekonominio augimo laikotarpiu deficitą galima buvo ir sumažinti. Kaip čia kažkas teisingai pažymėjo - infrastruktūros projektai suvalgė nemažą dalį. Deja, tai lėmė senas (dar sovietmečio) Vilniaus palikimas. Visgi, daugelį projektų kofinansuoja Vyriausybė ir ES fondai, todėl be jų vystymo miestui tektų didesni praradimai (kas dabar jau šviečiasi dėl Vakarinio aplinkkelio vilkinimo).

              Comment


                Asflatuojama ir tvrakoma Fabijoniškių g.

                Štai tokius lapukus gavo visi šalia Fabijoniškių g. gyvenantys vairuotojai:



                Taigi pagaliau kažkas po sovietmečio ten daroma Dirba "Panevėžio keliai" ir "Sostinės gatvės".
                Paskutinis taisė SPX; 2008.11.12, 16:10.
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  2009-02-18
                  Vilniaus apskritis suplanavo regionų projektus
                  2009 m. vasario 5 d. Vilniaus regiono plėtros tarybos sprendimu Nr. 10.9-3 buvo patvirtintas Vilniaus regiono projektų, siūlomų finansuoti Europos Sąjungos fondų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis pagal 2007-2013 m. Ekonomikos augimo vieksmų programos 4 prioriteto "Esminė ekonominė infrastruktūra" VP2-4.4-SM-02 priemonę "Savivaldos transporto infrastruktūros modernizavimas ir plėtra", sąrašas Nr. VP2-4.4-SM-02-R-01 2007-2013 metų laikotarpiui.
                  http://www.tid.lt/lt/

                  Atrodo kad kitais metais bus pradėta statyti jau primirštą viaduką Verslo trikampyje

                  http://www.tid.lt/uploads/docs/Vilni...0sąrašas.pdf

                  Comment


                    Bus peržiūrėti sostinės infrastruktūros projektai

                    Šiandien, esant ekonominei krizei, itin svarbu tinkamai pasirinkti prioritetus – koks vykdomas miesto plėtros projektas yra Vilniui būtiniausias ir svarbiausias. Tokiomis mintimis prasidėjo Vilniaus mero Viliaus Navicko ir bendrovių „Panevėžio keliai“ bei „Kauno tiltai“ vadovų darbinis susitikimas.

                    Bendrovė „Panevėžio keliai“ 2008 metų lapkritį laimėjo konkursą Vilniaus Vakarinio aplinkkelio I etapo įgyvendinimui, o AB „Kauno tiltai“ – 2008 metų spalio mėn. – Lazdynų tilto rekonstrukcijai.

                    Susirinkę Savivaldybės vadovai, atsakingų tarnybų specialistai priėmė sprendimą artimiausiu metu peržiūrėti sąmatas – dėl bendros infliacinės aplinkos, dėl pasikeitusių rinkos kainų jas perskaičiuoti...
                    http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=88558

                    Comment


                      u tai nujaučiu, kad nieko gero iš to nesulauksim.
                      Vilnius yra nuostabus!

                      Comment


                        Tai kaip tik normaliai gali išeit, nes sumažins rangos kainas.
                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                        Comment


                          /\ Galbūt ir nieko gero, ir galbūt sumažės rangos kainos. Bet sumažėjus rangos kainom vistiek reikia atsirinkti prioritetus. Nors ypatingas kol kas tik Vakarinis aplinkkelis. Na, ir reikėtų pabaigti jungtį nuo Ukmergės g. į Ateities g. O kas toliau? Viskas tik svarstoma, projektuojama (kartkarčiais) ir t.t. Galėtų didesnį dėmėsį skirti parkavimo klausimam mieste, o ypač miegamuosiuose rajonuose. Yra galimybių plėsti, kurti naujas aikšteles. O dabar gi - laukai prie namų senais baldais užversti, šiukšlėm, augintinių "meno kūriniais". Kur kas geriau būtų, jei juos panaudotų parkavimo vietų įrengimui, kurių tikrai labai trūksta. Kitas svarbus projektas - Šiaurinė gatvė, galėtų ir čia kažkas judėti, bent minimaliai. O tai 2006m. perbraižė sovietmečio projektą ir pateikė visuomenei, maždaug "vat kažkada bus taip, bent jau planuojam" nu tai soriuks...
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Parašė SPX Rodyti pranešimą
                            Galėtų didesnį dėmėsį skirti parkavimo klausimam mieste, o ypač miegamuosiuose rajonuose. Yra galimybių plėsti, kurti naujas aikšteles. O dabar gi - laukai prie namų senais baldais užversti, šiukšlėm, augintinių "meno kūriniais". Kur kas geriau būtų, jei juos panaudotų parkavimo vietų įrengimui, kurių tikrai labai trūksta.
                            Manau, jei kažkam labai jau rūpėtų vaikų žaidimų aikštelės, nesuvažinėta veja prie jų namo, tai jie prasikuoptų ir pasidarytų tas aikšteles patys. Mato, kad ta vieta pievos labiausiai išvažinėta tai ir susipiltų žvyro, išsilygintų ir aikštelė automobiliams. Ar kaimyno išmesta sofa - nekilnojamas turtas? Tai va, manau visiems ant tos automobilių aikštelių (ne parkingų - taip lietuviškiau) problemos nusispjaut - vistiek užvažiuoja ant žolės ir gerai.
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              Parašė taccido Rodyti pranešimą
                              Manau, jei kažkam labai jau rūpėtų vaikų žaidimų aikštelės, nesuvažinėta veja prie jų namo, tai jie prasikuoptų ir pasidarytų tas aikšteles patys. Mato, kad ta vieta pievos labiausiai išvažinėta tai ir susipiltų žvyro, išsilygintų ir aikštelė automobiliams. Ar kaimyno išmesta sofa - nekilnojamas turtas? Tai va, manau visiems ant tos automobilių aikštelių (ne parkingų - taip lietuviškiau) problemos nusispjaut - vistiek užvažiuoja ant žolės ir gerai.
                              taip zinom mes tas saviveiklas, kartu uosviu padareme vieta masiniukui, uzpyleme zvyro, isliginom ir t.t., sekanti ryta stebejau zmoniu elgesi parvaziuoja zmogelis "kiemas tuscias", kur manot pastate savo "birbaliuka" ?

