Parašė Creatium
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniaus g. rekonstrukcija bus kitais metais, čia jau faktas. Ji buvo atidėta metams, yra parengtas projektas, įvykęs darbų konkursas. Tad šitas klausimas išspręstas busParašė abruo Rodyti pranešimąGana keistas prioritetas. Sakyčiau, kad kur kas labiau reiktų suremontuoti Vilniaus g, o Skapo g. tikrai nėra labai jau baisi ir srautas ten mažas...  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniuje pristatyta transporto sektoriaus ateities vizija
 
 Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33363331
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėkui už nuorodą, bet nieko konkretaus nėra parašyta, bendros frazės be jokio turinio, apart pvz.:Parašė donatasa Rodyti pranešimąVilniuje pristatyta transporto sektoriaus ateities vizija
 
 Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33363331
 iki 2020-ųjų metų Lietuvoje žadama įdiegti elektroninę kelių mokesčio surinkimo sistemą, daugiafunkcinę pažeidimų kontrolės sistemą, didinti keliuose įrengtų daviklių bei elektroninių ženklų skaičių, įgyvendinti dar bent tris projektus, skirtus efektyvesniam kelio darbų organizavimui, finansų valdymui, saugumo didinimui ir vairavimo įpročių gerinimui.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniaus vizija: miestas, kuriame kelionės iš centro trunka 30 minučių
 Kalbėdamas apie ateities Vilnių, meras neslėpė – vakarinis aplinkkelis, kuris turėtų būti baigtas paskutiniais 2016-ųjų mėnesiais, nėra vienintelis naujas kelias.
 
 Jau pradėti ar svarstomi pradėti projektavimo darbai ne vienos kitos svarbios atkarpos: Mykolo Lietuvio g. asfaltavimo (tai būtų vakarinio aplinkkelio pratęsimas nuo Ukmergės g. iki Mokslininkų g.), visiškai naujos Šiaurinės gatvės nuo vakarinio aplinkkelio iki Nemenčinės pl. tiesimo, Geležinio Vilko-Žalgirio g. sankryžos rekonstrukcijos ir kitų, tačiau šių objektų statyba dar nepatvirtinta – tokie grandioziniai projektai kainuoja ne vieną dešimtį milijonų eurų.
 
 Be šių tik svarstomų projektų, jau patvirtinti Vilniaus miesto integruotų teritorijų vystymo programos prioritetai: 2016–2018 m. bus rekonstruota Linkmenų g. nuo Žalgirio iki Ozo g., iki 2017 m. bus rekonstruota dalis Šnipiškių, vadinamojo „Šanchajaus“, atkarpų – Kernavės, Daugėliškio, Fino, Krokuvos ir Giedraičių gatvės. 31 mln. eurų (25 mln. iš jų – Europos Sąjungos lėšos) bus skirta iki 2017-ųjų pabaigos turėsiančiai atsirasti Liepkalnio ir Žirnių g. dviejų lygių sankryžai.
 
 http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ciu-221-550847Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turi veikti, man pilnai veikia visi linkai. Jeigu ką - galima rasti nuėjus į www.vilnius.lt > Miesto plėtra > Numatomo statinių projektavimo viešumas ir tenai du pirmieji sąraše yra šitie projektai.
 
 Iš brėžinio aš nematau arba nesuprantu žymėjimo. Dokumente (Giedraičių g.) irgi neradau žodžio "švieso" pagal paiešką. Tai gal nebus? Kaip suprantu, tai nelabai yra poreikio tam. Bent kol nėra sutvarkytos Daugėliškio ir Krokuvos g.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Svajonių g. - Nemenčinės pl. panaikintos pavojingos 2 pėsčiųjų perėjos (matomos ortofoto) į pietryčius nuo naujai įrengto šviesoforinio posto čia.
 
