Buivydiškių gatvė buvo atnaujinta tuo juostų regeneravimo būdu, t.y. kuomet kelio juostoje naujai užklojamos dvi lygiagrečios juostos, ten, kur auto ratai važiuoja. Panašiai kaip Ukmergės ar Narbuto g. buvo atnaujintos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Vadinasi man nepasivaideno, kad ir Laisvės pr. tarp Žemynos ir Vilniaus r. pol. stotelėmių yra viena tokia Remix'o juosta.Parašė Creatium Rodyti pranešimąBuivydiškių gatvė buvo atnaujinta tuo juostų regeneravimo būdu, t.y. kuomet kelio juostoje naujai užklojamos dvi lygiagrečios juostos, ten, kur auto ratai važiuoja. Panašiai kaip Ukmergės ar Narbuto g. buvo atnaujintos.
Comment
-
Ta atkarpa prie tauro kalno yra tikrai tragiška. Ypač pirma juosta, papėdėje išvis kalnai kalneliai, su viešuoju transportu važiuojant jausmas kaip per žvyrkelį važiuotum . Kas keisčiausia, kad 2012 metais, kai remontavo europos pirmininkavimui gatves, šią atkarpą tarsi pamiršo - jau tada jos būklė nekokia buvo.Parašė Mettal Rodyti pranešimąVakar vakare remix'as darbavosi kairioje Ukmergės g. juostoje tarp Ozo g. ir Senukų. Šaunu, kad yra tvarkoma, bet būtų dar šauniau, jei sutvarkytų vietas, kur verkiant reikia to remonto - "laiptus" Kalvarijų g. kalnelyje ties Žalgirio g. bei kitus "laiptus" V. Kudirkos g. kalne.
Comment
-
Kažin ar tikrai? Tikrai ne vienoje vietoje yra taip sutvarkyta kur šuliniai yra. Dabar greitai atgaminu tik neseniai padarytą atkarpą nuo sodros link Lazdynų. Kas įdomiausia, kad prieš kelis mėn, daugelį gatvių kur dabar remixas darbuojasi šiaip lopė. Keistas lėšų panaudijimas, jei žinojo kad bus dar kartą tvarkoma netrukus.Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąKažkada skaičiau kad remix'uot gali tik atkarpas be šulinių. Tai matyt kur gali tai taip tvarko, o kur negali tai tradiciniu būdu.
Comment
-
Dėl to savotiško lopymo, o po to remixo naudojimo aš irgi nesupratau koks tikslas, nes stebėjau, kad tą patį plotą remixavo.Parašė k0fis Rodyti pranešimąKažin ar tikrai? Tikrai ne vienoje vietoje yra taip sutvarkyta kur šuliniai yra. Dabar greitai atgaminu tik neseniai padarytą atkarpą nuo sodros link Lazdynų. Kas įdomiausia, kad prieš kelis mėn, daugelį gatvių kur dabar remixas darbuojasi šiaip lopė. Keistas lėšų panaudijimas, jei žinojo kad bus dar kartą tvarkoma netrukus.
Šuliniai yra ukmergės g. leidžiantis nuo kalno. Pernai ten remixas atliko savo darbą.Atėjo, pamatė, pastatė...
Comment
-
Kasdien po darbo tenka leistis Šeškinės kalnu į apačią link Saltoniškių sankryžos. Pastebiu, kad visada trombuojasi antra (neskaitant A juostos) juosta dėl norinčių sukti į kairę link Žalgirio gatvės, todėl susidaro kamštis iki pat apačios, ir ten jis greitai išnyksta nes pasiskirsto automobiliai per visas 5 juostas. Vis galvoju, kodėl kylant į Šeškinės kalną nuo pat apačios yra skirtos 2 juostos. Galėtų vieną atiduoti važiuojantiem apačion. Ten yra stotelė, kuriai galėtų padaryti naują įvažą, ir palikti vieną juostą sukantiem iš Geležinio Vilko g. Taip leidžiantis nuo kalno būtų 3 juostos lengviesiems.دائما الليتوانيه
Comment
-
Is tikruju tam tikromis valandomis sukti negalima i kaire. Reiktu ta laika papildomai pakoreguoti ir "kuriems reikia" nesukti pazeidziant taisykles ir kamsciu sumazes.Parašė arsiakas Rodyti pranešimąKasdien po darbo tenka leistis Šeškinės kalnu į apačią link Saltoniškių sankryžos. Pastebiu, kad visada trombuojasi antra (neskaitant A juostos) juosta dėl norinčių sukti į kairę link Žalgirio gatvės, todėl susidaro kamštis iki pat apačios, ir ten jis greitai išnyksta nes pasiskirsto automobiliai per visas 5 juostas. Vis galvoju, kodėl kylant į Šeškinės kalną nuo pat apačios yra skirtos 2 juostos. Galėtų vieną atiduoti važiuojantiem apačion. Ten yra stotelė, kuriai galėtų padaryti naują įvažą, ir palikti vieną juostą sukantiem iš Geležinio Vilko g. Taip leidžiantis nuo kalno būtų 3 juostos lengviesiems.
Comment
-
O tu įsivaizduoji koks kamštis tada bus kylant į Pedagoginį žiedą, kad apsukus jį visi patektų į Žalgirio g.Parašė evigis Rodyti pranešimąIs tikruju tam tikromis valandomis sukti negalima i kaire. Reiktu ta laika papildomai pakoreguoti ir "kuriems reikia" nesukti pazeidziant taisykles ir kamsciu sumazes.
Apskritai nesuprantu kokio velnio ten draudžia sukti į kairę? Kur dėti visą tą srautą?دائما الليتوانيه
Comment
-
Tai aš ir sakau kad reikia atimti dar vieną juostą iš kylančių į viršų ir posūkis į kairę būtų iš dviejų juostų iškart. Sankryžoje talpiau sustos norintieji sukti į kairę ir neužkimš pačios Ukmergės gatvės antros juostosParašė k0fis Rodyti pranešimąTaigi ten (prie sankryžos) yra 3 (ar net 4) juostos + A. Ir nelabai ką su esama infrastutūra ten sumastysi. Panoramos sankryža ir taip užsikimšus kaip ir pats žiedas piko metu.دائما الليتوانيه
Comment
-
Požeminės pėsčiųjų perėjos per Pilaitės pr. rekonstrukcija
Viešasis pirkimas. Sveikinu, pagaliau ta perėja bus normaliai funkcionuojanti.
Comment
-
Šimašiaus interviu:
Augančiam transporto srautui suvaldyti – inovatyvūs sprendimai
http://www.vilnius.lt/index.php?4271649772Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Taip, bet viadukas neduos realios naudos vakare kol nebus pėsčiųjų viaduko ant Narbuto kalno.Parašė Corsaro Rodyti pranešimą5. Viaduko virš pedagoginio žiedoNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Niekas su tuo nesiginčyja.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAr nėra svarbesnių kelių?
Išvardinot gana brangius projektus. Tik nesupratau, kas yra 4. Pietinio aplinkkelio tęsinio iki Minsko plento (tai "kakliukas" per Rasų kapines?)
"Akligatviai" irgi nėra gerai, kai kurie palyginti pigiai gali būti panaikinti.
Aš galiu dešimtis vietų priskaičiuoti, kur net ir ypatingų investicijų nereikia.
Bet gal geriau kitoje temoje.
Comment
Comment