                              Comment


                                /\ taip, kur gi ne. Pabandyk tu kieme pasaviveiklaut, tuoj kokia kaimynystėj gyvenanati bobutė į seniūniją ar pas bendrijos pirmininką nulėks ir pradės aiškint kas ką daro. Ir realiai ji bus teisi, nes be architekto sutikimo nieko daryti kieme negalima, reikia rinkti parašus iš gyventojų, kad jie sutinka arba nori ir tt.. Nėra čia toks papratsas reikalas, kaip jums atrodo. Mano tėvas yra bendrijos pirmininkas, tai patikėkit daug žinau
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Nuo triukšmo saugos skydai

                                  http://www.lrytas.lt/?data=20090626&...o090626&view=2
                                  Sandra TRINKŪNAITĖ
                                  LR korespondentė
                                  2009-06-26
                                  Vilniuje atsiras nuo automobilių keliamo triukšmo saugantys kelio atitvarai. Jau numatytos dvi vietos, kuriose žadama juos pastatyti.
                                  Pirmąjį triukšmo mažinimo atitvarą ketinama pastatyti Geležinio Vilko gatvėje, ties Didlaukio gatve.
                                  Jis nuo triukšmo turėtų gelbėti šalia esančių daugiabučių namų gyventojus.
                                  Šis iš skydų padarytas atitvaras turėtų būti maždaug pusės kilometro ilgio.
                                  „Buvo ir tyrimai atlikti, ir gyventojų skundų sulaukėme, todėl šioje vietoje ketiname pastatyti atitvarą.
                                  Nustatyta, kad triukšmas čia iš tikrųjų šiek tiek viršija leistinas normas.
                                  Atitvaras stovėtų maždaug toje vietoje, kur yra posūkis į Santariškių klinikas“, – sakė savivaldybės Miesto ūkio departamento direktoriaus pavaduotojas Antanas Mikalauskas.
                                  Anot jo, yra ir daugiau vietų, kur gyventojai prašo pastatyti transporto triukšmo mažinimo atitvarus, tačiau tam reikia nemažai lėšų ir daugumos gyventojų pritarimo.
                                  „Gal vieni norės, o kiti piktinsis, kad uždarėme į tunelį ar po langais tvorą pastatėme. Viską reikia gerai apsvarstyti. Be to, tie atitvarai yra labai brangūs“, – aiškino A.Mikalauskas.
                                  Dar vieni atitvarai abiejose Geležinio Vilko gatvės pusėse turėtų atsirasti ties Vingio parku – jie nuo triukšmo turėtų apsaugoti šalia kelio gyvenančius žmones, o nuo automobilių išmetamųjų dujų – ir parko augaliją.
                                  Tačiau čia atitvarai turėtų atsirasti dar negreitai – tik tada, kai bus atlikta Geležinio Vilko gatvės rekonstrukcija.
                                  „Kai kuriose šalyse įprasta tranzitinį kelią per miestą atitverti tokiais atitvarais.
                                  Tai labai populiaru Vokietijoje, tačiau, pavyzdžiui, prancūzai to nedaro“, – kalbėjo savivaldybės įmonės „Vilniaus planas“ vyriausiasis architektas Mindaugas Pakalnis.
                                  Kokios spalvos ir kokie atitvarai galėtų būti pastatyti, dar neaišku. Jų aukštis gali siekti 3-5 metrus.

                                  Comment


                                    sianden vaziuodamas per "Ozo - G. Vilko" viaduką užmačiau daug technikos, gal pagaliau padarys toj vietoj uzvaziavima?

                                    Comment


                                      Aha, aš irgi šiandien žiuriu, kad kapsto ten. Gal kas turit kokios informacijos ?

                                      Comment


                                        Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                        Aha, aš irgi šiandien žiuriu, kad kapsto ten. Gal kas turit kokios informacijos ?
                                        Užvaža nuo Geležinio Vilko g. į Ozo g. Darbus atlieka "Fegda".
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                          Užvaža nuo Geležinio Vilko g. į Ozo g. Darbus atlieka "Fegda".
                                          zemes veza ozan, mat taupo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X