 Postas, kaip dabar reta, paprastas Svajonių g. ir Nemenčinės pl. fazės. Išvažiuojant iš Vln, yra trys juostos. Iš pirmosios leidžia tiesiai ir dešinėn, iš trečiosios tiesiai ir kairėn. Padaryta 7/10. Blogis, kad per naujosios PC Maksima X aikštelę čia leista važiuoti abiem kryptim. Aš siūlyčiau tik vienpusį ir tik pietryčių kryptimi (į šviesoforą). Dabar primena Mokytojų namų atkarpos situaciją.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tik ortofoto ir skutimo rievės liudija buvusį zebrą prie senosios Maksimos.Parašė Mettal Rodyti pranešimąPirmąjai perėjai alternatyva padaryta prie šviesoforo? O kaip kitai, kur yra "senoji" Maxima ir viešojo transporto stotelė?
 Kiškių stotelei yra patogus šviesoforas. (Nebet turima ne Kiškių st. omeny. Bet tada kurią?).
 
 Kad panaikino - gerai. Nes nuo Nemenčinės važiuoji ir reikia labai atidžiai stebėti, kad iš už ties perėja stovinčios mašinos (prie parduotuvės) neišeitų pėsčiasis. Ten buvo blogiau nei Geležinio vilko perėja (ties Kazlausko, bet galima taip nevadinti nes kitų nereguliuojamų perėjų šioje gatvėje nėra).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ai, viskas gerai - nėra ten jokios stotelės prie Maximos. Suklaidino mane šita >> įvaža.
 
 Dėl to, kad ta perėja buvo labai nesaugi - pritariu 100%. Yra tekę ja naudotis, tai tikrai labai nesaugiai jaučiausi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sovietmčiu nemažai priplanuota stotelių ten, kur jų visai nereikia. Turbūt pagal atstumą ar ką planuota. Į galvą ateina nereikalinga įvaža Ozo g. sankirtoj su Geležinio vilko g., Parko g. irgi yra. Dar turbūt būtų galima privardinti krūvą.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąGali būti, kad ten stotelė buvo. Būtų smagu atkurti visus maršrutus nuo Pirmojo pasaulinio karo.Lietuva visiems.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Yra ir atvirkščių variantų. Pvz. Kazlausko stotelė dabar nutolusi nuo Naujakiemio vos ~285 m. Bet anksčiau ji buvo čia . Dar matosi ortofoto. Ir ji buvo svarbi dėl gamyklų šalia. Gamyklos užsidarė, stotelę perkėlė. Tačiau vėliau atsidarė biurai. Vėl atsirado poreikis.Parašė abruo Rodyti pranešimąSovietmčiu nemažai priplanuota stotelių ten, kur jų visai nereikia. Turbūt pagal atstumą ar ką planuota. Į galvą ateina nereikalinga įvaža Ozo g. sankirtoj su Geležinio vilko g., Parko g. irgi yra. Dar turbūt būtų galima privardinti krūvą.
 
 Dėl ko tai svarbu - tiesiog neliks liudininkų. Sovietinių schemų tikslumas prastas. O gatvių rekonstrukcijos šluoja įvažas. Geras pavyzdys Gedimino pr.. O kažkada tai buvo pagrindinė VT linija į Antakalnį.Paskutinis taisė Fulgur; 2015.12.20, 08:49.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Todėl, kad taip vadinamose greito eismo arterijose buvo planuoti greitieji autobusai, o perlipimas būtent svarbių arterijų sankirtose. Dabar tikrai nereikalinga, bet kažkada, kai planuotos atskiros eismo srautų ir keleivių kryptys buvo gana racionalus sprendimas.Parašė abruo Rodyti pranešimąSovietmčiu nemažai priplanuota stotelių ten, kur jų visai nereikia. Turbūt pagal atstumą ar ką planuota. Į galvą ateina nereikalinga įvaža Ozo g. sankirtoj su Geležinio vilko g., Parko g. irgi yra. Dar turbūt būtų galima privardinti krūvą.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 https://goo.gl/maps/zRFcnX7sRyP2 - štai čia yra įrengtos įvažos, bet vargu ar kada naudotos. Manau, kad jos tikrai dabar praverstų, bent jau kryptimi link Ateities g.
 Dar Geležinio Vilko g. ties Čiurlionio g. viaduku į Vingio parką yra.
 Comment







Comment