Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Super, galėtų daugiau tokių apvažiavimų autobusams padaryti, pavyzdžiui, Žvalgų-Kalvarijų g. sankryžoj.Parašė SPX Rodyti pranešimą
Comment
-
Stotelė mano supratimu liks kur ir buvo, tik VT iki jos turės galimybę atvažiuoti aplenkdamas šviesoforą.Parašė ArtisLT Rodyti pranešimąO kur ten stotelė VT padaryta? Būtų labai logiška toje kišenėje ir daryti.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąStotelė mano supratimu liks kur ir buvo, tik VT iki jos turės galimybę atvažiuoti aplenkdamas šviesoforą.
Tikiuosi perkels jei kontaktinį tinklą perkels, arba bent jau A juostą ir visą kišenę iki stotelės padarytų.
Comment
-
Jeigu stotelės neperkels arba šios papildomos juostos/"kišenės" nesujungs su stotele, tai iš šio apvažiavimo bus mažai naudos ir jis praras prasmę. Jeigu VT bevažiuojant per šį apvažiavimą, pagrindiniam srautui šviesofore užsidegs žalias signalas, tai VT prieš išvažiuodamas iš šios "kišenės" ir įvažiuodamas į stotelę, turės praleisti visus važiuojančius gatve ir tik tada važiuoti. Kokia tada prasmė iš apvažiavimo?Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
Tikiuosi perkels jei kontaktinį tinklą perkels, arba bent jau A juostą ir visą kišenę iki stotelės padarytų.
Comment
-
Man atrodo, kad ten A juosta autobusams prie Žemaitės viešbučio sustoti. Tik kam ta A raidė? Kad lengvosios nesinaudotų? Viešajam transportui tokios "kietai" nuo likusios važiuojamosios dalies atskirtos juostos yra blogis - suges koks autobusas ar troleibusas toje juostoje ir kiti jo apvažiuoti negalės. Autobusai dar apvažiuos ir įlaipins keleivius tiesiai iš pirmos juostos gatvėje, o troleibusams - nutrauktas eismas valandai ar daugiau, kol sugedusi transporto priemonė nebus patraukta.Parašė sleader Rodyti pranešimąJeigu stotelės neperkels arba šios papildomos juostos/"kišenės" nesujungs su stotele, tai iš šio apvažiavimo bus mažai naudos ir jis praras prasmę. Jeigu VT bevažiuojant per šį apvažiavimą, pagrindiniam srautui šviesofore užsidegs žalias signalas, tai VT prieš išvažiuodamas iš šios "kišenės" ir įvažiuodamas į stotelę, turės praleisti visus važiuojančius gatve ir tik tada važiuoti. Kokia tada prasmė iš apvažiavimo?
Comment
-
/\ Ne, ten A juosta būtent viešajam transportui. Kaip jau minėjau anksčiau, tokią juostą planuojama įrengti ir ties Justiniškių g./Laisvės pr. sankryža. Jos leidžia VT važiuoti nestojant prie šviesoforo. O atskyrimas padeda užtikrinti, kad ta juosta nevažiuos automobiliai (atskyrimas neleidžia persirikiuoti į kitas juostas, todėl pažeidėjai privalės pervažiuoti visą atkarpą (Justiniškių/Laisvės ten gausis visai nemažas gabalas), o taip bus labai lengva susekti ar fotografuoti pažeidėjus.
Comment
-
Atskyrimas yra blogai, nes VT priemonės gedimo atveju ar kokiam debilui palikus ten automobilį, toje juostoje visas VT strigs. Atskyrimas turėtų būti toks, kad sugedusią VT būtų galima aplenkti - žemas bortelis, kurį galėtų įveikti autobusas ar troleibusas, o lengviesiems tai būtų kliūtis, nors ir įveikiama, bet lėtai ir nekomfortiškai. Žinoma, norint diskredituoti troleibusus, "argumentuoti" jų naikinimą, tai yra puiki priemonė. Autobusai tai galės apvažiuoti užimtą juostą, įlaipindami ir išlaipindami keleivius tiesiog iš gatvės ties stotele.Paskutinis taisė Al1; 2016.05.16, 11:00.
Comment
-
Atskyrimas gerai, bet konkreti jo realizacija yra bloga. Taip, sugenda bet kur. Neatriedės, jei suges ties stotele. Kažką kažkur specelystai girdėjo, bet daro nesąmones. Tokių stotelių ar juostų niekur Europoje neteko matyti - jei yra atskyrimas, tai jis platus, jame gali prasilenkti du autobusai, arba bortelis neaukštas ir jį VT priemonė įveikia, o lengvosios ne. Nebent nori laužyti važiuoklę.
Comment
-
Italijoje gausiai mačiau tokių atskyrimų (jame vos telpa VT): Salernas , Salernas 2, Salernas 3 VT stotelėParašė Al1 Rodyti pranešimą<...> Tokių stotelių ar juostų niekur Europoje neteko matyti - jei yra atskyrimas, tai jis platus, jame gali prasilenkti du autobusai <..>Paskutinis taisė M1gdas; 2016.05.16, 20:30.
Comment

Comment