Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Labai keistai padarė: pirmiausia perbraižė naujai visą horizontalųjį ženklinimą, o tada ėmė frezuoti asfaltąParašė Creatium Rodyti pranešimąNetikėtai tvarkoma Sėlių g. Nuvažiuojant nuo Narbuto g. viena kelio kryptis pilnai išfrezuota, išardyti šaligatviai.
Comment
-
Kad žinotų kur baigiasi viena kryptis, o kur prasideda kitaParašė Martlarkis Rodyti pranešimąLabai keistai padarė: pirmiausia perbraižė naujai visą horizontalųjį ženklinimą, o tada ėmė frezuoti asfaltą
Comment
-
Visuomenės informavimas apie numatomą Kalvarijų gatvės atkarpos nuo P. Lukšio g. iki Apkasų g., Vilniuje, projektavimą
Rekonstruos dalį Kalvarijų g.
Comment
-
Na, nesutinku, kad Žvejų g. yra nesamonė. Tai irgi probleminė vieta, netgi labai. Dėl to dabar Kalvarijų g. dienos metu nuo Žaliojo tilto iki Šeimyniškių g. užgrūsta mašinomis.
----
Lukiškių g. šilumos trasos rekonstrukcija (ties Lukiškių autobusų žiedais)
Vasario 16-osios g.
Paskutinis taisė Mettal; 2014.05.08, 11:06.
Comment
-
Kodėl tai nesąmonė? Sakyčiau tai alternatyva P. Lukšio g. platinimui. Dabar tikrai daug transporto laukia posūkio iš Kalvarijų i P. Lukšio g., nes kitų alternatyvų nelabai yra, o čia atsiras netgi dvi alternatyvios posūkio į Šiaurės miestelį galimybės paskirstančios srautus. Tuo pačiu naudingas išvažiavimo alternatyvų sukūrimas (J. Treinio g.) ir dabartinių išvažiavimų pralaidumo padidinimas (Apkasų g.), kurios sumažins apkrovimą toje pačioje P.Lukšio gatvėje.Parašė abruo Rodyti pranešimąO jau apsidžiaugiau, kad Lukšio g. platins.... Nesuprantu, pinigai liejami tokioms nesąmonėms kaip Žvejų g. ar dabar šičia, o probleminės vietos taip ir lieka...
Comment
-
Ačiū už nuorodą.Parašė Creatium Rodyti pranešimąVisuomenės informavimas apie numatomą Kalvarijų gatvės atkarpos nuo P. Lukšio g. iki Apkasų g., Vilniuje, projektavimą
Rekonstruos dalį Kalvarijų g.
Gerai, kad platins Kalvarijų gatvę.
Gerai, kad grąžinamas kairysis posūkis į Apkasų gatvę.
Dar vienas nereikalingas šviesoforas su absurdiška sekcija sekcija kairėn į Treinio gatvę, kuri veda į niekur. Dar vienas kamščių šaltinis.
Gaila, kad nesimato nieko naujo dėl Kalvarijų - Lukšio gatvių sankryžos sutvarkymo. Ten be didelių projektų galėtų padidinti pralaidumą nuo sankryžos su Ozo-Kareivių g miesto kryptimi, panaikinę vieną absurdišką ciklą (uždraustas posūkis į kairę iš Lukšio g., bet šviesoforas leidžia tai pdaryti.
Comment
-
Nesutikčiau, kad šviesoforas sankryžoje su Treinio g. bus kažkoks naujas kamščių šaltinis. Realiai tokias greta esančias sankryžas (su Treinio g. ir su Apkasų g.) galima nesunkiai sureguliuoti, kad jos veiktų bendrai ir sistemingai taip nesudarydamos jokio didesnio skirtumo ar tai būtų viena sankryža (su Apkasų g.) ar šios dvi.Parašė Romas Rodyti pranešimąAčiū už nuorodą.
Gerai, kad platins Kalvarijų gatvę.
Gerai, kad grąžinamas kairysis posūkis į Apkasų gatvę.
Dar vienas nereikalingas šviesoforas su absurdiška sekcija sekcija kairėn į Treinio gatvę, kuri veda į niekur. Dar vienas kamščių šaltinis.
Šioje vietoje iš ties keista, kad nepadaromas toks nebrangus ir nesudėtingas sprendimas.Gaila, kad nesimato nieko naujo dėl Kalvarijų - Lukšio gatvių sankryžos sutvarkymo. Ten be didelių projektų galėtų padidinti pralaidumą nuo sankryžos su Ozo-Kareivių g miesto kryptimi, panaikinę vieną absurdišką ciklą (uždraustas posūkis į kairę iš Lukšio g., bet šviesoforas leidžia tai pdaryti.
