Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na štai, "miesto pramogų parkas" virsta asfaltuotu greitkeliu

    Comment


      Gerai pastebėta
      Ten žiedines lenktynes galima rengti, trasos pakankamai pacukam lakstyt

      Comment


        Pilaitės prospektas

        2007 09 22. Antidrageriniai barjerai:

        Vaizdas atgal. Kairėje - statomas VSD administracinis pastatas:

        Nenaudojamas viadukas:


        Dešinėje - statomas prekybcentris:


        Užkonservuota požeminė perėja (gaila, nes kitoje pusėje kaip tik prekybcentris):


        Prospekto pabaiga:



        Kelių ženklintojų treniruočių aikštelė
        Paskutinis taisė digital; 2007.09.24, 19:18.

        Comment


          Aš dabar ir nesupratau. Jie ketina užbaigti tą viaduką ir pilnai sutvarkyti prospektą ar paliks tuos "dragerių" barjerus ir liks atkarpa neužbaigta ?

          Comment


            Beje iš vienos nuotraukos matyt, kad mūsų šūdbiurokratai dviračių takų vis dar neišmoksta projektuot kad dar įspūdingiau būtų, galėtų ne trinkeles dėt, o lauko akmenų grindinį

            Comment


              Apie viska po truputi:

              gera gyventi gerai

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Aš dabar ir nesupratau. Jie ketina užbaigti tą viaduką ir pilnai sutvarkyti prospektą ar paliks tuos "dragerių" barjerus ir liks atkarpa neužbaigta ?
                Šiemet neketina:
                http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=14534431

                Vilniuje atidaromas Pilaitės prospekto tęsinys

                Penktadienį bus oficialiai atidarytas Pilaitės prospekto tęsinys nuo Papilėnų iki Karaliaučiaus gatvės. Susisiekimui su Vilniaus miesto vakarine dalimi svarbus Pilaitės prospektas pailgės daugiau nei kilometru. Pratęsus šią magistralinę gatvę, tiesia linija jungiančią T. Narbuto gatvę ir Pilaitės rajoną, jos bendras ilgis sieks daugiau kaip tris kilometrus.

                Pilaitės prospekto tęsinio darbai pradėti praėjusių metų liepą ir baigti pusantro mėnesio anksčiau nei buvo planuota. Bendra projekto vertė – 19,8 mln. litų, jį finansavo Vilniaus miesto savivaldybė.

                Ateityje planuojama baigti tiesti dar vieną trūkstamą Pilaitės prospekto atkarpą nuo kelio į Pilaitę iki Papilėnų gatvės ir pastatyti viaduką ties Smalinės gatve. Šiems darbams atlikti jau vyksta UAB "Vilniaus kapitalinė statyba" paskelbtas viešųjų pirkimų konkursas.

                Comment


                  Vilniuje bus atidarytas rekonstruotas Kirtimų g. viadukas

                  Pirmadienį, spalio 1 dieną, 12 val. Vilniuje bus atidarytas rekonstruotas Kirtimų gatvės viadukas per geležinkelį. 1962 metais pastatytas vienos eismo juostos viadukas rekonstrukcijos metu išplatintas iki dviejų eismo juostų, pailgintas nuo 14 iki 31 metro, visiškai pakeista viaduko perdanga.

                  Rekonstruotu viaduku eismas vyks abejomis kryptimis, todėl pagerės eismo sąlygos gretimose Galvės, V. A. Graičiūno ir Fermentų gatvėse. Be to, šiuo viaduku bus atnaujintas viešojo transporto eismas.

                  Kirtimų gatvės viadukas buvo rekonstruojamas nuo balandžio mėnesio. Bendra darbų vertė – 2,5 mln. litų. Darbus atliko tiltų statybos bendrovė „Tilsta“.
                  http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=14543572
                  gera gyventi gerai

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Užkonservuota požeminė perėja (gaila, nes kitoje pusėje kaip tik prekybcentris):
                    Pasirodo, čia A.Štaro darbas

                    http://www.lrytas.lt/?data=20070928&...=99&view=2&p=2

                    Sostinės valdininkai anksčiau taip pat atkakliai reikalavo, kad „Eika“ įrengtų požeminę perėją Pilaitės gyvenamajame rajone netoli planuojamo statyti didelio komercinio pastato. Ar tai tik sutapimas, kad A.Štarui tapus vicemeru toks reikalavimas iš sutarties išnyko?

