Prioritetas tokioje sankryžoje turėtų būti VT su A juostomis ir atskiromis šviesoforo fazėmis, jei  yra poreikis. Bandyti "išspręsti" sankryžos pralaidumą automobiliams yra beprasmis dalykas, nes to padaryti ten iš principo neįmanoma, ir kaip jie sėdėjo kamščiuose, taip ir sėdės. Tiesiog tikslas turėtų būti padaryti taip, kad VT nesėdėtų kamščiuose, kaip dabar.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Radikaliausias sprendimas - daryti paprastą sankryžą vietoj 2 žiedų (Prie bažnyčios ir prie IKI - Vilnius), o ant tilto nupiešti A juostą į abi puses. Dvejose sankryžose prioritezuoti VT ir tada na gal sumažės vėlavimai ir išaugs patrauklumas. (Tik reikia nepamiršti, kad troleibusai ir į dešinę suka, todėl reikia posūkių spindulius sužiūrėti)Parašė John Rodyti pranešimąPrioritetas tokioje sankryžoje turėtų būti VT su A juostomis ir atskiromis šviesoforo fazėmis, jei yra poreikis. Bandyti "išspręsti" sankryžos pralaidumą automobiliams yra beprasmis dalykas, nes to padaryti ten iš principo neįmanoma, ir kaip jie sėdėjo kamščiuose, taip ir sėdės. Tiesiog tikslas turėtų būti padaryti taip, kad VT nesėdėtų kamščiuose, kaip dabar.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prieš porą mėnesių pasakojau apie Paluknio g. rekonstrukciją: https://www.miestai.net/forumas/foru...25#post2211625
 
 Štai dar pora nuotraukų, darbai artėja prie pabaigos. Labai fainai padaryti įvažiavimai į akligatvines bevardes gatveles po ~8 namus: pakelta į šaligatvio aukštį, padaryta trinkelėmis. Vienoj pusėj šaligatviai pavingiuoja kad susikirtimas su įvažiavimu būtų toliau. Kitoj pusėj tarp šaligatvio ir važiuojamosios dalies yra griovys, tai stumti nėra reikalo. Pagrindinėj gatvėj taip pat apie 500 m atstumu yra dvi iškilios perėjos šaligatvio aukštyje, tik, keistai, viena nupiešta, kita dar visai ne.
 
 
 - 14 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ypač tuo atveju, kai joks VT ta gatve nevažiuoja.Parašė Bluefox Rodyti pranešimąVT įvaža atrodo tikrai nereikalinga tokioje gatvėje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar girdėjote kažką apie infrastruktūros pritaikymą?Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Ypač tuo atveju, kai joks VT ta gatve nevažiuoja.
 VMS kartu su JUDU planuoja VT tinklo reformą 2026-2028 metų bėgyje ir bus paleisti nauji maršrutai. Kaip suprantu čia irgi ateis VT.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pusiau reklaminis vieno NT vystytojo projekto straipsnis
 
 Lrytas.lt 2025.10.21
 Pradeda sostinės K. Jelskio gatvės rekonstrukcija
 Šalia Neries upės ir Karoliniškių kraštovaizdžio draustinio projektą „Sakai“ plėtojanti bendrovė „Darnu Group“ pradeda greta projekto esančios Kazimiero Jelskio gatvės rekonstrukcijos darbus. Į gatvės atnaujinimo, dviračių bei pėsčiųjų takų ir aplinkinės infrastruktūros įrengimo darbus bendrovė iš viso planuoja investuoti daugiau nei 1,2 mln. eurų
 
 Fotofiksacija
  
 
 Vizualizacija
  
 
  
 https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...gatve-39989395
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad netrukdytu žmonės vaizdo važiuojantiems automobiliu.Parašė liudasbar Rodyti pranešimąŠaligatvio nusileidimas ir vėl pakilimas? Ko aš nepagaunu?
 - 8 patinka
 Comment







Comment