Comment
-
Gerai (galbūt) pravažiuojančiam transportui, nieko gero gyventojams..Parašė Creatium Rodyti pranešimąVisuomenės informavimas apie numatomą Kalvarijų gatvės atkarpos nuo P. Lukšio g. iki Apkasų g., Vilniuje, projektavimą
Rekonstruos dalį Kalvarijų g.
Reguliuojama pėsčiųjų perėja, jungianti abi Kalvarijų gatvės puses, perkeliama į kitą Apkasų gatvės pusę. Absoliučiai daugumai ta perėja besinaudojančių žmonių (einančių į/iš Giedraičių stotelės, parduotuvės ar nuo Šiaurės miestelio pusės) dabar reikės kirsti ir Apkasų gatvę. Manau, bėgiojančių skersai Kalvarijų gatvę ties transporto stotele tik padaugės.
Platinant Kalvarijų gatvė, numatyta iškirsti visą palyginus jaunos liepų alėjos pusę (virš 30 medžių). Kaži ar numatyta vietoj jų ką nors atsodinti.
Jei jau kertami medžiai, ardomas ir slenkamas visas važiuojamosios dalies kraštas bei šaligatvis, būtų puiki proga nutiesti ir dviračių taką, pratęsiantį atkarpą, einančią nuo Pramogų arenos. Vietos tam pakanka. Vėlgi, nepanašu, kad kas nors panašaus būtų planuojama.
Kaip suprantu (pagal suplanuotus šviesaforus) atsiranda papildoma juosta transportui, važiuojančiam centro kryptimi. Ar nebūtų daugiau naudos, jei papildoma juosta būtų skirta transportui, važiuojančiam iš centro, kone kiekvieną vakarą ten susidaro kamštis. Tiesa, priešingos pusės platinimas numatytas kaip perspektyva.
Comment
-
Labai įdomu, kam skirtas pirmas šviesoforas iš kairės, stabdantis eismą tik iš vienos gatvės pusės. Be to, reikės nusiųsti pasiūlymus projektuotojui, kad numatytų papildomus šviesoforus kairėje kelio pusėje dėl geresnio matomumo vairuotojams.Parašė kutas Rodyti pranešimąGerai (galbūt) pravažiuojančiam transportui, nieko gero gyventojams..
Reguliuojama pėsčiųjų perėja, jungianti abi Kalvarijų gatvės puses, perkeliama į kitą Apkasų gatvės pusę. Absoliučiai daugumai ta perėja besinaudojančių žmonių (einančių į/iš Giedraičių stotelės, parduotuvės ar nuo Šiaurės miestelio pusės) dabar reikės kirsti ir Apkasų gatvę. Manau, bėgiojančių skersai Kalvarijų gatvę ties transporto stotele tik padaugės.
Platinant Kalvarijų gatvė, numatyta iškirsti visą palyginus jaunos liepų alėjos pusę (virš 30 medžių). Kaži ar numatyta vietoj jų ką nors atsodinti.
Jei jau kertami medžiai, ardomas ir slenkamas visas važiuojamosios dalies kraštas bei šaligatvis, būtų puiki proga nutiesti ir dviračių taką, pratęsiantį atkarpą, einančią nuo Pramogų arenos. Vietos tam pakanka. Vėlgi, nepanašu, kad kas nors panašaus būtų planuojama.
Kaip suprantu (pagal suplanuotus šviesaforus) atsiranda papildoma juosta transportui, važiuojančiam centro kryptimi. Ar nebūtų daugiau naudos, jei papildoma juosta būtų skirta transportui, važiuojančiam iš centro, kone kiekvieną vakarą ten susidaro kamštis. Tiesa, priešingos pusės platinimas numatytas kaip perspektyva.
Comment
-
Anoks ten kamštis. Jau seniai nemačiau, kad būtų nutįsęs bent iki Apkasų g.Parašė kutas Rodyti pranešimąAr nebūtų daugiau naudos, jei papildoma juosta būtų skirta transportui, važiuojančiam iš centro, kone kiekvieną vakarą ten susidaro kamštis.
Comment
-
Kad nelabai ją platinti ruošiasi, ar čia tiesiog nesimato?Parašė Xmaster Rodyti pranešimąVyksta darbai Žvejų g. Vakar dienos nuotrauka:
Atvaizdas
Lietuva visiems.
Comment



Comment