                    Comment


                      Na čia apie aplinkelį labai mažai kas parašyta, bet užtai galima pasijuokti, kaip socialdemokratai ieško naivių rinkėjų jiems kabindami makaronus - matykite, kaip mes jumis rūpinamės ir neužmirškit, kad yra toks A.Butkevičius.

                      Parašas :)

                      Comment


                        - Sutvarkius Vingio parką, turėtų padidėti ir lankytojų srautai. Kaip bus tvarkoma aplinkinė susisiekimo infrastruktūra?

                        - Tie dalykai tikrai labai svarbūs. Pokyčiai siejami su buvusios „Velgos“ gamyklos teritorija, kurioje „Akropolis“ šiuo metu rengia prekybos centro, gyvenamųjų namų bei biurų komplekso projektą.

                        Ten taip pat nori įsikurti ir bendrovės „Ergo Lietuva“ biurai. Atsiras teritorija, kuri betarpiškai šliesis prie Vingio parko.

                        Su šio objekto atsiradimu mes siejame daug dalykų.

                        Svarbiausias projektas – Gerosios Vilties gatvės tąsa, kuri turėtų baigtis nauju tiltu per Nerį ir išlįsti į Laisvės prospektą.

                        - Kada visa tai mieste galėtų atsirasti?

                        - Iki 2009 metų tai tikrai neatsiras. Visi šie sumanymai yra teritorinio planavimo dokumentuose.

                        Koncepcija jau patvirtinta, dabar visa tai pereina į detaliųjų planų rengimo stadiją.

                        Galiu pasakyti, kad ši idėja labai palaikoma. Vyksta dialogas ir su Ūkio ministerija, kuriai priklauso „Litexpo“ parodų rūmai.

                        Manau, kad ir privatūs investuotojai, besikuriantys „Velgos“ teritorijoje, suinteresuoti Gerosios Vilties gatvės tąsa.

                        Kalbant apie gatvių statybą, reikia pasakyti, kad pirma bus atliekami darbai, kurie dabar yra prioritetiniai – tiesiamas pietinis ir vakarinis aplinkkeliai, Šiaurinė gatvė.
                        Apie viska: http://www.lrytas.lt/?data=20071018&...k_id=99&view=2
                        gera gyventi gerai

                        Comment


                          Keliose sostinės sankryžose keisis eismo organizavimo tvarka

                          Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 21 d. keisis eismo organizavimas Lentvario ir Kirtimų gatvių sankryžoje. Atsižvelgus į sostinės Lentvario gatvėje esančius transporto srautų traukos objektus – automobilių techninės apžiūros, registravimo ir vairuotojų egzaminavimo centrus, kitas sunkaus transporto srautus formuojančias įmones, Lentvario ir Kirtimų gatvių sankryžoje bus rekonstruojamas šviesoforų reguliavimas.

                          Važiuojant nuo Lentvario pusės link sostinės centro šioje sankryžoje ties žaliu šviesoforo signalu bus įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle kairiajam posūkiui reguliuoti.

                          Taip pat nuo lapkričio 21 d. bus keičiama eismo tvarka ir Geležinkelio, Aušros Vartų, Zarasų ir Liepkalnio gatvių sankryžoje. Siekiant padidinti transporto priemonių srauto pralaidumą per Geležinkelio, Aušros Vartų, Zarasų ir Liepkalnio gatvių sankryžą, važiuojant nuo Aušros Vartų pusės bus uždraustas kairysis posūkis į Zarasų gatvę ir joje nebus galima apsisukti.
                          www.vilnius.lt

                          Comment


                            <...>važiuojant nuo Aušros Vartų pusės bus uždraustas kairysis posūkis į Zarasų gatvę ir joje nebus galima apsisukti.
                            Dundukai...
                            Panašu, kad jiems yra visiškai vienodai kaip turės važiuoti tie mirtingieji, kurie pastoviai nuo vartų suka į aplinkelį..........
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              Parašė spirit Rodyti pranešimą
                              Panašu, kad jiems yra visiškai vienodai kaip turės važiuoti tie mirtingieji, kurie pastoviai nuo vartų suka į aplinkelį..........
                              Kaip kažkas parašė gretimoje diskusijoje, gal jie galėtų "perkalkuliuoti" savo maršrutą (jei tikrai būtina atsidurti tame aplinkkelyje) ir pasirinkti vieną iš alternatyvų:

                              1. Atvažiavę nuo Aušros Vartų, vietoje posūkio kairėn, važiuoti tiesiai po geležinkeliu, Liepkalnio gatvės pradžioje apsisukti žiede ir grįžti atgal; susidarytų apie 300 papildomų metrų. Aišku, spūsčių metu, taik kiek užtruktų.

                              2. Tiesiog nuo Aušros Vartų važiuoti Daukšos gatve, o po to, pagal poreikius:
                              į dešinę, Rasų gatve iki Zarasų gatvės (aplinkkelio) sankryžos
                              arba į kairę, Subačiaus gatve iki to paties aplinkkelio pabaigos


                              P.S. gal tokiems kelionės maršrutų nagrinėjimams iš viso reikėtų atskiros temos

                              Comment


                                <...>važiuojant nuo Aušros Vartų pusės bus uždraustas kairysis posūkis į Zarasų gatvę ir joje nebus galima apsisukti.
                                Gal galit kas paaiškinti kuom ten šitas pasukimas stabdo pralaidumą ? Kiek pastebėjau, tai sukančių yra labai mažai, dažniausiai pirmasis stoviu pasukti ir nelabai kas iš galo stovi. Taipogi juk papildomų sekcijų pasukimai irgi nėra...

                                Comment


                                  Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                  Dundukai...
                                  Panašu, kad jiems yra visiškai vienodai kaip turės važiuoti tie mirtingieji, kurie pastoviai nuo vartų suka į aplinkelį..........
                                  nesuk ties aušros vartais link geležinkelio, o pavažiuok tiesiai ir išlįsk pro kalėjimą į tą patį aplinkelį.

                                  Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                  Gal galit kas paaiškinti kuom ten šitas pasukimas stabdo pralaidumą ? Kiek pastebėjau, tai sukančių yra labai mažai, dažniausiai pirmasis stoviu pasukti ir nelabai kas iš galo stovi. Taipogi juk papildomų sekcijų pasukimai irgi nėra...
                                  galiu. tiesiog dabar į dešinę ir tiesiai sukama iš vienos juostos, todėl ilgi autobusai sukdami į dešinę neretai užkemša eismą praleisdami pėsčiuosius ar dar blogiau, laukdami kol koks asilas pravažiavęs stop liniją išsimanevruos ir duos vietos autobusui išsisukti.
                                  uždraudus sukti į kairę, ta juosta bus panaudota važiavimui tiesiai.
                                  Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                  Comment


                                    Reikia tikėtis, kad bent jau uždraus kairį posukį iš Ozo į Kalvarijų gatvę.
                                    Mano galerija Flickr'yje

                                    Comment


                                      Dar vienas straipsnis "Lietyvos ryte" apie jungtį tarp Šiaurinės g. ir Akropolio viaduko:

                                      Gatvė šalia Šeškinės ozo keltų pavojų unikaliam gamtos paminklui

                                      Julius Steišūnas
                                      2007-12-16 15:07
                                      Šeškinės ozas – ozas Vilniaus Šeškinės mikrorajono teritorijoje, gamtos paminklas. Šeškinės ozas yra ledynmetinio akumuliacinio reljefo Vilniaus mieste unikalus elementas. Ozų Lietuvoje 9, tačiau Šeškinės yra įspūdingiausias ir pats išraiškingiausias, ilgiausias. Jame aptinkama iki šiol ten gyvenančių ežių, voverių, kiškių, kurapkų, genių, lakštingalų, augančių retų augalų - šilagėlių. Tai nuostabi vieta pasivaikščiojimui. Jį ir jo aplinką būtina išsaugoti neužstatytą statiniais ar gatvėmis.

                                      2007 m. rudenį greta prekybos ir pramogų centro „Akropolis“ ir sankryžos su Geležinio vilko gatve pradėtas statyti viadukas, ateityje turėsiantis sujungti prekybos centro pastatus su būsima Šiaurine gatve. Jungtis drieksis per Šeškinės ozo gamtos paveldo objektą – unikalų Šeškinės Ozo draustinį (arba visai šalia jo), smarkiai sumažindama nuostabų gamtos kampelį ir įsijungdama į būsimą Šiaurinę gatvę netoli Šeškinės ozo ežeriuko.

                                      Pagal 2006 m. spalio 27 d. pasirašytą sostinės Savivaldybės ir AB „Vilniaus Akropolis“ sutartį dėl infrastruktūros plėtros - pramogų ir prekybos centro ir administracinio pastato Ozo g. 25 aprūpinimo reikiamais energetiniais resursais bei įtraukimo į bendrą miesto transporto ir susisiekimo sistemą, „Vilniaus Akropolio“ finansiniai įsipareigojimai pagal šią sutartį iš viso sieks 12 mln. Litų.

                                      AB „Vilniaus Akropolis“ įsipareigojo savo lėšomis suprojektuoti ir įrengti dviejų lygių transporto mazgą - viaduką virš Ozo gatvės, sujungsiantį pastatus Ozo g. 25 su planuojama Šiaurine gatve ir skirtą aptarnauti papildomiems įvažiavimo ir išvažiavimo keliams tarp pramogų ir prekybos centro ir Ozo gatvės. Kol nėra Šiaurinės g., viadukas tarnautų kaip dviejų lygių įvažiavimas į „Akropolį“ ties „Ermitažu“. Tiek statomas viadukas, tiek būsima Šiaurinė gatvė bus labai naudingi miestui, kuriems pritariu, tačiau tik ne gatvė - jungtis iš Akropolio per Šeškinės ozą.

                                      Tiesti minėtą jungtį, darant neigiamą poveikį Šeškinės ozo gamtos paveldo objektui tikrai nėra jokios didelės prasmės. Juk vos už kelių šimtų metrų lygiagrečiai driekiasi Geležinio vilko gatvė, kuri puikiai yra sujungta su Ozo g. bei bus sujungta su Šiaurine g. Šioje vietoje nėra jokio tikslo tankinti gatvių tinklą.

                                      Gyvenamieji namai, kurie išdygo ir tebedygsta buvusiuose soduose šalia Šeškinės ozo, taip pat neturėtų būti suinteresuoti naująja jungtimi. Juk vietoj naujos gatvės statybos, pakaktų išasfaltuoti lėtėjimo bei greitėjimo juostas Geležinio vilko gatvėje, kurios būtų susijusios su įvažiavimu į gyvenamųjų namų buvusiuose soduose kvartalus ir užtikrintų saugų eismą, važiuojantiesiems iš šių kvartalų ir įsiliejant į Geležinio vilko gatvę.

                                      Gatvės-jungties per ozą statyba planuojama dar negreit, nes darbai prasidės tik nutiesus Vilniaus vakarinį aplinkkelį ir nutiesus Šiaurinę gatvę. Tačiau jau dabar reikia pradėti rinkti pasipriešinimo balsus, nes po to gali būti per vėlu. Aišku yra viena, jog jungties statyba tikrai planuojama ir apie ją žino ir SĮ „Vilniaus planas“ darbuotojai bei Valstybinė saugomų teritorijų tarnyba.

                                      Mielas pilieti (-e), jei nepritari minėtos gatvės - jungties nuo Akropolio per ozą statybai, pasirašyk peticiją www.peticija.lt/visos/169

                                      Peticija bus vienas iš ginklų minėtos jungties per ozą statybų uždraudimui ateityje.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment




                                        Pasirodo, norint, tai ir dešimtmečio darbus galima atlikti per porą mėnesių.

                                        p.s. visgi dabar pradėjau galvoti apie Štarą. Ar nebus jis čia prisidėjęs?
                                        gera gyventi gerai

                                        Comment


                                          Nieko stebėtino. Ukmergės g. - Ateities g. viaduką per 7mėn. pastatė, o čia tik nutiesti tereikėjo...
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X